כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מי,לדעתך,מנצח מבין השניים?מי חזק יותר?מי לוקח? מוחמד עלי-עם כישוריי האגרוף הנדירים שלו,או סופרמן-איך שאנחנו רואים אותו בסרטים,עם הכוחות העל אנושיים שלו?
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1140692669/Talking_Cats :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא לילדים קטנים פעם שלישית ואני עדיין צוחק http://www.dumpalink.com/media/1126176719/The_Dildo_Song :lol:
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש שירים דומים במילים לשיר שהזכרתי בכותרת. אם מישהו מכיר אז אשמח לקבל שמות . תודה.
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
נשמעת שאלה מצחיקה ומוזרה אבל אני רציני לאחרונה אין לי מושג למה יש לי הרבה קורי עכביש באזור המסך ומדיי פעם אני מוצא עכבישים מעצבנים ומעיף אותם החוצה...עכשיו אתמול ראיתי שיש לי קורי עכביש על המסך מאחורה!! (נ.ב.יש לי מסך lcd אם זה חשוב) אז יש ספק שנכנס עכביש למסך,האם העכביש יכול לגרום לקצר או איזהשהוא נזק?. לא יודע למה העכבישים האלה אוהבים את האזור הזה הבית שלי נקי כמו ארמון,דווקא באזורים האלה הם נמצאים מה יש להם מהמסך שלי?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יוצא לנו מדי פעם לקלל , להשחיל מילה פה ומילה שם ... האם אתם שמים לב לזה ? זה מושרש עמוק בתוך התודעה שלנו ... ניסיתם פעם להוקיע את הניב הזה מתוככם ? זה מפריע לכם ? אתם מתעצבנים כשקוראים לכם זלמה ? מה עובר עליכם כשאתם שומעים ערבית ?
-
- 49 תגובות
- 14.8k צפיות
-
-
שלום לכולם,אני חדש פה,גולש בפורום כשלושה חודשים... אני מגן יבנה - ישוב ליד אשדוד. בן 15,חולה על מחשבים בעיקר על חומרה ובאנצ'מרקים וחובב רשתות. מקווה להשתלב פה.., אז קדימה תנו בברכות...
-
- 9 תגובות
- 735 צפיות
-
-
תודה לעוזרים נ.ב חיפשתי בגוגל אז אל תתעצבנו עליי
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אני מחפש שירים עצובים/מרגשים שיכולים להתאים למצת של המסע לפולין או למשל או לסיום של תקופות כלשהן(סיום שמינית בביתספר/צופים וכו..) אין דגש על שפה, אנגלית ועברית יתקבלו בברכה החיפוש הניב לי תארד אחד שלא היה בו יותר מדי דברים שאני מחפש ככה שאל תפנו אותי לחיפוש תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני חייב לומר שאני מאוד התרשמתי מהמפרטים ורציתי לדעת אם יש מקום שבו אפשר לבוא לשלם ולקחת (אני לא רוצה לקנות באינטרנט מעדיף לקנות ישר בחנות אחת הכל) את הדברים הנ"ל במחירים (לכל היותר) הנקובים במפרטים הנקובים (ראיתי ב-zap.co.il מחירים נמוכים יותר) איפה אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 500 צפיות
-
-
-
לחובבי הג'אז (עם טיפה קנטרי) בסגנון נורה ג'ונס. המלצה לאלבום KT Tunstall- Eye To The Telescope. שיר מספר 4, Black Horse And The Cherry Tree מדהים. דיסק מושלם, קניתי שלשום, שווה כל אגורה.
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש לי נגן DVD מסוג APEX ( בערך שנה וחצי אצלי ) והיום בלי שום התרעה הוא כבר לא מזהה כל מדייה ששמים לו גם לא תקליטור ניקוי. למישהו יש רעיון ? לא בא לי להביא למעבדה מכיוון שבעלות התיקון אני אוכל לקנות חדש.
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
חדש הוא עולה 2200 http://zap.co.il/model.asp?model_id=371656 אז שווה לקנות אחד משומש (בלי אחריות) ב 1500?
-
- 1 תגובה
- 498 צפיות
-
-
היי, דודה שלי מגיע מארצות הברית והתבקשתי לבחור מתנה עד 500$ רעיונות? XBOX360 אני לא קונה - יותר מידי בעיות , אין צ'יפ, ועד סוף השנה יהיו רק 200 משחקים זמינים, מה גם שיש פרט שולי שעדיין אין לי טלויזית HDTV. מחשב נייד - לא מצאתי משהוא טוב ב500$ ואני גם לא יודע אם האחריות גלובלית - אם כבר חשבתי על VAIO אבל הוא עובר את ה500$. נגן\ מקליט וידאו - אני לא עד כדי כך הרבה בדרכים, גם שאני כן, בד"כ אני נוהג על אופנוע, אז אני לא אצפה בסרט בזמן שאני על בין עירוני באופנוע. פלאפון - מאוד מפתה, אבל יש בעייה לגייר אותו, הבנתי שזה הרבה כאב ראש. אביזרי ספור : רולר , ציוד סקי וכ"ו... מאוד קשה לקנות מרחוק גם בגלל שצריך לראות את זה עליך כדי לדעת אם זה יפה וגם בגלל מידות. בקיצור, אני אובד עצות, …
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
אני גולש באתר הזה גבר קרוב ל3 שנים וזב זמן רב מעניין אותי מי יש לו הכי הרבה הודעות בפורום אז מה דעתכם לדרג את 10 הגדולים??? ראתי של - VATOS L יש יותר מ 10000 הודעות!!! וגם כל בעלי ההודעות באלפים יוכלו להיראות!וגם לספר על כמה שנים או חודשים הוא כבר פה!!! LET THE SHOW BEGIN
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אבא שלי נוסע לשבוע לפיליפינים (עבודה - הוא לא מתעסק בעובדים זרים ... ) רציתי לדעת אם מישהו כיר איזו חנות מחשבים בפיליפינים שנוכל להזמין ממנה כי המחירים בפיליפינים ממש זולים תודה .
-
- 7 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות איגואנה. עם כל הציוד אני לא רוצה להשקיע יותר מ- 800. אפשרי? מה עוד צריך לדעת על החיה הזאת?
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
ביום רביעי הצלחתי למצוא וגם לקנות Wolfenstien 3D המשחק הראשון והמקורי!!!! רציתי לדעת אם כדאי לפתוח אותו מהאריזה או לא, כי אני יודע שהוא שווה ערך מה אתם הייתם עושים? שומרים אותו כItem שווה ערך, או משחקים בו ונהנים (אין בעיה למצוא אותו באנטרנט)? D:
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא בשמיים את כוכב הצפון, הדובה הקטנה והגדולה...למישהו יש מושג ? אני יודע מה הצורה שלהם אבל לא יודע את המיקום ואת הגודל היחסי שלהם. אפילו את כוכב הצפון שאמור להיות הכוכב הכי בהיר בצפון אני לא מוצא... מישהו מבין ויכול לעזור לי? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מוכן לעשות לי חתימה יפה כזאת לא גדולה מדי כי אני גרוע בפוטושופ וכל התוכנות האלה.. אני אשמח אם תיענו לבקשה שלי.. :) :) :) :) :)
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
הורדתי את גירסת הנסיון של windowblinds5 עכשיו היה פצצה נגמרו 60 יום ! חבל אבל לא משנה אני רוצה שיהיה סקין רגיל. כחול כזה.....אבל זה לא מוצא לי את הסקין הזה לבwindowblinds5 אלה מכלל. איפה זה ? נעלם ! עשיו אני עם הסקים המסריח הזה כמו ב98 :'( בקשה תעזרו לי! (לא ידעתי לאיזה פורום זה מתאים אז תעבירו)
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
http://www.zipperfish.net/free/yaafm12.php Don't be frightened by the purple deamon. He has some really bright insights.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מה מפריע לכל רכיבי המחשב לעבוד בצורה אלחוטית ?
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-


