עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום. שמי אדר שלו ואני כתבת של ynet וידיעות. אני עובדת על כתבה שעוסקת באנשים שמשלמים על שיתוף קבצים בשירותים כמו Rapidshare או Usenext או משהו דומה, שיהיו מוכנים להתראיין בקצרה. אשמח אם תכתבו לי ל-shalev.adar@gmail.com. מבטיחה לשמור על דיסקרטיות.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  2. Started by Jules Winnfield,

    אהלן, איך מתחילים משחק? אני כבר רבע שעה מנסה להיכנס למשחק ואני לא מצליח. *אני משחק רק בטקסס הרגיל שלפי מה שהבנתי במשחק זה נקרא : Holdem

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  3. Started by DarkMoh,

    הרווחתי לפני כמה שעות 60$ בתור עבודה קטנה בעיצוב, ולטעמי אין שום סיבה להעביר את הכסף לארץ. אני רוצה לקנות איתו משהו באינטרנט, הבעיה היא שאין לי פשוט מושג מה. אני חולה על דברים צבאיים ואולי גם איזה ג'אדג'ט נחמד ששווה את הכסף. יש למישהו המלצות?

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by iem,

    אני מחפש מכשיר שיתאים לרשת מירס. אין לי בעיה לפתוח אותו עם כרטיס שפותח למכשיר, הבעיה שאני לא יודע איך אני מאתר את המאפיינים שאני צריך ע"מ שהמכשיר ייתמך ברשת מירס ?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by rhin0,

    מישהו יודע אם תויי הנסיעה תקפים גם לרכבת? תודה רבה ובהלחה למי שיש גם. אשמח להיפגש איתכם[br]פורסם בתאריך: 31.01.2009 בשעה 20:09:34 תודה מצאתי את התשובה. כנראה שהשוברים לא תקפים.

    • 15 תגובות
    • 4.2k צפיות
  6. מישהו מכיר ספר טוב שמלמד על מחשבים וכל זה?????

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות
  7. Started by artyom,

    גוגל התחיל לעשות בעיות, הרבה אתרים מסומנים כ "This site may harm your computer." (למשל YOUTUBE וכאלה, לא אתרים של WAREZ או משו) וזה ממש מחרפן!!!!!!!!!!!!! :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: יש איזשהי דרך לעקוף את זה? כי כל תוצאה שאני לוחץ עליה מביאה אותי לאיזה עמוד שאי אפשר לעשות איתו כלום.

    • 1 תגובה
    • 754 צפיות
  8. כפי שנכתב למעלה, ללא קשר למה שחיפשתי בגוגל, מתחת לכל תוצאות החיפוש מופיע הכיתוב: "This site may harm your computer" וגוגל לא נותן להיכנס לשם בלי דף באמצע של גוגל שטוען שהדף הזה עלול להיות מסוכן למחשב שלי ניסיתי את זה על הדפדפן הנוכחי (FF 3.0.5), על IE7 וכן בעוד מחשב עם FF וגם שם זה קורה. כאמור, הבעיה התחילה מתישהו בשעות האחרונות, שכן חיפשתי היום דברים בגוגל וזה לא קרה קודם לכן עוד מישהו נתקל בבעיה? יודע על פתרון אפשרי? משהו?

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by מוקיון1,

    שאלה מנוע גוגל נדבק בוירוס ? כל שם שמחפשים בגוגל ולא משנה איזה באנגלית ובעברית יש הודעה בגוגל "אתר זה עלול להזיק למחשב שלך." מה זה אמור להביע

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות
  10. Started by C991Now,

    מה הקטע של הדואר הזה? אני מניח שזה ספאם,אבל מה הקטע? לא מפרסם שום דבר ולא כלום,היא רוצה שאני ישיב - ככה היא מקבלת רשות להספים אותי עוד? מה הCATCH פה? Hello Dear, My Name is Adeline Ogah I hope this mail finds you well & healthy and i hope we can established a relationship since we are meeting for the first time,i have gone through fasting and prayers asking God to lead me to a trust worthy person who will help me with this transaction and it interests me to contact you aftter my prayers for an assistance to help me transfer this Sum of 10.7 Million USA dollars my father deposited in a bank here in Cote d'Ivore before he was assasinated.i like honesty,trust,love,truth,…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Henz16,

    מדובר על המשחק הזה: http://flashgamesite.com/play1501game.html יש כאן מישהו שהצליח לעבור את המשימה השלישית?

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  12. Started by Demagh,

    בעודי מחכה למיונים של גאמ"א, הצבא החליט לשלוח לי צו גיוס חדש, לעוד חודש, כלומר לפני שהמיונים בכלל מתחילים. שלחתי טופס דחיית שירות ללשכה, החזירו לי ציור של ז**, בלשון המעטה. מה אני עושה עכשיו? מתקשר לחיל המודיעין ומבקש שהם ידחו לי ת'גיוס? או פשוט לא מתייצב?

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  13. Started by dvirf1,

    היי, אני מעוניין להזמין רכיבים למחשב מחו"ל (ארה"ב ליתר דיוק. משם נוח לי להביא את הרכיבים). כרגע האופציה המוכרת לי היא http://www.newegg.com/ (אגב, מישהו יודע אם הם שולחים גם לישראל? אם לא, אני אעשה משלוח לדוד שלי, שאמור לבוא לארץ בסוף פברואר) מישהו מכיר עוד אתרים אמינים וזולים?

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  14. בחופש הגדול אני יוצא עם המשפחה לטיול של חודש בארה"ב.... חשבתי ללכת לאיזה מופעה. אני חולה על מטאליקה! וגם RHCP חזקים והם מתאימים לכל המשפחה. נכסתי לאתר של מטאליקה ראיתי שכל ההכרטיסים להופעות עד ל30/7/09 נמכרו! פאק?! איך אני אמור להשיג כרטיס במיוחד שהטיול עדיו לא מתוכנן ככה שאני לא יודע על תאריך מדויק ומדינה מדי שניהיה... לRHCP בכלל לא מצאתי מידע על הופעות עתידיות... מישהו יכל לעזור לי!?

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  15. Started by intel suck,

    תרגיל 66 בעמ' 694 מתמטיקה 005 של בני גורן: בסדרה חשבונית 15 איבריםץ סכום חמשת האיברים האמצעיים הוא 300 וסכום חמשת האיברים האחרונים הוא 500. צריך למצוא את סכום הסדרה את האיבר הראשון ואת הפרש הסדרה אז הגעתי לנוסחה שסכום הסדרה שווה ל15A1+105D וזה שווה לסכום הסדרה כולה וכאן נתקעתי באיך להמשיך ניסיתי לחבר עם שאר הנוסחאות של האיברים האמצעיים והאחרונים ולא הצלחתי תרגיל נוסף תרגיל 72 עמ' 695 בסדרה חשבוןנית סכום האיברים הוא 144ץ האיבר הראשון הוא -10. והפרש הסדרה הוא 4. חשב את סכום האיברים במקומות הזוגיים. הבנתי שיש N/2 איברים בסדרה הD שווה ל8 כי צריך תסכום רק של האיברים הזוגיים וזהו פה נתקעתי באיך להמשיך תודה למי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. חבריי טוענים שלאחר מעבר לסכין גילוח Fusion של גילט הם הרגישו גילוח פחות טוב/נח מאשר השימוש בסכין מאך 3 טורבו לכן רציתי לערוך סקר מורחב יותר.

    • 40 תגובות
    • 6.6k צפיות
  17. Started by Yair Tz,

    אהלן, ברגע שאלך לצבא אהיה בחיל האוויר (אני בן 15 - אבל צריך לחשוב על העתיד), שמעתי שיש אפשרות לעבוד בתור מתכנת ששם התנאים הכי טובים בעיקרון. יש לי ידע נרחב ביותר בתחום התכנות והמחשבים בכללי (סיימתי קורס C++ באוניברסיטה) ושמעתי מאדם שעבד כמתכנת בחיה"א שצריך פרופיל 64 ומטה, אני לא מתכוון להוריד פרופיל או משהו שכן אין לי שום בעיה בריאותית בכלל. למישהו יש עוד מידע בנושא?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by ALÞHA,

    http://www.albinoblacksheep.com/flash/plugs

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. שאלה שלי כזאת... האם לסלקום יש חבילות אינטרנט דור 3 (מהיר) לפלאפון למשל משלם סכום מסויים כל חודש ומקבל נגיד עד 2GB או יותר הגבלה כל חודש? כי אני רוצה להתחיל לגלוש בנייד שלי (HTC) במהירות טובה...מישהו יודע מה המחירים של החבילות?? (אני יודע לאורנג יש כאלו חבילות).

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. הכותרת מסכמת את הכל. סיימתי קורס טכנאים בג'ון ברייס ב- 09.09.08, ועכשיו לא רק שההקלטות שלו נעלמו (כי פירמטת את ההארד דיסק שבהן הן היו הרבה פעמים) ואני עושה מאמצים לשחזר אותן למרות שאני לא באמת אצטרך את זה כי החומר שם הוא די בסיסי, ואני לא יכול להיות תלוי בהקלטות כל הזמן. החומר שאנחנו למדנו עליו כבר מזמן התעדכן- למשל, אנחנו למדנו על ddr2 ועכשיו כבר יש ddr3 ודיברנו על q6600 כמעבד החזק ביותר (נכון לקורס) ועכשיו יש את core i7. החומר ב- hwzone מתקדם פי כמה מהקורס, ואני מכיר את האתר וקורא חומר עוד מלפני הקורס, אבל עד כמה שאני אוהב לקרוא ולהתעדכן אני מרגיש אדישות המונעת ממני להתקדם הלאה עם זה כי אני כל הזמן חושב שלא משנה עד כמה אני אקרא, לא ייצא לי מזה כלום. זה כואב לי ומרגיז …

    • 155 תגובות
    • 25.8k צפיות
  21. כן אני רציני. השאלה היא די פשוטה. יש דף נייר. צריך לקפל אותו לשלוש , כמו שמקפלים לשניים. יש תנאים: א. אסור להשתמש בכלי מדידה. ב. אפשר להשתמש רק במימד אחד של הדף ( אורך או רוחב ). כלומר, על מנת שהשיטה תעבוד עבור כל סוגי הדפים. ג. הקיפול חייב להיות מדויק. בדיוק כמו שכשמקפלים לשניים מצמידים את הקצוות הרחוקים ואז יודעים בבטחון שיווצר בדיוק חצי. אני משתגע מהדבר הזה.. שעות אני יושב ומנסה לפתור את זה.. אם מישהו מצליח, אז בבקשה תגידו לי איך עשיתם את זה. תודה.

    • 26 תגובות
    • 11.9k צפיות
  22. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אני כבר בין 17 וחודשיים ועדיין לא הלכתי לצו ראשון . לפני כמה שנה עברתי דירה אבל לא שיניתי את הכתובת בתעודת זהות. יש לנו בבית ספר חיילת(מדנית או משהו בסגנון) . דיברתי איתה והבאתי לה את הכתובת שלי והיא אמרה שהיא תשלח להם את זה והצבא ישלח לי צו לכתובת החדשה. אתמול קיבלתי צו והיה רשום בו התראה לפני מעצר . לפני כמה ימים חתמתי בבית ספר על חוזה להמשיך יג יד בשביל להמשיך ללמוד במגמת רכב . וכשחתמתי על החוזה היו שם חיילים , ואמרו שהצבא יממן לי את המשך הלימודים (יג יד ) . האם הצבא יכול לעשות לי בעיות עם המשך הלימודים בגלל שלא הגעתי בצן הראשון ? תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 753 צפיות
  23. Started by daniel0089,

    ערב טוב לכולם, אז הסיפור הוא ככה.. בא אלינו לבית הספר מישהו שהרצה על פרוייקט מיכא"ל שבעצם "מלמד איך ללמוד"... (הממצוע שלי הוא 72...כיתה ט') רציתי לדעת האם מישהו היה הפרוייקט או מכיר מישהו שהיה בו ומה דעתכם/דעתו על זה? זה בעיקרון 14 מפגשים של 4 שעות אחרי הלימודים.. הינה לינק לאתר שלהם: http://michael.org.il/index_he.php תודה לכולם.

    • 23 תגובות
    • 11.1k צפיות
  24. Started by older,

    העזרה היא לחברה טובה שאינה חברה בפורום , קרדיט לפתרון התרגילים ינתן לחברי הפורום בבקשה פתרון מלא , כדי שהיא תבין את הדרך . אני לא מכיר את הנושא הזה תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by genia,

    באייס רוצים עליו 50 שקל,נראה לי קצת מוגזם,מישהו מכיר מקום שאפשר לקנות בו. ועוד משהו,איך זה נקרא באנגלית,חיפוש של emergency stop sign לא בדיוק מניב תוצאות

    • 5 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים