עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by 3d7,

    תגידו, איפה אני יכול למצוא רקעים ברזולוצייה גבוהה של ההפצצות של צה"ל בעזה? אני מחפש רקעים של עזה המופצצת עם פיצוצים ותמרות עשן, כמו שיש ברקעים בחדשות. למישהו יש משהו?

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by J0n1,

    אני רוצה להזמין היום בשעה טובה את האייפוד שאני מצפה לו כ"כ הרבה זמן. ואני צריך לדעת איך זה נראה הכי נורמלי, כבר החלטתי על משפט לחרוט (בערך), אבל אני לא יודע איך לכתוב אותו: האפשרות הראשונה היא ככה: שימו לב לרוק&רול 1. 2. 3. שימו לב גם לLay במקום lay 4. משלכם http://store.apple.com/us/engrave/MB565LL/A?mco=MTcyODEwNg אני יודע שזאת התעסקות בקטנות אבל אני לא יודע איך זה נראה הכי נורמלי. תעזרו לי לבחור

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. כמה הספקנו להתקדם ב100 שנה,מהאחים אורביל ווילבור רייט ועד לעידן כיום. מה שהספקנו ב100שנה לא עשינו במשך מאות ואלפי שנים,ועם כול הטוב שבעיניין תכלית האדם היא להרוס את עצמו. בנושא זה נתעסק בהתקדמות האדם ב100 שנים האחרונות אללה שפכו קצת פניני חוכמה. דיון פורה ומהנה Guardian angel

    • 5 תגובות
    • 946 צפיות
  4. Started by artyom,

    הם פתחו ערוץ שבו הם מגיבים על כל מיני דברים במלחמה, מומלץ מאוד, בנוסף לזה, הנה מייל שקיבלתי. לאחרונה צה"ל פתח ערוץ ביוטיוב. דבר זה נועד על מנת לתת לעולם מבט קרוב יותר וישר (שלא דרך התקשורת שמראה מה שמתאים לה) למה שקורה ומה אנחנו עושים בעזה. מלחצים כאלה ואחרים הנהלת יוטיוב רצתה להסיר את הערוץ. מה שיכול למנוע מהדבר הזה לקראות זה כניסה של אנשים בכמויות רציניות לסירטונים והמלצה עליהם! זה לוקח כמה שניות. תעשו זאת על מנת לעזור בצה"ל במעקב התקשורתי בעולם! פרסמו את הערוץ לחברים שלכם וכנסו בעצמכם! http://www.youtube.com/user/idfnadesk

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  5. הי חבר'ה, יש לי שתי שאלות לא קשורות אחת לשנייה בשום מצב 1) לפני כמה ימים קיבלתי מהבית ספר שלי את ציוני הבגרויות הסופיים שלי. לפי חישוב הממוצע במחשבון של אוניברסיטת ת"א - יש לי ממוצע 104, לפי חיושב הממוצע במחשבון של האוניברסיטה העברית - יש לי 106. איזה ציון פסיכומטרי אני "צריך" בשביל מדעי המחשב באוניברסיטת ת"א? לא הצלחתי להבין כ"כ לפי האתר של האוניברסיטה, הם עושים את זה בחישוב שנקרא "ציון משוקלל" שהוא הבגרות והפסיכומטרי ביחד, אבל לא ברור איך זה מתחלק ביניהם. אודה לעוזרים 1.1) באחת השורות במסמך שקיבלתי כתוב: "זכאות לתעודה - זכאי/ת" עכשיו, זה די מוזר. אני לא עשיתי בגרות בחינוך גופני בגלל... בעיות גופניות, ונאמר לי שאני צריך להגיש איזו עבודה. לא הגשתי אותה - כלומ…

    • 12 תגובות
    • 3.2k צפיות
  6. שלום לכולם.. יצאתי מפגר.. מטומטם, חסר אחריות, מה שתגידו, לאדע. נסעתי ביום חמישי חזרה לבית לאחר בילוי, אחרי ששתיתי (חצי ליטר בירה וצ'ייסר טקילה..) ונתפסתי ע"י שוטר. עשיתי בדיקת אלכוהול - יצאתי "שיכור". נשלל הרישיון.. כרגע, הרישיון נשלל לתקופה של כחודש. המשפט יערך תוך קצת פחות מחודש. עכשיו.. במשפט.. על פי מה קובעים את גזר הדין? באיזה קריטריונים מתחשבים? אני: נהג חדש (כמעט סיימתי את תקופת הנהג חדש - שנה ו-10 חודשים בכביש ללא שום עבירות תנועה). בינשוף הסבירו לי שהמגבלה היא 240, התוצאה יצאה לי 330 ונאמר לי שזה בינוני, לא גבוה. הם מתחשבים בזמן הנהיגה/עבירות קודמות/כמות האלכוהול שנמצאה בי באותו הזמן?.. איך? מה כדאי/לא כדאי להגיד במשפט כדי שאולי אוכל להמעיט את העונש?.. ברור לי שא…

