כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
יואו נאבד לי האתר על התוספים האלה לחתימה כמו-
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
ROSTER TEETH פשוט גאונים http://www.dumpalink.com/media/1116958595/Real_Life_vs._The_Internet זה פשוט כל כך נכון
-
- 6 תגובות
- 743 צפיות
-
-
כשקניתם את המחשב שלכם, במידה וביקשתם הרכבה במעבדה, חשבתם שהטכנאים שם הרכיבו אותו נכון? ואולי אלו היו ... החבר'ה האלה: http://www.skizzers.org/andy/lego.html ;D
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
בהתחלה רציתי לעבור לORANGE מפלאפון,אבל אני כנראה אוותר...כי אני לא מוצא באורנג' מכשירים מספיק אטרקטיביים במכיר נורמאלי...פרט למוטורלה אי 1000,אבל אמרתם שהוא חרא... הקיצר,חשבתי לעשות TRADE IN בפלאפון וככה לקבל את הSK TV SLIDER [דור שלישי] יחסית בזול מישהו יכול לתת חוות דעת?איך הפלאפון? [לפחות מבחינת עיצוב-הפלאפון מאוד דק וקל לעומת פלאפונים דור 3 אחרים]
-
- 4 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני יודע ש- DEF JAM עשו את ה-Soundtrack רק לא יודע של מי השיר הנה ה-Trailer http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2766/NBA-Ballers-Phenom-Trailer/ הנה עוד משהו שמצאתי Midway has launched the official Web site for its upcoming one-on-one hoops game, NBA Ballers. The site features screenshots and videos from the game and allows fans to sample music from the game's soundtrack, including cuts by MC Supernatural and A Tribe Called Quest alum Phife Dawg. http://www.midwaysports.net/
-
- 1 תגובה
- 540 צפיות
-
-
אני חייב לשלוח פקס דחוף ואין לי כאן באזור (אני בעבודה) ואין לי אפשרות גם במחשב. מישהו אולי יכול לשלוח לי את הקובץ דרך המחשב שלו ?
-
- 4 תגובות
- 805 צפיות
-
-
-
לצערי נמחקו לי הבוקמרקס, והיה איזה פורום אמריקאי מאווווווד מפורסם, שהיה בו תארד של "סביבת עבודה" ענק, הפורום היה בגווני אדום ושחור (בעיקר שחור עד כמה שאני זוכר), אני מאוד אשמח אם מישהו יודע על מה אני מדבר ובכללי גם פורומים אחרים בחו"ל שיש להם תארדים גדולים על סביבות עבודה... תודה רבה (:
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
אני כבר המון זמן שם לב לזה ותוהה האם הנתונים על הרכב שהיצרנים מפרסמים אמיתיים כמובן בחלק של הביצועים? לדוגמא:על טויוטה קורולה רשום שהיא סוגרת 175 קמ"ש ועובדה שחבר שלי נסע לידי 200 קמ"ש עם אחת כזו בדיוק.... אני לא מבין למה הם לא מפרסמים תיכולות האמיתיות של כל אוטו..
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://winxponmac.com/The%20Contest.html אני לא חושב שזה אפשרי אבל אם מישהו רוצה לנסות להרוויח כסף..
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הייי הרבה זמן לא כתבתי פה בכול מיקרה תיראו מה שלחו לי זה חברה שלפי מה שהבנתי (אין לי כוח לקרוא גם ככה אני גמור אז רק ראיתי תמונות) עושה מסכים הולוגראפים (נווו כאלה שמקרינים את התמונה באוויר) קבלו http://io2technology.com/technology/images
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
איזה קסם http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=221494&sid=10
-
- 4 תגובות
- 562 צפיות
-
-
HELLO הקיצר אני רוצה לעבור מפלאפון לאורנג' [מ-1001 סיבות,אבל אני לא אפרט כי אסור לי לאמר את מה שיש לי להגיד על פלאפון בפורום ] בכל מקרה,יש להם מבצע למתגייסים [ומכיוון ויש לי כבר תאריך גיוס,המבצע תקף לגבי] שבמסגרת המבצע הזה אני מקבל את המכשיר מוטורולה אי 1000 במחיר ממש מגוכח. רציתי לדעת האם המכשיר הזה באמת שווה?כי הרבה אנשים אומרים שהוא מדהים בתור מכשיר דור שלישי,וחלק אחר אומרים שהוא מכשיר מעצבן ולא נוח... ועזבו את העובדה שהוא נראה כמו לבנת חבלה.
-
- 10 תגובות
- 728 צפיות
-
-
-
לא מזמן נערך סקר בקרב מאזיניי תחנת הרדיו הבריטי של ה בי.בי.סי,שבדק מי היא קבוצת/נבחרת הספורט(לא רק כדורגל!) הטובה בהסטוריה.ברזיל של 70' זכתה במקום הראשון. מה שאני רציתי לעשות כאן,זה סקר שיבדוק מי הן קבוצות הכדורגל הטובות בהסטוריה לדעתכם,ברמת המועדונים.כלאמר,הסקר הזה יהיה רק על קבוצות-מועדונים ורק על כדורגל. אשמח אם כל אחד מכם יבחר 10 קבוצות עבר בכדורגל,שלדעתו היו הגדולות ביותר.אנא בחרו בדיוק 10 קבוצות.לא פחות ולא יותר מכך.
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אבא שלי עושה מצגות בסלון , עכשיו הוא רוצה לעשות את המצגות עם הפלזמה (הדגם FWD42PV1וSony) חשבתי להעביר כבל S-VIDEO אבל הבעיה שהמרחק 15מ' ואז גם אני צריך שלט של 15מ .........= יוצא יקר וגם קשה למצוא שלט של 15מ..... אז למישהו יש עוד פיתרון איך לעשות אתזה? התקציב 300-600 תודה מראש לעוזרים(אם יהיו)
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1138445591/Vibrator_Prank_Call_ :lol: :lol: אני עוד רגע מת מצחוק! תקשיבו איך היא משנה גרסאות
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://ilserv.etn.fm:8000 יאללה, ווינאמפ מחוזק!
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
לא יודע אם הביאו את זה בעבר.... בכל מקרה אחלה פינת ישיבה לא? http://nethrone.com/feature.swf לראות כל מיני אפשרויות.. גם לגיימרים... http://nethrone.com/
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעו אני רוצבה להזמין מחשב מ newegg החנות מחשבים האמריקאית אז תגדיו לי אם כדאי ואם אתם יודעים שהוא מאובטח ואני יקבל את המוצרים שאני מזמין
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
there're a few flash sites that allows you to listen to audio tracks (pandora for example) - is there any way to rip these to audio files?
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
היה טקס מרשים, בבוקר של אותו יום ב4 וחצי התחלנו מסע השבעה של 11 ק"מ בעליות של הרי ירושליים ודרך בורמה. לקחתי את הסיכה שכולה הייתה שחורה למכונת ליטוש ועשיתי אותה כמו שאני אוהב.
-
- 17 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-


