עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Kidney_stonE,

    " גלי צה''ל, גלגל''צ, רשת גימל, 90FM רדיו אמצע הדרך, 91FM רדיו לב המדינה, 99FM רדיו ESC אסקייפ 100FM רדיוס, 101FM רדיו ירושלים, 102FM רדיו תל-אביב, 102FM רדיו קול הים האדום אילת, 103FM רדיו ללא הפסקה 106FM קול הקמפוס, 107.5FM רדיו חיפה, רדיו יו אילת, רדיו גלובס מירס, WFM רדיו אינטרנט, רדיו דרום, רדיו קול רגע ערוץ 7, רדיו ברסלב, רשת ב', רשת מורשת, רשת א' רדיו קול האמת, רדיו קול הנשמה,88FM, רדיו 2000, רדיו קול חי ועוד... " http://israelradio.lihi.co.il/ http://israelradio.ourtoolbar.com/ ובעברית http://radioisrael.lihi.co.il/ כל תחנות הרדיו הישראליות, ל FF ול IE, פשוט יפה, קל ונוח, נראה ממש טוב לא יודע אם זה ישן, מקווה שלא ואני יודע שאני לא הכי אשתמש בזה בעולם (כי אני סולד…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. אני זוכר שפעם ערוץ 3 היה ערוץ חביב והיו לו תוכניות כמו נשואים + ועוד תוכניות מענינות ותיראו מה יש היום- שפץ ביתך - פזילה לצדדים -מאוד ישן וגם אז בינוני שפץ ביתך - כאב של גברים -מאוד ישן וגם אז בינוני שפץ ביתך - הכנסת הנשמה לחיה -מאוד ישן וגם אז בינוני ככה זה בחיים - בוא נדבר על סקס, הנרי -משעמם ככה זה בחיים - היא באמת יוצאת עם וולט? -משעמם ככה זה בחיים - אנחנו משפחה -משעמם וויל וגרייס 2 - זרעי המחלוקת -רק למעצבי שער ובנות וויל וגרייס 2 - חבר שלי לשעבר שב -רק למעצבי שער ובנות וויל וגרייס 2 - בבית החולים -רק למעצבי שער ובנות אנג`ל 4 - מצב יסוד -משעמם אנג`ל 4 - הקזינו תמיד מרוויח -משעמם אנג`ל 4 - להשתרך לעבר בית לחם -משעמם בוסטון ליגל - מנ…

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. http://ilserv.etn.fm:8000 Ctrl + L בווינאמפ ויאללה, להתפרע! שבוע היציאה לחפש"ש חייב להתחיל עם כזאת מוזיקה! *טוב, השתנה כבר הסגנון... בתקווה שזה יחזור. :-\

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  4. Started by aldema,

    למה כשאני ממלא ווינר דרך האתר (TOTO.ORG.IL) זה עולה לי כסף וכשאני ממלא דרך מכונה זה לא עולה לי שום דבר? אפשר דרך דוכן לוטו למלא ווינר? ד"א מה זה אומר שכתוב לי לדוגמא : בהערות 4 2,5? יש לי טור אחד : מה דעתכם? מכבי חיפה - הפועל ת"א - 1 יהיה קשה להפועל להוציא נקודה אצל חיפה בחוץ. ארסנל- ליברפול- 1 ארסנל בבית בכושר מעולה נראה לי ינצחו. יובה-מילאן -2 הימור קצת משוגע אבל מילאן בכושר שיא ולא נראה לי שיוציאו פחות משלוש נקודות. סכום זכייה כולל: 298 על 30 ש"ח הימור. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום לכולם... יש לי 2 שאלות 1. איך אני מוסיף את האתר שלי לכל מנועי החיפוש הגדולים? 2. ברגע שהאתר כבר נמצא במנוע החיפוש באיזה דרך אני יכול לגרום לו לעלות למעלה לדף הראשון?? סתומרת האם הרבה כניסות דרך שם יעשו את זה או דברים אחרים? תודה ענקית לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  6. Started by hck,

    לפתוח רמקולים, וללחוץ על PLAY. פשוט קורע! http://planet.nana.co.il/totah

    • 7 תגובות
    • 649 צפיות
  7. אפשר לגלוש לפורומים דרך הפלאפון ? דור שלישי. ?

