כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://goodbyegraphicscard.ytmnd.com/ תקראו מה כתוב במודגש, כמה מפגר אפשר להיות????
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, בפסח אבא שלי מתכנן לקחת אותי לצרפת לעשות סקי והוא נתן בידי להחליט בין סקי לבין גלישה בסנובורד. אז ישר חשבתי לבוא אליכם ולהתיעץ בנוגע לזה, אשמח לשמוע חויות גם מסקי וגם מסנובורד. תודה רבה, אופיר
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
לפני איזה חצי שנה, קראתי איפשהו שיש חברת חקירות שעוקבת אחרינו. ז"א, על ידי תוכנות ריגול, ומסתכלות על המסך שלנו כפי שאנחנו רואים אותו. זה למטרת איתור פשעים דרך האינטרנט, וכו', וזה בישראל. יש למישהו מידע על זה? זה אמיתי?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קבלו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3176791,00.html LOL
-
- 4 תגובות
- 861 צפיות
-
-
שלום לכולם! ראיתי שהדומיין הבא "פנוי"-לפחות זה נראה כך....מעניין אותי לדעת כמה יעלה לי לקנות אותו.... אני גם אשמח לדעת אם הוא פנוי באמת או לא.... http://www.eytan.net/ תודה רבה איתן
-
- 8 תגובות
- 735 צפיות
-
-
http://www.morpheme.co.uk/frenzy/ השיא שלי הוא 3.2..
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=-5864097001633806354
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
-
מי אלה יבאוני לוחות ג'יגאבייט? ומי הטוב בינהם?
-
- 22 תגובות
- 13.3k צפיות
-
-
היום קראתי עיתון כמו בכול אחד מימיי השבוע..(יום ראשון ושלישי ימים אהובים עלי ראשון>>מדור מחשבים, שלישי>>מכוניות מה צריך יותר מזה..) וקראתי עיתון מעריב..(יש מנוי לשתייהם..) והיה שם כתבה על AMD וההצלחה שלהם וכו.. והוזכר שם השם של הפורום והמנהל שלו וכוכו ותארתי לעצמי שיהיה איזה תרד בפורום על זה או משהו אבל או שפיספסתי אותו או שהוא פשוט לא קיים..(ואני פתחתי אותו..)... מישהו קרא/ראה/עיין/הביט..?? ובכללי לאנשים פה..(ובמיוחד המנהלים/אחראים..)שאלה/ות שמענינית/ות אותי יש לכם עוד שיתוף במדור הזה של העיתון או שזה היה "תיזכורת" חד פעמי..(אני מדבר על לכתוב/לערוך/סיוע בכתבות שהיו/יהיו).. ועוד שאלה/רעיון שאולי עלה במוחכם ואתם לא ממש רוצים לדון עליה או משהו.... למה אתם לא הו…
-
אוקיי נכון יש את הכפתור SET לשלט בשביל לכוון את השלט שיפעל על הטלוויזיה עצמה ולא על הממיר? אז איך אני יודע מה הקוד? (מישהו לחץ בטעות על SET וזה נדפק..) תודה
-
- 1 תגובה
- 891 צפיות
-
-
לכל אוהבי הפינק פלויד! לא יכולתי שלא לתת את הלינק לטפטים הבאים תהנו http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.clapton.addr.com/PinkFloyd/DavidGilmour/floydwall1.jpg&imgrefurl=http://www.clapton.addr.com/PinkFloyd/DavidGilmour/DGWallpaper.htm&h=768&w=1024&sz=82&tbnid=l9OCENQGy_cJ:&tbnh=112&tbnw=150&hl=iw&start=3&prev=/images%3Fq%3Dwallpaper%2Bpink%2Bfloyd%26svnum%3D10%26hl%3Diw%26lr%3D%26sa%3DN
-
- 3 תגובות
- 606 צפיות
-
-
:s07: :s07: נראה כאילו הקבוצה הזו קיבלה איזה כישוף קללה.... אין לי דרך אחרת להסביר את זה... כישלון אחרי כישלון,מכה אחרי מכה... נראה שמה שהיה לה מאז 1995 לא יחזור... לאחרונה,כשגאיידמק קנה את הקבוצה-תקווה חדשה התעוררה...חוץ מתכנון על הרכבי שחקנים מדהימים,הוא גם תכנן להביא מאמן מדהים [לשם שינוי] נראה שכל זה הלך לעזאזל היום,ארקדי גאידמק נעצר ע"י משטרת ישראל בחשד להלבנת כספים [כ250 מליון דולר]...המעצר התבצע לאחר מספר חודשים של חקירה עליו. כרגע הוא שוחרר בערבות על סך מליון דולר,אבל נראה שכל העסק הולך ונדפק. אם זה לא מספיק,גאידמק הודיע לאחר השיחרור כי הוא מתכוון להקים מפלגה שתקרא בית"ר עכשיו השאלה היא כמה שניות ייקח עד שהוא יחליט לברוח מהארץ ומהמשטרה שלנו.
-
- 12 תגובות
- 860 צפיות
-
-
טוב אז לפני כשבוע הראתי לכם את הבית המרקד הראשון הנה הסרטון השני בהחלט יצירת מופט וזה אמיתי!! חלק 2: http://www.ebaumsworld.com/videos/xmaslights2.html ולמי שלא ראה חלק 1: http://www.ebaumsworld.com/videos/xmaslights.html צפיה נעימה!!
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ובגלל שזה פורום שרובו בנים. אני סולחת לכם על זה ששחכתם.
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
טוב זה הולך ככה המחשב ממש על סף המוות ואני חייב לפרמט אותו... זה הולך ככה יש כמה דברים שאני לא יכול לצרוב מפאת הגודל שלהם ואני רוצה לגבות אותם על כונן קשיח.. לי יש במחשב כונן קיים של 120 GB SATA שהולך לעבור פירמוט ואני רוצה לקחת ממנו כמה דברים חשובים ולהעביר לכונן שיש לי מיותר של 10 GB ATA מה אני צריך לעשות מבחינת איך לחבר אותו ואיך להגדיר בביוס אם אתם יכולים ממש לפרט אני ישמח כי אני מוגבל אם תוכלו לבוא אלי עוד יותר טוב!! מישהו מאשדוד מתנדב חחח?
-
מה עדיף מהשניים : שניהם במצב מצוין חדשים (היו בשימוש אני קונה מאנשים..המכשיר שלי דפוק) נוקיה 3650 ב 500 ש"ח או Motoroala E1000 חדש באריזה עם כל הציוד שלו,לא היה בשימוש ב 850 ש"ח ??
-
- 0 תגובות
- 503 צפיות
-
-
אוקי אמרו לי שכדאי שאני יתחיל להוריד בתוכנת ביטורנט כי היא הרבה יותר מהירה מאמיול (קבצים לגיטימים וחוקיים כמובן.), אז הורדתי גרסא שממליצים עליה, Azureus והתחלתי לשים קבצים בהורדה. דבר ראשון שהיא עובדת אין סיכוי לעבוד אם האינטרנט בשום דבר אחר, לא עם האמיול ולא עם הדפדפן.. אבל הכי אכזב אותי שאני משאיר אותה לילות שלמים והיא מגיעה למהירות של 14 מקסימום! מישהוא יודע למה זה קורה? חשבתי שביטורנט אמור להיות מטוס..
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אמנות מטומטמת, ללהקה מטומטמת: למי שזוכר, היה פה דיון על להקת Prussian Blue, ה-rip off הנאצי לתאומות אולסן, בו נתתי קישור לפורום של להקה נורווגית להן ה-2 נידנדו וביקשו להופיע איתן ואולו ניפנפו אותן ואף היתה רמיזה להטרדה מינית... הלהקה הספציפית הזאת (לא פרוסי כחול) היא בין האהובות עליי אם כי לא בגלל המוזיקה, הם מסריחים, בקושי יודעים להחזיק גיטרה והקול שלהם נשמע כמו מחלה בגרון שנגרמת כתוצאה ממין אוראלי מזדמן אבל מה - הם מצחיקים, אותי בכל אופן. אז בשבוע-שבועיים האחרונים הייתי חולה והמסך היה מקולקל אז לא יכולתי לשחק דיאבלו כך שבמקום בחרתי לצייר את הליצנים האלו. כאן אני אציג את יצירתי האחרונה והמשופרת אחרי שהם התלהבו מה שעשיתי בפעמים קודמות... בבקשה.
-
גם אודה אם תשלחו לי בפרטי שמות עסקים מורשים שעושים התקנות
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שיר דאנס. השיר הוא על סאנן פרנסיסקו, בקליפ יש בחורות חצי ערומות (דאנס ....) בבגדים של היפים באוטובוס של היפים שנוסע לSF כאילו. אני חושב שהשיר הוא של GLOBAL DJ או משהוא כזה. הוא הולך כך: IN THE CITY....IN THE CITY משהו כזה בבקשה, יש לו אחלה קצב ובאס מעולה.
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
יש לי מארז טרנפורמר אני יושב מול המחשב ופתאום אני מריח ריח שרוף המחשב נכבה אני מדליק אותו הוא נידלק בלי בעייה הכול תקין חוץ מהמנורה בחזית שלו הגיוני שקתודה קרה תישרף ככה סתם ללא סיבה?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני 4 חודשים בערך קיבלתי מכתב מאיתור חמ"ן פרוייקט גאמא...והיה כתוב שאני צריך להכנס לאתר של חמ"ן נכנסתי ומילאתי את כל הפרטים שם. אחרי חודשיים בערך קיבלתי זימון למבחנים יומיים לפני המועד (גם תאריך ההדפסה היה מאוחר...זה לא שזו בעיה של רשות הדואר) במבחנים אמרו שתוך שבועיים יודיעו לנו גם אם עברנו וגם אם לא. המבחנים היו בשני לאוקטובר. לא שמעתי מהם עד היום (ה27 לנובמבר) - כמעט חודשיים. אני מנסה כבר חודש שלם..כמעט כל יומיים להתקשר למספר טלפון של איתור חמ"ן שיש באתר 03-6092550 ... בד"כ המספר תפוס אם הוא לא תפוס אז עונה מענה ממוחשב ולאחר ניתוב והפניה ל"מענה אנושי" יש מוזיקה לאיזה רבע שעה ואחרי רבע שעה או יותר אומרים להתקשר בפעם אחרת והשיחה מתנתקת. אני לא יודע...כל האיתור וההליכים …
-
- 8 תגובות
- 3k צפיות
-
-
חשבתי לעשות מעשה טוב כולנו שמענו על השירות אי-מייל של גוגל Gmail, אך מפני שזו גירסאת בטא לא לכולם יש הזדמנות להיכנס לשירות. לכן החלטתי לפתוח את ת'רד בקשות הgmail, כלומר- כל מי שחשקה נפשו בחשבון gmail, יפרסם כאן הודעה, ואני בהתחלה אתן לו הזמנה. לאחר שיקבל את ההזמנה ויפתח חשבון, יקבל גם הוא אפשרות להזמין עוד אנשים. וכך יחזור אותו בן-אדם לפורום, ויעזור לי לחלק: Gmail לכולם! נ.ב- אם זה לא בפורום הנכון, תגידו\תעבירו את הת'רד לפורום הנכון!
-
- 63 תגובות
- 3.5k צפיות
-


