כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
טוב עכשיו קניתי כרטיס ויזה נטען מהדואר אני רוצה לקנות את החבילה הזאת מ ebay http://cgi.ebay.com/FOR-NEW-APPLE-IPOD-TOUCH-iTOUCH-CASE-SKIN-CAR-CHARGER_W0QQitemZ140291013248QQcmdZViewItemQQptZOther_MP3_Player_Accessories?hash=item20a9fefa80&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A15|39%3A1|240%3A1308|301%3A1|293%3A1|294%3A50 עכשיו יש לי כמה שאלות: יש לי משתמש ב ebay אבל בpaypal אין לי האם בהרשמה ל paypal לא לאשר את הרטיס משו כזה שראיתי בפורום קיצר איך להרשם לשם עם כרטיס ויזה נטען? בהרשמה לebay איפה שכתובים את הכתובת אז רשמתי כך: שם הרחוב ואז מספר אבל אני גר במספר 80 א (כניסה א ) אז מה לעשות ? 80a ? והאם בטלפון צריך לרשום קידומת או +972 ואז את המספר בלי קידומת( 0…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש למשהוא מושג ממה הנפצים מורכבים? והאם בעיקרון כול אחד יכול ליצור אותם? (אני לא שואל את זה כדאי להקים מפעל ביתי, אני שואל מתוך סקרנות). (סליחה על הניסוח הגרוע, הרגע חזרתי מהמדורה ואני מת מעיפות..)
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז אחרי שכולם התלהבו מהמחירים הנמוכים שאקספון מציעה ואחרי שכולם הכפילו את מהירות ההורדה כאשר עברו לאקספון. האם אקספון עדיין נשארה כ"כ כדאית ? או שהם גם התחילו להגביל תעבורה ברשת ? ואם אנחנו כבר דנים על הספק , אז למה שלא נדון קצת לגבי התשתית ? מה דעתכם על המבצע החדש של בזק של 99 שקל לחודש לתשתית + קו טלפון עם 500 דקות ?
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אהלן! אני מחפש להתחיל לראות סדרה חדשה. כרגע אני רואה את אבודים, נמלטים והאוס. אני לא פוסל גם סדרות כגון חברים או סיינפלד.(ראיתי את שתיהן). התחלתי לראות דקסטר ולא אהבתי כ"כ... אשמח להמלצותיכם!
-
- 25 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני לומד מגמת הייטק בבית הספר ורציתי לדעת אם אני יקבל בונוסים... אז ככה, אני לומד: פיסיקה 3 יחידות סיב"מ יחידה 1 תיב"מ יחידה אחת שירטוט יחידה אחת בקרה 2\3 יחידות (לא זוכר...) מקבלים נקודות על מקצועות שהם לא 5 יחידות ויותר? תודה רבה חבר'ה!!!
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
זה נכון שאם יש הפרש הגדול מ-30 בין ציון ההגשה לציון הבגרות הציון הסופי נקבע ע"י ציון הבגרות? לדוגמא: נגיד מגישים אותך על 60 בהסטוריה והוצאת בבגרות 95 זה אומר שהסופי הוא 95? ואם זה נכון זה תקף לגבי כל המקצועות? תודה
-
- 9 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
האם אפשר לקנות מ paypal עם כרטיס אשראי נטען? שנקנה מהדואר?
-
- 4 תגובות
- 798 צפיות
-
-
תמיד אני שומע מלא תלונות שאומרות ש KSP ואייבורי הן חנויות שמוכרות דברים משומשים. אז שאלתי אליכם, האם ישנה חנות שמוכרת דברים לא משומשים ? תחשבו שאם לכם הייתה חנות מחשבים, ומישהו היה מחזיר חלק מסוים, מה הייתם עושים עם אותו חלק ? מנסים למכור אותו שנית. כי זה לא רק איש אחד בא להחזיר חלקים, זה מלא אנשים שמחזירים את החלקים. אז אם בעל החנות יזרוק את החלקים האלה לפח זה יהיה הפסד עצום בשבילו, והוא רוצה להרוויח ולא להפסיד. אז תפסיקו לחשוב שרק KSP ואייבורי מוכרות דברים משומשים, כל חברה בעולם עושה את זה. וזה לא רק אצל חנויות מחשבים זה כמעט הכל תחום ! אפילו באוכל, אם תלכו למכולת ותגידו שקניתם אתמול בטעות גבינה במקום קוטג'. אז המוכרת תסכים להחליף לכם אבל מה אתן חושבים שהיא תעשה עם הגבי…
-
- 104 תגובות
- 17.2k צפיות
-
-
http://www.rinkworks.com/stupid/cs_os.shtml
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
אני אמור להדפיס 80 עמודים.. הקטע שהצד שהימני של הדף קרוב מדי לשוליים.. וכשנאי מנסה להדפיס את הדפים, חסר לי כל פעם מילה בצד ימין.. איך אני מסדר את זה ועושה שהמדפסת תדפיס לי גם ביחד עם מה שרשום בשוליים של הדף?
-
- 2 תגובות
- 668 צפיות
-
-
בסמסטר שעבר למדתי במכינה של מכללה שבה משפרים בגרויות. היו לי כמה בעיות שבגללן לא יכולתי לגשת לבגרות במתמטיקה, והיום התקשרו אליי והודיעו לי שיכוולים לבטל לי את המלגה עקב כך ואני מפחד שיחייבו אותי באיזה 5,000 ש''ח בגלל זה נראה לכם שזה יכול לקרות?
-
- 3 תגובות
- 735 צפיות
-
-
ראיתי במדור מפרטים שני מפרטים של מחשבים משרדיים בתקציב של 2000 ושל 2500 ראיתי שב 2000 (שבפועל הוא 2100) יש מעבד E5200 וזיכרון 2GB ב-2500 יש מעבד E7400 וזיכרון 2GB לפי מה שהבנתי מהרבה שאלות בפורומים שה E5200 נותן את העלות-תועלת הכי טובה אז לא עדיף להשקיע את ההפרש ב-4GB זיכרון ואולי לעלות רמה בלוח אם? תודה ושבוע טוב
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
אני מחפש מוזיקה שקטה , כמו למשל בפסקול של המשחק BRAID. חוץ מזה גם אשמח להמלצה למוזיקה אירית. תודה.
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
ראשית, אני מקווה שאני כותב את השאלה במקום הנכון. לא מצאתי פורום אחר באתר בו מתאים יותר להעלות את השאלה לדיון. ידוע כבר זמן רב שחלק מספקיות האינטרנט בארץ, חרף הכחשותיהן, מגבילות את האפשרות לשיתוף קבצים על ידי לקוחותיהן. אני לקוח של אינטרנט זהב (012 סמייל ועוד ועוד שמות שיש לחברה הזו...) ובשבועות האחרונים מהירות ההורדה המקסימלית אליה אני מצליח להגיע בשימוש ב-uTorrent נמוכה משמעותית מבעבר. באופן מוזר כל זה התחיל להתרחש דווקא אחרי שהגדלתי את החבילה שלי למהירות 2.5MB (הן אצל הספק והן בתשתית). שאלתי היא אם כן האם ידוע לכם שחברת אינטרנט זהב אכן חוסמת את שיתוף הקבצים ואם כן אז איזה ספק לא חוסם?
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
עד היום אני עובד עם ICQ PRO 2003B. תגידו מה שתגידו..ישן, מאוס.. אבל מדובר על גירסה קלילה, מאובטחת מכל הגירסות החדשות, נקייה ופשוטה... תמיד יש לי התלבטות האם להתקין גירסה חדשה ואם כן איזו , או להישאר עם הטוב והישן.. מה אתם אומרים? כנ"ל לגבי IE6, מצד אחד אני משתמש בו רק לאתרים מעטים שלא נתמכים מלא בFF ויחסית לIE8 הוא קליל, מצד שני הוא לא מאובטח, נתקע לפעמים ולשל עצמו כבד ואני לא רוצה דפדפן שיעמיס לי עוד על המחשב. מחפש אבטחה,קלילות (ולא FF שיש לי כבר, אלא הכוונה לאתרים שנתמכים רק בIE). אז שווה לי להוריד את הIE8 מהעידכונים האוטומטיים שמציעים לי או לוותר על ה"תענוג"?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
עוד כמה ימים אני ניגש לתיאוריה אופנוע - עד 33 כח סוס יש לי רישיון לרכב פרטי רגיל 3+ שנים מה אני צריך ללמוד לתיאוריה?
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
-
היסטוריית הגלישה ? אפשר כאילו לדעת באיזה אתרים גלשתי ? ( אצלי אומנם זו לא חוכמה - כאילו רוב האתרים ( עאלק רוב ) כל האתרים הם של סקס , אבל לך תדע :errrr: http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3281649,00.html http://startpanic.com/
-
- 25 תגובות
- 3k צפיות
-
-
יש לי מדבקה שאני רוצה להדביק על הלפטופ, אבל הדבק שעליה גמור כי היא היתה מודבקת על המחשב הישן. יש איזושהיא דרך לחדש את הדבק (כמובן ששימוש בדבק 3 שניות וכו לא רלוונטי כי אני מדביק אותה על המחשב).
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אם מישהו יודע אם כדאי לקנות Seat ibiza , או שיש רכב יותר משתלם מבחינת נוחות\ביצועים\חיסכון בדלק עד סכום של 140k? אשמח לתגובות של מי שמכיר את הרכב או מבין ברכבים באופן כללי. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו במקרה יודע איך לעשות שהמיקרופון ישמיע את מה שאני אומר ישר בלי הקלטה? חחח שאלה קצת טיפשית האמת, חיפשתי בהגדרות לא מצאתי. תודה
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
מישהו יודע תאריך של מה (איזה חייל/תפקיד בצבא) זה 7.6.09?
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הרבה זמן לא התעדכנתי בנושא.. יש בכלל פורמט מנצח בכלל או שזה עדיין בכלל ממשיך?
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן, מה הדרך הכי פשוטה להגיע מתחנת הרכבת בקריית אריה לבילינסון בתחבורה ציבורית? תודה
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-