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  8. Started by UltraWaveMUSA,

    :bash: :bash: יומיים ראשונים היה בן זונה ומלא צחוקים! בלילה הראשון לא ישנו וכל הבסיס היה מחוץ לאוהלים. אמנם העמידו אותנו מלא אבל היה ממש כיף! ביום השלישי קמתי חולה מת לא יכולתי לקום ועוד המפקד עושה לי לקום ולעמוד ב"ח" המזדיינת שלו.. קיצר לא קמתי... אחרי כמה שעות הוא שלח אותי דחוף אל החובשת ובדקו לי שם 39.5 חום, הביאו לי 2 אקמול ושלחו אותי למרפאה ששם אמרו לי להמתין 4 שעות ואז לחזור... עד שעברו 4 שעות חברים שלי כבר אמרו למורים על החום ושלחו אותי הביתה שם בדק אותי רופא ואז ישר לבית חולים אינפוזיות ובלגאנים. עכשיו אני בבית, עדיין עם חום, חולה מת, לא יכול לאכול בגלל פצע קטן מאחורי השיניים, דלקת באוזן וכנראה גם בעיניים. לא יודעים מה זה ואמרו שזה כנראה וראלי גם אני מתקלף כי…

    • 33 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. שלום , לאחי הקטן יש יום הולדת והוטלה עלי המשימה לחפש לו PS2 יד שנייה , הבעיה היא שלא יצא לי להתעסק עם זה כל כך (תמיד היתי נאמן לעליונות המחשב ) ואני לא יודע מה אני אמור לבדוק כשאני קונה יד שנייה... למשל איזה צ'יפ הכי טוב ? איך לבדוק אם יש בלאי ? ומה אמור להיות בו... מישהו יכול לעזור לי בזה קצת ? כמו כן, מהם המחירים המומלצים ? תודה רבה מראש

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  10. Started by mega1234,

    http://ibuzz.co.uk/ What will they think of next ? ;D

    • 12 תגובות
    • 951 צפיות
  11. Started by K0sTa,

    התחפשתי לקירור מים :D :D :screwy: :smile1: :smile1: :jump: למה אתם מתחפשים אם בכלל?? ;D

    • 41 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by DAVIDD,

    לפני 3 ימים חזרתי טסתי בטיסת אלעל לארץ. כשהגיע הקטע של האוכל שאל אותי הדייל איזה אוכל אני רוצה אמר לי יש עוף או בקר אמרתי לו שאני רוצה בקר.. הכול טוב ויפה הוא הביא לי "בקר" קציצות אכלתי כמה קציצות ואני רואה שהבשרר לבן לא הבנתי איך זה בקר שאלתי אותו עוד הפעם אם זה בקר הוא אמר לי כן זה בטוח בקר.. לאחר כמה דק' שהוא בירר את זה עם קברניט הטיסה נודע לי שזה עוף.. (יש לי אלרגיה לעוף) נהייתי כולי אדום תוך מס' דק' עכשיו כשנחתתי הזמנתי מד"א לבן גוריון הנייידת הגיעה תוך כמה דק'.. יצא משם הנג שהוא זה שעושה הכול הוא היה לבד בא דיבר איתי נתן לי 2 כדורים וביקש את הדרכון שלי לא ידעתי למה אחר כך אני רואה הוא מוציא לי קבלה על 330 שקל עכשיו: אפשרי בכלל לתבוע גוף גדול כמו אל-על בלי…

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by dvvon,

    לא יודע איך עושים את הסקר

    • 73 תגובות
    • 12.8k צפיות
  14. ערב טוב, האם מישהו מכיר חנות שתוכל לספק לי מחשב ע"פ אחד המפרט המומלצים באתר זה. אני מעונין באחד המפרטים הזולים 2500-3000 ללא מסך למחשב לצרכים עיסקיים. אשמח לחוות דעת על חנות ועל המפרטים מפרט1: http://hwzone.co.il/specslist/index.php?type=view&specsID=1 מפרט2:http://hwzone.co.il/specslist/index.php?type=view&specsID=46

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  15. Started by payback,

    מילים שזכורות מהשיר (מי שמכיר חייב לזהות): "...zingarella zigarella" (נדמה לי שהכוונה היא ל- Cinderella Cinderella) מחפש את שם האמן ושם השיר. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  16. Started by avivlevy,

    פלא עם 10 מגפק' http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-544,00.html

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    זה הפלאפונים:[אפשר לקחת רק אחד.] Sony Ericsson J300i-נראה פלאפון עלוב אז אני מבטל את זה. Nokia 6101-ניראה פלא חמוד,חבל שאין מצלמה מיקדימה. Samsung 990-ניראה לי אני יקח אותו יש לו שתי מצלמות והוא דור שלישי. Nokia 6680-ניראה גדול מידי... אז איזה לקחת? אני רוצה לקחת את ה 990 אבל איך הוא?

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by Raul,

    לאחרונה קבלתי זימון לפרוייקט מרו"ם של חיה"א, וזה נשמע לי די דומה, אם לא זהה לפרוייקט שחק שלהם. משהו מוכן להסביר לי מה ההבדלים ביניהם?

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  19. Started by avivlevy,

    זה חמוד וזה יותר

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
  20. שני מכשירי דור שלישי בעלי מצלמת 2 מגה פיקסל, המחירים לא בשמיים, דווקא ה-V3X הפתיע אותי לרעה (כנראה בגלל שזכה בתואר בתערוכת 3GSM לפני חודש...). עיצוב נחמד לשניהם, עדיין המימדים לא כאלה נוחים, אבל סבילים... מה אתם אומרים? יש תחרות ל W800? (ולא בנושא צילום).

    • 5 תגובות
    • 573 צפיות
  21. http://www.dumpalink.com/media/1128244993 בהצלחה

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by co-oper,

    שלום לכולם, לפני שנה עשינו שיפוצים ושמנו כמויות אדירות של חומרה במחסן. בעיקרון מדובר על הרבה זכרונות (עליהם כבר העליתי מודעת מכירה), פתילי קומקום, המון עכברים, מקלדות, איזה כמה מסכים תקינים, מדפסת והרבה כרטיסים ישנים. אני בספק אם אצליח למכור באינטרנט לכן אני מחפש חנות כלשהי, שקונה יד שניה. ממש כמו חנות בגדים שקונה יד שניה? כך שאוכל להגיע אליו ולמכור לו נגיד 10 פתילי קומקום (תמיד יש שימוש כאלה) בעשר שקל, כרטיס קול ב5 שקל, וכו'... ממש לעשות כמה עשרות שקלים מחומרה שבזמנו עלתה אלפי שקלים... סתם בשביל ההרגשה... מישהו מכיר חנות כזאת?? תודה.

    • 12 תגובות
    • 864 צפיות
  23. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//872450 למי שלא יודע זה נמלים אדומות קטנות ואלימות מאוד שיש להם עוקץ והם תוקפות כל דבר שאומד להם בדרך ומעצבן אותי שבימקום לנסות לטפל בבעיה דחוף רק מדברים ומדברים אולי הם חושבים שהנמלים רוצים לרוץ לבחירות

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  24. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    :s05: [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  25. שלום לכולם! היום קרה אירוע מצער ביותר, הפלאפון שלי נרטב לגמרי, ועכשיו הוא לא נדלק[מדי פעם אני מצליח להדליק אותו קצת עם הבטריה אבל הוא נכבה אחרי כמה שניות ואי אפשר לעשות בו כלום], המסך שלו מלא לגמרי במים.. הפלאפון הוא Samsung 640[או 644... זה עם המצלמה הנפתחת]. ניסיתי לייבש אותו קצת במזגן אבל זה לא עוזר ממש, ואני אובד עצות. יש שם המון מספרים חשובים ויהיה ממש קשה לשחזר את כולם אחד אחד... יש למישהו רעיון מה לעשות במקרה כזה? האם פלאפון יכולים לשחזר את המידע בצורה כלשהי? *אני רוצה להזכיר כי אין לפלאפון כרטיס סים[חברת פלאפון]. תמונה של איך הפלאפון נראה עכשיו: תודה לכל מי שיעזור, אבי.

    • 19 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים