כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בזמן האחרון אני מוצא את עצמי מתעניין יותר ויותר בתרבות (אם אפשר לקרוא לזה כך) של ההאקרים. אין ספק שיש להם פילוסופיה משלהם, קו מחשבה ייחודי ותכונות אופי שמאפיינות אותם. בכלל, זו קהילה בפני עצמה. והתחום עצמו של ההאקינג מרתק במיוחד. נכון שיש לא מעט שמנצלים את הידע לשימוש לרעה כמו פגיעה במערכות וגניבת מידע, אבל יש גם טובים שרק רוצים ללמוד דברים חדשים. אז במה בעצם מסתכם הידע של ההאקר? האם הוא מתכנת ברמה גבוהה? אלגוריתמאי מתוחכם? מאין כל הידע הזה אם לא ממוסד אקדמי? (לא נראה לי שבוגר הנדסת תוכנה או ד''ר למדעי המחשב יכול לקרוא לעצמו האקר). אני לא שואל שאלה ספציפית, רק פותח דיון על התרבות הזו. כל אחד יכול לשתף מה שהוא יודע, לשאול שאלות כאלה ואחרות וכו'. מקווה לדיון פורה
-
- 23 תגובות
- 5k צפיות
-
-
לפני שלמדתי את העקרון הזה לעומק, שמעתי שהוא מהווה אקסיומה. היום לאחר שלמדתי אותו באינפי ניתנה לו הוכחה. עכשיו אני לא מצליח לתפוס את זה או שצריך אקסיומה או שלא צריך, אז יכול להיות שהאקסיומה מסתתרת בין השורות של ההוכחה אז אתן בקצרה את הדרך שסללה את ההוכחה: מגדירים מספרים ממשיים R [מספיק להגיד שR שדה סדור, השלמות לא חשובה כאן]. לאחר מכן, מגדירים קבוצה אינדוקטיבית: תת קבוצה בR ,תקרא אינדוקטיבית אם אפס הוא איבר שלה ובעלת התכונה שאם x הוא איבר שלה אז גם x+1 הוא איבר שלה. עכשיו ניתן להגדיר פורמלית את N קבוצת המספרים הטבעיים: קבוצת המספרים הטבעיים מורכת מאיברים ששיכים לכל קבוצה אינדוקטיבית. מכאן קל להוכיח שכל תת קבוצה אינדוקטיבית בN היא N. עכשיו אפשר להוכיח את עקרון האינדוקציה: ת…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עצמות הכתפיים אצלי מאוד בולטות, אני לא בתת משקל ואפילו לא קרוב. איך אני גורם להם לא להראות? התחלתי את התרגילים האלה שאמורים לאמן את שרירי הכתף (בתקווה שיכסו את בליטת העצמות): לא יודע אם זה יעזור. משהו נתקל בתופעה דומה ויודע מה לעשות?
-
- 11 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Aw97QQmPDpc אחד הקורעים... "את יצור קטן ולא סקסי" עלק... איזה איש מעורער נפשית חחחח אבל יש לו יציאות ממש מצחיקות מנחם לכוכי: "את אפילו לא יודעת למי דיברתי" כוכי: "נכון, אני טיפשה" מנחם: "את לא טיפשה, פשוט לא ממש מפותחת"
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מרואש תאירו אני במגמט מחשבים בבצפר על פי הקורס של Cisco ועוד מעת שי לנו בגרות והביאו לנו מיקוד ושי דברים לא מובנים במיקוד אני מיתחנן שתזביר לי מה זה אומר אני לא רוצה שתזבירו לי את כל הנושא לדוגמה: מתיאור מטרת מודל רב-שכבתי להתדגמת האינטראקציה בפרוטוקולים שונים = מה זה אומר העיברית פשוטה ושי עוד מהסוג אזה כמובן שלא תזבירו לי את המובנים אבל אני חייב עזרה ושוב תודה וסליחה על שגאיות הכתיב 1) (2 [br]פורסם בתאריך: 12.03.2009 בשעה 17:00:33 **^^ סליחה אני יתקן את התמונות^^**
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אנגלית 5 י"חל 89 טוב מאוד תנ"ך 2 יח"ל 67 כמעט טוב הבעה עברית 2 יח"ל טוב 77 ספרות 2 יח"ל 60 מספיק מתמטיקה 3 יח"ל 57 מספיק היסטוריה 2 יחל מספיק בקושי 54 אזרחות 1 יח"ל מספיק 58 ע"ג בתכנון בתכנות מערכות 5 יח"ל 62 מספיק יסודות המחשב 1 יח"ל כמעט טוב 69 כתוב שם גם בדף נפרד את המקצועות הבאים (כולם 1 יח"ל): מחוייבות אישית 95 תעבורה 80 של"ח 80 חינוך גופני 88 אז מה זה אומר? ה 54 בהיסטוריה זה נכשל? מותר שיהייה נכשל אחד לא? זה אומר שיש בגרות בעצם? תודה. **עריכה: נסו בבקשה להתעלם מהעובדה שפיסת הנייר עליו מודפסת תעודה זו ראויה לשימוש אחד בלבד.
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כשאני נכנס ליוטיוב דרך הפיירפוקס אני לא שומע קול בסרטונים. הסרטון רץ רגיל והסמן הקטן למטה של רמקול מכוון למקסימום. לא יודע במה נגעתי שם. *כשאני נכנס דרך אקספלורר עובד סבבה ויש קול *כשאני נכנס לאתרים אחרים דרך פיירפוקס יש קול למישהו קרה? עריכה : תודה אנשים, הסתדר בסוף, מחקתי קוקיס לא היה לי כוח.
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים נתקלתי באתר שממש דומה ל- EBAY, וחפשתי בכל אינדקסים שאני מכיר, כולל חיפוש ב-GOOGLE. ולא מצאתי את האתר שדומה לאתר הקניות EBAY. מישהו יכול לעזור לי למצוא את האתר? בתודה זאב.
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
נתקלתי לאחרונה בכמה אתרים שאפשר לשמוע דרכם שירים אונליין ללא צורך בנגן (סטרימינג). נתחיל מהאתר שאני הכי אוהב, www.jiwa.fm - יחסית מתורגם לאנגלית ויש בו מבחר משובח של הרבה מאוד להקות ושירים, השירים באיכות טובה מאוד. קל מאוד לפתוח חשבון. חסרון, אין שם שירים בעברית. האתר השני www.deezer.com אתר צרפתי, פחות מתורגם לאנגלית אבל אפשר להשתמש בו. ממשק גרפי מאוד נחמד. חסרון, טיפה איטי, מבחר שירים קטן יותר מjiwa.fm, ויש שם כמה שירים שלא יעבדו\איכות גרועה, ואין שירים בעברית והאתר השלישי שלא יצא לי ממש להשתמש בו. www.imeem.com אתר באנגלית ממשק גרפי יפה ונוח מאוד, קל למצוא שם זמרים, להקות דומות וכד'... חסרון, מבחר יחסית קטן, ואין שירים בעברית. (לא יצא לי ממש לדפדף בו) והאתר האחרון שה…
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי אני בן יחיד שההורים חתמו לי גולני או גבעתי (פרופיל 97 קב''א 56) ואני אמור להתגייס ביום שני הקרוב (מרץ 09) מהלשכת גיוס אמרו לי שההחלטה על קבלת החתימה של ההורים היא חיובית אבל מסרבים להגיד לי לאן אשתבץ (כשכל מתגייסי מרץ כבר יודעים לאן הם הולכים כבר חודש) ואומרים שאני הולך לראות קצין מיון בבקו''ם מישהו יודע מה הולך לקרות , האם ישלחו אותי לגולני\גבעתי או שישימו אותי להיות ג'ובניק ?? תודה
-
- 23 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
גוגל לא עזר לי במיוחד, כי אין לזה כ"כ שם רשמי בארץ..... למישהו יש מושג אם יש בארץ מקום שאפשר להשיג בו גיר תכשיטנים? (Jewlers Rouge) יש לי איזושהי עבודת השחזה עדינה במיוחד, ואני ממש לא רוצה לפנות לנייר שיוף..... לא איכפת לי מאיפה בארץ, כל עוד יש, אני ממש לא רוצה להזמין מאיביי ולחכות שבועיים. תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
אני תמיד שומע את זה, מה הכוונה? איזה סוגי ראיות יש?
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
לפני כמה ימים ישבתי עם חברים באיזו מסעדה, המלצרית שלנו הייתה ממש חמודה וכמובן שחלקתי את רגשותיי העזים כלפיה(מי שלא מכיר אותי עדיין - אני אוהב להיות סרקסטי בהודעות שלי) עם חבריי. לאחר שסיימנו להיות גברים מגעילים וחילקנו לה ציונים כאלו ואחרים על הפנים, הגוף, החזה, התחת וכו' וכו' אחד החברים העלה תהייה מעניינת - האם אי פעם, מישהו, הצליח, להתחיל עם מלצרית? כלומר - האם אי פעם היה אדם X אשר ישב במסעדה Y ושירתה אותו מלצרית Z, ואותו X התחיל עם Z כאשר הוא יושב באותה מסעדה Y בה Z עובדת, התחיל איתה בה במקום, תוך כדי שהיא משרתת אותו, וזה עבד/הלך?(זה ממש לא משנה אם זה התפתח לחיי זוגיות מאושרת או סטוץ, העיקר שזה "עבד"). ואני מדגיש - אני לא מתכוון לכך שאתם מכירים מישהו או אתם בעצמכם יצאת…
-
- 17 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
מחפש חנות לדפוס בשביל כרטיסי ביקור (בסביבות ה-500 ) יש המלצות (גר בראשון)? תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
קניתי את הדגם הבא: http://www.trailspace.com/gear/la-sportiva/thunder-gtx/ מישהו יודע איך הוא או איך החברה La sportiva בכלל? איזה נעלי הרים יש לכם?
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום לכם חברים, רוצה לשתף אתכם במשהו שבטח שמעתם פה הרבה, אני אני בכל זאת מרגיש צורך.. אז ככה, אני בן 22, כל החיים שלי זה עבודה, אין לי חברה וקשר רציני לא היה לי, גם אין לי חברים אפשר להגיד, חבר או שניים שאיתם אני שומר על קשר ונפגשים פעם ב.. כשמשעמם להם. יכול להיות שזה באשמתי, אנערף..אני לא טיפוס שאוהב את הפלאפון, כנראה לא שמרתי על מספיק קשר..כי חברותי אני כן, אין בעיות אינטראקציה או משהו, אוהב יותר לדבר עם אנשים במציאות. מצד שני אני אוהב את השקט שלי, מספיק לי כמה חברים קרובים וזהו..לא איזה חמולה כמו שכולם אוהבים שמתקשרים אחד לשני כל היום והאוזן לא יורדת מהטלפון. כל בחורה שמוצאת חן בעיני פשוט עושה לי שיתוק ברגע שמגיע שלב ה - "לשבור את הקרח" , לדבר איתן ממש אין בעיה ו…
-
- 58 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
לא מצויירת, שודרה לפני כ-12-15 שנים, מעיין דרמת אימה-מסתורין שכזאת בסגנון טווין פיקס. לשחקנים היה מבטא דרומי (דרום ארה"ב), ומשפט אחד חזר שוב ושוב בסדרה "THERE'S SOMEONE AT THE DOOR". מישהו זוכר?
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
אתמול הייתי בטיול בצפון, והייתי חייב לשתף אתכם איזה יופי הוא נראה. הטיול היה במסלול של מפל התנור(כולל עוד 3 מפלים חוץ מהתנור שהוא הכי גבוה) מפל סער, והירדן ההררי. http://img217.imageshack.us/gal.php?g=p1000728t.jpg -אלבום א' http://img19.imageshack.us/gal.php?g=panorama1i.jpg -אלבום ב' אני חייב לציין שהתמונות לא לא ממחישות באמת איזה יופי הצפון, ואיזה ירוק הוא. תסעו לטייל שם זאת העונה היפה פירסמתי בפורום כללי, כי אין לי שום מטרה בלקבל ביקורות על איך התמונות צולמו, רק כדי להראות לכם איזה יופי הצפון נראה בתקופה הזאת. תהנו
-
- 11 תגובות
- 942 צפיות
-
-
כשקניתי את הפרבי לפני 10 בערך, קיבלתי מילון עברית-פרבית, אבל הוא נעלם. פתאום גיליתי את הפרבי בארון, שמתי סוללות וחטפתי התקף נוסטלגיה ליצור המעצבן ;D אבל אני מחפש את המילון עם כל המדריכים למשחקים, להרדמה, ולהכל... גם המדריכים שמצאתי באנגלית מכילים רק מילון נטו, בלי הדרכות. מאיפה אפשר להשיג?
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני כמנוי מלא זמן בבזק בינלאומי, לא היו בעיות עד אתמול בערב. מאתמול בערב הפורטים חסומים בקליינט של ואין לי אפשרות להתחבר לקליינטים ברשת הביטורנט. דיברתי במשך איזה שעה עם נציג טכני וכשעבדתי עם חבילת הגיימרים המדוברת, מהירות העלאה עלתה יפה מאוד. השאלה היא אם יש אפשרות להשתמש בתוכנות חיצוניות למעקף המשחקים שלהם ברשת? אגב גם מבחינתם שאני אתנתק מבזק... בכלל לא אכפת להם מהלקוחות שלהם! פשוט בושה!
-
- 0 תגובות
- 481 צפיות
-
-
עבר החג כמעט ולכן פתחתי את הסקר אם אני מתחיל ממני אז את החגיגה של החג עשיתי היום עם המשפחה,וכן קיבלתי דמי פורים לא עשיתי שום דבר עם חברים לא יצאנו וכו',מה שכן הייתי בתל אביב פעם אחת במהלך החופשה וזהו עכשיו יהיה תורכם
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני אמור לעשות בחינת סיווג בפיסיקה באת"א בגלל שלא עשיתי בגרות בפיסיקה ["חסר פיסיקה" חח] היום מצאתי את נושאי הבחינה ורציתי להכין את עצמי עד כמה קשה יהא לי ללמוד את הנושאים האלו [עם מורה פרטי וכמה ייקח בערך או בקורס שהאת"א מציעה] להלן הנושאים: מכניקה 1. ווקטורים, חיבורם והטלה על צירים. יחידות, התאמה ביניהן והמרתן. 2. תנועה לאורך קו ישר. מהירות ממוצעת ורגעית. תאוצה ממוצעת ורגעית. תנועה בתאוצה קבועה, נפילה חופשית. תנועה יחסית. 3. תנועה במישור, מהירות רגעית, תאוצה רגעית.תנועה בתאוצה קבועה, תנועה בליסטית (זריקה משופעת). 4. חוקי ניוטון. שיווי משקל. מיון כוחות. החוק השלישי של ניוטון. משקל ומסה. החוק השני של ניוטון. יישומים: תנועה בקו ישר, מישור משופע, בעיות רב גופיות. 5…
-
- 18 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
האונס הכי חמוד בעולם http://www.youtube.com/watch?v=zDiR7UxI8Ow
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


