עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. איך ללמוד?? ועוד על מיני שיטות לזכור את החוקים והמרחקים וכל השטויות האלה?? תודה לעוזרים!

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by mostwanted,

    רואים שמשעמם לו בחיים אבל יפה :xyxthumbs: http://www.break.com/index/rubegold6.html

    • 7 תגובות
    • 804 צפיות
  3. Started by ForresT,

    אוקי ראיתי mx500 ב115 שהיה בפנדה במבצע אז אמרתי ואללה נזמין נרשמתי מילאתי פרטים ביצעתי תהליך הזמנה הכול במעקב הזמנות כתוב לי שזה במצב:בירורים כמה זמן זה אהייה בבירורים? מבקש תגובות מאנשים שהזמינו משם שיודעים איך השירות שם פועל

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  4. Started by K0sTa,

    איך השיר הזה של שרית חדד שהולך ככה: אני לא אחת מאלה אתה רק בן אדם אל תבזבז לי את הזמן היו לי חלומות להתחתן עם מלך רציתי כמו כולם, אביר על סוס לבן משו כזה אם מישו יודע ת'שם של השיר בבקשה תגידו יום סבבה

    • 3 תגובות
    • 985 צפיות
  5. Started by SupeRnovA,

    מז"י - מפקדת זרועות יבשה או משהו כזה איפה זה? מה זה? מה עושים שם לעזאזל? :s05:

    • 9 תגובות
    • 10.2k צפיות
  6. אני רוצה להקים פורום אין לי שרת ואין לי שום מושג איך מישהו יכול לעזור ?

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  7. Started by HeaT-SinK,

    ;D [attachment deleted by admin]

  8. שלום לכולם אני טס לארה"ב בין התאריכים: 20 לאפריל עד ה5 למאי לא היה לי שמץ של מושג איפה להתחיל לחפש (גם בגוגל לא היה לי מושג מה לרשום) אני מחפש הופעות חיות(לדוגמה של ג'ו קוקר ועוד אמנים נוסטלגים אחרים) בניו יורק ובלאס וגאס בתאריכים האלה למישהו יש מושג אולי מאיפה אני יכול למצוא מידע? או יכול לתת לי מידע (במידה והוא יודע ;] )?

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  9. Started by Guarding angel,

    הי לאחר ששמתי לב שחברי HWZONE מתגייסים לצה"ל ונעלמו כמעט כלא היו עולה השאלה הבאה באיזה בזיז אתם משרתים? בעסה 8 GUARDING ANGEL HELL-NOF never again

    • 42 תגובות
    • 4k צפיות
  10. Started by kinggil,

    אני מחפש שיר בשם הזה: פיינל קאנוטאן משהו כזה, שיר מאוד מוכר. פליז.

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  11. Started by evman007,

    http://dcplanet.hosol.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=4732#4732 :screwy:

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. ערב טוב האם מישהו יוכל לתת הגדרה ל"אהבה"? :-*

    • 89 תגובות
    • 8.5k צפיות
  13. Started by ^GunX^,

    היי, אני בהתלבטות אם לקנות מסך LCD או רגיל (קונים עוד מחשב ..) , אני די הרבה על המחשב ויש לי משקפיים (לא יודע אם זה כ"כ קשור..) , אני לא משחק הרבה וגם לא רואה כ"כ הרבה סרטים על המחשב אז הקטע הזה לא מענין אותי ; מה שכן אני מצלם די הרבה והצבעים זה מה שחשוב לי , מה שבעיקר מציק לי זה האם מסך דק באמת טוב יותר לעיניים, ראיתי מסכים דקים ובאמת הם יותר נעימים לעין אבל יש כאלו שאפילו עוד יותר מציקים מאשר CRT; אשמח אם תעזרו לי..

    • 6 תגובות
    • 615 צפיות
  14. Started by Anas-Nanas,

    http://84.40.3.164

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  15. Started by nehmia,

    המממ זהו הרבה מילים ומוזיקה יפה....

    • 9 תגובות
    • 702 צפיות
  16. פעם ראיתי פה משהו חמוד נראה לי זה היה יהודי לא מגרש יהודי והיה איזה המשך חמוד. מישהו מכיר ויכול להראות לי ?

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  17. Started by payback,

    דיי סעמק נמאס לי לחכות שפקידי לשכת הגיוס המזדרגגת הזו יענו לי..(אשכרה הסרטון עם הילד ההומו קרוב למציאות) ועכשיו לשאלתי: אני בן יחיד פרופיל 72 ותאריך הגיוס שלי הוא 26.03 שלפי פרסומים בשבוז ובפרש אני משתייך לגיוס שריון עכשיו... ההורים שלי לא רוצים שאני אהיה ביחידה קרבית ("כי אני חשוב להם" :'() ולא מסכימים לחתום על ויתור. מה גם שאני לא מת על שיריון (אתם יודעים מה אומרים על שריון, שזה ראשי-תיבות של שבת ראשונה יצאנו וכל-השאר נשארנו). מה יהיה?

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  18. חברי הפורום שלום רב קיבלתי עבודה בבית הספר על תיאורית הקונספירציה לגבי פול מקרטני האם הוא חי או מת אני אשמח לכמה שיותר תגובות עם הוכחות תודה

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אז ככה השאלה היא: מי זה? http://e-noar.tau.ac.il/volymp2006/html_version_bet/html_version_bet/www.nndb.com/people/089/000027008/walt-disney.jpg ומה הקשר שלו אל הדמות הזו: http://e-noar.tau.ac.il/volymp2006/html_version_bet/html_version_bet/www.newlaunches.com/entry_images/070605/mickey_mouse.jpg תודה לכל מי שיעזור לי, זה חשוב מאודדדד

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Roshos,

    מה יותר מוצלח תומקאר או ריינג'ר? מבחינת בטיחות אמינות אחריות יצרן מנוע והכל... פשוט קונים לחבר טוב שלי אחד כזה עוד חודש בערך זה הפתעה אז הוריו שאלו אותי (מכיוון שיש לי ניסיון )מה יותר עדיף אז אני לפי דעתי תומקאר אבל אני לא אובייקטיבי... אז אשמח אם תעזרו

    • 74 תגובות
    • 7.2k צפיות
  21. Started by shtrodel,

    כמו שהכותר אומרת מחש סרטונים כמו Mad Mod Mike ו..Luna Demo (NVIDIA)... מכירים?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  22. Started by roes,

    מה זה bit ?

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. אז ככה אני לא יודע עד כמה זה מעניין את האנשים בישראל אבל פה בארה"ב זה פשוט חובה לראות ! אפילו אם אתה לא אוהב פוטבול פשוט חובה לראות את הסופרבול ובעיקר את הפרסומות ששם כל פרסומת של 30 שניות לדקה נמכרות ב2.5 מיליון $ (לפחות פרסומות הדיאט פאפסי..) אז לgoogle video יש את כל הפרסומות ולמי שרוצה לראות מוזמן http://video.google.com/superbowl.html

  24. אני נמצא בזמן האחרון המון במחשב...אם אני ישים משקפי שמש זה יכול לעזור קצת נגד הנזק שנגרם או ההתעייפות? ומה עוד אפשר לעשות? העיינים שלי מציקות לי רצח...יש לי מסך lcd אם זה משנה

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים