עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by E-R-P,

    האם מישהו מכיר תוכנה בא אני כביכול מחבר שני מחשבים דרך האינטרנט וברגע שאחד נבמע שינויים על השולחן עבודה שלו השותף השני רואה את השינויים או תוכנה שמאפשרת ללמד מישהו כך ששנינו נראה אותו שולחן עבודה ונוכל לבצע שינויים וכל אחד יראה מה השני כתב

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by sgt_flippy,

    כמו שהכותרת אומרת אני מחפש סרטים טובים שיש בהם פסקול מצוין אני אתן דוגמא לסרט אחד Maximum Overdrive של סטיבן קינג והמוזיקה שם כולה נעשית על ידי AC/DC וזה פשוט כייף לראות את הסרט יש המלצות?

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  3. Started by Invisible person,

    עזבתי את העבודה האחרונה כי היא ממש קשה ומגעילה, לא יכולתי לסבול את זה יותר. ממש קשה למצוא עבודה בימים אלה, וכל מה שיש זה עבוד שוחקת במפעלים, וגם זה בקושי. מה איתכם? עובדים? במה עובדים?

    • 55 תגובות
    • 4k צפיות
  4. לא יודע אם אתם מכירים ת'תופעה, אני בדר"כ אוכל קורנפלקס תלמה רגיל ומנה שלי זה כמות של בערך 3 כוסות ומעלה. בכל פעם שאני אוכל קורנפלקס השתן שלי נהייה צהוב זוהר יותר. לא כהה. זוהר. קורה למישהו?

    • 11 תגובות
    • 4.2k צפיות
  5. רציתי להכין קליפ עבור חבר של אבא שלי מתמונות שהוא הביא וסרט של הילד בחוג כדורעף, אבל אין לי זמן לטפל בזה. אם יש מישהו באתר שרוצה לעזור, שישלח לי הודעה בבקשה. (צריך להיות מוכן עד אוגוסט) עריכה באיזור כפר סבא

    • 1 תגובה
    • 805 צפיות
  6. שלום כולם רציתי לדעת אם שיטת המיסוי החדשה הולכת להשפיע על שוק האופנועים? אם כן אז איך? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  7. Started by motogt,

    החלטתי לנצל את הזמן שאני בבית וללכת לקניון לחפש חולצה. התלבשתי, נכנסתי לאוטו, כיוונתי משענת, הכנסתי קוד לקודן, הכנסתי מפתח.............................................................................................ונכנסתי לקניון. מתחיל לחפש את חנויות המותגים. ישר החנות של קסטרו בולטת בעיניים, אני נכנס כולי שמח לחנות, ניגשת אלי מוכרת כוסית ושואלת אותי: אם אפשר לעזור? אני הוצאתי ספר באלגברה ושאלתי אם היא יכולה לעזור לי במשוואת דפרנציאליות? כי אני קצת מתקשה(סתם לא). קיצר היא מתחילה לשלוף לי איזה 90% מהחנות "מה אתה אומר על זאת?" היא שואלת על כל חולצה שהיא מוציאה. (וכאן אנחנו מגיעים לנושא הכתבה) על כל חולצה שהמוכרת הציגה לי אפשר לכתוב במבצע " קנה חולצה קבל סכין פרפר מתנה…

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. כשהיה את stage הפסקתי להיכנס ליוטיוב וכל הדרדלה שמסביב, כולכם זוכרים שהאתר הזה היה ליגה אחת מעל כולם, האם יש כיום משהו קרוב אליו?

    • 14 תגובות
    • 902 צפיות
  9. Started by freesoul23,

    http://www.opera.com/freedom/ איזה חידוש יכול להיקרא "המצאה מחדש של הרשת"?

    • 7 תגובות
    • 712 צפיות
  10. אם חולי נפש לא מודעים לכך שהם חולי נפש.אז יכול להיות שכל אחד מאיתנו הוא חולה,לא?

    • 15 תגובות
    • 6k צפיות
  11. Started by Alexkmr,

    הזמנתי מפנדה מסך. ואמור להגיע כעיקרון השבוע. הבנתי שאני אחרכך עובד מול UPS, היבואן הרישמי. קראתי אפשהו, שיש לי אפשרות למסור את המסך לתחנת שירות UPS והם יעבירו למעבדה בחינם. איפה זה התחנות האלה? ללט

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Rockaved,

    "כידוע לכם, בקליפורניה יש אפשרות להעביר חוקים חדשים ע"י משאל עם. כך קליפורניה אישרה שימוש במריחואנה לצורך רפואי (כן גם למיגרנות וכאבי מחזור), כך קליפורניה שללה את האפשרות לנישואים חד מיניים וכך גם ב 2010 תושבי קליפורניה יחליטו אם לאשר את הצמח לכולם. זאת כמובן בתנאי שמציעי החוק יאספו 650,000 חתימות בעד החוק בין אוגוסט לינואר. אם יש מדינה אחת בארה'ב שיש בה סיכוי להיות הראשונה בשינוי לדעתי זאת קליפורניה. מה אתם אומרים, אופטימי מידי? http://www.taxcannabis2010.org/ " קרדיט לannabannana מהמחירון (joint.co.il) מה דעתכם ? אני מתרגש! סוף סוף דיון רציני

    • 85 תגובות
    • 4.7k צפיות
  13. Started by Avi Levin,

    אני לקוח עסקי בפלאפון, לאחרונה סגרתי עסקה של 150 ש"ח חבילה (שאני לא בדיוק זוכר את הפרטים עליה אבל היא מכילה את הכל בעיקרון, גם אחריות וכו'). הסוכנת נראתה די ממהרת וכאשר דיברתי איתה על פלאפונים אחרים שעולים יותר היא אמרה שהם עולים הרבה יותר והם לא משתלמים, מה יצא בפועל: החלטתי ללכת על ה-C510 שיצא בחינם, אותה סוכנת אפילו לא ידעה על זה ואמרה לי קודם שאצטרך לשלם אקסטרא, אחרי שביררה היא ראתה שזה באמת בחינם - בכל אופן, אחרי כמה בירורים היום, ראיתי שמגיע לי החזר של 80 ש"ח כלקוח עסקי. המכשיר שלקחתי עולה 54 ש"ח לחודש, וההחזר מכסה הכל - בזמן שדיברתי עם הסוכנת היא אמרה לי שה-N85 עולה כ-35 ש"ח לחודש, אז הסכמתי שזה לא ריאלי לשלם פי 7 יותר (ה-C510 במקורי עלה 5 ש"ח לחודש), לכן הלכתי על …

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by עוף קפוא,

    יש לי דילמה קשה! אני רוצה לאכול קורנפלקס! אבל אני לא יודע מה לעשות תעזרו לי! ערב קפוא!

    • 107 תגובות
    • 8.2k צפיות
  15. היי חברה אני צריך תזכורת קלה בקשר למה שאני ישאל עכשיו אז תודה למי שיעזור. 1.מהו RISCK(נראה לי ככה רושמים) 2.ומהו CISK(גם לא בטוח באיך שרושמים את זה) 3.איך המחשב בנוי?(נראה לי שזה אחד מהם) א.היחידה הריטמתית לוגית ב.שפה בינארית ג.שפה עשרונית ואם אפשר עוד כמה תזכורות ממכם למי שעושה תבגרות במחשבים(תקשוב) לא מצאתי בויקיפדיה שום מידע על מה זה RISCK וCISK ובגלל שזה פורום של מחשבים מצאתי לנכון לפתוח את זה פה תודה לעוזרים ואבקש להמנע מתגובות ספאם תודה,יום טוב

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  16. Started by aviram20,

    הי יש לי רכב שנת 96 שלא מזמן יצא מהמוסך (טיפולים חיצוניים בעיקר) עכשיו מאז שקניתי אותו לא נסעתי איתו בכלל היום מאלתי מים שמן וכדומה ואני לא יודע מתי עשו את הטיפול האחרון בנוסף לכל מחוג החום לא עובד.. אבל האוטו נוסע כמו שצריך.. השאלה שלי היא כזאת האם יכול להיות שהרכב ישפוך מנוע אם אני יסע שעה בבוקר? הבנתי שאם אין מים ונוסעים לאילת האוטו יכול לשפוך , ובגלל זה עוצרים השאלה שלי אם שעה זה כזה קריטי.. לי ניראה שלא.. מה חושבים ? יש בזה סיכון?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Domovoi,

    היי,אני מכניס את הדיסק עושה ריסט למחשב לאחר מכן אני לוחץ על כל מקש אפשרי אבל במקום להעביר אותי להתקנה זה עושה skip .

