עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by zniibidl,

    אני מת להשיג איזה שיר...אבל אני לא יודע איך קוראים לו השיר הוא רמיקס במועדונים וחלק מהרמיקס זה השיר: הלילה הלילה הלילה שמחה גדולה הלילה מישהו יודע מה השם של הרמיקס ומי המבצע והכל?

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  2. יש לי כמה אלפי דולרים שאני רוצה לוודא שאין בהם כמה שטרות מזוייפים. מישהו מכיר מסמך רשמי שמתאר את כל סימני הזיהוי על שטרות של 100, 50 ו 20 דולר? חוץ מאתרים שמוכרים ציוד לזיהוי שטרות מזוייפים ואתרים שמסבירים איך לייצר שטרות מזוייפים לא מצאתי כלום. אם מישהו יכול לעזור אני אודה לו.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by aldema,

    אחרי שהחלטתי שאני זקוק קצת ל $$$ (אני אסתפק גם בשקלים חדשים..) החלטתי להתייעץ ולנסות לקבל עזרה ממכם אנשי HWZONE.. אני בן 16.5 ואני מחפש עבודה(לא מקדונלדס) שתהיה לי לכל חופשת הפסח ושתהיה אצל מעסיקים או משהו עצמאי.. אז אני אשמח אם תזרקו רעיונות: אני בינתיים חשבתי רק על אולי לימוד אנשים זקנים איך לעבוד בWORD או לגלוש באינטרנט \ לפתוח איזה חוג לילדים(אשמח לרעיונות לחוגים..).. בבקשה תהיו רציניים .זה מאוד חשוב לי.תודה.

    • 8 תגובות
    • 665 צפיות
  4. Started by DAVIDD,

    משעמם לי בטירוף :-\ אני ממש מצטער על התרד הספאם הזה אבל לא נורא נזרום. מי שמצביע אחר שירשום מאיפה הוא וסתם כל מי שמצביע שירשום מאיפה הוא אני מב"ש..

  5. רשתות כמו טיב טעם ודומיהם מוכרות?

    • 64 תגובות
    • 3.6k צפיות
  6. Started by eladbu,

    מה פירוש המילה recursively???

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by tnt studios,

    אוקיי חברה אתם אני צריך עזרה.... אני גיליתי שאני ממש מכור לשקדים.. אני מרגיש שאני לא יכול בלעדיהם... כאילו... אני לוקח איתי חופן ואז גומר תוך דקה שתיים, אני מרגיש ישר שאני רוצה עוד וההרגשה הזאת נשארת עד שאני לא לוקח עוד. אתם יכולים להסביר לי מה כל כך ממכר לזה? הם לא כל כך טעימים אבל אני מרגיש שאני לא יכול בלעדיהם. וגם תתנו לי עצות איך לעצור את זה כי זה יכול קצת לעצבן כשאין שקדים באיזור...

    • 79 תגובות
    • 4.8k צפיות
  8. Started by dror_gh,

    יש לי נגן MP3 שתומך בליריקס. אני צריך אתר שממנו אני אוכל להוריד קבצי LRC או דרך אחרת . אשמח לעזרה. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  9. Started by stone cold,

    היום טילפנתי לבזק בינלאומי לעשות מנוי לכבלים שיגיעו מחר(קצת מוזר בזק בינלאומי+כבלים אבל בכל זות) בכל מיקרה הפקידה אמרה שיש 2 מסלולים למהירות שאני רוצה אחד לגימרים והשני רגיל שאלתי אותה מה זה אומר לגימרים והיא אמרה-בהירות מסך יותר טובה וזינה לי במוח עוד כל מיני שטויות עד ששאלתי אותה אם היא מיתכוונת לפינגים יותר טובים (לפחות שתילמד לפעם הבא) הי אולי חיבור לגימרים יתן לי להריץ את Oblivion הכל על גבוה :lol: או שיתן לי כורסת טלויזיה שאני משחק באמולטורים :lol: אם חיבור אינטרנט יותר טוב נותן דברים נוספים חוץ ממהירות פינגים ויציבות אולי בקרוב ניהיה כמו בSTAR TRAK עריכה-דרך אגב היא היתה נחמדה ואמרה אחרי זה שהיא לא גימרית אז על תירדו עליה יותר מידי

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  10. שמתם לב לתמונה המוזרה הזו של פרס עם מה שנראה כמו חבל תלייה סביב הצוואר שלו ? YNET יודעים משהו שאנחנו לא ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236643,00.html *וכן אני יודע שזה לא באמת חבל תלייה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 847 צפיות
  11. אני מחפש את הסרט של חיים הכט על הטיסה בשמי אוושוויץ אני צריך אותו בשביל הרצאה שאני עושה... אם תוכלו לעזור לי אני אשמח תודה מראש roshos

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  12. Started by Green,

    שלום אני מחפש תוכנה שאני יוכל לצלם וידיו מהמסך שלי כמו שיחות וידיו במסנגר או וידיו סטרימינג באינטרנט תודה

    • 6 תגובות
    • 598 צפיות
  13. Started by Kurt,

    שרשרו http://meyda.education.gov.il/tsiyuney%5Fbagrut/

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. חחחחחחחח..... עשו פדיחה..... (נוספת..) לינק לאתר המדהים: http://www.microsoft.com חחחח אגב יש למישהו מספר סיראלי לאתר של מייקרוסופט? אפשר להשיג באימיול?... [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 870 צפיות
  15. Started by amilo,

    חברה עוד מעט פסטיבל בומבלה , רציתי לדעת מה אתם חושבים? , האם כדאי ללכת? , מי שהיה שם שיספר חויות , אה ועוד משהו מישהו ניסה פעם מריחואנה פה? כי אני רוצב לנסות בקטנה אני רוצה לשמוע על זה סיפורים , אני גם יודע שלא חסרים פה סטלנים - לא שאני סטלן אבל...

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  16. Started by ex_,

    [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  17. שלום רב! היום בסוף הלימודים אני וחברים שלי הולכים לכיוון תחנת האוטובו, פתאום באים שני רוסים גוים אומרים תנו כל מה שיש לכם, חבר שלי סירב לתת את הפלאפון שלו והם דרכו לו על הראש שהוא על הריצפה :-[. בינתיים אחד מהם אומר לי תן לי דברים!!, אז באתי ונתת לו סתם איזה כרטיס של לראות סרטים בחינם באיזה בית קולנוע וזה בכלל לא בתוקף, קיצר הוא ראה את זה וזרק על הריצפה ואמר זה לא שווה כלום, אמרתי לו באים הרבה אנשים לכו!. הם בורחים שחבר שלי כל הפנים שלו מפוצצות בדם וחתכים וגנבו לו את הפלא וגם לחבר השני שהייה איתנו, למזלי לי לא גנבו כלום וגם לא פגעו בי, אמרתי לגנבים תירגעו תירגעו בתקווה לעשות משהו. בסוף רצנו למספרה שהייתה בסביבה והתקשרנו למשטרה ולאמבולנס, המשטרה באה תוך דקה ולקחה ממני מידע…

    • 91 תגובות
    • 8.3k צפיות
  18. אני אולי נוסע לשם בקיץ ורציתי לדעת.... מישהו מכיר/יודע? במיוחד ברחוב הראשי- נדמה לי קוראים לו הרמבלה... תודה לעוזרים מראש נ"ב מישהו יודע אם המחירים טובים בדיוטי פרי של האוניות שמפליגות מישראל (מנו, כספי ואחרים) גם בהקשר למחשבים....

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  19. Started by ex_,

    אני שואל ברצינות http://debka.co.il/ יש משהו שעומד אחריו? או שזה איזה בדיחה?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אני מתכוון לקנות כמה רכיבי חומרה (כרטיס מסך, קול וכו') ואני רוצה לבדוק אם זה ישתלם לי יותר לקנות מחו"ל. רק שעד עכשיו לא מצאתי אתרים שעושים משלוחים לארץ! אם אתם מכירים כמה, אז בבקשה תביאו קישור.

  21. Started by Ghosthunter,

    קיבלתי שיעורי בית ולא למדנו מה זה. האם מישהו מוכן לרשום כאן מה פונ הצפיפות שלה(ואם היא מסובכת אז מה ה- F שלה, ופונ יוצרת מומנטים). תודה.

    • 0 תגובות
    • 3.6k צפיות
  22. ארררר שיחקתי עכשיו איזה שעה וחצי בסנדק היה לי משעמם טילים אז רציתי להעביר קצת תזמן ופתאום הפסקת חשמלללל :pissed: ....**** **רס!! כל הפרוגרס של השעה וחצי לא נשמררר כי לא הלכתי לשמור בבית המסריח שלו!!! יווו אני עצבני רצח ועוד גם הורדתי כמה דברים מהדיסי מקווה שהקבצים לא נדפקו...צריך לתבוע לחברת חשמל תצוררההה :bash:

  23. Started by nivabotbol,

    שלום לכולם! חלקכם כבר יודעים שאני רוצה לקנות מחשב חדש. המחשב שרציתי לקנות, היה אמור להיות בתקציב של 3900-4000 ש"ח גג. אני יודע שהתקציב די נמוך, וגם לקחתי מארז+ כרטיס מסך מעפנים, בקיצור- לקנות מחשב בכוח. אבא שלי בא אלי בהצעה, הוא אמר לי שאני ינצל את המחשב שלי עוד קצת, ועוד 3 חודשים מקסימום הוא יקנה לי מחשב חדש +מבך LCD ב8 אלף ש"ח.... מה אתם אומרים? כדאי לחכות? כי פשוט אני רוצה לקנות מחשב חדש כבר הרבה זמן, וכבר נמאס לי לחכות,העיקר מחשב חדש. עוד דילמה- אני עוד שנה וחצי מתגייס, ואני רוצה לקנות כמה שיותר מוקדם מחשב כדי להספיק לנצל אותו...מבינים? והשאלה הכי חשובה- האם הקונרו יצא עוד פחות מ3 חודשים.? מה אתם ממליצים לעשות? תודה לכולם ניב

    • 11 תגובות
    • 805 צפיות
  24. Started by DAVIDD,

    אהלן וסהלן. שכל אחד ימליץ על סרט שהוא שנראה לו שזה סרט טוב.. טוב אני אתחיל. שניים אל הכסף שנה: 2005 אורך: 122 דקות ז'אנר: דרמה במאי: די.ג'יי קרוסו שחקנים: אל פאצ'ינו, מתיו מקונוגי, רנה רוסו, ארמנד אסנטה, ג'רמי פיבן לברנדון ליין (מת'יו מקונוהי) היו שני תחומי הצטיינות: כשחקן פוטבול על המגרש, וכנחשן תוצאות בעל יכולת דיוק מדהימה. לאחר הפרישה ממשחק פעיל, ליין מתרכז בכישרונו השני, והופך ליועצו הצמוד של המהמר הכבד, כלומר "יועץ הספורט" (אל פצ'ינו), המהווה חלק בלתי נפרד מעסקי הספורט באמריקה. השניים עושים הון משיתוף הפעולה המפוקפק, ויחסיהם דומים בכל ליחסי אב ובן. אלא שאז ליין מתחיל לאבד את כישרון הניחוש שלו, ובין השניים פורצת מלחמת חורמה. אני מבקש לא לרשום סתם שמות …

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  25. היום חגגנו יום הולדת לאחי הקטן בנאפיס בב"ש 2 דברים שממש מגעילים בנאפיס. 1. מחיר קנקן 0.75 ליטר של קולה 20.90 שקל! 2. כשהזמנו גלידה היה בתוכה שיער :-X אבל פיצו אותנו בגלידה חינם(אבל זה לא אכפת להם הם לקחו על 3 כדורים של הגלידה שבא בקופסאת ב10 שקל לקילו ) ולקחו עלייה 26 שקל. קיצר המסקנה:למצוא תחליף אחר לנאפיס כמו אווזי רק לא נאפיס הם קורעים אותך במחיר

    • 14 תגובות
    • 983 צפיות

דיונים חדשים בפורומים