    • 80 תגובות
    • 6.8k צפיות
  7. יש לי ערמה מפוצצת של דיסקים של חברות שאבא שלי עבד איתם וצריך עכשיו להעיף הכל ואי אפשר סתם ככה ליזרוק איך אפשר להרוס אותם בקלות איזה חומר יכול להרוס שיהיה אפשר להיות רגוע שהכל נעלם

    • 62 תגובות
    • 12.5k צפיות
  8. Started by 3d7,

    מאחר והרבה בעבודה מדברים רוסית, והידע שלי ברוסית מסתכם פחות או יותר ב"חראשו", "פיסגייטס", "קושית" ו"פאשלי", אני מחפש שימושון פונטי טוב לרוסית. יש המלצות? :

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by alonezer,

    שלום, נשבר לי המסך של המחשב נייד של לנובו המחשב נקנה באופיס דיפו. האם יש טעם ללכת לאופיס דיפו ושם לשלוח לתיקון או יש ללכת למעבדות לנובו? כמה בערך יאלה תיקון כזה למסך 15.4? תודה.

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  10. מעניין אותי אם עובדים על אנשים או שזה באמת שווה משהו הפירסומת החדשה הזאת שלהם על ה4 מגה אינטרנט אלחוטי ו300 דקות חינם בטלפון...

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  11. Started by QQQ,

    היום שיחקתי פוקר - 6 שחקנים. היה פלופ 3 מלכות, ולי הייתה מלכה ביד - משמע, רביעייה על הפלופ מה בערך ההסתברות שזה יקרה? משהו כמו 13 בחזקת 4?

    • 6 תגובות
    • 811 צפיות
  12. נניח שאני רוצה להתקבל לעבודה כלשהי ויש לי תואר ראשון במדעי המחשב עם ציונים דיי טובים האם המעסיק יסתכל לי על תעודת הבגרות בכלל? ואם כן, עד כמה זה ישנה? עכשיו נניח גם שהייתי בגאמא בצבא בנוסף לכל אני צריך תעודת בגרות? אני מניח שזה לא בהכרח אותו דבר בכל מקום, אבל בכל מקרה אם מישהו עונה אשמח גם לביסוס כלשהו תודה!

    • 29 תגובות
    • 4.9k צפיות
  13. Started by aviram20,

    הכותרת אומרת הכל הנה פתיח: (אחיה רצה לשים מאורר במפרצים של ה5.25 רק שמעלייהם יש דלת אטומה והמאורר בעצם לא יוכל לקחת אויר מחוץ המארז) המארז הוא נזקסט אפולו והנה השיחה אחיה אזולאי‏ (06:38 PM) : ‏ יהיה יפה מאוורר עם אור חלש אדום ‏אחיה אזולאי‏ (06:38 PM) : ‏ שיראו שהוא מסתובב כזה ‏אבירם אוחנה‏ (06:38 PM) : ‏ אתה לא תראה אותו מסתובב אתה תראה תאורה קבועה ‏אבירם אוחנה‏ (06:38 PM) : ‏ וזה ירעיש כי אין לו מאיפה לקחת אויר ‏אחיה אזולאי‏ (06:38 PM) : ‏ יהיה לו ‏אבירם אוחנה‏ (06:39 PM) : ‏ מאיפה ? ‏אבירם אוחנה‏ (06:39 PM) : ‏ ואיך תשים אותו שמה ? תקדח במפרצים ? ‏אבירם אוחנה‏ (06:39 PM) : ‏ פעם הצעתי לך שאני יביא לך שני מפרצים מחוברים כאלה שיש להם חור כבר מוכן למאורר 80 זוכרר? ‏אבירם…

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  14. Started by M.o.D,

    אלן אני מחפש תמונות ברצולוציה ממש גבוהה , 5000 על 3500 פלוס מינוס , מי שהוא מכיר אתרים לגדלים כאלה?

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by arkady,

    שלום :] יש לי בבית כרגע 2 מחשבים ומסך שלא נמצאים בשימוש, הם כמובן תקינים ועובדים. אני מעוניין לתרום אותם בעדיפות לתושבי הדרום למקלטים וכו' [שמענו שיש עמותה כזאת אבל לא זוכרים את השם], אם מישהו יודע במה מדובר, אני אשמח לטלפון אתר או כל מידע אחר. תודה :]

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Vaz,

    אני מנסה להוריד כמה ימים קבצים מ megaupload מוריד לי על 5 קיי..? לכולם זה ככה ?

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  17. Started by huber,

    למה כל הטרוריסטים הם ערבים?? כולם גם שואלים למה הטרוריסטים הערבים מוכנים תמיד להתאבד. באו נחשוב על כך בהיגיון 1. אצלם אין זונות 2. אצלם אסור לשתות אלכוהול 3. אצלם הברים אסורים 4. אצלם הטלוויזיה אסורה 5. הגלישה באינטרנט אסורה 6. אסורים משחקי ספורט, אצטדיונים,מסיבות המוניות וכ"ו 7. אסור לצפצף באוטו 8. אסור לאכול בשר חזיר 9. חול בכל מקום ואין אפילו מכונית בוגי אחת לרפואה כדי להתבדר 10. ניסיתם פעם לדוג בנוה מדבר? 11. להתעטף בסדין במקום בגדים? 12. לאכול רק ביד ימין כי ושמאל מיועדת רק לניגוב תחת, כאילו שהחיים לא מספיק מסובכים גם כך 13. לשמוע הנחות כאב מהשכן שלך כי אין רופאים בסביבה 14. אסור להת…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by whitiger19,

    שבת שלום ושקטה לכולם בקרוב אני מתכנן לקנות מסך LCD 22" והמחשב שלי לא משהו, די חלש..AMD64 3200@ 7800GT 2G זיכרון. עכשיו, לגלישה וקריאת טקסט אני יודע שלא תהיה לי שום בעי והכל ירוץ חלק. אבל,משחקים, לא נראה לי שאני אצליח להריץ על הרזולוציה הטבעית של המסך.. בכל אופן, השאלה שלי אם במשחקים אני אכוון את הרזולוציה על 1280X1024 לדוגמא, אזי המסך יציג עיוות מסויים? דברים יראו גדולים מדי ורחבים מדי? או שהוא יראה את הכל בסדר? נ.ב סרטים, אני אצליח להריץ בצורה חלקה? 720P..

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  19. Started by Iv0ry,

    תוך כמה זמן מותר להקפיץ אשכול? 24 שעות?

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  20. Started by the red dragon,

    האם עכשיו יש נחשים? זאת אומרת האם הם בחוץ או שיושנים?

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  21. www.thedarkknightpuzzle.com הצלחתי כשנותרו לי 43 שניות. מי מהאדונים המובחרים מבינכם מסוגל ליותר?

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  22. Started by night-fire,

    שלום, אני רוצה לקנות דיסקים (גם DVD וגם CD ) מהאתר Amazon אבל יש לי קודם כמה שאלות: 1)הבנתי שיש אמזון UK ואמזון COM .איזה עדיף,ומה ההבדל ביניהם? 2)כמה עולה משלוח לארץ (נגיד של דיסק DVD או CD)? 3)האם הקניה שם בטוחה?(גם מבחינת קבלת מוצר תקין וגם האם הם בכלל נחשבים אמינים?) 4)ביצוע תשלום - אילו אפשרויות תשלום יש שם ? (PAYPAL וכו..) תודה רבה ושבת שלום לכולם

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  23. משהו אלקטרוני כזה, שיתן בראש. תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 984 צפיות
  24. Started by Alexkmr,

    מה זה בידיק חולצה טרמית ולמה היא משמשת?

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by hasod,

    המון זמן טיפטפו לנו מכל עבר שאין פתרון צבאי ורק דף נייר, הסכם (אפילו שנעשו הרבה כאלה בעבר) יכול להכריע. אבל הקונספציה הזאת מוטלת בספק מאד כבוד לאור הצלחות צה"ל מה אתם חושבים? http://www.facebook.com/group.php?gid=41871347519

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות

דיונים חדשים בפורומים