עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by AVL,

    בחורה שלקחה את המושג לדפוק את הראש קצת רחוק מידי http://home.no/decos/drunkgirl.html

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. אני בתור אחד שמשלים את הקורס הזה אחרי שנכשלתי בו בתיכון,חושש עד מאוד.יש לי בעיה קשה במתמטיקה ואני רוצה רק לעבור. הייתי שמח אם כל אחד יגיד כמה יחידות הוא עושה ויתן כמה טיפים לעשות את המבחן הזה יותר קל ונעים.

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  3. Started by lmlm,

    בארץ? אני חייב להשיג אותם

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  4. שמות של שירים או להקות שעושים ג'אז, מטאל, מוזיקה קלאסית, אופרה וסימפוניה, עדיפות להרכבים שמערבבים את הסגנונות הנ'ל ביחד כגון מוזיקה שקטה קלאסית פסנתר, כינורות, ופתאום גיטרה חשמלית צווחת. וגם מוזיקה בסגנונות שונים ומפחידים כמו סרטי אימה. תודה

    • 10 תגובות
    • 780 צפיות
  5. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ^^^^^

    • 16 תגובות
    • 3.6k צפיות
  6. Started by Cereal Killer,

    אהלן מחפש המלצות לחנות ספרים מכוונת או סתם אחת בצפון עם מבחר טוב של מד"ב/פנטזיה שאפשר לקנות בה סדרות שלמות במכה... תודה!

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  7. Started by [NOS],

    http://www.dumpalink.com/media/1137066374/Owned_So_Hard_It_Hurts :lol: LOL LOL LOL עריכה: עוד משהו, ארוך אבל מצחיק http://www.dumpalink.com/media/1124623073/Real_Life_Grand_Theft_Auto

    • 10 תגובות
    • 971 צפיות
  8. Started by borg,

    אני מחפש אנשים שעברו את מבחני המיון בחברת Jungo למשרת מתכנת ב-C. אשמח לקבל הודעות פרטיות וטיפים.

    • 6 תגובות
    • 3k צפיות
  9. Started by nadaw,

    חבר'ה, זה מאמר שקראתי מזמן, וזה ממצה את כל מה שאני מרגיש, שבגללו אני שואף להגיע לשרות קרבי. כתב אותו גולנצ'יק, אבל זה מתייחס לכל יחידה קרבית, לפחות לדעתי. כבר קראתי גירסאות שבהן הפכו את זה מגולנצ'יק ל"לוחם", אבל זאת הגירסה המקורית. לאנשים הקטנים עם הצל הגדול- להיות גולנצ'יק זה לקלל את הגשם והבוץ שעכשיו, אבל להתעקש לצאת למארב בלילה. להתקשר לאמא להרגיע, ולהגיד לאבא ש"לא נכון", ואתה בבית-שמש ולא בבית-לחם. זה להבין את פחד האזרחים בלי לדעת אם הם מבינים את הפחד שלך. זה להציץ בשמש השוקעת, ולדעת שרק עכשיו מתחיל היום. להיות גולנצ'יק זה לשאול המון שאלות על המוות, בלי לקבל תשובה אחת על החיים. זה לאבד אחים לנשק, אך לא את התקווה, הטרוף שבעיניים והצלילות שבמחשבה. לשמוע על העבר בלבנון,…

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. http://www.dumpalink.com/media/1119271847/Sexy_Workout_Video אני קונה! אני קונה!! אני קונה!!! לא אכפת לי כמה זה עולה! (ומה בדיוק הם מוכרים)

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by musari,

    .... :lol: לקחנו את המצלמה והינה התוצאות: http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=2GO2DSVFEDP7S04OW0QU49CAN1

    • 40 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by Or_m,

    שלום לכם ... זאת ההודעה הראשונה שלי כאן אני חושב . יש לי שאלה איפה אני יכול לשאול שאלות על הטורנטים, שאלות על הרטיו וכל זה ? ואם זה בכלל מותר לשאול ... אני אשמח אם מישהו שמבין בזה יכתוב כאן את המסנג'ר /איי סי קיו ויוכל לעזור לי בזה כי ממש לפני חצי שעה רק נירשמתי לאתר טורנטים כלשהו ובינתיים אני לא מבין הרבה בקטע של הרטיו וכו' אז TNx לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  13. Started by SnakeBite,

    שלום הייתי רוצה לקנות את הלוח אם הכי חדש של asus p5wd2-e premium 975x ועל פי מה שאני יודע אין אותו בארץ...שמעתי שהחנות ksp היא אחת מהיבואניות אבל הם אמור לי היום שזה מגיע אליהם רק חודש ושמעתי שיש עוד חנויות שמיבאות ואולי זה כבר הגיע אליהם... אז אודה לכם אם תתנו לי לינקים שלהם..או מספר טלפון או רק את שם החנות בתודה עידו

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  14. http://www.myhommy.co.il/ כן, כבר יש מלא כאלה, אבל זה הראשון (לדעתי) בעברית בנוי מאוד נקי ונחמד, וכיף לראות שיש יותר ויותר אתרים ישראלים שמתפתחים ונותנים RSS @

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  15. Started by Dante_9,

    איזה פונט זה? http://img525.imageshack.us/img525/3826/pinkfloydtshirt1ot.jpg

  16. Started by ^GunX^,

    משהו שציירתי באמצע השיעור (אנטיגונה זה ממש ממש משעמם) , אחרי שראיתי סרט על making of dark side of the moon; אני יודע שזה לא משהו , אבל סתם רציתי לשתף [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  17. Started by moog,

    אני מעוניין לקנות את הסט רמקולים האלה אך במחיר שלהם בארץ אין לי אפשרות (קרוב ל3000 שח) רציתי לברר אם יש אתרים מחול שאני יכול לקנות משם את הסט הזה תודה רבה ליאור

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  18. [shadow=red,left]Mark Morison - Return Of The Mack[/shadow]

    • 6 תגובות
    • 652 צפיות
  19. Started by anatoli,

    שלום לכולם, מישהו ביקש ממני לברר איפה אפשר לרשום פטנטים ואת הפרוצדורה. למישהו יש ידע בנושא? איפה עושים את זה? כמה זה עולה? עוד פרטים רלוונטיים לנושא? תודה מראש, Anatoli.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. כן כן הרגע לו כולנו חיכינו וציפינו לו מגיע. ג'ק באוור, אלוהים, חוזר להציל את העולם פעם נוספת. ג'וני, חסר לך שאתה נותן פה ספויילרים לפני שאנחנו מספיקים להוריד את הפרק ;D

    • 53 תגובות
    • 4.4k צפיות
  21. Started by T-Flash,

    יש לי כמה שאלות בקשר לגשר לשיניים: 1.איך אוכלים איתו? הוא לא מפריע או משהו? 2.איך מצחצחים שיניים? הוא לא מפריע או משהו? 3.תוך כמה זמן הוא מיישר? 4.יש אי נוחות כלשהי? אולי כאב?

    • 120 תגובות
    • 17.6k צפיות
  22. השגתי כתוביות והבנתי שכדי שאני יוכל לראות את זה בדיוידי עם כתוביות אני חייב לחבר אותן לסרט. למשהו יש מדריך ?? ואם אפשר כמה שיותר פשוט ! תודה.

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  23. אני רוצה לשלוח מכתב לABIT העולמית כמובן באנגלית מישהו יכל לעזור לי בבקשהההה? זה יהיה ממש מהר :-*

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  24. Started by yotam360,

    יש לי חבר שרוצה לקנות פוסטר של אמינם איפה הוא יכול לקנות אותו?

    • 3 תגובות
    • 744 צפיות
  25. Started by Kidney_stonE,

    משהו שראיתי בפורום אחר, כל הקרדיט על הלינק הולך למתי האגדי מפלאשו http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=16595&s=056553633bfedb8a39b3623ed4869d68 http://www.chucknorrisfacts.comו/ פשוט קרע אותי מצחוק

    • 19 תגובות
    • 3.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים