עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . מחר יש לי צו ראשון (קצת באיחור) . אני גר בנתניה ואני צריך להיות בחיפה ב 8 בבוקר , ואני הולך לאוטובוס של 7וחצי . יכולים לעשות לי בעיות עם אני יגיע ב 9 ? ואיזה קו אני צריך לקחת מתחנה מרכזית שבחיפה בשביל להגיע ללשכה? ויש מישהו שגם הולך מחר לשם ? תודה מראש .

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. שלום לכולם !! אני צריך לשלוח את המנילה עד מחר וזה דיי דחוף לי. טוב, הקטע זה אני פרופיל 72 וזה חוסם את כל יחידות החי"ר. אני בעיקרון בקטע של מחשבים, ואני עובר עכשיו כל מידי מיונים פה ושם, ואני נרשמתי לי"ג בעיצוב תכנה, ככה שקרבי אני לא חושב שאני אהיה. אבל המנילה שלי לא קשורה כמובן ליחידות ההתנדבותיות, ואני לא יודע מה לבחור ובאיזו עדיפות. את הסעיף על רצון לשרת בתפקיד לחימה אני מסמן "1". ועכשיו אני מדרג את היחידות שמוצעות לי מ1 עד 5. שריון תותחנים לוחם איסוף (מודיעין שדה) לוחם חילוץ והצלה לוחם במערך הנ"מ איפה הכי טוב, מבחינת אנשים, תפקיד מעניין, יציאות טובות, תנאים, אוכל וכו' הכיון שלי הוא: עדיפות ראשונה : נ"מ -בגלל התנאים של חיל אוויר. עדיפות שניה : לוחם איסוף (מודי…

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Andrey22,

    אז ככה השתחררתי ואין לי ממש נסיון בתחום שאלמד באוניברסיטה באוקטובר (מדעי המחשב) ואני לומד כרגע לפסיכומטרי לכן אני פנוי ל-5 שעות ביום,בלשכת התעסוקה אמרו לי שלא יכולים למצוא לי עבודה כזאת עם שעות מצומצמות,חשבתי לחפש עבודה בתחום המחשבים או אלקטרוניקה,איפה לחפש והאם עליי ללמוד קורס כלשהו ? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  4. Started by Inzagi,

    הגיע הזמן לשלוח מנילה ואני רוצה להתגייס לגבעתי. הבעיה היא שאומרים שהאנשים בגבעתי זה ערסים שעושים שכונה ויש הרבה בעיות משמעת, ואני רוצה לשרת עם אנשים נורמלים. מישהו שמכיר יכול לאמת אם הרוב שם באמת ערסים או לא? ויש פה עוד מישהו שאמור להתגייס ביולי הקרוב ורוצה לגבעתי?

    • 25 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by Jaman,

    התקשרתי לחמ"ן כדי לנסות להזיז מיונים לחבצלות, ובסוף כבדרך אגב שאלתי גם אם עברתי את המיונים לגאמא שהיו לי לפני שבועיים, ואמרו לי שכן. כמובן אני מתרגש כי פרוייקט גאמא הוא המטרה הראשית שלי בצבא, וגם קצת פיקפקתי אם יש לי מה שדרוש לזה, כי אני קצת חלוד בכל מיני נושאים בתכנות כי למדתי הכל לבד ולא המשכתי במגמת מחשבים. בכל אופן אני רוצה לוודא שאני מבין נכון את מצבי - אני צריך לקבל בקרוב זימון לסיווג ביטחוני, ובהנחה שאני עובר אותו להתקבל ישר לממ"ס? האם יש סיכוי שאני אעבור את הסיווג הביטחוני ולא יקחו אותי בסוף, כי מעבירים את הראיון יותר ממה שהם מקבלים בסוף? ועוד כמה דברים: מתי בערך מודיעים לי האם התקבלתי סופית? האם יש איזושהי תלות בציוני בגרות / תעודת בגרות? איפה ממ"ס משרתים? …

    • 41 תגובות
    • 19.1k צפיות
  6. Started by ronitav,

    למי שמבין כמובן בנושא מה עדיף? בבית של חמישה חדרים מיני מרכזי שעלותו גבוהה מאוד, כולל עבודות גבס וכל מה שצריך או לשים מזגן קטן בכל חדר ואחד גדול בסלון ובמטבח יתרונות וחסרונות בבקשה תודה

    • 9 תגובות
    • 10.1k צפיות
  7. Started by דנדן,

    לא יודע אם פתחו את זה הפעם אבל: אופיס דיפו http://www.officedepot.co.il/specialLinks.do;jsessionid=00009sGrd-F1KTr6KmPNuL72J2i:12bbi68k5?id=no_tax באג http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=7020&perur=

    • 26 תגובות
    • 3.4k צפיות
  8. Started by enzo,

    למי שלא מכיר (גם לי אין) הנה קישור עם סרטון הדגמה נחמד: http://www.mccanndigital.co.il/Microsoft/skydrive/ מה אתם אומרים שווה לעשות את זה,כי אין לי שום מסנג'ר,הוטמייל או כל דבר אחר של ווינדוס לייב ואני לא יודע האם זה כדאי ובמה זה כרוך(סתם הרשמה וזהו?) אפשר להגדיר את זה רשת חברתית,רשת שיתוף קבצים,או שמא מייקרוסופט בחרו להיות נחמדים ולהעניק בחינם 25GB? האם יש פה איזשהו קאץ'?

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  9. Started by BiG_BuG,

    שלום לכולם אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בנושא הבא הרישום לקורסים של סמסטר ב' בעיצומו (טוב נו, הוא לקראת סופו כבר..) וכבר שמעתי הרבה דעות ואני מבולבל, האם כדאי לי להירשם ל חמשת הקורסים בתוכנית המומלצת ? האם זה לא יותר מדי ? אני יכול לבחור רק 4 (איזה?) ולהשלים אח"כ בצורה נוחה ? הקורסים הם : חדו"א 2 לינארית 2 תוכנה 1 מבנה נתונים מבוא להסתברות ואשמח אם תוכלו לסכם כל קורס בכמה מילים.. קשה\ קשה מאוד\ בדידה סטייל וכו' תודה רבה ! למען האמת זה קצת דחוף, אז בבקשה לא להתעצל ולענות. זה חשוב לי.

    • 20 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. Started by Eli_1982,

    קטע נחמד ;D

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Vaz,

    יש לי סמסונג 655 הישן ההוא הקטן כבר איזה 3 שנים ואני מרוצה ממנו , לא מעניין אותי כל השטויות שיש בפלאפונים רק לדבר נטו. הבעיה שהוא נרטב לי לפני שבוע ונהרס - בהתחלה הכפתורים לא עבדו אחרי איזה יום ייבוש בשמש - חזר לעצמו , וכל השבוע עבד וביום חמישי התפגר סופית : המכשיר נדלק , הסים מזוהה אבל אף כפתור לא מגיב כנראה בגלל הנזק של המים. עכשיו מה אני עושה ? איך אני משיג מכשיר אחר ? הסים שלי הוא דור ראשון או 2.5 נכון ? יש סיכוי להשיג עדיין samsung 655 ? כשהייתי חייל הוא עלה לי 400 שקל סה"כ נראה לי. הבנתי מאורנג שאם עברה האחריות - עברו 3 שנים נראה לי , אז אני צריך לשלם על התיקון. ושבעקרון יש להם תיקון : הם שולחים לתיקון ומביאים לי מכשיר חלופי בנתיים בחינם למשך יומיים. מה אני עושה ? …

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. אני מתכוון לדוגמא לפסוקית תאור כוללת,פסוקית נושא כוללת,פסוקית נשוא כוללת, פסוקית לוואי כוללת,פסוקית מושא כוללת תודה

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by psxr,

    המחשב שלי החליט לפתוח בשביתה, מה שאומר שהגיע הזמן לקנות חדש השאלה היא איפה ? החנויות שאני מכיר ברמת גן ויש לי ניסיון איתן הן ksp וlogicpc שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. בksp המבחר לא משהו אבל כמעט כולו במלאי והיחס לא משהו כשקניתי שם כמה דברים קטנים האיש מכירות התנהג כאילו שהוא עושה לי טובה שהוא מוכר לי משהו בפחות מ10K. בlogic לעומת זאת קיבלתי אחלה שרות כל פעם שקניתי משהו אבל כמעט כל מה שמופיע באתר לא במלאי וצריך לחכות והמחירים הרבה יותר גבוהים. השאלה היא האם יש חנות מומלצת ברמת גן (אולי גבעתיים) או שצריך להתפשר על מחיר/שרות בין logic לksp או שלקנות רחוק מהבית שזה משהו שאני ממש לא רוצה לעשות ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by marlboro,

    אם אני קונה עוד חבילה אז יש לי במקום עוד 60G עד שאני מנצל אותם ?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  15. Started by cateye,

    מפעם לפעם אני שומע אנשים שלא טוב להם עם הביטוח וכו' ותמיד כששאלתי למה אתה לא עובר, התחילו כל מיני "תירוצים" : אין לי זמן...אין מקום טוב...מה? להתחיל לחפש אין לי זמן. רציתי לדעת איך זה לדעתכם?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  16. היי קיבלתי טופס במקום העבודה שלי שאני צריך להעביר לרופא תעסוקתי,אני בקופת חולים מכבי מה התהליך. תודה

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  17. שלום לכל חברי הפורום, אני מחפש רופא עיניים פרטי טוב, מכיוון שאני לא יודע עד כמה האתרים של הרופאים הפרטיים נכונים במידע המפורסם אני מחפש פורום שיש בו מידע אמין ונכון על רופאי עיניים. אני לא מפחד לשלם למישהו שיפתור את הבעייה שלי, אני כן מפחד לשלם למישהו שיעשה את זה לא נכון. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בנושא. תודה לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. זה קרה לי כבר הרבה פעמים... מתי שאני רואה דם, אני מתחיל לראות נקודות שחורות, אפורות, מרגיש שהגוף חלש, קשה לי להזיז את הגוף, אני נשכב או מקיא או מתעלף. אני צריך דרך להתגבר על זה, למי שזה כבר קרה מוזמן להגיב.

    • 33 תגובות
    • 6.9k צפיות
  19. עם איזו תוכנה או\ו CODEC אתם משתמשים להדבקת כתוביות או סתם המרת וידאו? אני כרגע מחפש את התוכנה המהירה ביותר (כמובן שתומכת ב-QUAD) והאיכותית ביותר (הבנתי ש-H.264 הוא הקודק המוצלץ ביותר לשימוש). מה אתם אומרים? מה הכי מומלץ? כעיקרון יש לי כבר תוכנה שאיתה אני מחליט על הCODEC שיעשה את ההמרה... בחרתי ב-FFDSHOW על 95 איכות (SINGLE PASS - QUALITY). יש משהו יותר טוב מ-FFDSHOW? מצטער על החפירות...

    • 0 תגובות
    • 514 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    תלחצו על "Watch in HD" למקסימום חוויה! זה הולך להיות פצצה של סרט!

    • 4 תגובות
    • 853 צפיות
  21. חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי, מישהו יודע? לפני שאתם רושמים או לא רושמים את האימייל אולי תוכלו לענות לי על שאלה אחרת, אם אני משדרג את האימייל HOTMAIL.CO.IL לאימייל של .COM או של LIVE האם רשימת אנשי הקשר שלי במסנג'ר צריכה לאשר אותי מחדש? האם ניתו להחליף אימייל של מסנג'ר בלי שכל הרשימה תצתרך לאשר אותי מחדש?

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  22. Started by benor,

    פרסמו את ה- Lyrics שלכם. אלה השירים הנבחרים שאני הכי אוהב. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=U0d3K3BBNDRtMEozZUE9PQ

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  23. Started by david32,

    אני בעל חשבון חייל בלאומי. בקיצור בגלל טעות בחישוב (שמסתבר שיצאה די קריטית) יוצא שאני איכשהו עברתי את המסגרת אשראי שלי ב 107.4 שקל . מה שמוזר לי זה שאאל"ט אם החיוב שאני הולך לעשות הולך לעבור את המסגרת שלי - אי אפשר לחייב. מוזר לי שהצלחתי לשלם באשראי למרות שעם הסכום הזה עברתי את המסגרת. יש פה למישהו ניסיון עם זה? מה הולך לקרות (יבטלו לי את העסקה או שיורידו לי פשוט יותר מהמסגרת בחודש הבא?)?

    • 11 תגובות
    • 5k צפיות
  24. הכנתי רשימה של חנויות בסגנון של DX. למי שלא מכיר, מדובר בחנויות מהונג קונג שמוכרות בעיקר גאדג'טים, אביזרים למחשב ולסלולרי, נגני מוזיקה ושאר התוצרת הסינית. היתרונות העיקריים של החנויות האלו הם שניתן להשיג שם מוצרים שקשה למצוא או שלא נמכרים בארץ, ושהמחירים בדרך כלל נמוכים משמעותית ממחיר מוצרים דומים בארץ, לפעמים תוך התפשרות על האיכות ולפעמים לא. משלוחים לארץ מהחנויות האלו הם לפעמים חינם (כלולים במחיר של המוצר) ולפעמים עולים 2-5 דולר. כל מה שכתוב כאן מבוסס על הניסיון האישי שלי, שכולל בערך 4 שנים של קניות בשווי של אלפי דולרים (אני לא מכור, אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה ). אם מישהו רוצה לתקן או להוסיף דברים שיכתוב ואני אעדכן בפוסט המקורי. Deal Extreme או בקיצור DX. ללא ספק …

    • 41 תגובות
    • 23.3k צפיות
  25. Started by Mozeliko,

    האם המפרט שנמצא בקטגוריה של 2000 ש"ח לעבודה משרדית, נחשב כמחשב 64 ביט ? האם מומלץ להתקין מערכת הפעלה 64 ביט במקרה זה ? (ויסטה או אקספי 64 ביט) ואם לא, אז מה כן נחשב 64 ביט ?

דיונים חדשים בפורומים