כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, ברצוני להציג אתר חדש שמכיל כתבות על עניין ה VoIP ועל עניין שיחות החינם באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מידע על מגוון תוכנות בעזרתן תוכלו להתקשר חינם לרחבי העולם. http://voipi.blogspot.com אם יש מידע נוסף שרציתם לדעת בתחום אשמח לענות ואפילו להוסיף לאתר. אשמח לקבל תגובות. תודה.
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
אני לומד 5 יחידות אנגלית ואנחנו צריכים לעשות פרויקט לבגרות בעל פה על כל נושא שנרצה (אני עושה על אילן רמון) אם אתם יכולים תסבירו לי או תפנו אותי לאתרים מה צריך להיות בדיוק בעבודה ממה שהבנתי אני צריך RATIONLE וגם Introduction אז מה רושמים בכל אחד ומה אני יכול לרשום בגוף העבודה עצמו? בבקשה תעזרו. תודה מראש
-
- 16 תגובות
- 10.5k צפיות
-
-
לסרט קוראים בעברית "הכדור מת מצחוק", הוא מהיוצרים של סאוט'פארק על 2 טמבלים שממציאים משחק מן שילוב של כדורסל וכדור בסיס.
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 16:46:54, on 27/01/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:…
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שתי שאלות בנוגע לפורום רציתי לדעת אם יש אפשרות למחוק הודעות שלי. שאלה שנייה היא כתבתי הערה בתרד על מסכי lcd עכשיו כל תגובה שם גם אחרי חודש מופיעה כתגובה להודעה שלי. יש אפשרות לבטל זאת
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
-
-
-
דפקו אותי רוב המורים... יצא לי בסוף ממוצע 88 עם מכסות.. מה לכם? אני כיתה יא' [5 בהכול]
-
- 31 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני רוצה לרכוש הארד דיסק למחשב הנייד ואין אפשרות לרכוש עם כרטיס האשראי שלי . המליצו לי להשתמש ב PAY PAL האם מישהו השתמש כבר באופציה הזאת האם זה בטוח? יש אתר אמין וזול שאתם ממליצים ? אני לא צריך משלוח לארץ יש לי כתובת למשלוח בחו"ל. אודה לעזרתכם
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
למה כיום לא צריך להשתמש כבר בפד ? הפד זה רק בשביל הגלגלת של פעם או עוד דברים?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני מוכן להישבע שראיתי פאררי מודנה אדומה, ספידר. בתל אביב לפני איזה 3 שעות. אני לא זוכר איזה רחוב זה אבל אם פונים שמאלה מול בניין עזריאלי (אם באים מכיוון דרום על אילון) וממשיכים ישר עד סוף הרחוב ושם פונים ימינה עד המקדונלד'ס הגדול, שם היא היתה. http://www.rsportscars.com/foto/04/ferrari360f1_front.jpg(אפילו אותם חישוקים) יכל להיות דבר כזה בארץ? אגב היה לה את הצליל הכי יפה ששמעתי בחיים שלי.
-
- 216 תגובות
- 17.7k צפיות
-
-
http://www.slyck.com/news.php?story=1065 לאאאאאא!! אני אוהב את RELOADED :'( :'( אגב:
-
- 7 תגובות
- 765 צפיות
-
-
מישהו יודע מה קורה עם החוק הזה שאם יש לך רישיון על טרקטור לפני הרישיון על האוטו אז אין את השלושה חודשים מלווה. מישהו יודע אם שינו את זה כבר או שהולכים לשנות את זה? בעקרון אמור להיות לי רישיון לאוטו ביוני כרגע יש לי רישיון על טרקטור נראה לכם שזה עוד יהיה תקף לגבי?
-
- 42 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
השיר שהבנים שרים ומחזירים לנעה...קיצור איך קוראים לו?
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
-
יש לי CD עם שירים שקטים. באחד הטקראקים יש לי מוסיקה שקטה ללא מלים שמאוד אהבתי. Dave A. Stewart feat. Candy Dulfer - Lily Was Here אני מעוניין בהמלצות לאלבומים שלמים בסגנון של המוסיקה הזאת. מישהו יודע אולי האם מדובר בג'אז? רק כדי שתבינו למה בדיוק אני מתכוון, מצאתי את קישור לטראק הזה שיש לי ב-CD באימיול, ואני מביא את הקישור הזה לצורך הדגמה. ed2k://|file|Dave%20Stewart%20&%20Candy%20Dulfer%20-%20Lily%20Was%20Here.mp3|4257750|D7E64DB9F5F50ADC155C6050F9D661A0|/
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש כזה דבר וירוס כיום שעדיין אין נגדו שום דבר והוא מביס גם את הפיירוול.. יש את הוירוס החדש של התמונות.. תודה
-
- 11 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום , התחלתי קצת לאחרונה להתאמן בחדר כושר , אני רץ 4 קילומטר ל40 דקות , אני עושה 2 מכשירים של חתירה על 20 קילו כל אחד ( בשביל ההתחלה) , 2 סוגי מטח הכוונה כאילו לעלות עם הגוף והשני זה להוריד את הגוף עד הסוף ולעלות טיפה , 2 מכשירים של הרגליים 20 קילו שניהם , אחד זה שאמור להרים רגליים כשאתה יושב ואחד כשאתה שוכב , ו 120 כפיפות בטן , כל מכשיר 3 סטים , זה רק להתחלה , מתאמן משהו כמו שבוע וחצי - שבועיים... רציתי לדעת , מה אתם ממליצים כדי לשרוף שומן בגוף ( שמנתי טיפה לאחרונה 5 קילו מעל המשקל הממוצע שלי , צריך להוריד לא כזה נורא אבל אני מעדיף להוריד) ולחזק את השרירים בגוף , אני מעדיף גם לשרוף קלוריות וגם לעבוד על פיתוח שרירים בגוף , לא משהו רציני אבל שתהיה גופה יפה. רציתי לשאול …
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום לאחרונה שמתי לב שהמצב שלי די גרוע ואני ממש חייב להתחיל להתאמן. אני רוצה עצות לגבי תרגילים לחיזוק של השרירים ועצות לגבי תזונה יותר נכונה. אני לא הולך להכניס את עצמי לדיאטות מטורפות ואימונים מפרכים, אני רק רוצה כמה עצות לגבי חיזוק השרירים בחלק הגוף העליון ממש חשוב לי, תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא מזמן נערך סקר בקרב מאזיניי תחנת הרדיו הבריטי של ה בי.בי.סי,שבדק מי היא קבוצת/נבחרת הספורט(לא רק כדורגל!) הטובה בהסטוריה.ברזיל של 70' זכתה במקום הראשון. מה שאני רציתי לעשות כאן,זה סקר שיבדוק מי הן קבוצות הכדורגל הטובות בהסטוריה לדעתכם,ברמת המועדונים.כלאמר,הסקר הזה יהיה רק על קבוצות-מועדונים ורק על כדורגל. אשמח אם כל אחד מכם יבחר 10 קבוצות עבר בכדורגל,שלדעתו היו הגדולות ביותר.אנא בחרו בדיוק 10 קבוצות.לא פחות ולא יותר מכך.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://www.wired.com/news/technology/0,70044-0.html?tw=wn_tophead_3 http://www.wired.com/news/technology/0,70086-0.html?tw=wn_tophead_4
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-


