עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by icebreak,

    http://www.weirdhat.com/swsimultaneously/stuff.php :kopfpatsch:

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  2. Started by Zaks Sharon,

    היי, אני לומד במגמת מחשבים, ותהיתי האם לעשות את הפרוייקט או לא... תראו, אם אני אעשה את הפרוייקט יהיה לי המון עומס שעות השנה (ובגלל יש לי מגמה אחרת שחופפת על חלק מהשעות, כך שאצטרך להשלים...), ואם לא - אסיים 5 יח"ל בראש שקט. אני רוצה בבקשה לדעת מה ה-5 יח"ל פרוייקט נוספות נותנות לך, והאם מעריכים אותך בצבא טוב גם עם 5. תודה! עריכה - עוד משהו קטן... אם המגמה השנייה שלי היא לא ריאלית, זה לא יפגע בהערכה בצבא, נכון (ז"א לא יאמרו לי שאני לא יכול להתקבל לממר"מ למשל, סתם דוגמא, אם יש לי טכ"מ בלי פיזיקה או משהו כזה...)?

    • 8 תגובות
    • 3.8k צפיות
  3. Started by galgul,

    *האתר לא מגיע לרמה של HWZONE..זה רק לעזור לגולשים..אשמח לשמוע את דעתכם על האתר,מה לשפר וכו'.... יש שם רק פורום אחד שהוא פורום תמיכה למדריכים... כתובת האתר: www.calm.off.co.il משתמש טסט test test *האתר בבניה ולא כ"כ מקצועי,אלה מדריכים שלי בלבד. כדי לפתוח אתר מקצועי צריך צוות טוב והרבה זמן וסבלנות, מה שלי אין.

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. מי שלא מכיר מדובר ברדיו בו מזינים אמנים אהובים ומקבלים מוזיקה בסגנון שלכם. בעבר האתר היה נחסם ל - ip המשתמש אחרי 10 שעות שידור. עכשיו זה חינם! Pandora בנוסף, השירים נשמרים בכונן הקשיח שלכם, כל מה שעלכם לעשות: Start playing some tunes on Pandora Radio, while keeping Pandora streaming go to your temporary folder (on Windows type %TEMP% in a run dialog, on Linux and Mac OS it's /tmp) and look in /plugtmp. All the access-# files (WebKitPlugInStream-# files on Mac OS) are MP3 files cached from Pandora.

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by SupeRnovA,

    אל תתחילו בבקשה זה ספאם זה ספאם סתם רציתי לשתף אותכם עם אחת הנשים הכי יפות שראיתי ולראות מה דעתכם עליה? אני ראיתי את הקליפ בלופים מטורפים כמה שהיא יפה.. :P http://www.panet.co.il/ysc.php?ac=showarticle&article_id=20049

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by TermiNal,

    אז ככה... מאוד מושך אותי לתקלט ורציתי לנסות להתחיל.. אז מה בעצם אני צריך לעשות? איזה ציוד אני צריך? מאיפה אני מביא כאלה כמויות של מוזיקה ובכלל איך להתחיל למקסס ועם אילו תוכנות או מכשירים?! אשמח אם תתנו לי מדריכים רצוי בעברית או אם יש פה מישהו בפורום שעוסק בתחום אני אמשח אם יתן לי תאייסיקיו שלו ויתדרך אותי... אני אשמח לכמה שיותר טיפים תודה לעוזרים...

    • 9 תגובות
    • 5.3k צפיות
  7. Started by aldema,

    אתם מכירים אולי אתר להעלאת קבצי MID בוואפ (יאנו כמו בפרש אבל למיד..)?? אני מחפש נואשות ולא מוצא ואין לי כבל..

    • 1 תגובה
    • 497 צפיות
  8. בסביבות השעה תשע אתמול בערב (11.11), אני וניצן החלטנו לקפוץ (פעם נוספת) לצפון הארץ, במטרה ולהינות משינויים עצבניים בכוחות הכבידה המשתנים של חיפה (עליות/ירידות Fetish, תבינו בהמשך). תוך כדי כמובן עצרנו לבליסת דאבל מסורתית בקניון חיפה/קאסטרע (אחד מהשניים) ולאחר-מכן, המשכנו במסעינו אל-עבר פסגת הכרמל (חתיכת מקום מטורף, תל-אביביים, כבר אמרנו?!?!111), קצת צילומים (עם הניקון האוטומאטית המלאה שלו, ה E5900) ואודרוב, לתל-אביב. העיקר תועד בווידאו באיכות נסבלת, אז אני מפנק אתכם בגירסת ה UNCUT - שישה סרטונים שאוחדו לקובץ Divx בודד בנפח של 60 מגה ובאורך מצטבר של 10 דקות :dr00l: היה הזוי, ייתכן שאפילו מיותר, אבל היו רגעים מבדרים... בעיקר הרגעים בהם בידרתי את עצמי. זה טוב קצת מדי פעם. י…

    • 37 תגובות
    • 3.2k צפיות
  9. Started by SupeRnovA,

    מכירים את המדבקות האלה שמדביקים כמו "שלום, חבר" או "העם עם שרון" וכל החרטא האלה עכשיו זה ממש מכער את המכונית שלי ואני מת להסיר את זה אבל אני מפחד שזה יהרוס את הפח או ישרוט אותו מישהו יכול להציע לי דרך שלא תגרום נזק לפח ותסיר את המדבקות האלה??!

    • 7 תגובות
    • 876 צפיות
  10. Started by american,

    http://mcmanzur.supersite.co.il/regevfanan.wmv

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  11. http://www.dump.com/kugt/ Made in israel חבל שלא עושים עוד דברים כאלה בארץ

    • 9 תגובות
    • 826 צפיות
  12. אורח voodooman

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3165332,00.html ynet קחו את הכתבה על 6600GT שדן כתב לארת ושם קפצו אנשים חכמים ואמרו שזה אתר של תיכוניסטים בני 17 בערך שלא מבינים כלום רק מודינג ושופינג חחחח ושזאת כתבה חובבנית נו באמת אני מזה בטוח שאלה טכנאי מחשבים הומאוים!!!

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by icebreak,

    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=12193&blogcode=260380 הזוי...

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  14. אני צריך מוזיקה שקטה ועצובה עדיף מפס קול של סרט שיתאים לסרט של המסע לפולין, משהו שיכניס את הצופים לאווירה העצובה של הסרט. כמו כן אני צריך המלצות לשירים עצובים שיתאימו גם לסרט(עדיף בעברית). שמעתי גם שיש ליהודה פוליקר שירים ממש לזה אז המלצות בבקשה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. אני פשוט עושה עבודה ואני צריך לראות דוחות כספיים ותזרים מזומנים. תודה

    • 11 תגובות
    • 903 צפיות
  16. Started by X-ShaY,

    חחחחחחחחחח http://www.bitstorm.org/gates/creamedgates.mpg

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  17. Started by yotam_10,

    אני קונה PSP עוד כמה ימים. האם אני אוכל לצרוב שירים על דיסק קטן והשירים יעבדו???

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  18. Started by aquarius,

    ישנו אתר אשר מראה את הנוסח של קורות חיים באנגלית מישהו מכיר??? אפשר קישור????

  19. Started by american,

    מה זה אומר בראסמי עפ"י חוקי התאוריה? מקום לדיירים בלבד, יעני אנשים עם תו?

    • 13 תגובות
    • 5.5k צפיות
  20. Started by MOFRA,

    מי שמכיר שיכתוב פה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. אני בדילמה קשה כיתה יוד ואצלי בתיכון עושים את כול המקצועות הפנימיים השנה (בגיוליה כימיה פיזיקיה והמ לא) קיצר עוד לא חשבתי מה לעשות בחיים אז אני לא יודע מה אני רוצה ממני בנתיים אני לומד בקבוצות האלה 5 אנגלית - אני עושה על בטוח 5-4 מטמטיקה - שעל בטוח 5 5 כימיה - על בטוח כי זה קל ממש 10 טכ''מ - זה משעמם וזה פסקל ו vb ו אקסס וזה משעממם רצח ואני רוצה לפרוש 4 פיזיקיה - אני לא יודע מה אני רוצה והשאר רגיל לשון,הסטוריה,תנך.ספרות קיצר יש לי בעייה קטנה עצם היותי בטכ''מ אני עושה 10 יחידות ובעצם מקזז את הביולגיה\כימיה + פיזיקיה ובכך ב י''א אני לא יצטרך ללמוד את זה אבל מצד שני ראיתי שבאוניברסטיה\טכניון דורשים 5 פיזיקה ? זה נכון ? האם כדאי להשאר בטכ''מ ? מה זה יתן לי ? האם יש מש…

    • 98 תגובות
    • 5k צפיות
  22. Started by x-boy_24,

    שלום אני מכיר מישהו שהוא בן 14 גם בנתיניה והוא רוצה לעבוד אז באיזה עבודות הוא יכול לעבוד ואיפה יש עבודות באזור נתניה הוא חיפש בעיתונים ולא מצא אולי מישהו יודע טלפון הוא משהו הוא מקום שהוא יוכל לעבוד תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 675 צפיות
  23. Started by american,

    מגיע לי.. אני רוצה המון ברכות, שמנמנים ובונבונים. יאלללה........אני בן 16. :DJsmile: :cwm39:

  24. Started by american,

    BASIC RULES FOR DRIVING IN ISRAEL 1. Turn signals will give away your next move. A real Israeli driver never uses them. 2. Under no circumstance should you leave a safe distance between you and the car in front of you, or the space will be filled in by somebody else, putting you in an even more dangerous situation. 3. The faster you drive through a red light, the smaller the chance you have of getting hit. 4. Never ever come to a complete stop at a stop sign. No one expects it and it will result in you being rear-ended. 5. Never get in the way of an older car that needs extensive bodywork, as the other guy doesn't have anything to lose. 6. B…

  25. Started by HeaT-SinK,

    מדי פעם יוצא לכם בטח לראות אנשים עם עדשות של עיניים מוזרות ומפחידות - כמו של דרקולה או עדשות ירוקות זוהרות אני מחפש לדעת מקום לקניה ומחירים ואם יש אתר אינטרנט אז עדיף..מישהו מכיר?

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים