כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3179934,00.html יש לי רק דבר אחד להגיד על זה: ואני מבקש, "פקאצות בנות 14" (כפי שהוגדרו הבוחרים בה ע"י אחד המגיבים לכתבה...) עם "הבת\ הסגנית\ האחות\ הדודה\ אמו של אלוהים באינפו, עשו טובה ותחשבו פעמיים לפני שאתם מגיבים, אם בכלל... אגב, מזל"ט #3 לאנג'לינה :gorgeous:
-
- 114 תגובות
- 11.5k צפיות
-
-
-
פצע אותה למוות? http://news.walla.co.il/?w=//820663 [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
קניתי לפני שבוע משחק מחשב מבאג מחשבים, כשבאתי להתקין את התוכנה ההתקנה אמרה לי שהסידיקי פגום. מיד התקשרתי לחנות , והם הפנו אותי להד ארצי - מפני שלדבריהם האחראיות חלה על המפיצים. התמיכה התכנית של הד ארצי הפנתה אותי לשירות לקוחות, וכאן הבלאגן התחיל. ענה לי מישהו שאמר לי שהוא יבדוק את זה ושאני אתקשר אחרי ארבע, והתקשרתי רק לגלות את המשיבון שאומר שאחרי ארבע הם לא עובדים. אז הלכה שישי שבת של לשחק, וניסיתי שוב ופשוט השירות לקוחות מתו, אין כלום, אחרי עשרות צלצולים אפילו לא ענו פעם אחת. אז אין לי למי להתקשר, אני חוזר לתמיכה טכנית, ומבקש את האחראי, ואחרי הרבה צעקות מהצד שלי, הוא אומר שהוא יעביר את זה הלאה והם יתקשרו אלי היום. להפתעתי אף אחד לא התקשר, ואני בטוח שהחברה פשוט לא שמה פס.…
-
- 42 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
טוב אני רואה כבר כמה עשו את זה אז ... גם לי יש בעיה .. במין מקס *נושא בית מלאכה מייצר רשתות ברזל בצורת מלבן ABCD שטח המלבן צריך ליהיות 15 מ^2 . הרשת מורכבת מ 5 קטעים באורך AB ומשלושה קטעים באורך BC . מצא מה צריכים להיות ממדי המלבן , כדי שאורך הברזל ממנו עשויה הרשת יהיה מינימלי ... כמו שרואים זה ה HARDCORE של הנושא חחחח אני לא מצליח אז...
-
גם מבחינת חיצוניות וגם מבחינת פנימיות, הסיוויק החדשה הולכת לסובב הרבה מאוד ראשים... 1.8 ליטרים 140 כ"ס 6800 סל"ד לגבול מכאן אתן לתמונות לדבר... רק נקווה שהגירסה הזו - היא זו שתגיע לארץ ולא האירופאית (המסורסת, ככל הנראה), כפי שיצא לי לשמוע מפיו של K0m.
-
- 47 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום. רציתי לבדוק פחות או יותר כמה יחידות רוב האנשים עושים במתמטיקה ואנגלית מאחר שלאחרונה חילקו אותנו להקבצות שונות.. זה לא משנה עם עשיתם או לא עשיתם עדיין את הבגרות במטמתיקה אבל כל מי שכבר בהקבצות ורוצה לרשום כמה הוא מוזמן(נא לא לרשום סתם דברים למשל אם מישהו ב3 יחידות במתמטיקה שלא ירשום שהוא ב5).. אתם מוזמנים לרשום.. מי שכבר עשה כמה הוא קיבל בכול אחד (בציון הסופי) אני ב5 יחידות אנגלית ו 4 במתמטיקה..
-
- 76 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
מחר מבחן ויש תרגיל ממש דחוף, הנושא זה משוואות פרמטריות X^2 +(5a-2)x^2 +6a^2-4a=0 תגידו אם לא הבנתם מה כתוב. הסימן ^ מייצג חזקה למי שלא יודע. תודה לכל מי שינסה לעזור לי
-
- 13 תגובות
- 899 צפיות
-
-
שלום חברים אני רוצה לקנות מאיזה אחד חומרה למחשב עכשיו הקטע הוא שאנחנו גרים רחוק אז אני חשבתי על הדואר יש מצב כזה שהוא יעשה גוביינא ונגיד ירשום בגוביינא שהוא צריך לקבל ממני 40 ש"ח כולל גוביינא ואז בשביל לקבל את החבילה אני יהיה חייב לשלם וככה הכסף יגיע אליו בבטחה רבה אני מוכן לקבל עצות ודעות שלכם אני צריך חוות דעת ואיך לבצע את זה תודה לכולכם
-
- 6 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני נוסע בעוד שבועים לחו"ל ורציתי לשאול אם משהוא יודע כמה מטען אפשר לקחת לחו"ל (משקל + מידות) לאדם
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש יצרן של חמגשיות כאלה, כמו בארוחות חמות, מכירים? מפלסטיק ומאלומיניום, האלומיניום גג 35 אגורות ליחידה הפלסטיק גג 1.10 ש"ח ליחידה תודה רבה רבה רבה למי שיכול לעזור
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש מנוע של חרמש, מסור שרשרת או מפוח או כלים עם מנועים דומים שפועלים על בנזין. המטרה לא חשובה עכשיו, אבל אם אני אמצא בעזרתכם והעניין יתקדם אני מבטיח שתקבלו תמונות בעיקרון ביררתי קצת והמחירים היו יקרים מאוד למנועים חדשים.. אני צריך משהו יד שניה.. אני מאיזור רחובות. תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
קיבלתי היום מלישכת הגיוס הזמנה לקורס נהיגה מצה"ל שאחריו אני יהיה "נהג יחידה" שאין לי מושג מה זה בכלל... עדיין לא קיבלתי מנילה.. בעיה נוספת שאני כבר התחלתי ללמוד נהיגה...ונישאר לי לעשות רק טסט... אז מה לעשות? אני בדילמה.... :-\
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לקראת קניה קרובה של מחשב, יש לי שאלה מסוימת האם יש איזהו שהוא יתרון בקניית רכיבים שונים של אותה חברה למשל לוח אם וכרטיס מסך של אלבטרון אזוס וכו'? תודה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 543 צפיות
-
-
יש לי רמקולים - ATP3. הם אחלה רמקולים, באמת. רק חבל שיש לי רמקולים עם כבל דפוק שכל הזמן מתנתק. אז רציתי לשאול אתכם - אתם מכירים את זה שאם אתם משאירים את הרמקולים דלוקים, ונוגעים עם הכבל LP על משטח מוליך, זה עושה רעש מעצבן שעושה לך תחושה כאילו זה דופק לך תרמקולים? ובכן, אני אוהב לעשות את זה. ויש לי תחושה (אולי פסיכולוגית ואולי לא) שזה קצת הורס תרמקולים... אבל תכלס זה להעביר להם חשמל בדיוק כמו שהמחשב מעביר להם חשמל - לא? זה באמת הורס אותם?
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3179776,00.html
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש כיצד להכניס קובץ בתמונה לא ידעתי איפה לכתוב את זה מצטער אם זה לא קשור לפה! אפשר בבקשה מדריך כיצד להכניס קובץ לתמונה? התערבות שלי ושל חבר שלי אם זה אפשרי בכלל? תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 934 צפיות
-
-
הייי לכולם אני מעוניין לדעת איך קוראים למוזיקת הפתיחה של תוכנית הרדיו של נתן זהבי "זהבי עצבני" <הגורו של העצבים ואני מכור אליו כול היום בבסיס ובצעירות בעמדת השמירה> הייתי מעוניין להכין מהקט רינגטון נדמה לי שקוראים לזה TAKE 5 אבל של מי בתודה. : D
-
- 8 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום חברים אני צריך בשיא הדחיפות כריכה שלמה של הספר "המאהב" של א.ב יהושע אני צריך את כל הכריכה של הספר ותיהיה תמונה סבירה תודה תודה תודה לכל מי שיתרום ויעזור לי
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אבא שלי רוצה לעשות ניתוח ליזר לעניים אז הוא ואמא שלי אלכו לבדיקה ואז אחרי שאבא שלי עשה את הבדיקה גם אמא שלי עשתה את הבדיקה סתם לראות מה מו ?! עכשיו לאמא שלי יש עין עצלה(היא ידעה לפני חחח...) והם אמרו שאפשר לעשות גם ניתוח קוראים לזה : LASIK אמא שלי לא יודעת אם לעשות כי היא לא שמע על זה או על משהו שעשה את זה אז אם אתם יכל לעזור לי למצא על זה מידע או תגובות מה אתם חושבים על זה
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב מכיוון שאני כבר בקרוב מאוד ניגש לטסט [ובתקווה מוציא רישיון] התחלתי לחסוך למכונית...בינתיים הכל טוב ויפה,סיכמתי עם מישהו ואני כנראה קונה פג'ו 205 שנת 93 או סיאט איביזה שנת 94 עכשיו רציתי לדעת כמה יעלה לי ביטוח חובה + ביטוח צד ג' + ביטוח מקיף בערך מכיוון שבאתרים אין פרטים על המחיר. ואיך משלמים [12 תשלומים או מה שלא יהיה] על איזה חברה אתם הכי ממליצים לי..? כמה עולה בערך הביטוח? תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 568 צפיות
-
-
לאחרונה הזמנתי לי מאתר פומביות מפורסם מסך סמסונג 721s, אך הזמן חולף ועובר והמסך לא מסופק לי. הספק חב' בת של היבואן הרשמי. החברה הנ"ל, כשפונים אליה, טוענת שאין לה במלאי מסכים כאלה ועל הלקוחות להמתין "עד שיהיה" ואז פשוט הם לא חוזרים אליך. המלצותי: 1. אם קונים מסך של סמסונג - לשלם ולקחת, אל תזמינו אם האספקה לא במקום. 2. במידת האפשר, לא לקנות מוצרים של הספק/יבואן הזה. 3. תתפללו שלא תצתרכו את שירות האחריות שלהם (בהנחה שאת המוצר כבר קיבלתם) - מעניין איך הוא .... ההודעה נערכה - הוסרו שמות החברות...
-
- 9 תגובות
- 845 צפיות
-


