עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Milford Cubicle,

    http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=212093&sid=10 עזבו את הכתבה... שימו לב לתגובה בסוף...

    • 35 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by LaCostE,

    יואו נאבד לי האתר על התוספים האלה לחתימה כמו-

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  3. Started by overload,

    ROSTER TEETH פשוט גאונים http://www.dumpalink.com/media/1116958595/Real_Life_vs._The_Internet זה פשוט כל כך נכון

    • 6 תגובות
    • 743 צפיות
  4. Started by cleric,

    כשקניתם את המחשב שלכם, במידה וביקשתם הרכבה במעבדה, חשבתם שהטכנאים שם הרכיבו אותו נכון? ואולי אלו היו ... החבר'ה האלה: http://www.skizzers.org/andy/lego.html ;D

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by gal_il50,

    מה אתם אומרים עליו שווה ?

  6. Started by tombcatz,

    בהתחלה רציתי לעבור לORANGE מפלאפון,אבל אני כנראה אוותר...כי אני לא מוצא באורנג' מכשירים מספיק אטרקטיביים במכיר נורמאלי...פרט למוטורלה אי 1000,אבל אמרתם שהוא חרא... הקיצר,חשבתי לעשות TRADE IN בפלאפון וככה לקבל את הSK TV SLIDER [דור שלישי] יחסית בזול מישהו יכול לתת חוות דעת?איך הפלאפון? [לפחות מבחינת עיצוב-הפלאפון מאוד דק וקל לעומת פלאפונים דור 3 אחרים]

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  7. אני יודע ש- DEF JAM עשו את ה-Soundtrack רק לא יודע של מי השיר הנה ה-Trailer http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2766/NBA-Ballers-Phenom-Trailer/ הנה עוד משהו שמצאתי Midway has launched the official Web site for its upcoming one-on-one hoops game, NBA Ballers. The site features screenshots and videos from the game and allows fans to sample music from the game's soundtrack, including cuts by MC Supernatural and A Tribe Called Quest alum Phife Dawg. http://www.midwaysports.net/

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  8. אני חייב לשלוח פקס דחוף ואין לי כאן באזור (אני בעבודה) ואין לי אפשרות גם במחשב. מישהו אולי יכול לשלוח לי את הקובץ דרך המחשב שלו ?

    • 4 תגובות
    • 805 צפיות
  9. עכשיו ירדו לי עוד מכסות... קמתי ב7 וחצי ונרדמתי עד 8:40 ועד ששמתי לב שלא 7:40 ושאיחרתי כבר ולא יכניסו אותי, הייתי לבוש ומוכן לבית ספר. :bash: מי פה? חחח

    • 62 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. לצערי נמחקו לי הבוקמרקס, והיה איזה פורום אמריקאי מאווווווד מפורסם, שהיה בו תארד של "סביבת עבודה" ענק, הפורום היה בגווני אדום ושחור (בעיקר שחור עד כמה שאני זוכר), אני מאוד אשמח אם מישהו יודע על מה אני מדבר ובכללי גם פורומים אחרים בחו"ל שיש להם תארדים גדולים על סביבות עבודה... תודה רבה (:

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  11. Started by myossi0,

    אני כבר המון זמן שם לב לזה ותוהה האם הנתונים על הרכב שהיצרנים מפרסמים אמיתיים כמובן בחלק של הביצועים? לדוגמא:על טויוטה קורולה רשום שהיא סוגרת 175 קמ"ש ועובדה שחבר שלי נסע לידי 200 קמ"ש עם אחת כזו בדיוק.... אני לא מבין למה הם לא מפרסמים תיכולות האמיתיות של כל אוטו..

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by LazyBoy,

    http://winxponmac.com/The%20Contest.html אני לא חושב שזה אפשרי אבל אם מישהו רוצה לנסות להרוויח כסף..

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by idofr,

    הייי הרבה זמן לא כתבתי פה בכול מיקרה תיראו מה שלחו לי זה חברה שלפי מה שהבנתי (אין לי כוח לקרוא גם ככה אני גמור אז רק ראיתי תמונות) עושה מסכים הולוגראפים (נווו כאלה שמקרינים את התמונה באוויר) קבלו http://io2technology.com/technology/images

    • 1 תגובה
    • 501 צפיות
  14. Started by avivlevy,

    איזה קסם http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=221494&sid=10

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  15. Started by tombcatz,

    HELLO הקיצר אני רוצה לעבור מפלאפון לאורנג' [מ-1001 סיבות,אבל אני לא אפרט כי אסור לי לאמר את מה שיש לי להגיד על פלאפון בפורום ] בכל מקרה,יש להם מבצע למתגייסים [ומכיוון ויש לי כבר תאריך גיוס,המבצע תקף לגבי] שבמסגרת המבצע הזה אני מקבל את המכשיר מוטורולה אי 1000 במחיר ממש מגוכח. רציתי לדעת האם המכשיר הזה באמת שווה?כי הרבה אנשים אומרים שהוא מדהים בתור מכשיר דור שלישי,וחלק אחר אומרים שהוא מכשיר מעצבן ולא נוח... ועזבו את העובדה שהוא נראה כמו לבנת חבלה.

    • 10 תגובות
    • 728 צפיות
  16. Started by Scorpion17,

    תוך כמה זמן נגמרות בטריות לגבי עכבר אלחוטי?

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  17. לא מזמן נערך סקר בקרב מאזיניי תחנת הרדיו הבריטי של ה בי.בי.סי,שבדק מי היא קבוצת/נבחרת הספורט(לא רק כדורגל!) הטובה בהסטוריה.ברזיל של 70' זכתה במקום הראשון. מה שאני רציתי לעשות כאן,זה סקר שיבדוק מי הן קבוצות הכדורגל הטובות בהסטוריה לדעתכם,ברמת המועדונים.כלאמר,הסקר הזה יהיה רק על קבוצות-מועדונים ורק על כדורגל. אשמח אם כל אחד מכם יבחר 10 קבוצות עבר בכדורגל,שלדעתו היו הגדולות ביותר.אנא בחרו בדיוק 10 קבוצות.לא פחות ולא יותר מכך.

  18. Started by avivlevy,

    אבא שלי עושה מצגות בסלון , עכשיו הוא רוצה לעשות את המצגות עם הפלזמה (הדגם FWD42PV1וSony) חשבתי להעביר כבל S-VIDEO אבל הבעיה שהמרחק 15מ' ואז גם אני צריך שלט של 15מ .........= יוצא יקר וגם קשה למצוא שלט של 15מ..... אז למישהו יש עוד פיתרון איך לעשות אתזה? התקציב 300-600 תודה מראש לעוזרים(אם יהיו)

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by LazyBoy,

    http://www.dumpalink.com/media/1138445591/Vibrator_Prank_Call_ :lol: :lol: אני עוד רגע מת מצחוק! תקשיבו איך היא משנה גרסאות

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. http://ilserv.etn.fm:8000 יאללה, ווינאמפ מחוזק!

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  21. Started by shtrodel,

    לא יודע אם הביאו את זה בעבר.... בכל מקרה אחלה פינת ישיבה לא? http://nethrone.com/feature.swf לראות כל מיני אפשרויות.. גם לגיימרים... http://nethrone.com/

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שמעו אני רוצבה להזמין מחשב מ newegg החנות מחשבים האמריקאית אז תגדיו לי אם כדאי ואם אתם יודעים שהוא מאובטח ואני יקבל את המוצרים שאני מזמין

    • 4 תגובות
    • 637 צפיות
  23. Started by kikkler,

    there're a few flash sites that allows you to listen to audio tracks (pandora for example) - is there any way to rip these to audio files?

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  24. Started by adamginz,

    היה טקס מרשים, בבוקר של אותו יום ב4 וחצי התחלנו מסע השבעה של 11 ק"מ בעליות של הרי ירושליים ודרך בורמה. לקחתי את הסיכה שכולה הייתה שחורה למכונת ליטוש ועשיתי אותה כמו שאני אוהב.

    • 17 תגובות
    • 7.2k צפיות
  25. Started by kinggil,

    אם מישהו מכיר את השיר אז בבקשה לכתוב תודה

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים