עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אהלן חברה יש לי רסיבר שעושה לי בעיות יש לכם מושג איפה אני לקבל קצת עזרה?

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  2. סתם אני קם בוקר אחד והתחשק לי להירשם לקרוס צלילה באילת שאורכו כ 4-5 ימים + לינה ומן הסתם בערבים פאבים וכו... חברים שלי לא כל כך מתים על צלילה ולכן חשבתי אולי למצוא כמה חברה מרחביי האיטרנט זה יכול להיות יותר נחמד מאשר להכיר אותם רנדומלי בקורס ראש פתוח בכל מקרה אני מחיפה ובחרתי את אילת בכוונה בגלל המרחק ובכלל זה מקום מדהים! ומה גם בא לי קצת שינוי ולהכיר את אילת בליילה אם מישהו מעוניין שישלח לי הודעה והוא יקבל את הפרטים, ואם אתם מכירים אתר אחד מסוגו שיכול לעזור לי ולהביא לי מיידע אשמח תודה

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  3. מתבקשת המלצה לרכב משפחתי הכולל 5 מקומות ישיבה, שיהיה אמין, שידרוש תחזוקה נמוכה, שיאבד ערך כמה שיותר לאט, שיהיה חסכוני בדלק, שיהיו כמה שיותר אביזרים נלווים במחיר הנ"ל. תודה רבה מראש לעוזרים.

    • 68 תגובות
    • 7.1k צפיות
  4. Started by Mesatla,

    אני לא צוחק- תצפו בכל הסרטונים אחד אחרי השני AWESOMENESS מובטח (לא צחוק באמת ) חלק 1 חלק 2 חלק 3 חלק 4 חלק 5

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  5. Started by SilverCivic,

    אהלן. אני גר בחדר ממ"ד שאני רוצה להתקין בו דלת מנעול. דיברתי עם חברת רב-בריח והם לא מתעסקים בהתקנת דלת מנעול לחדר ממ"ד (תקנות בטיחות וכאלה). שאלתי היא האם מישהו מכיר חברה אשר מתקינה ביעילות דלתות מנעול בחדרי ממ"ד (מנסיון עדיף). תודה מראש ושבוע טוב. שחר.

    • 12 תגובות
    • 23.4k צפיות
  6. http://www.bonusonlineprojekt.info/is123786786/ אני קיבלתי את זה מידידה שלי .. האתר כביכול בודק עם משהו חוסם אותך במסנגר ...באותו מעמד לוקח ממך את פרטי המסנגר שלך. לא לתת ! רוב האנשים פה באתר כנראה יודעים שזה מקור לצרות העיקר זה לידע אנשים (חברים שלכם ומשפחה שלכם שלא כלכך מודעים לנושא) בגלל שזה נראה אתר בעברית(מוזרה) נראה מאוד מזמין ולא מאיים אנשים יפה יפלו בפח... מאוד מצחיק שהם רוצים את המספר הצבאי שלך.... נב אין בעייה בגלישה לאתר אלה במילוי פרטים של המסנגר ... וגם עם למשהו יש אנטי ווירוס ורושם את הפרטים שלו וחושב שהאנטי ווירוס יצילו אותו הוא אדיוט מושלם.

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות
  7. Started by Toxin II,

    שאלה בכותרת

    • 8 תגובות
    • 944 צפיות
  8. Started by totah,

    אני צריך עזרה, האתר שאני בונה כבר מוכן, נבנה עם פרונטפייג' עכשיו אני מתקשה עם Geocities. הקבצים כבר הועלו לשרת, התמונות, הדפים וכו'. השאלה איך אני הופך אותם לאתר אינטרנט?. בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  9. אהלן, אני צריך להכין איזה פרוייקט קטן לקראת סוף קורס ברמנים, בכל מקרה סתם עלה לי לראש להכין את הוודקה בזוקה שבמקרה שמעתי עליה. הבנתי שזה נוסה הרבה עם סטולי ויש לי בבית סטולי.. בכל מקה מישהו ניסה פעם ויכול לתת דעה אם זה נחמד / טעים? נשמע לי רעיון סבבה... גם קראתי באינטרנט ומצאתי מתכונים שונים לזה, אז אם מישהו יכול לתת את המתכון שהוא מכיר יהיה נחמד עוד יותר.

    • 170 תגובות
    • 25k צפיות
  10. שלומות חברי הפורום, יש לי כל מיני שאלות כלליות למינהן, אז חשבתי - למה לא לשאול שאלות כלליות בפורום "כללי"? הרי הן לפניכם: 1. בתור חייל צעיר אחושרמוטה הבנתי שכל זמן שאני על מדים, עליי להסתובב עם חוגר עליי. האם גם שאני על אזרחי חובה עליי להיות עם חוגר? או שלהיות עם ת"ז רגילה/רשיון זה מספיק? 2. לאחרונה אבד לי המטען של הסלולארי שלי(LG KU990 Viewty) וביום ראשון אני סוגר 10 ימים בטירונות(כן, אני צעיר), לכן אני צריך מטען חדש. יש שתי אפשרויות : לקנות מטען ייעודי לטלפון עצמו, או לקנות מטען USB - השאלה היא: א. האם מטען USB יספק את המתח המתאים(את כבל הUSB הייחודי של המכשיר יש לי) או שמא עדיף מטען ייעודי? ב. היכן ניתן לרכוש מטען ייעודי/מטען USB במוצ"ש? אזור ת"א, למרות שאני מ…

    • 17 תגובות
    • 4k צפיות
  11. Started by xTz,

    אין רעיונות..אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח [= תודה

    • 4 תגובות
    • 998 צפיות
  12. Started by masmddr,

    שלום. אני מחפש תוכנה ללימוד אנגלית החל מרמת 0 . או תוכנה או בצורת שמע. תודה.

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  13. Started by avi2014,

    http://global.ebay.com/ נפלא!

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by liran2003,

    זה רק אני, או שהסאונד בבתי הקולנוע בארץ הוא לא משהו בלשון המעטה? לפעמים הוא גם די חלש, שברמקולים 2.1 ב-150 ש'ח שומעים יותר טוב. האם זה בכלל 5.1? כי שמעתי במערכת קולנוע ביתית, והסאונד בקולנוע בכלל לא מתקרב לאיכות הזו.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by david86,

    יש לי שאלה מי שהוא מכיר אתר בארץ שמוכרים ?זיכרונות כי לא מצאתי !1060MHZ CL4 הוא למה אין בארץ?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  16. אפשר המלצות לסרטים טובים (גם חדשים וגם ישנים..אבל לא ממש ישנים.) אני אוהב סרטים כמו מטריקס וסרטי סוף העולם במיוחד..כאלו כמו "היום שאחרי מחר" "ארמגדון" וכו.. דיי דחוף ..כל המלצה שאתם חושבים תרשמו ..אל תתביישו P: תודה!

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  17. Started by tal daniel,

    תיאו קניתי מחשב, מסתבר שהוא לא היה טוב בעולם. אין לי מפרט מלא אבל הינה חלק מהחלקים מעבד Q8200 כ.מסך HD4850 4 Ram 500 דיסק קשיח זה החלקים שאני זוכר, עכשיו הוא לא טוב? ולפי מה שאמרו הוא לא משהו אז אם אני מבצע OC הוא יהיה יותר טוב? שאלה אחרונה זה אם המחשב טוב למשחקים ...

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  18. יש מצב שיש 2 נושאים במשפט אחד ?

    • 36 תגובות
    • 3k צפיות
  19. אולי אחרי האירוע שקרה כאן ישנו טיפה את סיגנון ה MTV בנות ערומות שלא יודעות לשיר http://www.dailymotion.com/video/x8ymn0_susan-boyle-on-britains-got-talent ובלי תגובות "אתה חייב לי 5 דקות מהחיים" אחלה סירטון לדעתי

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. שלום הנה המפרט שלי E6750 GA-p35-ds3l 2gb ram g skill value liberty 400w 8800gt EVGA superclocked שווה למכור את המחשב? רוצים אותו ב3.5 כדאי? וקונה מחשב חדש ב1800 ש"ח

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Os.Master,

    לנעול , תודה!

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by trxman,

    אהלן אני מחפש מגזין מחשבים בסגנון PCPlus שהבנתי שהוא עכשיו בהפצה דיגטלית בלבד, אז אם בכלל מפיצים עדיין מגזינים בארץ ואם למישהו יש המלצה על אחד שהוא מנוי אליו, בבקשה שיכתוב :], תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 12.2k צפיות
  23. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1078830.html

    • 43 תגובות
    • 4.5k צפיות
  24. Started by amd@ati,

    סליחה שאני מטריד אתכם בשאלות מעין אלה, אבל אשמח לשמוע את דעתכם. רציתי לשאול אתכם לגבי השעון הבא: http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1GYEFA119BK יש לו המון פונקציות ואפשרויות, רציתי לדעת אם זה יכול להוביל לקלקול מהיר יותר של השעון, או לירידה בדיוק? אם מישהו מכיר את השעון הספיצפי (הוא די נפוץ) אשמח לקבל חוות דעת... תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  25. Started by super-MC,

    יש חברת אינטרנת חדשה יחסית אקס פון לפנישעה אני מחובר אליהם ומזה מבסות :xyxthumbs: כול החרא הזה שבזק האכילו אותי אם TL וכול מיני קישקושים של שעות לחץ ותמות זה המצב לא טוב לך אז תילך וכול זה אד שהאיש מחירות גילה שאני לא מחויב התונים קצט השתנו ותהמשך אתם בטוח מקירים

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים