עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3179934,00.html יש לי רק דבר אחד להגיד על זה: ואני מבקש, "פקאצות בנות 14" (כפי שהוגדרו הבוחרים בה ע"י אחד המגיבים לכתבה...) עם "הבת\ הסגנית\ האחות\ הדודה\ אמו של אלוהים באינפו, עשו טובה ותחשבו פעמיים לפני שאתם מגיבים, אם בכלל... אגב, מזל"ט #3 לאנג'לינה :gorgeous:

    • 114 תגובות
    • 11.5k צפיות
  2. Started by avivlevy,

    1. מה אתה תרצה להיות כתהיה גדול? 2.מה החלום שלך? 3.מה אתה הכי רוצה בעולם? לודגמה: 1.כבאי 2. לאכל עכבר 3.קרמבו חחח סתם דוגמה אמיתת 1.איש היטק 2.צניחה חופשית 3.שברולט מחכה לתשובות

    • 96 תגובות
    • 4.5k צפיות
  3. פצע אותה למוות? http://news.walla.co.il/?w=//820663 [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 669 צפיות
  4. קניתי לפני שבוע משחק מחשב מבאג מחשבים, כשבאתי להתקין את התוכנה ההתקנה אמרה לי שהסידיקי פגום. מיד התקשרתי לחנות , והם הפנו אותי להד ארצי - מפני שלדבריהם האחראיות חלה על המפיצים. התמיכה התכנית של הד ארצי הפנתה אותי לשירות לקוחות, וכאן הבלאגן התחיל. ענה לי מישהו שאמר לי שהוא יבדוק את זה ושאני אתקשר אחרי ארבע, והתקשרתי רק לגלות את המשיבון שאומר שאחרי ארבע הם לא עובדים. אז הלכה שישי שבת של לשחק, וניסיתי שוב ופשוט השירות לקוחות מתו, אין כלום, אחרי עשרות צלצולים אפילו לא ענו פעם אחת. אז אין לי למי להתקשר, אני חוזר לתמיכה טכנית, ומבקש את האחראי, ואחרי הרבה צעקות מהצד שלי, הוא אומר שהוא יעביר את זה הלאה והם יתקשרו אלי היום. להפתעתי אף אחד לא התקשר, ואני בטוח שהחברה פשוט לא שמה פס.…

    • 42 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. Started by nehmia,

    סתם אתר עם הרבה אכאילה אבל דברים איכותיים...

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  6. Started by Asafalfa,

    טוב אני רואה כבר כמה עשו את זה אז ... גם לי יש בעיה .. במין מקס *נושא בית מלאכה מייצר רשתות ברזל בצורת מלבן ABCD שטח המלבן צריך ליהיות 15 מ^2 . הרשת מורכבת מ 5 קטעים באורך AB ומשלושה קטעים באורך BC . מצא מה צריכים להיות ממדי המלבן , כדי שאורך הברזל ממנו עשויה הרשת יהיה מינימלי ... כמו שרואים זה ה HARDCORE של הנושא חחחח אני לא מצליח אז...

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. גם מבחינת חיצוניות וגם מבחינת פנימיות, הסיוויק החדשה הולכת לסובב הרבה מאוד ראשים... 1.8 ליטרים 140 כ"ס 6800 סל"ד לגבול מכאן אתן לתמונות לדבר... רק נקווה שהגירסה הזו - היא זו שתגיע לארץ ולא האירופאית (המסורסת, ככל הנראה), כפי שיצא לי לשמוע מפיו של K0m.

    • 47 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. שלום. רציתי לבדוק פחות או יותר כמה יחידות רוב האנשים עושים במתמטיקה ואנגלית מאחר שלאחרונה חילקו אותנו להקבצות שונות.. זה לא משנה עם עשיתם או לא עשיתם עדיין את הבגרות במטמתיקה אבל כל מי שכבר בהקבצות ורוצה לרשום כמה הוא מוזמן(נא לא לרשום סתם דברים למשל אם מישהו ב3 יחידות במתמטיקה שלא ירשום שהוא ב5).. אתם מוזמנים לרשום.. מי שכבר עשה כמה הוא קיבל בכול אחד (בציון הסופי) אני ב5 יחידות אנגלית ו 4 במתמטיקה..

