עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by liav25,

    אני מבין שיש פה תלמידים שלומדים או אנשים שלמדו כימיה וביולוגיה ב5 יח"ל אני מרחיב פיזיקה, ואני מתלבט כרגע בין כימיה וביולוגיה כמקצוע שני, מה לבחור ? מה יותר מעניין ? תודה לעוזרים

    • 33 תגובות
    • 5.6k צפיות
  2. Started by Shoko,

    נשבע לכם אני מתחיל לחשוד. אמיתי. יום שישי שמתי שירים במחשב ושכבתי על הספה אבא שלי שואל אותי משהו על המחשב אז אמרתי לו "עזוב תך מהמחשב המזדקן הזה..." נראה לי המחש נעלב כי ברגע שאמרתי מזדקן המחשב נכבה ונשרף הספק שמתי אחר.... ???

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  3. היום ראיתי שאנחנו משלמים על תשתית של 1.5 מגה 62 שקלים עם התחייבות לשנה בבזק.(שלושה חודשים ראשונים היו 30 שקלים) האם זה נחשב מחיר סביר? או שיצאתי פראייר שעשיתי את החבילה הזאת? לפי האתר "כמה זה" ככה עולה 1.5מגה. האם אפשר להוריד אותם? אריאל

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by ariel-ro,

    שלום! ראיתי בYNET SHOPS את הLCD של סמסונג A450 שנחשבת למעולה. המחיר שלה מחוץ לYNET מתחיל מ2700 שקלים. ופה: http://www.ynet-shops.co.il/shop/template/enterpricesalesproduct.aspx?came=572&CategoryName=LCD_Screens_UpTo_32&AuctionId=7721131 זה מתחיל מ 1500 שקלים. ברור לי שזה לא יהיה ככה, אבל שווה לנסות(עד נגיד 2400 שקלים) הקניה היא "תן מחיר". אתה נותן מחיר, ואז אתה יכול לזכות. השאלה שלי היא האם ה"תן מחיר" הזה עולה לכסף לכל ניסיון השתתפות? או שזה בחינם? והם מיניליין הם יבואנים רשמיים של סמסונג. האחריות ע"י סמיילין.. תודה אריאל

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  5. Started by Dark Respect,

    נמאס לגלוש בוואיינט ו-וואלה. איזה אתרים חינמיים מגניבים יש לסלולאר? (נוקיה 6120, לא מכשיר ממש כבד)

    • 5 תגובות
    • 885 צפיות
  6. שלום חבר'ה! לאחרונה התחלתי לעסוק קצת בתחום העיצוב בגבס, תמיד אהבתי את זה אבל עכשיו אני ממש וממצה פוטנציאל חבוי (נראה לי : ), בכל אופן, העלתי פה כמה תמונות של עבודות שביצעתי בשבועיים האחרונים, (אנשים אוהבים לשפץ לפסח ואני מרוויח מזה ). אשמח לקבל הערות והארות ,מקווה שתאהבו. המשך שבוע מצויין. אז התמונות בהמשך..... ליאור [br]פורסם בתאריך: 22.03.2009 בשעה 16:15:16 [br]פורסם בתאריך: 22.03.2009 בשעה 16:21:51 אחרון..[attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by J0n1,

    אז החופשות מתקרבות (פסח,סוף שנה, קיץ...) והאשכול הזה מחולק ל2 אני גר באזור המרכז, ואני רוצה עבודה שמכניסה יותר מהמינימום, חשבתי בינתיים על מלצרות, ואולי שיעורים פרטיים ללימוד מחשבים לילדים כתוספת. יש לכם רעיון יותר טוב לעבודה? חופש שעבר עבדתי בסקרים, המשכורת טובה אבל העבודה על הפנים, כל סוף יום יצאתי משם מחורפן. בנוסף, חשבתי לעשות פסיכומטרי בקיץ, משום שקיץ הבא לא בטוח שיהיה לי זמן (אני יליד אפריל, אז בטח יגייסו אותי מוקדם) מישהו עשה בגיל כזה? איך עושים? מה המחירים? איך התוצאה? (ביחס לאנשים שעשו לאחר צבא) אני בכלל לא בטוח שאני ארצה עתודה בצבא (רוצה לעשות עוד משהו חוץ מללמוד כל החיים) אז אני לוקח את הרעיון של הפסיכומטרי בערבון מוגבל בינתיי. אפשר בכלל לעבוד בזמן שלומדים לזה?

