כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ברצוני לשתף וגם לשעול ביום שישי האחרון אני ועוד חבר הינו בים ישבנו לנו בסבבה עים נרגילה אני הבאתי שני בקבוקי בירה (מזכוכית), שום דבר חריג בה זה נכון?? אחרי כמה דקות שפתחתו את הבקבוקים עברו פקחים של החוף ראו שאנו עים בקבוקי זכוכית אמרו לנו שזה עסור וזה כנס בגובה 500 שח או משהוא כזה כול החיים שאני בים עים בירה זה פעם ה1 ששמעתי על העיסור הזה!! מה זה הדבר המפגר הזה ? ממתי עסור לי לשבת בים עים בקבוק מזכוכית?
-
- 20 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
בדרך כלל לוקח שבוע עד שאני מקבל את המוצר. ב6 ליולי הוא נשלח, ועדין לא הגיע לישראל. כדאי לפתוח הליכים בPAYPAL? - יש לציין שהם מהתחלה עשו לי בעיות עם המשלוח הזה. בקשתי מהם לבטל, הם לא תייחסו להודעה שלי, ולא למיילים. ושלחו את החבילה.
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי יום חמישי הייתה כתבה בחדשות (10\2) על חברה שנותנת כל מיני שירותים לאנשים כמו ללכת לקניות, לחכות לטכנאי של יס, לקחת את האוטו לשטיפה וכו לא שמתי לב איך נקראת החברה או סוג כזה של שירות כי זה היה בחדר כושר...מישהו ראה ?
-
- 3 תגובות
- 786 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול:האם בחוף גיא איפה שנמצא הלונגל בכינרת בטבריה,אפשר לשלב גם לינה של לילה אחד בסוף שבוע וגם כניסה לפארק באותו מחיר?או שעל הכניסה לפארק משלמים בכל מקרה בנפרד? תודה
-
- 25 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
https://implicit.harvard.edu/implicit/israel/ נחמד - השאלה כמה באמת משקף את האישיות של הנבחן? עשיתי את המבחן של ישראל-ארה"ב והתוצאה הייתה שיש לי העדפה קלה לישראל מארה"ב. שמתי לב לזה שהייתי צריך למיין תמונות ומילים, אז כאשר ישראל ו"רע" היו באותו צד, היו לי הרבה יותר טעויות מאשר ישראל ו"טוב" כלומר הרבה דברים רעים בחרתי כטוב כי הם לא נקשרו לי עם ישראל.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש שאלה קטנה, שמטרידה אותי זה זמן מה. אני אודה למי שיוכל לעזור לי. קצת רקע: בשישי האחרון (לפני כמה ימים) יישבתי סיכוך עם "חבר" (להלן, מכר) בדרך הכנראה פרמטיבית ביותר, ועם זאת הכנראה יחידה שעמדה בפנינו. (בלשון יפה, "קטטה") עד פה הכל טוב ויפה. בגלל שרוב האכלוסיה מסביב היתה ממוצא רוסי, היה הרבה דיבורים ברקע, והרגשתי יותר כמו בית משפט .. מכאן ושם, ומפה לכאן, "דחפו" את שנינו לשיחה. אני בתמימותי שאלתי "מה הבעיה שלך?!" - הוא זרק "החולצה, X שקלים, אני רוצה שתחזיר לי את הכסף עליה" - בעודי משפשף את עיניי בחוסר תדהמה, באים כמה חבר'ה שלי ומסבירים לי, שהוא ממשפחה במצב כלכלי "בעייתי" "תחזיר לו את הכסף על החולצה, ונסגור עיניין" ולא שיהיה לי איזה בעיה להחזיר לו את אותו סכום, אבל אני ש…
-
- 29 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני משדרג את המחשב ושוקל למכור את החלקים הישנים שהם Core2Due e6300(הישן), GigaByte GA-945P-S3, קיט Geil 512MB 667mhz X2 וקיט Corsair 1GB 667mhz X 2. חשבתי על 550 להכל, ריאלי? בשביל פחות מזה לא שווה לי לטרוח ואני מעדיף לשמור.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקחת את חברה שלי ביום הולדת לספא מצאתי את זה: http://www.spaplus.co.il/30191/spa_-_sea (המחיר שם לא מדיוק, המחיר הנכון הוא 800 ש"ח לזוג ל4 שעות ) מה אתם אומרים? יש עוד כאלה בסגנון ? ( עם חוף ים וכו' ) יש לכם המלצות אחרות ?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
-
שלום אנשים! אנחנו במשפחה עושים ארוחה משפחתית כל יום שישי בערב ותמיד אוכלים את אותו דבר רציתי לבקש מכם רעיונות למתכונים קלים ומהירים וטעימים כמובן שאני יכולה להשתמש בהם בשישי בערב או בכלל בכל ערב אנחנו מכינים, תפוחי אדמה, בטטה ובצל בטיבול של פפריקה, כמון, פלפל ומלח בתנור, זה יוצא מעולה! אבל די נמאס לאכול את זה כל שבוע. המתכון הזה הוא מאוד קל להכנה, והוא מאודדדד טעים (מומלץ!) ובמנה עיקרית אנחנו בדרך כלל מצרפים בשר (המבורגר, קבב או סטייק) האם יש למישהו מתכון מעניין קל ומהיר שיוכל לשדרג לנו את ארוחת הערב? אם כן אני אשמח! תודה למציעים! מורן
-
- 14 תגובות
- 6k צפיות
-
-
לפני כמה ימים רשמתי מחירון טכנאי PC מאתר ערוץ 2 שעה ראשונה 150-200 שעה שניה 80-100 וכולם צחקו עלי בבקשה : http://www.yotta.co.il/advantage6.html אפילו יותר יקר מהאתר של ערוץ 2
-
- 49 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
שלום! לפני חודש-חודשיים בערך קיבלתי בדואר מכתב מפרוייקט גאמ"א של חיל המודיעין, בו ביקשו ממני למלא שאלון מסויים באינטרנט. מילאתי ושלחתי, כמובן. היום קיבלתי זימון למבחנים של הפרוייקט, ורציתי לדעת כמה דברים. הדבר הראשון הוא מה מצפה לי שם. כל מה שאני יודע בקשר לשפות תכנות הוא Java ו-C# ברמה של תיכון (ואפילו קצת יותר מזה), אסמבלר ברמה של תיכון ובניית אתר אינטרנט בסיסי בעזרת שפות מיושנות כגון HTML, JavaScript ו-ASP. לקראת מה להיות מוכן, והאם הידע שיש ברשותי הוא מספיק כדי לעבור מבדקים אלו? דבר שני הוא שהבנתי שמיונים לחיל המודיעין מקפיאים את המיונים לשאר הדברים, ורציתי לשאול איך זה עובד בדיוק. שלושה ימים לאחר המבחנים לגאמ"א יש לי גם מבדקי צוות אוויר, ורציתי לדעת מה הולך להיות בדי…
-
- 4 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
למה המד של ההודעות נתקע אצלי על 28? יש לי בערך 120 הודעות
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה מוכר, אבל היום ראיתי את זה בפעם הראשונה ובכיתי מצחוק........
-
- 6 תגובות
- 834 צפיות
-
-
טוב אחרי כמעט שנתיים שאני משוחרר כבר.. קיבלתי צו ראשון שלי בישביל ראיון השאלה שלי היא כזאת.. אם אין לי לא מדים לא נעליים וביכלל אין לי שום דבר שקשור לצבא אפשרי להגיע על אזרחי?
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כמו שאתם יודעים האתר החדש והמשותף שלהם נפתח לפני כמה חודשים בהתחלה היה המון בלאגן בתפריטים ובערכות מחשב אבל הבטיחו לנו שכל ההתחלות קשות ושצריך לתת להם קצת זמן מאז עברו המון מים בירדן (נו טוב לא עברו מים בכלל בשום מקום אבל זאת לא הנקודה) והאתר נשאר אותו דבר התפריטים מבולבלים, אין פירוט בכלל על מפרטים.. לא מעבד לא דיסק קשיח.. שום כלום בריבוע יכול להיות שאני סתם טמבל שלא מבין אם לא מסבירים לו לאט אבל איך הם מצפים שאנשים ירכשו מהם סחורה אם אין שום פירוט על כלום? אני אמור לנחש? ואגב הבטיחו לנו סניף בירושלים- מישהו יודע אם התקדם משהו בנידון? בתודה נתנאל הבכיין
-
- 9 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אולי זה קצת מוקדם מדי אבל יש לי צורך בסיסי שנע ממעמקי נשמתי להעלות עוד דיון כזה. חלק מהעניין הוא שלפני כחודש קמתי מאיזה שיעור שנגמר, לא השתמשתי במחשב ורק פתרתי תשחץ בעיתון ותוך כדי הקימה מהמקום וקיפול העיתון חשבתי CTRL S קדימה!
-
- 131 תגובות
- 14k צפיות
-
-
היי, קודם כל אני לא יודע מאיפה להתחיל עם הנושא הזה... בעיקרון, אני לא יכול לראות תמונות/וידאו עם תוכן 3D (שילוב של תמונה עם צבעי כחול ואדום). התחלתי להתעניין בכל עניין צפייה ב-3D אחרי שפירסמו בפורום כ.מסך אם אני לא טועה על 3D Stereoscopic Vision. באשף שבו אני מגדיר את את ה-3D נכתב לעצום עין אחת ולבחור איזו צורה מופיעה, בחרתי ועברתי למסך השני והאחרון ובו בודקים אם הבודק רואה תמונת 3D. לא ראיתי שום ריבוע קטן בתוך ריבוע למרות שהוא שם, את זה אני יודע ע"י אבא שלי שביקשתי שיבדוק גם, הוא אמר שהוא רואה ריבוע יוצא אליו. אז לפי זה אני בטוח שהבעיה היא אצלי בראייה ולא עם החומרה שלי. יש לי משקפי ראייה (וגם לאבא שלי), אבל יש לי גם פזילה. אולי זאת הבעיה? אני רואה עם שתי העיניים, אבל רק …
-
- 14 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי לכולם, עבדתי בחופש (פעם ראשונה ;D), והרווחתי 1900 ש"ח. יש לי כמה רעיונות איך לנצל את הכסף, כשלחסוך אותו זו לא אופציה (יש לי 40,000 מהבר מצווה, לא חושב שעוד 2000 יועילו במיוחד). 1) לחכות ליציאת ה i5, ולשדרג מעבד+לוח אם+זכרונות, ואם ישאר תקציב לשדרג ל-GTX 275 (כמובן שעד אז המחירים ירדו, בהנחה שיצאו סדרות GTX 300 ו-HD5XXX). 2) לקנות אוזניות Razer Barracuda ואת כרטיס הקול שלהן+עוד משהו 3) לשדרג את המארז ל-CM HAF 932/CM Cosmos S/CM Cosmos 1000/Lian Li PC-P60/Lian Li PC-A71+לקנות Scythe Mugen II עם מאוורר נוסף+עוד משהו 4) להשקיע באזור ה-1500 ש"ח למערכת קירור מים למעבד ולכרטיס המסך+עוד משהו 5) לשלב בין כמה אופציות, אשמח לרעיונות (אם לדוגמה תהיה חריגה של 100 ש"ח +- אף אחד לא …
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי כלוב מתכת שצבעתי לפני כארבעה ימים בצבע שחור של טמבור (לא ספריי, עם מברשת). ארבעה ימים שהוא בשמש, ולמרות שנראה כאילו התייבש, יש על הסורגים בועות צבע ובהם הצבע טרי (אם לוחצים עליהם זה מתפרץ החוצה). זה אמור להתייבש לבד או שפישלתי עם הצביעה? ואם יתייבש לבד, כמה זמן עוד יקח בערך?
-
- 6 תגובות
- 754 צפיות
-
-
רכבת אוטובס-איך מגיעים הכי מהר,אני צריך להיות בחרפ ב8 בבוקר אשמח להצעות לדרך הכי יעילה ומהירה
-
- 4 תגובות
- 7.7k צפיות
-
-
אהלן, כמעט חודש שאני יושב בבית כמו מובטל גמור.. השיעמום הורג.. חיפשתי עבודה בכל פינה אפשרית ולא מצאתי כלום. אני מהקריות. למשהו יש רעיון ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אלהן יש לא שאלה: נניח ואני רוצה ללמוד בחול האם קיימות תוכניות מסויימות שניתן ללמוד חינם? אם לא כמה תעלה לי שנת לימודים? אני לא מדבר דווקא על אוניברסיטאות כמו הארוורד או MIT, אלה אוניברסיטאות פשוטות. אני דיי בטוח שיש ארצות שבהן המדינה מממנת לימודים. תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לפתוח מין חנות קטנה באייבי, אבל יש לי כמה שאלות קודם, ואשמח אם תענו לי: 1. לדוגמא מישהו קנה ממני משהו, שלח לי את הכסף לפיפאל, איך אני מוציא את הכסף מפיפאל למזומנים? 2. מישהו קנה ממני מוצר כלשהוא והוא גר בחו"ל, איך אני שולח לו את המוצר? 3. האם העמלות שאייבי לוקחת גבוהות? 4. בן כמה צריך להיות בשביל לסחור באייבי? אני יודע שאלה שאלות בסיסיות ומטומטמות, אבל אשמח אם תענו לי.
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חברי הפורום שלום רב, ראיתי כי באו"פ מוצע תואר דו חוגי במדעי המחשב, תכנית הלימודים של התואר מוצגת כאן: http://www.openu.ac.il/programs/G188.html ראיתי כי ישנן תכניות לימודים "סגורות", לשילוב מדעי המחשב עם כימיה, מדעי החיים ועוד, אך בתכנית הלימודים אליה צירפתי קישור כתוב כי אם משלבים את תכנית הלימודים לתואר דו חוגי, עם תחום מדעי, מקבלים תואר מדעי דו חוגי (BS.c), האם הדבר נכון גם לגבי פיסיקה? (כלומר: אם אשלב את תכנית הלימודים שבקישור, רק עם קורסים בפיסיקה, אקבל תואר ב-"מדעי המחשב ופיסיקה"?) בתודה מראש.
-
- 35 תגובות
- 3.4k צפיות
-


