כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
http://globalgold.blogspot.com/
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
חברה תרגישו חופשי לזרוק, אני יתחיל: זוכרים את המכשף מרחוב סומסום ??? "אכלת פלפל שתה מיץ"
-
- 7 תגובות
- 819 צפיות
-
-
http://moomoo.co.il/films/supermario.html :xyxthumbs:
-
- 7 תגובות
- 632 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//848791
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בשעה טובה קיבלתי את הסוני אריקסון ומחוות דעת ראשונית - הוא פשוט מעולה רציתי לדעת אם יש לכם טיפים או טריקים שיש לפלאפון או דברים בסגנון הזה.. ואיך אני מוריד רקעים מהאינטרנט בבית- מה הרזולוצייה של הטפט?? ואחרי שהורדתי את הטפט במחשב לאן להכניס אותו בעזרת הכבל?? תודה.
-
- 32 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני כבר כמעט חודש עם כאבי ראש מטורפים..חשש למיגרנות..והחר"פ האלו פשוט נאצים! לא רוצים לתת לי גימלים ועוד רופא שהיתי אצלו היום משקר לי בפנים ואומר לי שאין לו סמכות לתת לי גימלים...אני בנתיים גמור ולא עושה כלום בבסיס (קורס מכ'ים בביסלח 314), ועוד עכשיו יש לי שבוע פרט...אני נואש כבר, חושב על לדפוק נפקדות כדי שיוציאו אותי משם וזהו.. יש לכם איזו הצעה מה לעשות?.. :-\
-
- 131 תגובות
- 17.7k צפיות
-
-
כולם תמיד אומרים פרצו לי ופרצו לי עכשיו אני לא ניראה לי שזה הגיוני ,עם מישו לא יודע את הקוד שלך הוא לא יכול לפרוץ!!!! תתקנו אותי אם אני טועה...? או שיש לך קומבינות והשרת של האיסיקיו נמצא בביתך...
-
- 10 תגובות
- 885 צפיות
-
-
זה גיוס קרבי. לאיזו יחידה אתם הולכים, אתם כבר יודעים? ??? ( אני חריג - כלל צה"לי, פרופיל 72, בן יחיד )
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
חמוד אה, אני ציירתי פעם ראשונה בחיים שניסיתי לצייר משהו. [attachment deleted by admin]
-
- 27 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי פרופיל 72. תעזרו לי בבקשה להחליט לאיזו יחידה ללכת? בהנחה שאני רוצה קרבי. ואם אפשר אז יתרונות או חסרונות למה שאתם ממליצים. תודה רבה!
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי שם של כל החנויות ספרים בת''א ? ואם אפשר גם עם מספרי טלפון .. תודה. מישהו ??
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
-
-
אהלן חברה. אני עומד בפני רכישת סלולרי חדש וחשבתי על ה מוטורולה E398 מה דעתכם עליו? הרמקולים הסטראופונים עובדים טוב או סתם גימיק? תודה מראש י.פ
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3206200,00.html פרטים מלאים בפנים. כמה חבל שיש כולירות כאלה בכל מקום.
-
- 5 תגובות
- 825 צפיות
-
-
http://www.thesuperficial.com/archives/2004/12/03/adriana_lima_ni.html אני מקווה שאני לא עובר עלשום חוק, חיפשתי חוק שעוסק בתמונות חושפניות אך לא מצאתי. אם כן, נא למחוק את הת'ארד באופן מידי.
-
http://pricer.nana.co.il/publicarea/default.aspx סוף סוף מתחרה לwww.zap.co.il
-
- 5 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי קול מעצבן ואני רוצה לשנות אותו אם זה אפשרי.. אני לא מדבר על קול שיהיה יפה לשיר איתו פשוט יש לי קול דפוק. כשאני מדבר אני שומע את עצמי בסדר כזה, אבל כשאני מקליט את עצמי יש לי קול מעצבן ואני שונא את זה. ואמרו לי שאני נשמע בדיוק כמו בהקלטה. ככה שאני שומע את עצמי שונה ואני רוצה לשנות את זה זה אפשרי?
-
- 14 תגובות
- 18.5k צפיות
-
-
-
-
קיבלתי תכרטיס הזה מסלקום וכמובן שחייבים לנצל.. אף פעם לא הייתי משכיר סרטים ככה שזה דיי חדש בשבילי..אבל זה נחמד כל יום שלישי 2 סרטים חינם מבלוקבסטר. בכל אופן אני צריך המלצות לסרטים טובים..לא איכפת לי איזה סגנון סרטים בסגנון של "ג'רולד וקומר הולכים לטירה הלבנה"[או משו כזה]...זה אחלה סרט וממש מצחיק ככה שסרטים בסגנון יתקבלו בברכה) עדיף סרטים שאפשר לראות עם חברים... תודה, תנצלו תמבצע!
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אז ככה הבאתי הישר לHWZONE שלא ישעמם לכם : תמונות ריגול של ** מהיר ועצבני 3 ** הסרט שחצי עולם מחכה לו (אולי קצת הגזמתי) : מגיע בקרוב לקרנים אז הינה תפננו לכם... נדיר* :o פורסם היום . http://www.evolicious.com/spypics תגובות אנשים....
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מתגייס בקרוב ואני רוצה לדעת איך אפשר לעלות את הפרופיל שלי. לצורך העיניין יש לי 72. ויש לי רק סעיף ראיה. אני ממש רוצה 82. בבקשה תעזרו לי?
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
גלשתי ל Jab-Tech.com כדי להזמין מוצרי מודינג . אבל אין שם למדינת ישראל כאשר אני מנסה להתרשם , רק יש ארצות הברית וקאנאדא והממלכה המאוחדת (לונדון) :s05: מה לעשות Sabotage או כל אחד שיודע להשיב ? תודה על הקריאה
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-


