כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לפעמים שגיא מביא לכאן את הנסיעות שלו עם ניצן...מצלם באמצע הנסיעה והכל...אז גם אני וחבר שלי צילמנו סרטון קטנטן...אני יודע שצריך להשתפר אבל בנתיים.. http://asafy.net/Movie.zip תגובות?
-
- 48 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
או - עד כמה האתרים הבאים ישרדו ברשם ? http://www.ie7.com http://maxxuss.com/home/skype.html
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
הספר נכתב על ידי אייזק אסימוב ואני זוכר קטע מסויים בוא שהיה מדובר על מחשב מרכזי בוושינגטון ששולט על החיים של התושבים ועל כל המדינה,זה בערך כל מה שאני זוכר מהספר. תודה מראש למי שיעזור לי למצוא את השם של הספר ויעזור לי לקרוא אותו סוף סוף.
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש אנשים מסויימים שרצים על קיר מאוזן איזה 3 צעדים ואחר כך יורדים ממנו או יותר משוגעים שרצים אנכית על קיר רחב השאלה שלי איך הם עושים את זה?
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.waytoblue.com/media/video/the_real_simpsons_850k.wmv :lol:
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//869591 אני מנסיון שאני עושה הפסקות ארוכות משתית משקאות מוגזים יורד במישקל ומרגיש יותר טוב ואיך חברה רצינית כמו קוקה קולה מצפה שיאמינו שהיא מוכרת מוצרי בריאות אני לא מבין
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Y6ZXBAuH8x4&search=aladin איך?
-
- 10 תגובות
- 910 צפיות
-
-
יום אחד היה אסון במגרש כדורגל והגיעו לשמיים 50 אלף גברים במכה אחת אז ה' לא ידע איך למיין אותם ואמר לבחורים לעמוד ב 2 שורות , שורה בצד ימין לכל הגברים הפחדנים שעושים כל מה שהאשה רוצה ומחפדים מימנה ובצד שמאל יעמדו כל הגברים האמיתיים שיודעים לעמוד על שלהם ולא חוששים, אחרי 10 דקות רואה ה' שיש לו 2 שורות מוכנות בשורה בצד ימין יש תור ארוך ארוך ובשורה מצד שמאל רואה ה' רק איש 1 קטן כזה מקובצ'ץ תימני , בא אליו ה' אומר לו: וואלה כל הכבוד לך אתה גבר אמיתי ואתן לך את הזכות להכנס ראשון ולא לעמוד בתור תקבל את כל הפינוקים של גן עדן רק תסביר לי דבר אחד איך זה שאתה כזה קטן יצאת כזה גבר וכולם פה פחדנים שעושים כל מה שהאישה רוצה , אז אומר לו התימני : אה ? מה ? לא יודע אישתי אמרה לי לעמוד בצד…
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
פתחתי שם שם משתמש וחשבון וכ'ו ולא הכנסתי את פרטי כ.אשראי או כל פריט פיננסי אחר עכשיו 2 שאלות : נתון שהמאזן בפיי פאל שלי הוא 0$ נגיד מישהו רוצה להעביר לפיי פאל שלי סכום של כסף 1. האם החשבון שלי בפיי פאל יזוכה בסכום הנ"ל ? (למרות שלא הכנסתי שום פריט פיננסי ) 2. האם בשביל שיעביר לי את הכסף לפיי פאל הוא זקוק רק לתיבת האי מייל שלי ? ובמידה והכסף הועבר ויש לי ויזה בינלאומית האם אוכל להעביר כסף שאזוכה בו בויזה ? כלומר מהפיי פאל לויזה ולא הפוך ... תודה
-
- 29 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
הסירטון המקורי בסיגנון WoW: http://video.google.com/videoplay?docid=5430343841227974645 ועכשיו הסירטון הפצצתי שהכינו כמה בנות בארה"ב(כנראה.. ): http://youtube.com/player.swf?video_id=qMMHHv44J_s&l=166 עדיף תראו איזה 40 שניות מהראשון כדי שתבינו על מה מדובר ואז תראו את ה"פארודיה"....
-
- 1 תגובה
- 876 צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1120821103/THIS_WILL_FREAK_YOU_OUT אין מילים אחרות. שום דבר לא קופץ ד"א אבל זה מוזר O.ם
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
רציתי לדעת קודם אם אפשר להשיג לו מטען? וכמה אפשר לקבל עליו? המחשב הוא של IBM דגם E600.
-
- 30 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/bammo-p1.php Bammo! Card Walloper אם מישה יודע איך עושים אני אשמח נראה מגניב לאללה.. נראה לי שזה קשור בהכנה של חפיסה מיוחדת לצורך הקסם הזה במיוחד...
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אין הרבה מה להגיד אבל מהיום זה יחסוך בלרשום בשורת הכתובות GETFIREFOX.COM פשוט נרשום IE7
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
I need help in making a sweet wallpaper for my girlfriend... how can i do it ? or else... if someone can help please contact me 173121919 THNX !!! its VERY important
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/778d/zoom/ מישהו יכול לאמת?
-
- 3 תגובות
- 853 צפיות
-
-
תוכנה שימושית מאוד, לכל אלו שלא בטוחים כמה המערכת שלהם צורכת. http://www.fu3lman.pcapex.com/PCApex_PSU_Calc_1_2.exe
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
ומתי ?? חייב לדעת
-
- 4 תגובות
- 649 צפיות
-
-
הביאו בפורום אחר אתר שאתה בוחר מהמגוון שלהם ואז אתה כותב ואת השם ויש לך כל מיני צורות שונות לשים... הנה דומאות : תהנו פשוט תלחצו על איזה bar שאתם רוצים וזה יקח אותך לאתר ומשם תעשו לבד ובסוף תבחרו את הצורה של הbar שאתם רוצים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה הבאתי היום אקווריום עם משאבה וגוף חימום וקניתי לי 2 טורפים (אלה שדומים מאוד לפירנות) אני מתכנן מחר על דג מנקה (לא הרגיל, זה שנדבק עם כל הגוף) וחתול מתהפך נכון אולי לרובכם זה נשמע כמו שפה זרה אבל לאלה מכם שכן יודעים על מה אני מדבר אז רציתי לדעת האם הם יסתדרו ויחיו בהרמוניה וגם מה מומלץ אוכל טיפול וזה וזה אני יודע שהמים צריכם להיות ב 27 מעלות והאכלה פעם ביומיים.
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
יש שיר בסוף כשכל הילדים מופיעים, מישהו יודע אולי איך קוראים לו?
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
תודה
-
- 2 תגובות
- 530 צפיות
-
-
http://www.nothingtodo.co.uk/view/1567/movies/humorous-movies/snl:_what_is_love.html יא אללה נשפכתי על הריצפה מרוב צחוק!
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-


