עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by moonjib,

    לפני השיר! . כן , קיבלתי באן לשבוע. אממ...זהו, יאללה נמשיך. ככה, אני מחפש שיר המון זמן (חודש אחרי שהתחילו הלימודים) , איזה ילד מכיתה י' אצלנו הוא כאילו ה-d.j (לא מכיר יותר מדיי סקאזי בעיקר, אבל יש לו הקרצות טובות לפעמים = holyman-the last universe והשיר שאני מחפש). השיר הוא מעיין דאנס/האוס קליל כזה. הוא ממש ממש ממכר וקליט, והמילים היחידות שאי זוכר זה sun או the sun is shining (כמובן זמרת שרה). זה מה שאני זוכר. בתודה.

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  2. Started by dvvon,

    שלום יש לי מכונת גילוח ואני נגעל להתגלח בה (היא שלי,לא משנה למה) איך אני מחטא אותה?

    • 14 תגובות
    • 7.3k צפיות
  3. Started by R0ck,

    חג שמח! 8) [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  4. Started by tsah1982,

    שלום. סוף סוף קניתי מחשב מ ksp. אני אמור לקבל אותו תוך כמה ימים, קיבלתי אחריות מורחבת על הרכיבים. רציתי לדעת אבל רק ממישהו שבאמת יודע או קנה מהחנות, איך עובד הקטע של האחריות? אני יודע שזאת שאלה מטומטמת אבל מקבלים איזושהי תעודת אחריות או קבלה על כול רכיב? וכשמשהו מתקלקל מביאים את החלק ליבואן או לחנות עצמה?. האם לדרוש איזושהי תעודה? כי עכשיו כשאני חושב על זה עם כול המחשבים הקודמים שקניתי לא קיבלתי שום תעודת אחריות או משהו שמעיד על זה שיש לי אחריות אבל עכשיו זה די חשוב לי.

    • 4 תגובות
    • 944 צפיות
  5. אני מתגייס עוד חודש וחצי, אז להצטרף למכון כושר עכשיו לא יהיה חכם (עדיף מאוחר מאשר אף פעם הא?)...כרגע אני במצב מוזנח לחלוטין (בחודשים האחרונים רצתי מעט אבל לא סדיר, החורף מוציא לי את החשק כנראה ) יש לי שרירי בטן עמוקים חלשים אז אני רוצה לעבוד על הבטן במיוחד יש לי תרגילים של הפזיותרפיה אבל חוץ מהם אני רוצה לחזק את הידיים ואת שאר הגוף אתם מכירים אתר שמסביר טוב או תוכנית טלויזיה בכבלים (יש לי HOT רגיל בלי חבילות)? ואל תגידו לי תעשה כפיפות בטן ושכיבות שמיכה, כי אין לי משמעת לזה יש לי הליכון ומתח בבית אז אני יכול להסתדר (לפחות בתחום הזה) אגב מצאתי במקרה את האתר הבא: http://www.feelgood.msn.co.il/feelgood/mudaut/fitness/default.htm מה דעתכם עליו?

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  6. Started by Rinkadink,

    עריכה: אני האיתי חולה וקפצו אליי כמה ידידות לביקור... http://rapidshare.de/files/9809262/myparty.wmv.html

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by 770PF,

    אם אפשר אתה יכולים להגיד לי כמה מנויים יש בכל חברה? תודה!!

    • 10 תגובות
    • 5.7k צפיות
  8. Started by MDK,

    היי מישהו כאן מכיר ואוהב אותם? הם מופיעים מחרתיים בברבי בת"א...מוזר, כל החברים שנמצאים (שלא התגייסו עדיין) או שלא מכירים או שלא אוהבים.

    • 14 תגובות
    • 913 צפיות
  9. שרוט אחד משחק לו בהנאה עם האמר בשיטפון. שני סרטונים : http://snipurl.com/l1i1 http://snipurl.com/l1i2 צריך לנסות את זה עם הפיאט (וסירת גומי מתנפחת) בהזדמנות הקרובה.

    • 12 תגובות
    • 884 צפיות
  10. Started by roniok,

    שלום אני רוצה לבנות לוח ארקייד. רציתי לדעת מהן המידות לחורים לג'ויסטיקים ולכפתורים נ.ב רציתי לדעת מה ההבדל בין ה j-stik לבין ה t-stik לבין הt-stik plus של ultimarc ?? ומה המושג spring pressure אומר?

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  11. Started by Rinkadink,

    אני לא ממש יודע מה הג'נר של זה אבל זה בסיגנון של הפתיחה של היו זמנים במקסיקו (הסרט) סיגנון כזה של גיטרה מקסיקנית. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 958 צפיות
  12. בעמוד האחרון בספר,383, מופיע רצף מוזר של מספרים "52-15-121-2-33-2-39-33-39-100-15-33-76-107-48-8" חבר שלי טוען שזה סתם חזר משמעות אבל אני בטוח שזה בעל משמעות מסויימת.. למישהו יש מושג מה הסדרה הזו אומרת ? אה ויש גם חץ מתחת למספר הראשון מימין שמצביע שמאלה. תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by DAVIDD,

    SHALOM LE KOLAM ANI NIMZE B OKRINA V ANI ROZE LIKNOT MACHESHIR NAYD AD 250$ HASHAVTI AL NOKIA 6170 SHE OLE 235$ MA DEATHEM AL HA MAHESHIR HA ZE ??? SHEVE ET HA KESEF ???!?! TODA.

  14. שלום, לפני כמה ימים הלכה לי טלביזיה 21' פשוטה כזאת אני רוצה חדשה גם 21' עד 1000 ש"ח יש המלצות? תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by [NOS],

    ?

    • 5 תגובות
    • 734 צפיות
  16. Started by the kooks,

    שלום. רציתי לראות כמה מכם באים למפגש הקרוב, פשוט תצביעו מי שלא בא שלא יצביע סתם שהוא כן בא וההפך...

    • 2 תגובות
    • 477 צפיות
  17. חחח אז ככה הגיב אחי הקטן אחרי שהראתי לו שתי סירטונים מפחידים ששלחתם בימים האחרונים http://rapidshare.de/files/9759940/__1488___1495_.wmv.html למי שלא פועל אז זה הלינק רגיל.. http://rapidshare.de/files/9759940/__1488___1495_.wmv.html וסתם עוד סירטון 18+ מתיחה על ילד באינטרנט http://filecabi.net/v.php?file=1118913429.wmv&width=800&height=600

    • 56 תגובות
    • 6k צפיות
  18. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אה וכמה עולה רישיון לטוסטוס 50 סמ"ק? [כמה שיעורים צריך גם לקחת?]. וחייבים ביטוח? [מה המחיר?]

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by overload,

    ;D ADRIANA LIMA THE 2005 V.S SHOW

    • 42 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. כשהכנסתי את הכתובת בישראל הוא אמר שיש בעייה עם המשלוח... מישהו פעם הזמין משם משהו ויודע מה צריך לרשום? תודה.

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  21. אני מתכנן לטוס לרוסיה בקיץ, אתרים כמו NEWEGG\AMAZON אבל ברוסיה חנויות שיספקו דברים לנגנים\מחשב או כל חנות טכנולוגית, אני רוצה לחזור משם עם דבר נחמד - גאדג'טי בעיר אומסק, ואולי גם לנינגרד

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. משהו מהמבצעים של החיילים, אני מתלבט בין אורנג' לסלקום... עדיפות גבוהה לסלקום כי אני רוצה לשמור את המספר הקיים. אני רוצה שיהיה לו רמקולים סטריופונים, MP3, מצלמה, והכי חשוב זמן בטריה ארוווווווווווווווווווווווווך אני הולך לקנות כשיצא שבת

    • 7 תגובות
    • 693 צפיות
  23. Started by pyro_man,

    יש אתרים בסיגנון של אימגהאק שאיפשר להעלות קבצים עד 10 MB או יותר בלי הרשמה?

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  24. יש לי צורב DVD ויש לי איזה שלושה סרטים עם תירגום הבעיה שהתחלתי לצרוב אותם במהירות 2x הכנסתי ל- DVD שבסלון שקורא את כל סוגי הדיסקים וקורא צרובים, וראיתי את הסרט עם הפסקות באמצע כזה תקוע אבל שומעים בסדר ורואים גם די טוב אבל למה זה תוקע אותו לפעמים ועושה מין ירוק כזה על המסך כיאלו הפירמיים תקועים. (מקווה שככה רושמים את זה ) . האם יש שיטה צריבה יותר מדיוקת וחזקה שתסדר לי את זה שאני כן יוכל לראות שלושה סרטים על DVD?. מקווה שתוכלו לעזור לי תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 533 צפיות
  25. http://www.boilersense.com/?doc=150343 הטכנולוגייה עצמה נשמעת לי ממש לא אמינה (" שינויים בזרם חשמלי בחוטי החשמל המובילים אל הדוד, משודרים בצורה של גלים אלקטרומגנטיים מהמפסק דרך הקיר אל מקלט מיוחד בבוילר-סנס.") מישהו ניסה אותו? המכשיר הזה באמת פועל?

    • 23 תגובות
    • 7.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים