עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. *נבדק ואומת

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  2. Started by VooDoo3,

    http://www.tmsfox.co.il מסתבר שהתבצע איחוד בין שתי החנויות. בסה"כ שתי חנויות מעולות, ואני שמח שעכשיו הן בפריסה רחבה יותר. מה לדעתכם יהיו השינויים שירגישו בהם הלקוחות ? לטובה / רעה ?

    • 144 תגובות
    • 18.7k צפיות
  3. מה קורה כששמים סוללה שלא נטענת בטעינה למה זה גורם ???

    • 5 תגובות
    • 743 צפיות
  4. היי, היום שמעתי ברדיו באוטו בשעות הבוקר שיר ישראלי מאוד מוכר, רק ששכחתי מי שר אותו, אנסה לתאר לכם, אולי מישהו פה יוכל להכווין אותי, אודה לכם מאוד על העזרה. מי שר? קול של גבר קל יחסית על מה השיר? השיר על אהבה בין גבר ואשה הפזמון משהו כזה: "אך מה עם אהבה..... מה עם החיים...? (ופה אני אזרוק סתם משהו שנדמה לי אולי יכווין מישהו) אך מה עם אהבה.. מה עם החיים.... ובהמשך, "לא לא צריך דבר..." השיר בפזמון הולך די מהר יחסית. מדובר על בחורה שכנראה מעוניינת בכסף או כל דבר אחר אבל הגבר מסביר בשיר שהכל וב ויפה, אך מה עם אהבה? אודה לכם מאוד על העזרה במציאת השיר או הכוונה אליו

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  5. אהלן. רציתי לשתף אתכם בסיפורי אודות חווית הקנייה הראשונה והאחרונה שלי בKSP... ארצה לציין שמאז ומתמיד הייתי מזמין חלקים בחנויות מחשבים בעלות מוניטין חיובי גבוה, הפעם חשבתי לעבור ב KSP שנמצאת דקה מהעבודה שלי בדרך הביתה, ולצ'פר את ה 4870 שלי ב Accelero Twin Turbo.. איזו נפילה כבר יכולה להיות איתם ? נכנסתי לחנות שנראית כמו כל חנות מחשבים טיפוסית...הדבר הראשון שלכד את עיניי היה המוכר שנראה כאילו אין לו טעם לחיות. כולו חצי שוכב על הכיסא בזמן שלקוחות שהיו לפניי בתור מנסים לדלות ממנו טיפת מידע על איזה מפרט שהחברה מציעה, והוא בקושי מניד עפעף לבקשותיהם. חשבתי "ראבק, שיראה קצת רצינות..עבודה עם לקוחות פור קרייסט סייק". הגיע תורי, לא רציתי לחפור לבנאדם אז ישר הגעתי לעניין, "תביא…

    • 32 תגובות
    • 6.5k צפיות
  6. http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=is20090505_113369&from=haaretz אני מדבר על העובדה שהחליטו לאחד תחומים שונים בתחלית ובעלי שכר שונה ברמה תהומית(סטטיסטיקה ומדעי המחשב או ארכיטקטורה והנדסת חשמל) לאותה קטגוריה. ואז הגיעו למסקנה המאד לא מתבקשת שבבינתחומי בהרצליה מרוויחים הכי טוב(זאת לאחר עשרות מאמרים בהם ראיתי שהם דווקא נמוכים יותר מהאוניברסיטאות). אבל איך זה קרה? מאד פשוט, באוניברסיטאות דחפו לממוצע גם את תחום המתמטיקה והסטטיסטיקה, תחום מעניין וריאלי לא פחות אבל בעל רמות שכר שונות לחלוטין, בעוד שבבינתחומי בכלל לא מלמדים את אותם המקצועות ולכן הממוצע שלהם הוא של מדעי המחשב נטו. אותו דבר קורה גם במגמת ההנדסה בה ברור לחלוטין שההבדל בין מהנדס נוף, מהנדס אזרח…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by ariel-ro,

    שלום לכם! במחשב של חבר שלי יש בעיה באימייל של וואלה. הוא לא יכול לפתוח את הקבצים ששלחו לו. ואת אותם קבצים באותו מחשב באימייל של נענע אפשר. אם זה קובץ של אופיס אז הוא פותח הודעה, ואם אתה עושה עזרה הוא אומר תבדוק אם אתה מבטל את האנטי ווירוס. ואם קובץ ווידאו, אז הוא אומר שזה לא יכול לקרוא אותו. מה אפשר לעשות? אריאל

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  8. שלום לכולם, אני צריך מחר להגיש עבודה באיזה מקום, ואני צריך לכתוב משהו כמו דף-שניים על משוואת הדיפוזיה. אני עכשיו בכיתה י"א והחומר קצת קשה לי, אז אני צריך קצת הסברים למי שיכול לתת (וחיפשתי באינטרנט, הכול לא מובן כל כך והרוב באנגלית). בויקיפדיה מצאתי על חוק הדיפוזיה של פיק, אבל מדברים שם על גרדיאנטים ואני לא כל כך מבין מה זה... למשל: מה הפירוש של "גרדיאנט למשטח כלשהו" ובכלל.. ומי שיכול להסביר לי יותר על משוואת הדיפוזיה אני מאוד מאוד מודה לו :D תודה..

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. Started by Alex89,

    האם יש כאן אנשים שיודעים אם בבסיס בגבעתיים (בסיס מודיעין) מתעסקים בתיכנות ומה עושים שם בכלל? אני מבקש לא לכתוב פה דברים מיותרים הכי טוב לשלוח לי בהודעה פרטית מסנג'ר או אימייל ונדבר בעזרתו.

    • 4 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. לדעתי אתם די חיים בסרט מהבחינה שעל מפרט 2000 ש"ח אתם מדברים על מכפלות ועל אוברקלוק שאף אדם שקונה מחשב לעסק לא יעשה (אלא אם העסק הוא עסק מחשבים) בקיצור נראה שפיספסתם את קהל היעד לגמרי לדעתי המעבדים שהצעתם חזקים מהנדרש לעבודה על אופיס ואינטרנט! בקיצור עדיף ךהשקיע על ספק איכותי ושקט וקירור נורמלי עדיף מפרט יותר ישן אך עם חלקים איכותיים ככל האפשר שיהיו לו אפס תקלות!

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  11. לאחר 5 שנים בהם הפרויקט קיים, גם ל-HWzone יש קבוצה חזקה שנותנת fight לקבוצות הישראליות האחרות וכבר עלתה למקום השני בישראל! הפוטנציאל עם כמות ועוצמת המחשבים כאן הוא להיות במקום ה-1. קראו אודות הפרויקט והצטרפו עם מחשבכם. התוכנה כלל אינה מפריעה למחשב לרוץ. כך, אתם יודעים שכוח המחשב שלכם אינו מבוזבז שלושת רבעי יום לחינם ועוזר לאנושות. מיקום הקבוצות הישראליות כרגע. הקבוצה של HWzone נמצאת כרגע במקום ה-2. המיקום של חברי הצוות שלנו http://www.worldcommunitygrid.org/stat/viewCountryStatsByMemberAT.do?sort=points&countryCode=IL כאן תוכלו לראות את מספר הנקודות שצברנו יחד עד כה כתבה בערוץ 10 אודות הפרוייקט: כתבה בידיעות אחרונות: http://i43.tinypic.com/jpef0k.jpg מהו עיב…

    • 891 תגובות
    • 257.6k צפיות
  12. זה רק אני או שאף אחד לא יכול להכנס לטורנט-ליצ'??? http://torrentleech.org/

    • 9 תגובות
    • 803 צפיות
  13. Started by BedB0y,

    אני אמנם לפני פסיכומטרי בכלל, אבל חשבתי על זה, ואין לי מושג מה אני רוצה כרגע אני מתעסק בטכנאות ורשתות (לכיוון הMCSA\MCSE), תחום נחמד סה"כ, אבל אני לא בטוח שאני רוצה להמשיך עם זה, ולא בטוח שאני רוצה תואר במחשבים. חשבתי על זה, לפני שהגיע עידן ההיי טק, מה אנשים היו לומדים? נראה לי שעידן המחשבים גרם לאנשים להתקבע על התחום הזה, והפוטנציאל לתחומים אחרים נשאר רדום. מה דעתכם? יש פה מישהו שלומד משהו שלא קשור למחשבים והוא מרוצה?

    • 13 תגובות
    • 892 צפיות
  14. Started by Domovoi,

    היי,היום אכלתי קופסה שלמה שלהם. רציתי לדעת אם זה יכול להזיק לגוף..

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. מי ממכם התקין את הממיר החדש של יס yesMaxHD ? לי היה התקנה אתמול והממיר והשלט פשוט מעולה לגבי השירות של yesOnline דרך אתר של יס תושק ביום שני הבא הוא יעזור לנהל את הקלטות של yesMax וMaxHD גם שלא נמצאים ליד הממיר עצמו הכל דרך אתר www.yes.co.il גם החשבונית החדשה של יס יצא לדרך בפורמט החדשה ומפורטת יותר יעלו עוד מספר ערוצי HD בקרוב עוד yesPlay עבר מתיחת פנים לעיצוב שלו . בקיצור יס השנה ושנה הבאה תוציא שלל טכנולוגיות חדשות שביניהם גם yesVOD 2.0 לא סתם הושק ממיר חדש ליס שהוא yesMaxHD כזה מתקדם . יש לו שלט נטען שבעוד חודש חודשיים ינתן ללוקוחות עוד לא ברור עם בעלות או לא? השלט שולט על מגברים שונים ויש לו תאורה כתומה שלוחצים על כפתור כלשהוא. יס נמצא בחברות הכי מתקדמו…

    • 29 תגובות
    • 4.1k צפיות
  16. למה אין את ארה"ב בהרשמה באתר של ויקטור צ'נדלר ?

    • 11 תגובות
    • 821 צפיות
  17. אני ראיתי את הסרט לפני הרבה זמן אבל היו בו גורילות כסופות והיה מקום שבו היו הרבה יהלומים.. אני לא חושב שזה קשור לכוכב הקופים. מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 792 צפיות
  18. Started by 00000,

    יום שני או שלישי?

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  19. Started by Invisible person,

    למה במבחני המיון לקורס טיס בצבא יש כל כך הרבה מתמטיקה ופיזיקה? איך זה קשור לטיסה בכלל?

    • 89 תגובות
    • 5.9k צפיות
  20. איזה מכללות למדעי/הנדסת המחשב יש בארץ שהן ידועות בכל העולם, כלומר יכירו בתואר של המכללה גם בחול? האם יש מכללות שלא דורשות פסיכומטרי ועדיין נחשבות לאיכותיות? אוניברסיטאות אני מאמין שאין כאלה...

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by jackhammer,

    מישהו יודע איך אני יכול להוריד את משחק הגמר של פנתניקוס נגד צסקא?? פיספסתי את המשחק ואני מת לראות אותו

    • 5 תגובות
    • 723 צפיות
  22. Started by amd@ati,

    שלום לכל חברי הפורום המכובדים, סליחה שאני מטריד אתכם עם מתמטיקה ברמה של תיכון, אך בכל זאת אשמח לקבל מכם עזרה. אני צריך להוכיח את המשפט: "קטע היוצא מקודקוד המשולש ועובר דרך נקודת מפגש התיכונים חוצה את הצלע שממול לקודקוד (תיכון)" אשמח אם תעזרו לי בהוכחתו של המשפט ללא שימוש בגיאומטריה אנליטית וכו' (גיאומטריה "פשוטה") תודה רבה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. היי חבר'ה... אני, חברה שלי ועוד זוג מתכננים לעשות על האש ביום חמישי בלילה (אזור חצות+). התכנון המקורי היה לעשות את זה בפארק הירקון אבל פתאום מישהו אמר לנו שהמקום שורץ הומלסים ושיכורים בשעות האלה. האם נכון הדבר? ואם כן, איפה יש עוד מקומות טובים לעשות בהם על האש באמצע הלילה (נדרשת תאורה) ובאזור המרכז\שפלה? תודה

    • 8 תגובות
    • 13.3k צפיות
  24. Started by chenrp,

    אני מעוניין לפתור איתו משוואות דיפרנציאליות ממעלה 3 ומעלה. ראיתי שניתן דיי בקלות לפתור ממעלה 2, אך לא נוח ממעלה 3. האם למישהו יש פתרון או הסבר כיצד ניתן לפתור בעזרת TI89? תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  25. לא כל כך הבנתי תפואנטה עם זה. נתקלי לפני חודש בזה אחרי זה כל פעם שבאים ללכלך על מוצר כל שהוא או על חנות כל שהיא מעדיפים לא לרשום שמה את שם החנות או דברים בסגנון בשביל שלא יתבעו את מי שרשם את ההודעה. מה הקטע עם זה מישהו יכול להסביר אולי? ואיך בידיוק חנות X יכולה לתבוע מישהו מפורום כל שהוא על מה שהוא אמר? הרי זה דמוקרטיה בסופו של דבר לא? אשמח לתשובות עד כמה שזה נשמע טא'רד הזוי למה הלכתי לאיבוד עם זה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים