עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by TaMiRn2,

    שלום הגיטרה שלי טיפה מזמזמת כשאני מנגן... במיוחד במתרים הגבוהים (במיקום הפיזי) עכשיו רציתי לדעת שני דברים... עכשיו אין לי כוח לקחת אותה לחנות למרות שהוא אמר שהוא יסדר את זה בחינם כי זה חצי שעה נסיעה... וגם זאת יכולה להיות אחלה היתנסות בשבילי... א. להגביהה את המיתרים או לכופף את הצוואר שלה? ב. איך לעשות את זה? (גיטרה עם גשר צף...) תודה רבה! טמיר

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  2. סתם מעוניין לדעת ,אולי יהיה אפשר לארגן איזה טורניר ככה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by pain_killer12,

    חבריה, יש לי שאלה, אנא מי שיודע שיענה ומי שלא שפשוט לא יגיב בת'ראד הזה. אני צריך לטבול במקווה 21 יום החל מהשבוע הבא. רציתי לשאול האם אני יכול לגעת בחברה שלי במהלך 21 הימים האלה או שזה הורס את הטהרה של המקווה? אם הת'ראד לא מתאים לפה, אנא נתבו אותו למקום הנכון, תודה. תודה מראש לכל העוזרים והעונים.

    • 78 תגובות
    • 5.6k צפיות
  4. שלום, הציעו לי ללכת לפרויקט של חיל האוויר "מרום טכנולוגי" ששיך לחיל האוויר. שזה אומרי לימודי הנדסאי ( יג יד) זה המסלול http://www.iaf.org.il/Templates/General/General.aspx?lang=HE&lobbyID=70&folderID=1505&subfolderID=70&docfolderID=1509&docID=23966 שח"ק אני חושב שקוראים לזה. (עריכה: בעצם שחק זה לבוגרי טכנולוגי עם 7 יחידות.. אבל הבנתי שבסוף מגיעים לאותו המקום) יש פה משהוא שמכיר את המסלול, או שסיים אותו? שווה לעשות אותו?

    • 5 תגובות
    • 13k צפיות
  5. קיבלתי מנילה לאינטרנט אני ממש לפני גיוס.. אני צריך לבחור כמה שיותר מהר את אחד מאלה חיל האוייר תקשוב חימוש טכני ותיאום וקישר ולמערכת הבטחון לתקשוב יש עדיפות כי זה ליד הבית אבל לאן כל הנראה ישבצו אותי שם? עם לא עברתי מיונים ?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by kobi_sion,

    במעבר על המפרטים הממולצים לא ריתי את ה icore 7 למה הו משמש? ולמה לא מופי במפרטים ?

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  7. Started by simbbam,

    היי, לא ידעתי לאיזה פורום לשייך את הבעיה שלי אז אני פשוט אשים אותה בכללי יש לי תיקיות סרטים במחשב, שההגדרה בהן היא שרשימת הסרטים תוצג בתמונות ממוזערות. אני נתקל בבעיה שגם נתקלתי בה במחשב הקודם שלי - ביום בהיר אחד הסרטים מסרבים להציג את עצמם בתמונות ממוזערות ועל כולם יש סמל של נגן הווינדוס.... למישהו יש מושג איך לעזור לי?? תודה.

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  8. Started by AndreY`,

    אהלן אפשר להזמין סכינים מחול? כמו של kershaw,sog,benchmade,spyderco ? למשל להזמין את הסכינים האלו באיביי, או מהאתר של החברות האלו..זה אפשרי? מכיוון שזה נחמד לנשק, אני חושב שיהיו דיי הרבה בעיות עם הדברים האלו למי שלא יודע למה אני מתכוון, תודה מראש

  9. Started by J0n1,

    "עשו עליו הלאום" איך כותבים את המילה הזאת? לא הצלחתי למצוא בגוגל

    • 3 תגובות
    • 4.2k צפיות
  10. אני מעוניין למכור את המחשב הישן שלי כי כבר קניתי חדש ואני צריך הערכת מחיר בשבילו חשוב לציין האין כבר אחריות על כל החלקים מחשב בן3 שנים אבל הכל פועל כאילו אין מחר הפרט: AMD Athlon 3000+ Gigabyte K8n51GMF-9 ביוס F8 Kingstone 512MBX2 DDR 400Mhz Samsung 1024MB DDR 400Mhz Hitachi DeskStar 80GB SATA2 Thermaltake TR2 M6 SE קירור למעבד עומד על 38 מעלות במנוחה LG CD ROM X52 SAMSUNG CD-RW X48 Floppy 1.44 Foxconn TLA 570-מארז Sunshine Comma 520W PSU ג'נרי אבל מחשיק את המערכת מעולה. כרטיס מסך על הלוח Geforce 6100 כמה אתם משערים שיעלה? אני חשבתי על משהו בסביבות 500 שקל פלוס מינוס.

    • 7 תגובות
    • 804 צפיות
  11. Started by aviram20,

    היי רציתי לדעת איפה יש מקום שמוכר נחושת (לא בצורה גולמית של קוביה או משהו) אני צריך צינורות מלאים של נחושת (2 מטר ) וכמה פלטות בעובי (2 1.5 מ''מ ) למישהו יש מושג איפה אני יכול למצוא ? מישהו מכיר חנות טובה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שלום יש לי בעיה שהורגת אותי, אני מועמד לשתי החיילות בתור פרוייקטנט אבל אני לא יודע מה לבחור אם יש כאן מישהוא שעושה/עשה בפרוייקט באחת החיילות או יודע מה כדי אשמח לשמוע את דעתכם! וגם האם יש הדבל בקבע? תודה רבה מראש!

    • 23 תגובות
    • 8.2k צפיות
  13. Started by aviram20,

    אני לא יודע איך נזכרתי בזה אבל רשמתי פאוור רנג'רס ביוטיוב וזה מה שעלה http://www.youtube.com/watch?v=A_YgupUZNdw מזכיר נשכחות..... (ואת הבובה של פאוור רנג'רס שאמא שלי קנתה לי בזמנו ב140 שקל) ^^^^^ טוב זה הייה התראד הישן... עכשיו אתם תביאו שירים שעושים לכם צמרמורת מפעם , ועד היום ..... אני מבקש רק נוסטלגיות , אל תביאו שירים ששמעתם לפני יומיים.. אני הבאתי את הפאוור ריינג'רס חחח

    • 36 תגובות
    • 9.5k צפיות
  14. Started by חן מ,

    היי יכול להיות שאני אגש לעשות שוב את הבחינות הפסיכומטריות של הצבא בלשכת הגיוס בעיר. מה שאני צריך זה להביא איזשה מכתב מהיועצת+מכתב מההורים+האיבחון,ואת כל שלושת הדברים הללו לשלוח ללשכת הגיוס השאלה שלי היא כזו:מישהו יודע איזה הקלות אני מקבל בבחינה הפסיכומטרית הזו?חוץ מכמובן תוספת זמן שבטוח אני אקבל,יש סיכוי שיורידו חלק\חלקים מסויימים מהבחינה? ושאלה נוספת:בטוח שבגלל האיבחון שלי הצבא יאפשר לי שוב לגשת לבחינות האלה? כי בפעם הראשונה עשיתי את זה ממש לא טוב,מיהרתי ואז כל הזמן לחצתי ENTER לא יודע למה ובגלל זה לא יצא לי טוב

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  15. הסיפור הזה כבר לא עקרוני כי מצאתי פתרון, אבל אני משאיר אותו-קראו חופשי והמנעו מלרדת עלי אם הירידה לא תהיה ממש קורעת... אוקיי.. אז זה הסיפור.. היום באחד השיעורים, המורה העבירה איזה ילד (שאני בקושי מכיר, בדיוק עברתי לתיכון) לידי. הרחתי ריח חזק של סיגריות, ונפלט לי מהפה :"איכס מה זה הריח הזה? יש פה ריח של סיגריות פתאום", ואסור לעשן בביה"ס. הייתי בטוח שהמורה לא שמעה את זה כי היה רעש (שיעור דרמה), והילד לחש לי :"חכה חכה אחרי הבית ספר אני קובר אותך". הייתי בטוח שהוא ציני, אז צחקתי (הרושם הראשוני שקיבלתי ממנו הוא שהוא סתם ילד טוב עם 80 איי קיו). אחרי זה, במשך כל היום הוא עושה לי תנועות של "חכה חכה". לא שאני מפחד ממישהו (אני בג'ו ג'יטסו כבר חמש שנים, אבל אני לא יכול לסבול אלימות)…

