עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אל תגידו לי לחפש בגוגל, כי שם אני גם יכול להגיע להמון חברות חאפרים! אני בעיקרון זקוק לנפח איחסון קטן ברשת, משהו כמו 100MB העלאה, 1000MB הורדה בחודש. לא מעוניין שזה יהיה משהו חינמי, כי כל האתרים האלה מלאים בפרסומות או לינקים לא ישירים. אני מעדיף לשלם סכום קטן בחודש, ולחסוך כאבי ראש. בעיקרון אני רוצה להעלות שירים מדי פעם, ולתת קישור אליהם לחברים או לפרסם באתר האישי שלי. תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  2. Started by idoleff,

    חבר שלי טס לניו יורק עוד כמה ימים אז ביקשתי ממנו להביא לי את כרטיס מסך... מישהו מכיר חנויות מחשבים בניו יורק? ואם אפשר גם את הכתובת של האתר של החנות לברר מחירים...

    • 14 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. Started by redti,

    אחים שלי יש לי חברים בבית.. יש לי בעיה אני צריך להפוך תרגום של סרט כי שאני צורב אותו יוצא לי הפוך אז צריך להפוך אותו מי שמבין בזה.. עכשיו התוכנה עושה לי בעיות.. מישה יכול בבקשה לעשות לי טובה ענקיח ולהפוך את התרגום שאני ישלח לו ולשלוח לי חזרה מי שיעזור לי 3 הזמנות של טורנט ליץ' למי שהוא רוצה הוא יקבל

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  4. Started by Lipman,

    עד היום לקחתי "ספר" ולמדתי לבד כמו הטכנאות מחשבים עכשיו בא לי לבנות רכב מהתחלה עד הסוף משהו ישן כמו ביאנקי , חיפושית.. השאלה אם אפשר ללמוד מכונאות רכב כמו מחשבים או שזה כבר קשה הרבה יותר ? חשבתי לקנות רכב במינימום 1000 ש"ח ולעבוד עליו .. כמו מחשב 486 או פנטיום 1 שעליו עושים את הסטאג' הראשון מה אתם אומרים ? זה אפשרי ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by infer73,

    אנא מכם, אם תוכלו לזהות לי את השיר הוא מושמע בגלגל"צ הרבה בזמן האחרון, והולך ככה: "i have a girlfriend, ya ya ya" תודה עריכה: טוב לא משנה, מצאתי בעצמי Shy Nobleman - I have a girlfriend

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  6. Project Looking Glass http://www.dumpalink.com/media/1118748498/Three_Dimensional_Operating_System https://lg3d-core.dev.java.net/

    • 49 תגובות
    • 6k צפיות
  7. זה רק אני או שמשתמשי AMD קצת יותר מתורבתים מהמשתמשים של אינטל? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=154911 azki יש לו מעבד אינטל ואם תראו בדרך כלל ה fanboy של אינטל מאוד ברברים ופרמטיבים מתחילים לקלל בלי שום סיבה כאשר מתחילים להגיד דברים על אינטל . בזמן שמשתמש AMD יודע מה להגיד ומתי להגיד במקום להתחיל להשתולל.

    • 4 תגובות
    • 782 צפיות
  8. לא נראה לכם מוגזם לשלם עבור הארד-דיסק של 20GB עם פונקציה חביבה ביותר, של ניגון MP3 מתוכו, עם ממשק מגניב וכו' כ-1500 ש"ח ויותר? (שלא להזכיר את אלה שקונים ב-2000 ש"ח דגמים משוכללים עוד יותר, כשבמחיר הזה אפשר לקנות חיפושית שנת 75'..כאילו פאקינג 2000 ש"ח) *כידוע, הארד-דיסק שגודלו 200GB (דגם בינוני לכל הדעות) עולה סביבות ה-600 ש"ח.. מתי, מתי המחירים של הטכנולוגיה הזו ירדו? כשלכל אדם ממוצע, לא מהוד-השרון, יהיה נגן כפי שקורה עם הטלפונים הסלולארים?!

    • 10 תגובות
    • 865 צפיות
  9. Started by moonjib,

    דבר ראשון ההצעה: למה לא לפתוח ת'רד חיפוש שירים שייקרא "ת'רד חיפוש השירים" ;D ולהשים אותו בסטיקי? שמישהו יפתח ואחד מהמנהלים ישים בסטיקי בבקשה. עכשיו לשירים. בראשון יש את המשפט: every dance is every dance משהו כזה, להיט מפורסם מהשנתיים האחרונות. את השיר השני אני מחפש מעל לשנה ועוד לא מצאתי שום דבר!. אני אתן כמה משפטים ותיאור של הקליפ (שהופיע ב-mtv הרבה פעמים,פעם, לפי איך שאני זוכר שיר דיי מפורסם) יש שם משהו עם ana (השם), והמשפט like a shadow , זה מה שאני זוכר בבירור. וגם אולי היה את המשפט now you can see me. שיר מתחילת שנות האלפיים. בקליפ יש איזה זמרת עם קרה ושער שטני ששרה ביחד עם גיטרה, ויושבת ליד כמה חבר'ה ליד קרוואן, השעה היא בין ערביים. לפי דעתי היה לה גם כובע גרב ... ת…

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  10. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    חברה אני צריך אתרים לכתוביות בעיברית [לסרטים]. תודה.

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  11. Started by overload,

    במה פוגעת נסיעה (עד 110 קמ"ש לכמה דקות) עם האנברקס\הנד בראיק\בלם יד מורם? ומה גורם לריח של הפלסטיק השרוף שיוצא מהרכב אחריה הנסיעה כזאת? (לא עשיתי את זה ואני לא חושב לעשות את זה)

    • 15 תגובות
    • 21.9k צפיות
  12. Started by ward,

    אם אפשר אם יש למישהו אתר או משהו להציע לגבי פתרון בגרויות מתמטיקה שאלון 006 משנת 1995 עד 2005 אני אודה לכל העוזרים תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. אני למשל מוריד מ Bittorrent ו- emule אבל האם כדאי גם להשתמש ב Kazaa? חוץ מזה, אתם מכירים אתרי שיתוף טובים ל bittorrent?

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  14. Started by DannyBoy1904,

    אני צריך את השם של השיר והזמרת שיש בפרסומת של הנייר טואלט עם הלבבות! שלא תחשבו שלא חיפשתי בגוגל! הדבר היחיד שמצאתי זה Shifty - Ez cuz you're beautiful וזה אכן השיר או לפחות הפזמון אבל זכר שר את השיר ויש קטעיר ראפ כאלה ! קיצר אני מחפש את מה שיש בפרסומת! מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  15. Started by MadCat125,

    אתמול ה- IE הראה לי עיברית משמאל לימין, וכל אתר הייתי צריך לשנות את זה...היום אני מפיעל נכנס ל-GOOGLE.CO.IL והוא מראה באנגלית ניסיתי לסדר את זה בהגדרות באתר...לא עוזר בדקתי שהמחשב שלי תומך בעיברית, והכל בסדר נכנסתי לגוגל וכתבתי "גוגל" בעיברית ואז מצאתי את האתר וכתוב לי: "The summary for this Hebrew page contains characters that cannot be correctly displayed in this language/character set" אין לי מושג מה לעשות עכשיו ואיך לשנות את זה שהדפדפן יראה לי רק מצד ימין ,כדי שאני לא אשנה כל פעם שאני עושה חיפוש תעזרו לי בבקשה ???

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  16. תודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות
  17. Started by The_overclocker,

    נראה יותר הזוי מפרק של SOUTH PARK (בעצם אולי לא כ"כ ) http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4489792.stm

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  18. שלום לכולם, מחר אני מתקלט באיזה מועדון, ווהייתי רוצה שתמליצו לי על שירים למסיבה. למרות שיש לי כבר מאגר די גדול של שירים למסיבה, הייתי רוצה לקבל הצעות שונות ממכם. אוקיי, נתחיל בראפ/היפ הופ: צריך שירים קצביים טובים, ואני מעדיף שלא יהיו עד כדי כך ישנים אם אפשר(פה ושם איזה להיט ישן זה בסדר, אך לא יותר מדי) אני ארשום לכם דוגמאות של שירים שיש לי שתראו על איזה סגנון אני מדבר פחות או יותר: (מומלץ מאוד למסיבות דרך אגב)Yaviah - Party J-Kwon - Tipsy 50 Cent - Just A Lil Bit Don Omar - Dale Don Dale Sean Paul - We'll Be Burnin טראנסים: כאן זה נושא קצת בעייתי.. כי מצד אחד אני לא ממש מעוניין בטראקים ישנים של סקאזי/אינפקטד וכו' כמו Hit & Run / The Super'vizer וכד' ומצד…

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by aldema,

    ביום שבת עושים לאחותי בת ה11 יום הולדת והיא ביקשה ממני להוריד סרט לכל המשפחה שתבוא.. למישהו יש המלצות?? זה דחוף וחשוב לה מאוד...

    • 11 תגובות
    • 795 צפיות
  20. Started by R0ck,

    מדובר בטראק אפליפטינג (טוב מאוד, לדעתי), שנדגם מתוך סט של Greg Bentz בין הדקות 24 ל 32. מזכיר קצת את הסגנון של Rank 1 בזמנים הטובים (1999 ככה), אבל מרים יותר. בכל אופן, הלינק לדגימה (לעצלנים) -> http://s33.yousendit.com/d.aspx?id=21M2HHQBQGLWJ3A5T8RTAY4ZRX הלינק לכל הסט -> http://www.hybridized.org/sets/?id=293&download=371 זהו, תהנו. 8) ומי שבמקרה יודע, שירגיש חופשי לשתף.

    • 3 תגובות
    • 791 צפיות
  21. Started by MOFRA,

    אז ככה החלתתי לבנות חדר האמבטיה אבל יש לי 2 בעיות אני לא יודע איך לבנות רצפה ותקרה שיעמדו בלחות אז אם יש למשהוא מדיך או שהוא מכיר אתר שיכול לעזור לי שיכתוב אותו פה נו תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 547 צפיות
  22. Started by H3zi,

    אהלן חברה בשעה טובה עברתי שבוע שעבר טסט (ראשון) ביררתי לגבי הביטוח בחברה שאחותי מבוטחת בה וגם שאר המשפחה (אני נוסע באוטו של אחותי, פיאט פונטו 2001) עכשיו המחיר שהציעו לי הוא אחד השערוריות הגדולות ביותר צריך לציין שלאחותי יש ביטוח חובה(דהה) + ביטוח מקיף המחיר שהציעו לי הוא להוסיף805 לביטוח החובה + 2550 להוסיף לביטוח המקיף חברים שיש להם רישיון ויודעים כמה הם משלמים לביטוח אנא מכם תעזרו לי!! ותגידלו לי שזה לא הגיוני

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. אנס הנרגילה http://planet.nana.co.il/jagoda/ אחד הטובים

    • 35 תגובות
    • 4.7k צפיות
  24. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://www.cnn.com/2005/HEALTH/12/01/france.face/index.html ועברה השתלת פנים ממש כמו FACE OFF מהסרט למי שזוכר כי אף טיפול אחר לא היה עובד פשוט מדהים הקטע של הרפואה וטרגדיה לאישה!! עם כל הכבוד לרפואה האישה עדיין תצא משם עם פחד רציני וממש טראומה!!!

    • 7 תגובות
    • 715 צפיות
  25. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3178038,00.html עכשיו אישתו לשעבר מודיע שאחד הילדים שלו הוא בעצם לא שלו אלה מתרומת זרע!? תגידו מה יהיה איזה מזל נאחס נפל אליו הוא שבאתמ כולם סתם רוצים לדפוק אותו? קודם הוא פדופיל אחרי זה מתאסלם אחרי זה מוצאים קוקאין בתחתונים שלו ועכשיו זה מה יהיה תגידו

    • 5 תגובות
    • 564 צפיות

דיונים חדשים בפורומים