עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by blabla2002,

    מזל טוב עד 120 ושתצליח לפתור את כל החדוא בעולם הנה 19 שמנמנים :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn:

    • 37 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. http://globalgold.blogspot.com/

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  3. חברה תרגישו חופשי לזרוק, אני יתחיל: זוכרים את המכשף מרחוב סומסום ??? "אכלת פלפל שתה מיץ"

    • 7 תגובות
    • 819 צפיות
  4. http://moomoo.co.il/films/supermario.html :xyxthumbs:

    • 7 תגובות
    • 632 צפיות
  5. http://news.walla.co.il/?w=//848791

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by aldema,

    בשעה טובה קיבלתי את הסוני אריקסון ומחוות דעת ראשונית - הוא פשוט מעולה רציתי לדעת אם יש לכם טיפים או טריקים שיש לפלאפון או דברים בסגנון הזה.. ואיך אני מוריד רקעים מהאינטרנט בבית- מה הרזולוצייה של הטפט?? ואחרי שהורדתי את הטפט במחשב לאן להכניס אותו בעזרת הכבל?? תודה.

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. אני כבר כמעט חודש עם כאבי ראש מטורפים..חשש למיגרנות..והחר"פ האלו פשוט נאצים! לא רוצים לתת לי גימלים ועוד רופא שהיתי אצלו היום משקר לי בפנים ואומר לי שאין לו סמכות לתת לי גימלים...אני בנתיים גמור ולא עושה כלום בבסיס (קורס מכ'ים בביסלח 314), ועוד עכשיו יש לי שבוע פרט...אני נואש כבר, חושב על לדפוק נפקדות כדי שיוציאו אותי משם וזהו.. יש לכם איזו הצעה מה לעשות?.. :-\

    • 131 תגובות
    • 17.7k צפיות
  8. Started by musari,

    כולם תמיד אומרים פרצו לי ופרצו לי עכשיו אני לא ניראה לי שזה הגיוני ,עם מישו לא יודע את הקוד שלך הוא לא יכול לפרוץ!!!! תתקנו אותי אם אני טועה...? או שיש לך קומבינות והשרת של האיסיקיו נמצא בביתך...

    • 10 תגובות
    • 885 צפיות
  9. Started by payback,

    זה גיוס קרבי. לאיזו יחידה אתם הולכים, אתם כבר יודעים? ??? ( אני חריג - כלל צה"לי, פרופיל 72, בן יחיד )

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  10. Started by GUNZ,

    חמוד אה, אני ציירתי פעם ראשונה בחיים שניסיתי לצייר משהו. [attachment deleted by admin]

    • 27 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by ShrekHunter,

    שלום, יש לי פרופיל 72. תעזרו לי בבקשה להחליט לאיזו יחידה ללכת? בהנחה שאני רוצה קרבי. ואם אפשר אז יתרונות או חסרונות למה שאתם ממליצים. תודה רבה!

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by מכבי חיפה,

    מישהו יכול לתת לי שם של כל החנויות ספרים בת''א ? ואם אפשר גם עם מספרי טלפון .. תודה. מישהו ??

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  13. אני התחיל היום היתחשמלתי מיגלל שנתתי מכה למסך וקיבלתי זרם איזה כאבי ראש והיד שלי שורפת אשששש עוד 5 שניות האיתי תנו גם סיפורים דומים אשר קשורים על היתחשמלות בתודה...המפציץ A החמקן !!

    • 48 תגובות
    • 3k צפיות
  14. השאלה בכותרת..

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  15. Started by yuraxp,

    אהלן חברה. אני עומד בפני רכישת סלולרי חדש וחשבתי על ה מוטורולה E398 מה דעתכם עליו? הרמקולים הסטראופונים עובדים טוב או סתם גימיק? תודה מראש י.פ

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3206200,00.html פרטים מלאים בפנים. כמה חבל שיש כולירות כאלה בכל מקום.

  17. http://www.thesuperficial.com/archives/2004/12/03/adriana_lima_ni.html אני מקווה שאני לא עובר עלשום חוק, חיפשתי חוק שעוסק בתמונות חושפניות אך לא מצאתי. אם כן, נא למחוק את הת'ארד באופן מידי.

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. http://pricer.nana.co.il/publicarea/default.aspx סוף סוף מתחרה לwww.zap.co.il

    • 5 תגובות
    • 841 צפיות
  19. Started by Aviram,

    יש לי קול מעצבן ואני רוצה לשנות אותו אם זה אפשרי.. אני לא מדבר על קול שיהיה יפה לשיר איתו פשוט יש לי קול דפוק. כשאני מדבר אני שומע את עצמי בסדר כזה, אבל כשאני מקליט את עצמי יש לי קול מעצבן ואני שונא את זה. ואמרו לי שאני נשמע בדיוק כמו בהקלטה. ככה שאני שומע את עצמי שונה ואני רוצה לשנות את זה זה אפשרי?

    • 14 תגובות
    • 18.5k צפיות
  20. Thanks For Voting...

    • 14 תגובות
    • 973 צפיות
  21. Started by JUNGLE,

    עייף שיהיה ללט

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. קיבלתי תכרטיס הזה מסלקום וכמובן שחייבים לנצל.. אף פעם לא הייתי משכיר סרטים ככה שזה דיי חדש בשבילי..אבל זה נחמד כל יום שלישי 2 סרטים חינם מבלוקבסטר. בכל אופן אני צריך המלצות לסרטים טובים..לא איכפת לי איזה סגנון סרטים בסגנון של "ג'רולד וקומר הולכים לטירה הלבנה"[או משו כזה]...זה אחלה סרט וממש מצחיק ככה שסרטים בסגנון יתקבלו בברכה) עדיף סרטים שאפשר לראות עם חברים... תודה, תנצלו תמבצע!

    • 6 תגובות
    • 672 צפיות
  23. אז ככה הבאתי הישר לHWZONE שלא ישעמם לכם : תמונות ריגול של ** מהיר ועצבני 3 ** הסרט שחצי עולם מחכה לו (אולי קצת הגזמתי) : מגיע בקרוב לקרנים אז הינה תפננו לכם... נדיר* :o פורסם היום . http://www.evolicious.com/spypics תגובות אנשים....

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by MadCat125,

    אני מתגייס בקרוב ואני רוצה לדעת איך אפשר לעלות את הפרופיל שלי. לצורך העיניין יש לי 72. ויש לי רק סעיף ראיה. אני ממש רוצה 82. בבקשה תעזרו לי?

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  25. Started by H A Q,

    גלשתי ל Jab-Tech.com כדי להזמין מוצרי מודינג . אבל אין שם למדינת ישראל כאשר אני מנסה להתרשם , רק יש ארצות הברית וקאנאדא והממלכה המאוחדת (לונדון) :s05: מה לעשות Sabotage או כל אחד שיודע להשיב ? תודה על הקריאה

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות

דיונים חדשים בפורומים