    • 161 תגובות
    • 18.1k צפיות
  16. Started by huhxd,

    שלום לכולם. יש לי 3 מגה אינטרנט זהב. מאתמול בבוקר כבר יש לי איטיות מטורפת בגלישה בדפדפן. זה מתבטא יותר באתרים בחו"ל. אתרים מהארץ דווקא זזים יותר טוב. עוד מישהו נתקל בבעיה? סרקתי את המחשב מוירוסים ולא מצאתי כלום. יכול להיות שבכל זאת ישנו וירוס שגורם להאטה הזאת? תודה.

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  17. Started by alexbmw,

    כותרת .

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by ImFondOfComputers,

    האם יש הבדל בין תואר במדעי המחשב של בוגר הטכניון לתואר של בוגר האוניברסיטה הפתוחה\אוניברסיטת חיפה? כלומר.. בקבלה לעבודות מסוימות, האם בוגרי הטכניון מיוחסים ביתר כבוד מאשר בוגרי האוניברסיטה הפתוחה או אוניברסיטאות אחרות?[br]פורסם

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  19. שלום חברים. אני בן 21 . אני לקוח של בנק לאומי, ברשותי כרטיס ויזה חייל. בחשבון שלי יש כמה מאות שקלים ואולי פחות מזה, אני לא עוקב, יש מצב שאני אפילו במינוסוני קטן והרווח במקלדת שלי דפוק שזה מממשששש מעצבןן!! (אין קשר למי שעדיין שואל את עצמו). כמו הרבה מאיתנו גם לי יש כל מיני חרטטאוי למינהם שאני מת להעיף ואולי לעשות על הדרך כמה שקלים (או דולרים, לא ממש אכפת לי). עם האשראי שלי אני יכול לגהץ ולמשוך כסף ותקרת המינוס שלי היא 1000 ש"ח. עד כאן - האם עם אמצעי זה אני יכול להיות רשום באיביי/ פאיי-פל ולבצע מכירות? מה בעניין רכישות? בנוסף רציתי לשאול אם ההרשמה עולה לי כסף? האם אני משלם על כל פריט / מודעה שאני מפרסם למכירה סכום מסויים? אפשר אולי רקע כללי וכמה הדרכות שיעזרו לי? תודה רבה ל…

    • 3 תגובות
    • 874 צפיות
  20. Started by ofirr,

    יש המלצה לשירים חדשים? נמאס לשמוע את אותו הלופ כל הזמן. פופ/דאנס/קיצבי/ רגוע - תרגישו חופשי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  21. יציע 7 למטה אם יש לכם ואתם במקרה לא יכולים להגיע אני אשמח לקנות מכם את הכרטיס 0544261764

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  22. אני טס בקרוב ולא יודע עם לקחת יורו או המחאה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום חבר'ה, כפי שציון בכותרת אני צמא לסרטים חדשים, העדיפות היא קומדיות טובות וחדשות, שאר הג'אנרים גם כן מתקבלים ,אז יאללה תתחילו להציף, תודה מראש! ליאור.

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  24. יש לי רשימה ארוכה של קישורים לסרטוני יוטיוב והייתי רוצה לראות אותם ברצף, אונליין, ללא הורדה, עם אפשרות לקפוץ לקליפ הבא. יש את האתרים שמוצאים את הקישור הישיר של הסרטון כמו KEEPVID אבל הוא נותן קישור אחד כל פעם. האם מישהו מכיר תוכנה שניתן להזין לתוכה רשימת קישורים ולקבל את הכתובות הישירות לכולם? עם רשימה כזו ניתן כבר יהיה ניתן להשתמש בכל נגן מדיה. תודה לכל מי שיוכל לעזור.

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות

דיונים חדשים בפורומים