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  18. Started by baruch28,

    שלום אני יודע שזה לא פורום לוחות אם - ופרסמתי את זה שם אבל הפורום הזה יותר "גדול" מסתובבים בו הרבה ח'ברה וחשבתי שאולי מישהו יהיה מוכן לעזור לי אני צריך בשביל חבר סיקור מסודר - אם מישהו מוכן לעשות בהשווה בין 2 לוחות אם: http://www.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&prod_no=1472 http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2758 לא שיש לי בעיה להסביר לו שהראשון יש אפשרות ל4 ג'יגה זיכרון והשני 8 ובזה 2 סאטא ובזה 5 ובשני יש HDMI וכו' אלא שהייתי רוצה לעשות כמו טבלה של השוואה 1 מול 2 אם מישהו יכול לעשות אני אשמח ואודה לו

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  19. Started by GuGuSH,

    היי, יש לי בית מרתף וברוב הזמן אני נמצא במרתף. מכיוון שהמרתף הוא מתחת לאדמה, אין שם קליטה סלולרית. מה אפשר לעשות בנידון? אני יודע שסלקום מתקינים אנטנות קטנות בבית כדי לשפר את הקליטה, אבל אני לקוח של אורנג' והם לא עושים את זה (התקשרתי אליהם היום). הנציג באורנג' הציע שאני אקנה reapeter כזה באופן עצמאי. וחשבתי שזאת יכולה להיות אפשרות לא הוגנת, אבל הכי ריאלית שיש. מאיפה אפשר לקנות דבר כזה? מה העלות של זה? תודה. ד"א, מצטער אם כן יש פורום יותר מתאים, אני פשוט מרחף, אז סביר להניח שלא שמתי לב. D:

    • 17 תגובות
    • 12.7k צפיות
  20. Started by ely2001,

    l3={<m1>,<m2>| m1,m2 are turing machins and for every x,m1(x)=m2(x)} למה השפה הזאת לא בת מניה? תודה

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3731679,00.html הכותרת עם הסימן שאלה שלא יבוא אלי או לHWZONE בתלונות זה כתבה של YNET ואני רק פותח אלה דיון פה ובנימה אישית -כבוד לYNET :xyxthumbs:

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by older,

    מישהו יכול לעזור בפתירת התרגיל , תודה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  23. Started by lol_minbet,

    נרשמתי לחדר הכושר בירקון (ת"א) לחצי שנה אמרו לי שאני יכול להיכנס עם הכרטיס גם למכון של דיזינגוף סנטר זה נכון ? :s05:

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות
  24. Started by 114508534,

    צהריים טובים, אני מובטל ועשיתי השנה כבר שלוש פעמים מילואים של שבוע כל פעם, תקופה שמסתכמת ב 15 ימים , איך אני מגיש בקשה לקבלת תשלום על ימי המילואים, הבנתי שצריך לפנות לביטוח הלאומי, אשמח לקבל עוד מידע על כך ממי שעשה מילואים וקיבל תשלומים. תודה

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. Started by benor,

    זו שיטה שפתחתי לעצמי ואני משתמש בה כבר זמן מה והחלטתי לשתף אותכם בה. השיטה היא לחשוב על מילה או על איזה משפט בעברית, ולכתוב אותו כך שהאותיות הם באנגלית למשל: הלכתילהזמיןפיצה = vkf,hkvznhiphmv ביתמשוגעים = ch,naudgho

    • 60 תגובות
    • 4.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים