כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש פה לא מעט חבר'ה בזמן/שסיימו צבא וחלקם גם היה בכל מה שקשור למודיעין וביטחון, ואני אשמח אם תוכלו לעזור לי. אני מחפש מידע על היחידות היותר מובחרות בצה"ל, שעוסקות בדברים הבאים: כל מה שקשור למחקר ופיתוח בנושאים רגישים, אבל לא סתם לשבת מול מחשב ולכתוב קוד, אלא שירות מאתגר יותר. כל מה שקשור בהתעסקות עם סודות מדינה (כן אני יודע שאני נשמע כמו ילד קטן שחושב שזה מגניב!!!1111 אבל לא מצאתי תיאור הולם יותר), גם בעניין של מחקר ועיבוד המידע, אני מתאר לעצמי שזה התפקיד של יחידות במודיעין. ויחידות שמשלבות את הדברים שאמרתי (עד כמה שאפשר) או כל מה שקשור לתואר/כל דבר אחר שבו הצבא יכול לסדר אותי בעתיד, ושירות קרבי (עד כמה שאפשר) כמו לדוגמא טייס, שמוציא לתואר לאחר השירות. אני מניח שאת היחידות…
-
- 82 תגובות
- 12.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שעות מחפש את הפירוש של המילה hankerchief בכל המילונים באינטרנט ובמילונים בספרייה שלי ואני לא מוצא, אשח אם תעזרו לי למצוא את הפירוש. המשפט: cover carefully with a cotton hankerchief תודה מראש, גל
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
-
-
יצא לי לבדוק במקרה את מדור הדרושים שיש פה באתר למרות שאני לא זוכר שזה היה קיים שם רק OCDB ומדור מודינג ועוד משהו ועלתה לי שאלה שאני לא מצליח לפתור אותה מלא זמן איך זה שבכל עבודה כתוב "דורש ניסיון", כאילו מה אם נגיד רק עכשיו גמרתי את התואר\קורס, מה אני עושה בדיוק? איך לאדם יהיה ניסיון אם יש כאלה שרק רוצים להתחיל?
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני כרגע מחובר לHOT (בלי התחייבות) אבל אני מעוניין לעבור ל-YES לפני שאני עובר אני צריך שתמליצו לי האם זה מתאים לדרישותיי. דרישות: *מחיר נמוך ל-2 ממירים לערוצים הבאים: כעיקרון הערוצים שהמשפחה הכי צופה: ערוץ 22/10, ערוצי הספורט למיניהם, ערוץ היידע (נשיונל ג'יאוגרפיק וכו'...) וערוצי האוכל.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני מעוניין לקנות טלפון דיגיטאלי לבית, הבנתי שאלה שבטכנולוגיית-dect הכי טובים. אשמח לשמוע המלצות
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
מה עדיף ? אינטל ליבה כפולה E8400 / E8500 לוח אם Gigabyte P43 זיכרון 2048MB DDR II 800MHz דיסק קשיח 320GB SATA II כ.מסך GeForce 8400GS 512MB ב 2050 ש"ח או AMD ליבה משולשת 8450 / 8650 לוח אם Gigabyte זיכרון 2048MB DDR II 800MHz דיסק קשיח 320/500GB SATA II כ.מסך 9400GT 512MB ב 1960 ש"ח
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
-
בקרוב אני הולך לקבל משכורת ובין היתר אני עובד בשבתות והשכר שלי הוא מינימום ועומד על- 16.70 ורציתי לדעת כמה מגיע לי בשבת "בשעות נוספות", מכיוון שבשבת מקבלים 150% ועוד 150 אחוז של שעות נוספות? משהו היסתבך לי בחישוב ולא הבנתי כמה מגיע לי בסופו של דבר בשעות נוספות (אחרי 8 שעות עבודה). אני יודע שבמהלך השבת מגיע לי 25 לשעה בערך אבל אני רוצה לדעת כמה זה יוצא לאחר שעות נוספות.. הרבה תודה רבה על העזרה!
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אהלן, שאלה פשוטה לי אליכם: איפה הכי כדאי לקנות מסך 2443BW של SAMSUNG באיזור ירושלים? מישהו התנסה עם אייבורי - מה מדיניות הפיקסלים המתים שלהם והאם אפשר לפתוח ולראות את המסך בחנות? תודה לעונים. עריכה: קראתי באינטרנט וראיתי שמדיניות החלפת הפיקסלים הפגומים של היבואן של סמסונג-חיון, איומה ונוראה. אחרי שכבר נסגרתי על המסך הזה, פתאום הבנתי שאולי זה לא כדאי. מישהו יכול להרגיע?
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אז ככה אני עומד לסיים קורס מסויים בחיל תקשוב[מת'מ] ובעקרון אני מיועד לשרת בגדוד אחרי הקורס הזה להיות במחלקת קשר עם אפשר פחות או יותר מידע על מה עושים בגדול במחלקת קשר? איך היציאות? הבנתי שיכול להיות חמשושים ויכול להיות שבוע שבוע וגם 8-6 יש לי אפשרות להמשיך תקורס כדי להגיע לפיקודים לא יודע מה כדי
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם בן דוד שלי לומד כרגע משהו בתחום השיווק. הוא קיבל עבודה להגשה שבטוח העבודה הוא צריך להשיג פרטים מסויימים על אתר, הוא בחר באתר "תקשוב" [של החברה תקשוב מן הסתם]. כמו הדרג המנהלי של החברה, שמות. הכנסות. ומכל מיני כאלה. וצריך גם לראות את העיצוב הישן. אם מישהו זוכר פרסמו פה פעם אתר שרושמים כותבת וזה מראה את האתר כמו שהוא נראה פעם. מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג את הפרטים השונים? מקורות מידע? [חוץ מלדבר איתם] תודה רבה וסוף שבוע נעים
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום אני כרגע משרת בצבא ונותר לי עוד שנתיים לאחר הצבא בעז"ה אני אהיה מעוניין לעבור לארה"ב בשביל לימודים גבוהים בשאיפה למוסדות היוקרתיים. ברצוני לקבל עצות מכם בעניין תנאי הקבלהתמבחנים שיש לעשות וכיצד ניתן להתכונן אליהם. שמעתי על SAT וSAT 2 וקצת סדר בראש יעזור לי מאוד. תודה ויום טוב נ"ב ברשותי אזרחות אמריקאית.
-
- 124 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
אני במגעים למכירת המשתמש שלי במשחק המוני. יש לי חשבון ב paypal אבל לא הבנתי איך ולאן הולך הכסף ששולחים אלי. אני רוצה שהכסף יועבר ישירות לחשבון בנק, אבל יש את האפשרות הזאת רק בארה"ב. אולי זה אפשרי בעזרת העברה בנקאית, כלומר מהבנק שם הקונה, לבנק שלי?? עזרה בבקשה
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
המשקה ההונגרי UNICUM - יוניקום , זה כשר? http://en.wikipedia.org/wiki/Unicum http://www.zwackwebshop.hu/display/index.phtml?op=webshop&op2=kategoriaoldal&category_id=001 תודה מראש אני אישית לא הצלחתי להבין..
-
- 6 תגובות
- 5k צפיות
-
-
מישהו מכיר כמה אתרים מומלצים סגנון RAPIDSHARE בשביל להעלות קבצים?? כאשר לא מדובר בקבצים גדולים ואני מעדיף שרות בלי הרשמה בסגנון TINYPIC לתמונות ובלי המתנה / פרסומות מעצבנות בזמן הורדה??
-
- 11 תגובות
- 929 צפיות
-
-
שבוע הבא יש לי יומלת ואני רוצה לעשות מסיבה במקום כלשהו בחיפה אני צריך מקום דיי מרכזי אבל שלא יסגרו לי אותו ב12 .. אמרו לי יערות הכרמל אבל זה בעייתי כי קצת רחוק וגם שמעתי ששם סוגרים מסיבות גם.. אני רוצה לעשות משהו קטן .. לא יותר מ50 איש .. יש לי כבר פלטה רמקולים וגנרטור.. אני צריך רק מקום .. חשבתי על מי שמכיר כשניכנסים לשכונת ורדיה ממש בכניסה יש מצד שמאל יער אולי אפשר להכנס לשם אחרי דיבור עם השכנים הקרובים (אני מכיר את אחד הדיירים) מצד שני לא בטוח שכולם יסכימו וזה.. אמרו לי אולי בים אבל זה בעייתי כי אולי צריך להשכיר שם וגם אם לא זה בעיה כי זה חול והציוד יתלכלך.. יש לכם רעיונות אולי ?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן! מה המצב? יש לי עכשיו לרעיוןן לאתר חדש שלא קיים או לפחות לא שמעתי/ראיתי דבר כזה אתר מיוחד שלדעתי אם הוא יעבוד טוב הוא יהיה אחד מהאתרים הגדולים. השלאה היא איך אפשר לקדם דברים כאלה? יש חברות שמתעסקות בסטראט אפ ופיתוח רעיונות בארץ?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלה הוכח(בלי שימוש בנוסחאת השגיאה) כי נוסחאת סימפסון שליש הנה מדוייקת לכול פולינום מסדר 3 ומטה. http://en.wikipedia.org/wiki/Simpson%27s_rule [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שמעו אני בן 15. מטר 60, נראה קצת קטן לגילי. זה אמור להיות בעיה? :s05:
-
- 11 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש המלצות לספרים קלילים בכדי להעביר את הזמן בפינת המשפחה הביתית,הז'אנר שאנחנו מחפשים זה : *בדיחות *משלים *ידע כללי *ספרי תמונות מצחיקות וכ"ו... אין בעיה עם יש בדיחות גסות או משהו בסגנון,לאף אחד לא אכפת במילא אין תקציב ככה שכל ספר/ון שתציעו אני אבדוק תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
קניתי היום מיקרו, ברוב טיפשותי לא בדקתי אותו בחנות. מסתבר שהביאו לי משומש, שקיבל מכות. החנות יכולה לטעון שאני עשיתי את נזק, ובכך לא להחליף לי את המוצר?
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום אני חיפשתי קצת על הנושא של ספרים וירטואליים אבל לא מצאתי אתרים יש אתר כלשהו שניתן להשיג בו ספרים וירטואליים שפשוט מתקינים במחשב וקוראים במקום ספר?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
מישהו יודע מה האנשים (לפחות 10 אנשים) הכי עשירים בעולם? ובמה הם עוסקים, איפה,האם יש להם תואר באיזה מקצוע או משהו ... תודה.
-
- 29 תגובות
- 1.9k צפיות
-


