עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. על איזה מבצעים והנחות שמעתם / ראיתם שקיימים ביום הבחירות? מוצרי חשמל ואלק', ביגוד והנעלה, משקפי שמש ועוד. כל מה שאתם מכירים. תציינו גם באיזה רשתות ובאילו איזורים בארץ. בנתיים מצאתי את זה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3668239,00.html

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  2. שלום, בעוד כחצי שנה אני מתגייס לצבא. אני מעוניין לשרת בתפקיד בתחום הטכנולוגי או מדעי, תפקיד שיקדם אותי כשאצא לאזרחות. יש לי פרופיל עורפי וקב"א די גבוהה. חוץ מפרויקט גאמא, לאן לשאוף להגיע ? הבנתי שאם אני נופל מכל המיונים של מודיעין אני יכול לבקש בעצמי להתמיין לפרויקטים או מסלולים שונים בצבא, אם זה באמת ככה אז לאן מומלץ ? ( חוץ מ-ממר"ם ) באותו הקשר, אם אני דוחה את השירות הצבאי, אני יכול לנסות להתמיין מחדש שנה לאחר מכן לכל המסלולים שלא הצלחתי לעבור? יש לי אופציה להרשם לעתודה אקדמאית (החודש זה תאריך אחרון להרשמה ) והוצעה לי גם עתודה טכנולוגית ( י"ג-י"ד ) שבסופה אקבל תואר הנדסאי. מה עדיף מביניהם ? עדיף להיות בעל תואר מהנדס או בעל תואר ראשון/ שני ? מה ההבדל בכלל בין מהנדס…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by bank of palestine,

    אני מנסה לעלות תמונה בגודל 120X82 ולא מצליח . הוא נותן לי הודעה מוזרה מאוד. אני מעלה לינקים באימגשייק וכלום הוא לא נותן מה עושים ?

    • 3 תגובות
    • 659 צפיות
  4. Started by nineball,

    אם כבר שעון מעורר.... אז שיהיה עם סגנון ;D ולמי שחושב שלא מדובר במוצר אמיתי.... http://cgi.ebay.com/Gun-Oclock-Infrared-Gun-with-Alarm-clock-Bandai_W0QQitemZ200305581776QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item200305581776&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50 לא יודע מה איתכם, את הרכישה הבאה שלי מצאתי

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. http://img242.imageshack.us/img242/6827/howtonotfailatlifepn3he9.png עריכה: תוקן טעות שלי

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by iakovl,

    קיבלתי מכתב מהיחידה להכוונת חיילים בקשר לAICE שהם בעצם חברה להשמת מתנדבים כמדריכים בקיטנות בחו"ל מישהו מכיר/שמע/יש לו ניסיון עם החברה הזו?

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  7. 1. How do I install hebrew onto my windows vista 64-bit? (I want the operating system to stay at English, but I just want to have the option of switching betwen the languages if I will to). 2. Do I need any drivers/Other stuff before I can start playing some games? Or I can just buy and play?

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  8. כמו שפעם היה במבצע עם שישייה. או כמו אלו שיש בפאבים. מישהו יודע איפה אפשר לקנות כוס כזאת? תודה

  9. Started by amitdavidi,

    יוצא לי לגלוש די הרבה בFXP, פשוט כי זה די מצחיק...בכל זמן נכתבות שם תגובות חדשות ומטומטמות מאוד של אלפי ילדים שכנראה מבחינתם IQ זה מבחן עם ציון בין 1 ל10(או שהם יתקנו את מי ששואל אותם ויגידו לו שאומרים ICQ). עם הזמן, אספתי כמה דברים מובחרים משם: כותרת: עזרה|המשחק גמד וענק תגובה: --------------- ילד FXP שהתלונן על באן: http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1577653 ----------------- מישהו מתלונן על איזה משתמש, מבקש שיתנו לו באן על הודעות שלו בפורומים של הכדורגל שם כותרת: בבקשה תנו לאוהד מנצ'סטר מסריח באן הוא נותן כמה ציטוטים שלו, ואז כותב: http://www.fxp.co.il/showpost.php?p=14908708&postcount=1 ----------------- ילד FXP, שהוא מפקח שם, הזהיר את…

    • 116 תגובות
    • 30.4k צפיות
  10. ממ אהלן אנשים לאחורנה אובחנתי כסובל משברי מאמץ בשני הרגלים. האורטופד אמר שאסור לי לרוץ למשך 4 חודשים יש דרך לזרז את זמן ההחלמה?? שמעתי משהו על מכשיר אוקסג'ן רק לא הבנתי מה הוא עושה בדיוק.. נראה לי שכדי להזכיר שאני מתגייס חודש הבא ליחידת חי"ר (דיברתי עם לשכת גיוס על וועדה רפואית).

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. שלום לכולם , יש לי בחדר חלון וכל הזמן המסך של המחשב משתקף עליו וזה ממש מציק , למישהו יש עצה איך למנוע את ההשתקפות מהחלון?

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by davidreznic,

    http://www.bug.co.il/page.asp?id=7000

    • 55 תגובות
    • 5.7k צפיות
  13. ניסיתי לחפש בגוגל לא מצאתי. אני מחפש ל מערכות הפעלה ולאלגברה ליניארית תודה

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  14. Started by Vaz,

    כדי לחבר את המחשב לטלווזיה שיראו בטלווזיה מה שרואים במחשב ...אני רוצה ללכת לביג בוקס ולקנות כבל איזה כבל אני צריך ? יש לי כ.מסך fx5200 עם vga ויד כניסה שרשום עליה video עם 6 פינים ובטלווזיה שלי יש בננה שכתוב עליה video אז איזה כבל אני צריך לקנות ? יש את זה בביג בוקס ?

    • 7 תגובות
    • 772 צפיות
  15. Started by raiman1,

    מישהו מכיר ספר שמלמד על מחשבים.?? לדוגמא מה זה דיסק קשיח כרטיס מסך וכו'

    • 9 תגובות
    • 931 צפיות
  16. בלי להעמיס לבית כמובן. ואם כן אז אשמח לראות את החוק כתוב. תודה.

    • 34 תגובות
    • 22.1k צפיות
  17. Started by tvholic,

    שלום כולם, כפי שכתבתי בפורום אחר השבוע, המחשב שלי התחיל לעשות יותר מדי בעיות וקצת קשה לטפל בו כל הזמן (הוא כבר עשה את שלו- בן 8) בכל מקרה, אני ואחי שני סטודנטים וצריכים מחשבים. אנחנו מחפשים שני דסקטופים (מערכת מלאה: מחשב, מסך, מקלדת עכבר...) ושני לפטופים (כנראה בסגנון ה wind). חוץ מזה צריך לעשות בבית רשת קווית 1GB עם (בערך) 6 נקודות ושתהיה גם יכולת אלחוטית. אתם מכירים ספק מחשבים טוב ואמין שיכול לעשות את העבודה ולתת מחיר טוב על המחשבים? אם יש בפורום מישהו שמתעסק אפשר לפנות אליי בפרטי לירן

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  18. נניח שאני מחזיק משהו בגובה 100 מטר ופשוט נותן לו ליפול אז יש תאוצת כובד - נקרא לה a (זה 9.81 אם אני זוכר נכון, אבל זה משתנה, אומנם מעט מאוד, אבל משתנה בין המקומות על כדור הארץ) אז עושים לזה אינטגרל - המהירות היא a*t (כשt = time בשניות) עושים לזה אינטגרל והמרחק הוא a*t²/2 משווים את זה ל100 (כי הוא נופל מגובה 100 מטר) ואיפהשהו בתהליך הזה אני חושב שיש לי טעות כי המורה שלי לפיסיקה (כשלמדתי פיסיקה) נתן חידה כזו: דוב נופל מגובה 100 מטר ונוחת תוך 3.189 שניות, מה צבע הפרווה של הדוב? התשובה היא לבן, כי אם נציב הכל בנוסחה הנכונה נגלה שתאוצת הכובד שתצא לנו היא תאוצת הכובד בקוטב, ודובי הקוטב, כידוע לנו, לבנים אבל, הצבה של 3.189 בt נותנת לי תוצאה לא הגיונית - a יוצא לי בערך 1…

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by JohnnyBravo,

    עננק! נשמע מצחיק בסינית http://www.56.com/u26/v_Mzk3NzEwODc.html

    • 4 תגובות
    • 779 צפיות
  20. Started by aviram20,

    הכותצרת אומרת הכל כל מי שיש לו כלב גדול, קטן , יפה , מכוער... מוזמן לעלות תמונה שלו ובנוסף לרשום בבקשה את השם שלו ומאיזה סוג הוא.. לי אין כלב (בקרוב מאוד רוטווילר שיגור איתי בתוך הבית) אבל בנתיים.. הנה הכלבה של חברה שלי קוראים לה בולי... אבל חברה שלי קוראת לה גם , זוקיני , חנן , סלט , זבל , מחתרית , פוצ'יני , זחלם , ועוד מלא מלא שמות שאני לא זוכר והיא פיקינז

    • 59 תגובות
    • 4.5k צפיות
  21. Started by Alex89,

    מה אתם יכולים להגיד על אבנט כחול? זה טוב זה רע איך השרות וכו וכו וכו

    • 87 תגובות
    • 43k צפיות
  22. Started by blancman,

    מישהו מכם מכיר חנויות און-ליין שמוכרות חלקי מחשב עם משלוח עד ישראל? אודה לכם אם תפרסמו לינקים של אתרים כאלה (משהו כמו NEWEGG רק עם משלוח לישראל)

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by nim901,

    אני מתכוון להוציא רישיון על אופנוע, סתם שיהיה. אין לי כוונה בעתיד לקנות אחד או לרכב על אחד (מקסימום על הקטנוע של אחותי, כשהיא תחזור/אהיה אצלה). ההוצאה הכספית הראשונית לא מפריעה לי, אני מוכן לספוג אותה. אבל מה שכן, הבנתי שצריך לשלם אגרה על חידוש רישיון או שקרכלשהו ומכיוון שיש לי כבר רישיון למכונית, האם אצטרך לשלם חידוש פעם אחת? פעם לאוטו, פעם לאופנוע? האם זה יהיה יקר יותר מאשר חידוש רישיון לרכב בלבד? טנקס 8)

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by eladgold,

    שלום לכולם אני עובד בהוסטל לאוכלוסיה הסובלת מבעיות נפש יש לנו מחשבים כל כך ישנים שהאיטרנט לא זז ואין לנו תקציב לחדשים לצערי אשמח לכל תרומה של מחשב ישן מפנטיום 3 ומעלה תודה מראש אלעד 0523924145

  25. Started by goldeye,

    שלום אני רוצה המלצה על חנות טובה באזור ת"א (עדיף בת"א עצמה). אני ראיתי בחוקים שאסור להמליץ בפומבי על חנות אז אשמח אם מישהו יכול לשלוח לי בפרטי.

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות

דיונים חדשים בפורומים