כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
איך אני מוצא שורש של מילים לדוגמא כמו תורה שיירה ומילים כאלה אלה שמות עצם ובגלל זה אני מסתבך קצת במציאת השורש שלהם
-
- 9 תגובות
- 895 צפיות
-
-
-
היי לכולם מישהו מכיר אתר שמראה בצורה מסודרת את כל האקודים לפסנתר(בצורת סימון נקודות על הקלידים),ושיהיה אפשר להדפיס את זה משם??? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
מה ההבדל בין גלובוס הזהב לאוסקר ? מי מהם נחשב/רציני יותר ?
-
- 10 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אשמח לדעת איזה סרט ואן דאם הרוויח הרבה כסף אמרו לי שלב האריה זה הסרט שואן דאם הרוויח הכי הרבה מכל הסרטים שלו האם זה נכון אשמח לכתבה או מאמר בנושא תודה
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אז ככה נכנסים לRS , מורידים קובץ , עכשיו משום מה הוא לא מוריד אותו רציף לדוגמא 120KBPS , אלא הוא מוריד שנייה , מפסיק לכמה שניות וככה עד שהוא מסיים כאילו אין קצב אחיד לעוד מישהו זה ככה? או שזה רק אצלי?
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מצטער אבל אני חייב לשאול, יש מישהו שחושב שהתוכנית שלו מצחיקה / טובה /איכותית ?? לדעתי היא פשוט בשפל המדרגה ואני עדיין לא מבין איך לא הורידו אותה אחרי שבוע ובבקשה לא להעביר לפורום "אקטואליה ותרבות", כי זה לא ממש אקטואליה ובטח שלא תרבות
-
- 82 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר לקנות כרטיס זיכרון למצלמה CANON A550? וכמה זה עולה??
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
אז ככה, אמא שלי טסה לחו"ל ואני לא לגמרי בטוח מה לבקש ממנה שתביא לי. רצוי שזה לא יהיה יקר מדי וגם שלא יתפוס הרבה מקום. אם זה משנה אז היא טסה לקנדה... אני עשיתי רשימה קצרצרה של דברים להביא ואני ממש לא סגור מה לבקש ואם יש לכם עוד רעיונות תוסיפו בכיף! הרשימה: *אייפוד טאץ' 8G. (אני עדיין לא סגור אם אני אזמין יד"ש ממישהו[פרסומת סמויה] או שמא אני אבקש ממנה שתקנה לי בנתב"ג בבאג או בוולמארט בקנדה- צריך לחשב מה יותר זול!) *נטבוק- כרגע מעוד קורץ לי ה-1000HE או איזה UMID, אבל קיימת בעיית המקשים בעברית(:-X) וגם הבעיית אחריות. *אוזניות KOSS KSC 75 *כרטיס מסך פשוט כי הקיים שלי קקה ובקושי זז.. (גג עד 350 שקל- 80 דולר בערך) *משהו אחר שאתם תציעו... אשמח להצעות נוספות ממכם ולדברים …
-
- 35 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
הי יש לי קטע שאני יכול לשמוע מתי שטלוויזית CRT עובדת וזה נשמע כמו רעש בטווח גבוה משהו כמו: טיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי זה ברמה כזאת שישימו לי כיסוי עיניים ואני אמצא את הטלוויזיה לעומת זאת ההורים שלי לא שומעים את הרעש הזה וגם לא האחיות הקטנות שלי ככה שיש פה שלילה של גיל צעיר מה הולך פה?
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מסתכל היום על כפכפי הקרוקס הקרועים שלי שעדיין מרגישים לי נוחים ;D אבל אני בסוף מחליט להחליף.. קרוקס כפכף (לא אצבע) נדיר... מצאתי איפה לקנות, רק מה, במידה שלי כתוב 9/11 (בלי קשר לאסון התאומים) כל מספר בתוך עיגול מה המידה בכלל של התנין שמחייך אלי בפה מלא שיניים!
-
- 2 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
לוח אם ללא מאוורר. יכול להיות גם סלרון.
-
- 8 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אהלן רציתי לשאול מי מכם יודע אולי מידע לפי ניסיון אישי עם האוניברסיטה האם התואר שווה? רמת הלימודים, המרצים, דרך הלמידה(לבד או בכיתות) מעונות בעקרון מה שאני רוצה זה ללמוד שם שנה ולעבור או לבןגוריון או לטכניון וכל מידע נוסף יעזור
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לא ידעתי איפה להוסיף את הנושא הזה, לכן כתבתי אותו כאן =] . אני מחפש לקנות מצלמת וידיאו, שתהיה איכותית, עדיף על DVD או כרטיס זיכרון, ושיהיה נוח להחזיק אותו! מחפש משהו בסביבות ה900+ - . תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
איפה אפשר להשיג אייפון ללא התחייבות ובמחיר הרגיל...
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אני מזמין משם יויו מיוחד לאחי הקטן והוא עולה 14$ כמה יעלה לי המשלוח לארץ בערך? (תתחשבו בזה שהחבילה קטנה ושוקלת מעט)
-
- 8 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
-
היום גיליתי שאומרים פוזמקאות ציפיתי לפוזמקים או פוזמקיים או משהו כזה, אבל בהחלט לא לפוזמקאות!! מטרת הדיון-לוודא זאת ולחלוק עמכם את המידע המרגש הזה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חשבתי להתחיל ללמוד לאפיק מעבר במדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה. אני רוצה להגיע למדעי המחשב בבן גוריון וכרגע אני צריך לשפר בגרויות ופסיכומטרי, אז חשבתי במקום זה ללמוד באפיק מעבר. בשביל לעבור לבן גוריון צריך לעשות 7 קורסים של מדעי המחשב באו''פ ולקבל ציון מסויים. האמת שזה לא נראה בשמיים, אבל אני לא יודע אם אני בנוי לסגנון למידה שכזה ולכן חשבתי להתייעץ אתכם כי בטח יש פה כמה שלומדים באו''פ.
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
אתמול חשבתי על משהו נגיד מישהו נוהג שיכור[או שתוי, זה לא משנה, העיקר שהוא לא יעבור את הבדיקה של המשטרה] ועוצרת אותו ניידת ובאותו רגע שהוא יוצא מהרכב הוא לוקח בקבוק אלכוהול ומתחיל לשתות. מה השוטרים יכולים לעשות? הרי הם לא יכולים להוכיח שהוא היה שיכור כשהוא נהג, ומצד שני הוא יכול לטעון שהוא התכוון לשתות ולהרדם ברכב או משהו כזה.. מה קורה במקרה כזה? הדבר היחיד שעולה לי לראש הוא שיכולים להאשים אותו בשיבוש חקירה או משהו כזה, אבל אני בטוח שהעונש שהוא יקבל במקרה כזה יהיה משמעותית נמוך מאשר בנהיגה בשכרות..
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בזמן המאוד קרוב אני עובר לגור בחדרי נעורים של הקיבוץ... משהו ממש נחמד: שירותים, מקלחת וחדר 4.5X3 בערך... בקיצור, בסוף החופש אני יעשה רישיון עם הכסף שאני עושה ויעשה עד סופו ועם הכסף שנשאר (כ-3000 שקל - במקרה הכי גרוע) אני רוצה לקנות משהו לחדר... חשבתי על רמקולים Z5500 ועל טלויזיה 32" 32A450 של SAMSUNG... ואין לי מושג מה לבחור... יש לציין שיש לי כבר רמקולים אבל הם לא משהו... - Logitech X530. אני אשמח מאוד גם אם תיתנו לי המלצה למשהו אחר דווקא. מה אתם אומרים? אני ממש אובד עצות. תודה לכולם!!!
-
- 52 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
יש שיר של 50 CENT 21 QUESTIONS רציתי לדעת אם זה סתם השם של השיר או שזה מושג מהעולם המערבי ? במידה וכן מה הכוונה שלו ?
-
- 2 תגובות
- 803 צפיות
-
-
מה אתם הייתם עושים? אני מאמין שעוד כמה חודשים תהיה לי הזדמנות להכנס לאוניברסיטה. כרגע אני עובד בתור טכנאי רשתות בחברת היי-טק גדולה כבר שנה וחצי, במשרה מלאה. אני מתלבט האם לזרוק את העבודה (בעיקרון זאת אחלה עבודה, בואו נגיד שאף פעם לא הייתי שבוז פה יותר מדי), או לשלב בין לימודים לעבודה. כשאני אומר לשלב, אני מתכוון ללמוד בערבים ובשישי, ובעיקרון להיות בלי חיים ב3-4 שנים הללו. או למצוא עבודה די מעפנה ומשביזה במשמרות וללמוד במקביל ולהיות קצת יותר משוחרר מהכל. מה אתם הייתם עושים?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקי אני מתכווןן ליקנות את הX23 וחיפשתי מחיר זול המחיר הכי זול שמצאתי הוא 700 ש"ח ופתיאום הגעתי לחנות הבאה http://www.wll.co.il/ProductDetails.aspx?pid=559 המחיר מטורףף וכול שהאר הדברים בחנות מחיר רגיל רק זה מחיר פנטסטי השאלה שלי עם אתה חושבים שהחנות בטוחה או חוות דעת ממישהו שקנה ממנה
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
מה ההבדל ומה עדיף הוראת קבע לחשבון בנק או לכרטיס אשראי?
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-