    • 4 תגובות
    • 764 צפיות
  8. קיבלתי את הפנקס הידוע לפני כמה חודשים. ועל כל חודש החל מגיל 18 מחייבים אותי במשהו כמו 108/110 ש"ח) חייבו אותי מחודש אחרי החודש של היומולדת. השאלות הן כאלה: א. על החודשים שהייתי תלמיד בתיכון חייבו אותי, זה תקין? העברתי להם אישור מהבית ספר שלמדתי בו וסיימתי בחודש יוני את הלימודים ובמכתב החדש ששלחו לי לא התייחסו לזה ולחודש שהייתי בקורס דרך הצבא. לעומת זאת לתלושי משכורת התייחסו וביטלו לי את החודשים האלו. ב. למי יש את הכח וכדאי לדבר איתו כדי להעיף את הקנסות והצמדה שצברתי? וכדי לבטל את החיובים שהייתי בתיכון (אם באמת זה לא תקין שמחייבים אותי על התקופה הזו). ללכת למשרדים שלהם בעיר? להתקשר אליהם? התקשרתי אליהם יום חמישי הנציג טען שיחזרו אליי יום ראשון ועדיין לא חזרו.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. לפני כשנתיים קניתי דיסק קשיח מסוג Western Digital WD4000KD מלמיר מחשבים, עם אחריות של 3 שנים (בידי החשבונית). לאחרונה הדיסק הקשיח כשל. היות ולמיר נסגרו, האם מישהו יודע כיצד אני אמור לממש את האחריות על הדיסק הקשיח?

    • 16 תגובות
    • 3.9k צפיות
  10. Started by achiya1,

    האם קב"ן יכול לזהות בעיה בגיוס קרוב ולדחות אותו? בלי לתת פרופיל 21 וכד'... ? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  11. שאלה לאלה שעבדו בחברה אירופאית באירופה (בלי קשר לישראל) או מכירים את הנושא- איך מתייחסים לאנשים שאומרים שהם היו בצה"ל? הבנתי שהתדמית שלנו לא משהו בעינייהם ובקנדה אפילו שואלים שאלות כמו האם הרגתה פעם מישהו חח ושלא תבינו לא נכון אני מאוד בעד גיוס, כי תאכלס בלי צבא אין לנו מדינה

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  12. Started by אביהרץ,

    בנות חושבות שכבר דודי בלס ואיתן אורב לא נראים טוב? איך כל אחד בזמנו היה הדוגמן/הדוגמנית מספר 1 בארץ והיום בקושי שומעים עליהם? הרי הם נראים בול אותו הדבר

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  13. Started by eshaham,

    האם המפרט הזה יריץ את GTA4: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1463&CatCode=1

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  14. Started by AZO,

    אני בן 18, מצבי החברתי מצויין, יש לי ביטחון עצמי וכו' לא הייתה לי חברה רצינית לכל אורך התיכון וגם לא בחטיבה, תמיד הרגשתי שהן מטומטמות מדי/לא עמוקות מספיק/לא בוגרות, וגם עכשיו יש לי אופציות. עוד שבוע בערך מסיימים לימודים ואני עדיין בתול, הפגישות בשישי זה בד"כ סרט/אחד החברים ככה שהמעגל החברתי לא מתרחב. אני לא יודע אם להתפשר על מה שמוצע לי כרגע מבחינת הבנות שאוהבות אותי (בערך 4), אולי אני מתנהג כמו איזה פלצן מתנשא אני ממש לא יודע. אני לא יודע אם אני צריך לשכנע את החברים להתחיל לצאת למועדונים כדי להכיר בנות חדשות, מה לעזאזל אני עושה?

    • 98 תגובות
    • 16.1k צפיות
  15. http://www.theonion.com/content/video/are_violent_video_games

    • 6 תגובות
    • 738 צפיות
  16. Started by BedB0y,

    אהלן, יש לי קצת זמן פנוי וחשבתי לעשות בו משהו שימושי, ואם יש גם כסף על הדרך למה לא: תרגום מאנגלית לעברית. גם כסף וגם ישפר את האנגלית שלי. כמובן שיהיה מהבית, עבודה קבועה כבר יש לי, זה יהיה משהו מהצד. יש רעיונות איך להשיג עבודה כזאת? מאיפה להתחיל? טנקס.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. ישנו אתר מסויים שאני רוצה לתרגם מרוסית לאנגלית: http://lov.co.il/ אולם כשניסתי עם GOOGLE TRANSLATE זה מה שקיבלתי: http://translate.google.com/translate?sourceid=navclient&hl=en&u=http%3a%2f%2flov.co.il%2f כלומר דף ריק מלבד החלק העליון של GOOGLE TRANSLATE . בהנחה שאין לי בעיה מקומית בדפדפן,נישאלת השאלה איך אפשר לתרגם את האתר הזה בהצלחה? הערה: אני לא קורא ברוסית. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. אז רגע לפני שההתייחסות לסדרה האפית הזאת משתנה מלשון הווה לעבר, אני פותח כאן דיון בעברית, למען המעריצים של הסדרה. אין ספק שזו הייתה סדרה שנוייה במחלוקת, ואני מבקש שהת'רד לא ידרדר לכיוון של 'לא אהבתי את הסדרה, ראיתי שני פרקים והפסקתי', אלא יישאר במתכונת של דיון על הסדרה, מסקנותיה, והעלילה הכוללת, כעת שאנו יודעים את כל הסיפור. למי שעדיין לא הבין הת'רד צפוי לכלול ספויילרים רבים, ולכן אם עדיין לא צפיתם בכל פרקי הסדרה - כדאי לכם להתעלם מהכתוב כאן. הודעות ילדותיות ולא מתאימות ימחקו, אני מזהיר מראש כדי למנוע מצבים לא נעימים. אני אעלה קצת שאלות שעדיין מטרידות אותי בהמשך, נראה מה דיון משותף יכול להניב. בינתיים אשמח לראות תגובות מעוד אנשים שסיימו לצפות בסדרה.

    • 42 תגובות
    • 2.8k צפיות
  19. ומה המחיר לתשתית? הציעו לי באנדל של 179 ש"ח למהירות 5 מגה. אחרת עליי לשלם 96.94 רק לספק עבור 4 מגה ועדיין לא ביררתי כמה משלמים לתשתית. מה נראה לכם כדאי?

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by My_Name,

    מסיבות כאלה ואחרות, אני צריך לדעת איך לבצע חילוק ארוך. לצערי, לא הקשבתי בכיתה ד', ולא יצא לי להתקל בנושא שוב. אז השאלה היא פשוט, איך מבצעים חילוק ארוך, או לחילופין, אולי יש דרך קלה יותר מחילוק ארוך ? נתקלתי בכמה מדריכים באינטרנט, אבל הם לא מכסים את כל הנושא. חילוק ארוך כדוגמת 585:9 או 324:6 וכו' הוסבר כמו שצריך, ונקלט אבל איך מבצעים חילוק ארוך, כאשר המחלק / המחולק / שניהם הם שברים עשרוניים. אפשר אולי להכפיל ב-10/100 ואז מתקבל מספר רגיל. אבל אז גם יוצא מחלק דו ספרתי. אז איך מחלקים כאשר המחלק הוא דו ספרתי ? תודה

    • 6 תגובות
    • 7.3k צפיות
  21. Started by TaMiRn2,

    שלום ידידה שלי עושה ביוטופ ושברתי לה בטעות את המד טמפ' (ניראה לי כוהל או כספית) איפה אני יכול להשיג חדש?

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. Started by Cucilida123,

    http://www.imdb.com/title/tt1230526/ http://www.scifimoviepage.com/upcoming/previews/bioshock-movie.html גור ורבינסקי מביים את הסרט תחלקו את תחושותיכם, דעותיכם וכל העולה על רוחכם..

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. http://hwzone.co.il/gallery/thumbnails-186.html מוזר לאללה אין תמונות! עצוב.

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  24. Started by alexpir,

    אני צריך לעשות את הבדיקות הבאות ספירת דם PT, PTI, INR איפה אני עושה אותם ?

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  25. Started by mc_elad,

    נכון במשחקים מבקשים ממכם לתת כינוי לחייל הראשי(קפטן או משו)..או כינוי לדמות שאיתם אתם משחקים.... אז מה הם הכינוים האהובים אלכם ביותר???

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים