כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
היי חברים לחלק מדגמי הארמור יש מאורר 230 בצד על החלון המאורר הוא שקוף ועם לדים (לרוב כחולים ) אני צריך את המאורר הזה ... ממש ממש ממש צריך.. מצד שני , יש לי בדיוק את אותו המאורר רק בצבע שחור ובלי לדים (גם של טרמלטק ) מישהו מוכן להחליף איתי ? (להזמין אותו מחו''ל זה פרוצדורה לא קטנה בישבילי , במיוחד שאני נוב בהזמנות ) צרפתי תמונה של המאורר המדובר... [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום! היום אני עם 1.5MB באינטרנט בשילוב של נטוויז'ן ובזק. בגלל שבזק לא מאפשרים באיזור שלי מעל 1.5MB(רכזת רחוקה) אז רציתי לעבוד לתשתית של YES, בגלל שיש לי YES בבית. רציתי לשאול האם YES עושים בעיות? או שהם מספיק אמינים כדי לעבור אליהם? תודה, אריאל
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות נעלי ריצה טובות והמחיר לא משנה רק שיהיו הכי טובות שיש כרגע אני רץ עם נעליים פשוטות של 50 שקל ואני רץ בערך 5 ק''מ פעמיים בשבוע ואני מפחד שאני יהרוס את הרגליים עם נעליים כאלה אז תנו לי המלצות לנעליים תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שאלה זאת פונה אל המבוגרים יותר שבפורום, מתי התחלתם ללמוד ומה? האם אתם מתחרטים שלא הלכתם ללמוד מוקדם יותר ? מאוחר יותר ? האם לא הרגשתם פער עצום ביניכם לבין בני ה-21 בשאר העולם שכבר מחזיקים בתואר ? תודה רבה !
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי, כיום אני בן 20, משלים את הבגרות במתמטיקה (5 יח''ל). אתם בטח שואלים אם עשיתי צבא..אז לא, עשיתי שירות לאומי כי קיבלתי פטור מצה''ל. מה שמציק לי זה שאף פעם לא עבדתי בשום דבר. בתיכון לא עבדתי כי הייתי חייב להתרכז בלימודים, איך שסיימתי תיכון התחלתי לעשות שירות לאומי ואיך שהשתחררתי נרשמתי לקורס להשלמת הבגרות במתמטיקה שלוקח שנה. (מועד חורף שאלון 005 ומועד קיץ שאלונים 006+007). וכשאני אסיים עם זה אני אעשה פסיכומטרי שגם במהלכו אני לא אוכל לעבוד, ואז כשאני אסיים עם זה אני אירשם ללימודים לתואר ראשון שימשכו עוד 3 שנים בלי לעבוד. בקיצור, אני פשוט לא עובד בגלל שכל הזמן אני עושה משהו אחר (בדר''כ לימודים). אני לא מצליח למצוא עבודה במשמרות שאני אוכל לשלב בה לימודים, כל מקום עבודה רוצה…
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שזה כיסא די מפורסם. אשמח לדעת מי המעצב\ת, ועבור איזו חברה הכסא עוצב. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
Terry Tate מטפח יעילות ופרודוקטיביות בבתי עסק ומשרדים... http://www.youtube.com/watch?v=CD0PvlytTNs http://www.youtube.com/watch?v=q2EfBVzYhf4 נוסחא להצלחה ;D
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
האם זה מסוכן...? שמתי אותו כ 30 סמ מהמחשב אבל הוא לא עם הפנים כלפי המחשב זה מסוכן...? תודה לעוזרים וסליחה על הבורות...
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני מתכנן לרכוש הרדיסק נייד של WD מסוג PASSPORT. בדקתי בכמה מקומות באינטרנט ומצאתי את ZED כחנות הזולה ביותר. שם יש מבצע על הרדיסק בנפח 250 ג'יגה ב-300 ש"ח שזה ממש זול והכי זול שמצאתי. העניין הוא ששמעתי על החנות אבל אני לא יודע באיזה איכות המוצרים שלהם ואם היא אמינה או שהיא בסגנון אייבורי- שלא תמיד מחזיקים דברים באיכות טובה. אשמח לקבל מידע על החנות למי שמכיר. תודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
צהריים טובים, הייתי רוצה לדעת באיזה אופן אפשר לחייג לחו"ל דרך האינטרנט ובכך להוזיל את זמן האוויר? אני יודע שאפשר לעשות כמובן שיחות בסקייפ בחינם, אבל האם יש אפשרות למשל לחייג מהארץ דרך האינטרנט למישהו בחו"ל, לטלפון הבייתי שלו ולאו דווקא לתקשר דרך המחשב? אם כן, מה נידרש בשביל זה? תודה רבה מראש.
-
- 6 תגובות
- 955 צפיות
-
-
מדובר בחברה אשר עושה שימוש בקו של סלקום (שיחות מקומיות) כדי לעשות צינתוק, שיטה חדשה לעקיפת חוק הספאם. אני כבר הוספתי לחסומים שלי בסלולרי ואני מתכוון גם לפנות לסלקום ולהתלונן. מציע גם לכם להציק להם. עצה שלי: כנסו לגוגל וחפשו אחר @cellcom.co.il, הכניסו את כל הכתובות ל-BCC ושלחו לכולם מייל ותתלוננו. אולי אם נספיק כל עובד סלקום שהמייל שלו פורסם באינטרנט, הם יבינו שנמאס לנו מהנוכלים שהם מוכרים להם קווים.
-
- 22 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי יש לי שאלה יותר כללית, לא ידעתי איפה בדיוק לפרסם, אבל אני חושב שכאן זה הפורום המתאים כי פה מציעים מפרטים מאתרים שונים. השאלה שלי היא בעצם על החנויות והשרות שהם מביאות, לדוגמא ivory ידועה כחנות שהשירות שלה לא כל כך טוב ואפילו על הפנים ולכן עדיף שלא להזמין מהם. אז רציתי לדעת על חנות/אתר ספציפי , שנקרא iqpc.co.il . הם עושים בעיות עם אחריות וכאלה או שיש להם שירות טוב ואמין ? ואם יש לכם ניסיון עם אתר טוב שנתנו לכם שירות טוב, אשמח לקבל. ד"א לי יש אחד והוא נעה מחשבים, הבעיה היא שהם מוכרים דיי יקר (כנראה שעל שירות גם משלמים ברוב המקומות) תודה
-
- 8 תגובות
- 736 צפיות
-
-
היי, עלה לי הסרט לראש ואני לא מוצא מה הסרט הזה בדיוק כי לא מצאתי שום דבר ב IMDB שיתן פירוט על וודו... מדובר על הסרט שהוא שוטר (איזה סרט הוא לא שוטר ) וחבר שלו נהרג בהתחלה אם אני לא טועה...יורים בו. ובסוף הסרט הוא רב עם איזה בחור ג'מאיקני שעוסק בוודו וכל מיני...אם אני לא טועה הוא רב איתו עם חרב בסוף הסרט. אני לא מצליח להזכר בשם הסרט! מי שיכול לעזור..
-
- 4 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני וחברים שלי מתכננים נסיעה לחרמון מיאזור מודיעין וחרמון ללא רכב פרטי... לכן חשבתי על שתי אופציות מתחנה מרכזית בת"א או מהמרכזית בחיפה.... למישהוא יש מושג אילו קוים מגיעים לשם מהמקומות הנ"ל וכמה הם עולים? תודה מראש רז
-
- 9 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מניח שזו שאלה נורא טריוויאלית, אבל באמת שאין לי מושג. באמצעות איזה כבל מחברים מחשב נישא למושב במטוס? אני טס אוטוטו, לוקח איתי לראשונה מחשב לטיסה הארוכה, ורוצה לעבוד איתו (לא שזה צריך לשנות, אבל מדובר ב-MSI WIND). תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה ליקנות תופים ב2000 שקל (יש אפשרות ליד שניה) כמה שאלות 1 מה ליבדוק שקונים יד שניה 2 איזה חברות נחשבות לטובות ואיזה לא 3 מה הכלים בסיסים בתופים שחייב 4 יש משהו חדש במחיר הזה ששווה משהו ? תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 780 צפיות
-
-
דבר ראשון, רציתי לציין שהאתר של האוניברסיטה הזו מפוצץ בהגזמה בפירסומים בסגנון "תראו איזה מגניבים אנחנו" וכל מיני ססמאות מעצבנות וחסרות אינפורמציה... השאלה: אמור להיות אצלכם איזה יום פתוח לתארים מתקדמים מתישהו, או שאם אני רוצה מידע אני צריך להתקשר ישירות לאנשי הקשר המחלקות שאני מתעניין בהן? תודה.
-
- 44 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה לקנות מחשב נייד בארצות הברית והבנתי שהמתחים בין ארה"ב לפה שונים, יש משהו שעושים בנידון ? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למסיבה מושקעת מאוד דרושה תחפושת של חרדי-היכן ניתן להשיגה במרכז? שימו לב,מדובר בתחפושת המיועדת למסיבה של מבוגרים.... ועל כן היא צריכה להיות מאוד מושקעת מכל הבחינות. חשבתי אולי בכיוון של חברות שמספקות תילבושות להצגות תיאטרון וכיוצא באלו. אבל אני לא מבין בזה כלום. רעיונות יתקבלו בברכה.... אגב,תמיד אפשר לקפוץ לבני-ברק ולרכוש את מה שצריך... אלא מה,זה יוצא סיפור יקר למדיי ולכן אני חושב יותר בכיוון של שכירת תחפושת מאשר רכישה.........,שהרי אין לי שום כוונה לחזור בתשובה
-
- 25 תגובות
- 9.4k צפיות
-
-
Before http://www.youtube.com/watch?v=11K3OwKNAXQ&feature=related After http://www.youtube.com/watch?v=eWjE7lkdjPo
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במידה ויש לי עכשיו מייל של וואלה, ואני רוצה לפתוח מייל בגוגל, אפשר לעשות כמו "עקוב אחריי" כזה? תודה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-