    • 76 תגובות
    • 5.3k צפיות
  9. Started by k_700,

    מחר מבחן ויש תרגיל ממש דחוף, הנושא זה משוואות פרמטריות X^2 +(5a-2)x^2 +6a^2-4a=0 תגידו אם לא הבנתם מה כתוב. הסימן ^ מייצג חזקה למי שלא יודע. תודה לכל מי שינסה לעזור לי

    • 13 תגובות
    • 899 צפיות
  10. שלום חברים אני רוצה לקנות מאיזה אחד חומרה למחשב עכשיו הקטע הוא שאנחנו גרים רחוק אז אני חשבתי על הדואר יש מצב כזה שהוא יעשה גוביינא ונגיד ירשום בגוביינא שהוא צריך לקבל ממני 40 ש"ח כולל גוביינא ואז בשביל לקבל את החבילה אני יהיה חייב לשלם וככה הכסף יגיע אליו בבטחה רבה אני מוכן לקבל עצות ודעות שלכם אני צריך חוות דעת ואיך לבצע את זה תודה לכולכם

    • 6 תגובות
    • 607 צפיות
  11. Started by MOFRA,

    אני נוסע בעוד שבועים לחו"ל ורציתי לשאול אם משהוא יודע כמה מטען אפשר לקחת לחו"ל (משקל + מידות) לאדם

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. שלום, אני מחפש יצרן של חמגשיות כאלה, כמו בארוחות חמות, מכירים? מפלסטיק ומאלומיניום, האלומיניום גג 35 אגורות ליחידה הפלסטיק גג 1.10 ש"ח ליחידה תודה רבה רבה רבה למי שיכול לעזור

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. אני מחפש מנוע של חרמש, מסור שרשרת או מפוח או כלים עם מנועים דומים שפועלים על בנזין. המטרה לא חשובה עכשיו, אבל אם אני אמצא בעזרתכם והעניין יתקדם אני מבטיח שתקבלו תמונות בעיקרון ביררתי קצת והמחירים היו יקרים מאוד למנועים חדשים.. אני צריך משהו יד שניה.. אני מאיזור רחובות. תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  14. קיבלתי היום מלישכת הגיוס הזמנה לקורס נהיגה מצה"ל שאחריו אני יהיה "נהג יחידה" שאין לי מושג מה זה בכלל... עדיין לא קיבלתי מנילה.. בעיה נוספת שאני כבר התחלתי ללמוד נהיגה...ונישאר לי לעשות רק טסט... אז מה לעשות? אני בדילמה.... :-\

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by guyz6471,

    שלום לכולם, לקראת קניה קרובה של מחשב, יש לי שאלה מסוימת האם יש איזהו שהוא יתרון בקניית רכיבים שונים של אותה חברה למשל לוח אם וכרטיס מסך של אלבטרון אזוס וכו'? תודה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 543 צפיות
  16. Started by Wood-Elf,

    יש לי רמקולים - ATP3. הם אחלה רמקולים, באמת. רק חבל שיש לי רמקולים עם כבל דפוק שכל הזמן מתנתק. אז רציתי לשאול אתכם - אתם מכירים את זה שאם אתם משאירים את הרמקולים דלוקים, ונוגעים עם הכבל LP על משטח מוליך, זה עושה רעש מעצבן שעושה לך תחושה כאילו זה דופק לך תרמקולים? ובכן, אני אוהב לעשות את זה. ויש לי תחושה (אולי פסיכולוגית ואולי לא) שזה קצת הורס תרמקולים... אבל תכלס זה להעביר להם חשמל בדיוק כמו שהמחשב מעביר להם חשמל - לא? זה באמת הורס אותם?

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  17. טוב אז הייתי שמח אם הייתם מיעצים לי מנסיון קודם מה באמת כדאי להביא איתך ומה להשאיר בבית? תודה על העזרה.

    • 36 תגובות
    • 9.8k צפיות
  18. Started by Lipman,

    רכב יפה אה ? שנת : 1954 נפח מנוע : 1485 סמ"ק משפחתי ..

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3179776,00.html

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Gilo2005,

    מחפש כיצד להכניס קובץ בתמונה לא ידעתי איפה לכתוב את זה מצטער אם זה לא קשור לפה! אפשר בבקשה מדריך כיצד להכניס קובץ לתמונה? התערבות שלי ושל חבר שלי אם זה אפשרי בכלל? תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 934 צפיות
  21. הייי לכולם אני מעוניין לדעת איך קוראים למוזיקת הפתיחה של תוכנית הרדיו של נתן זהבי "זהבי עצבני" <הגורו של העצבים ואני מכור אליו כול היום בבסיס ובצעירות בעמדת השמירה> הייתי מעוניין להכין מהקט רינגטון נדמה לי שקוראים לזה TAKE 5 אבל של מי בתודה. : D

    • 8 תגובות
    • 625 צפיות
  22. שלום חברים אני צריך בשיא הדחיפות כריכה שלמה של הספר "המאהב" של א.ב יהושע אני צריך את כל הכריכה של הספר ותיהיה תמונה סבירה תודה תודה תודה לכל מי שיתרום ויעזור לי

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  23. Started by irav,

    אבא שלי רוצה לעשות ניתוח ליזר לעניים אז הוא ואמא שלי אלכו לבדיקה ואז אחרי שאבא שלי עשה את הבדיקה גם אמא שלי עשתה את הבדיקה סתם לראות מה מו ?! עכשיו לאמא שלי יש עין עצלה(היא ידעה לפני חחח...) והם אמרו שאפשר לעשות גם ניתוח קוראים לזה : LASIK אמא שלי לא יודעת אם לעשות כי היא לא שמע על זה או על משהו שעשה את זה אז אם אתם יכל לעזור לי למצא על זה מידע או תגובות מה אתם חושבים על זה

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. טוב מכיוון שאני כבר בקרוב מאוד ניגש לטסט [ובתקווה מוציא רישיון] התחלתי לחסוך למכונית...בינתיים הכל טוב ויפה,סיכמתי עם מישהו ואני כנראה קונה פג'ו 205 שנת 93 או סיאט איביזה שנת 94 עכשיו רציתי לדעת כמה יעלה לי ביטוח חובה + ביטוח צד ג' + ביטוח מקיף בערך מכיוון שבאתרים אין פרטים על המחיר. ואיך משלמים [12 תשלומים או מה שלא יהיה] על איזה חברה אתם הכי ממליצים לי..? כמה עולה בערך הביטוח? תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  25. לאחרונה הזמנתי לי מאתר פומביות מפורסם מסך סמסונג 721s, אך הזמן חולף ועובר והמסך לא מסופק לי. הספק חב' בת של היבואן הרשמי. החברה הנ"ל, כשפונים אליה, טוענת שאין לה במלאי מסכים כאלה ועל הלקוחות להמתין "עד שיהיה" ואז פשוט הם לא חוזרים אליך. המלצותי: 1. אם קונים מסך של סמסונג - לשלם ולקחת, אל תזמינו אם האספקה לא במקום. 2. במידת האפשר, לא לקנות מוצרים של הספק/יבואן הזה. 3. תתפללו שלא תצתרכו את שירות האחריות שלהם (בהנחה שאת המוצר כבר קיבלתם) - מעניין איך הוא .... ההודעה נערכה - הוסרו שמות החברות...

    • 9 תגובות
    • 845 צפיות

דיונים חדשים בפורומים