כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
צריך לדעת ת'שם שלה http://img133.imageshack.us/img133/5531/tnsmodel034kw.jpg
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
אויייי, אויייי, אויייי!!! עזבו אתכם Faggany Zoro, עזבו אתכם CLK-GTR. כ"כ יפה, כ"כ מעודנת, כ"כ מושקעת - זו היא הקאררה 911 טורבו החדשה. יש בה משו שאין באף מכונית אחרת, פשוט לא יעזור. 3.6 ליטרים דחוסים כל-טוב המפיקים 480 כ"ס, גדישה בגיאומטריה משתנה (קונספט פורשיוניסטי שעובד), 3.9 שניות ל 100 קמ"ש וזו רק ההתחלה... המראה, אלוהים, המראה. :'( :'( :'( שלמות מוטורית!!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3215411,00.html
-
- 58 תגובות
- 4k צפיות
-
-
במינימום 4 חודשים, יכול גם להגיע עד שמונה, כלומר 28 חודשי שירות לבנים כבר מעכשיו! החל מ2010 - שנתיים שירות בלבד! אני אומר שזה סוג של כלכלת בחירות כי היה ניתן לעשות את זה לפני שנים. ואני גם שואל את עצמי מה זה אומר על עתודאים שחוילו ב2001 ויגויסו ב2009... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3215586,00.html
-
- 42 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
חוקים מבית מדרשו של מאיר ניצן: - חוק האוסר על הפעלת מסעדות, פאבים, קיוסקים וכ'ו לאחר השעה 23:00 (בטענה שהרעש מפריע לשכנים - עדיף עיר ללא מקומות בילוי ) נאכף ע"י "החברה לבטחון וסדר ציבורי". הקנס: 660 ש"ח לבעל העסק. בעבר נלקח מס נוסף על הפעילות ממשלמי המיסים בעיר - "מס בטחון" (העירייה הפעילה אנשים בעלי עבר קרבי וחימשה אותם באופניים ובסכינים ) היום הפריטו את זה, וזה שייך לחברה פרטית שבבעלות חכ"ר ראשל"צ. יחד עם החוק כמובן שצריך לבטל מקומות חנייה ולסמנם כחול-לבן על-מנת להזרים עוד כסף שיגבה ע"י החברה לבטחון וכסף ציבורי. - חוק האוסר על האכלת חתולי רחוב. עדיין בשלבי החקיקה, נתקע בירוקראטית אצל משרד הפנים. הקנס למאכיל: 660 ש"ח. - "היכל התרבות ע"ש מאיר ניצן". ככה נקרא ה…
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
הנה ההוכחה שאפשר להיות יותר טיפשים מבלטה לחץ כאן
-
- 4 תגובות
- 780 צפיות
-
-
אני מחפש אתר שאפשר לשלוח ממנו הודעות SMS יש משהו כזה? שלא צריך להירשם שם.
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1139824598/Naughty_Boys תראו אני לא חובב ערבים גדול אני לא מוצא בהם שום דבר טוב חוץ מהשוק ציפורים שלהם בכפר קאסם.. ואני גם לא שמאלני.. אבל מה שהחיילים האמריקאים האלה עשו לילדים זאת התעללות לשמה מילא זה היה לאויבים שמהווים איום.. אבל אלה סתם ילדים שזרקו אבנים נסחפו אחרי כמה מסיטים.. אין כואב הלב על מה שעשו להם איפשר גם ללמד על ידי כאפה אחת או שתים אבל אלה מכות שאף אחד לא היה רוצה לקבל. דעתכם?
-
- 27 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום מחר אני אמור ללכת למיון לשחקים... רציתי לדעת מאנשים שהיו כבר בדבר כזה מה הולך להיות שם? איזה מבחנים הולך להיות שם? יש איזה חומר שצריך לדעת עליו? כל מי שיודע כל פרט על מבחני ההתאמה שיגיד משהו תודה מראש חברס
-
- 11 תגובות
- 13.5k צפיות
-
-
האם עד עכשיו יש רק 13 פרקים? אם כן מתי ישדרו את העונה השניה?
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
-
כבר חודש שיש איזה רנו קליאו שחוסמת את החנייה שלי כמה פעמים בשבוע וככה גם הערב , אני בא לצאת מהחנייה והחרא הזה חוסם אותי עוד פעם, ציפצפתי 10 דקות (אני מדבר איתכם על 11 בלילה) , הוא לא בא, ניסיתי לתת מכה לחלון כדי שהאזעקה תפעל והיא לא התחילה.. . בסוף נימאס לי מהמצב ובדקתי אם הרכב נעול, אכן הדלתות היו נעולות אבל לא הבגאז'... פתחתי דרך הבגאזק את הדלת האחורית ואז הקידמית, שיחררתי האנד ברקס והתחלתי לדחוף אותו לכביש, הבעיה היא שההגה היה נעול ולא היה לי איפה לשים את הקליאו . אז השארתי אותו באמצע הכביש עומד באלכסון (זה רחוב שלא עוברות בו הרבה מכוניות) ונסעתי ... אני חוזר אחרי 20 דקות ורואה 3 ניידות וחבלן סורקים את הרחוב עם פנסים , אני שואל מה קרה , אומרים לי שיש רכב חש…
-
- 36 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ישנם כיום שתי מערכות מובילות בשוק לסינון וטיהור המים ממזיקים, אבנית רעלים וכו'... ההתלבטות היא בין מערכת אוסמוזה הפוכה סטנדרטית בעלת 5 שלבים - ראה מידע בקישור הבא: http://www.water.co.il/Index.asp?ArticleID=65&CategoryID=58&Page=1 לבין מערכת תוצרת הארץ שיש עליה הרבה ביקורות טובות, המחיר גבוה יחסית אך אין צורך בהחלפת מסננים מידע נמצא בקישור הבא: http://www.yellowstores.co.il/yp/product.asp?pc=37094 מה לדעתכם עדיף, אשמח לתגובות....
-
- 2 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://attach.walla.co.il/?w=/@attach&acode=UISAfffitalyheferrlam55cool&fid=-1000&id=6060582&aid=1&n=&save=1&filename=%63%61%72%5F%61%64%2E%77%6D%76
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
לפתוח רמקולים ולסגור את האור בבקשה http://attach.walla.co.il/?w=/@attach&acode=UISAfffitalyheferrlam55cool&fid=-1000&id=6060582&aid=1&n=&save=1&filename=%63%61%72%5F%61%64%2E%77%6D%76 :errrr:
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אחד הטובים ! http://www.youtube.com/p.swf?video_id=kKGxaol4qws&eurl=&iurl=http%3A//static13.youtube.com/get_still.php%3Fvideo_id%3DkKGxaol4qws פשוט גדול! ;D WTF? אפילו לא שמתי לב שכבר פירסמו את זה. סורי. (אפשר למחוק/לנעול)
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
החלטתי שאני רוצה להתעסק בדאייה כתחביב. אני אוהב גבהים סוגי הריחופים הם מגוונים וכמובן שאני לא מכיר את כולם ולכן אני אצטרך עזרה אני מכיר את הדאון שזה מה שהכי משך אותי אני מכיר מצנח רחיפה שזה מה שיש לרוב בים ויש עוד כמה שאני לא מכיר בדיוק (לדוג' שמחובר לבתי השחי ולרגליים כמו מפרשים-קרומים ואתה נופל מגובה באיטיות (הסבר עלוב) אולי זה לא בדיוק המקום לשאול את השאלות האלה אבל רציתי לשאול מה לדעתכם יותר מהנה ? דאון או מצנח רחיפה או משהו אחר (שתרשמו) ואם אתם מכירים אתרים שינדבו מידע על הדאון ולא על המצנח רחיפה כי אחרי חיפושים מצאתי על הל המצנח אבל לא על הדאון
-
- 0 תגובות
- 857 צפיות
-
-
היי למי שיש אתרים עם תכנים (משחקים צילצולים אייקונים וכו') לנוקיה 6230 אני אשמח לקבל תודה רבה רבה
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
אני מחפש מקום ממולץ לרשום כמה דומיינים אני רוצה רק לרשום דומיין ללא כל שטח אכסון או משהו אחר בשלב זה, אנא המליצו לי על מקום?
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
משכיר בעוד כמה חודשים דירה, ויוצא סוף סוף מבית ההורים . אני כרגע גר בלוד, כך שכל עיר אחרת תהיה רמת אביב ג' בשבילי :nutty:, אבל בכל זאת לא רוצה לגור שוב בעיר פשע וסמים. אני עובד בת"א, כך שרק ערים קרובות יהוו אופציה. חשבתי על רמת גן, אבל יקר מדי, כנ"ל לגביי גבעתיים ות"א עצמה. אז הפיתרון הכי קרוב הוא חולון, שהיא גם עיר יפה, אין בה פשע וסמים (לפחות לא בכמות דרסטית) וקרובה מאוד לת"א. מה אתם אומרים? אני רוצה לוודא שלא קיבלתי דעה מוטעה על העיר, שלא אדפק אחרי זה עם "לוד 2". אני מדבר על מרכז העיר אגב. למבוגרים יותר שביניכם, אתם חושבים שאני אוכל להסתדר לבד עם משכורת של 4250 ש"ח מינימום? (אוכל להגיע לכמעט 5000 אם אעבוד עוד יום אחד). מתכוון לגור לבד, לא מסתדר עם שותפים, בדירת ח…
-
- 69 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=kKGxaol4qws&eurl=&iurl=http%3A//static13.youtube.com/get_still.php%3Fvideo_id%3DkKGxaol4qws%A8 בבקשה
-
- 26 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://blog.washingtonpost.com/securityfix/2006/02/microsoft_antispyware_deleting_1.html זה כל כך מצחיק ששתי חברות שהם "מתרד" בעצם יורדות אחד על השני
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
כרגע חיפשתי משהו בגוגל ופתאום ראיתי מסך שונה. ראיתי תמונות דומות באתרי חדשות גדולים אבל חשבתי שאלו זיופים [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
http://www.putfile.com/tnauman (אני העלתי) סתכלו על CAMELOT ועל HOW DO YOU TELLA WITCH לינקים ישירים: http://upload3.putfile.com/videos/4208410333.mp3 http://upload3.putfile.com/videos/4208434259.mp3
-
- 5 תגובות
- 614 צפיות
-
-
-
שלום לכולם !! כמה שאלות בנושא סנוקר , לגבי מספר מצבים שקרו לי במהלך משחק. אם מישהו יודע , אני אשמח לקבל תשובות , תודה ! ;D 1. מצב השולחן - כדור שחור וכדור לבן. שחקן מכה מכניס את הכדור השחור וגם את הלבן. מה קורה במצב כזה? מחזירים את הכדור השחור לשולחן? או שהמשחק נגמר (בתלות בנקודות)? ??? 2. מצב השולחן - כדורים אדומים וצבעוניים על השולחן. שחקן מכה , מכניס כדור אדום ואחריו באותה מכה גם כדור צבעוני. האם זאת עבירה ויורדות לשחקן המָכֶּה נק' לפי ערך הכדור הצבעוני או שהשחקן המָכֶּה מקבל את הנקודות לפי שווי הכדור הצבעוני? ??? 3. מצב השולחן - כדורים צבעוניים. שחקן מָכֶּה, מכניס כדור צבעוני ואחריו נכנס הכדור הבא בתור. דוגמא: מכניס כדור כחול (5) …
-
- 6 תגובות
- 3.9k צפיות
-


