כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שימו לב מה יוצג לכם תחת הקטגוריה של "מוצרי קפה, תה, ועוד...": http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=E-CoffeeGran&DB157474=157480&DB55350=129266 מישהו מוכן להסביר לי למה ישמש המסור? לחתוך את העוגה? השתגעו לגמרי בזאפ, ואלי כדאי שיתעוררו ויעשו סדר באתר שלהם. לא לעולם חוסן.
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
שלום... אני מחפש בשביל אבא שלי תוכנה ללימוד אנגלית או שמהו דומה שממש יעזור לו לשפר את האנגלית שלו בגלל שבעבודה שלו הוא צריך לצאת לחו"ל ולכל מני מקומות אז הוא צריך אנגלית ברמה טובה... אם אתם יודעים על איזה תוכנה או שיטה או כל דבר אחר בבקשה תמליצו לי לא חשוב כמה יעלה... תודה מראש,עידן.
-
- 33 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אז זהו שמבחינת MP3 אני מסודר, אבל חסר לי לשמוע רדיו פה ושם, אני לא רוצה משהו בוקסה ולא משהו עם איכות זוועתית, ככה שהרדיואים של ה10 שקל עם לוגו של "סופר פארם" לא בא בחשבון מצד שני אני גם לא מתכוון להשקיע הרבה כסף באיזשהו נגן שמשולב, כי לא יהיה לי שום שימוש בו מעבר לרדיו, בקיצור אני מחפש משהו ביניים, שעדיין יתן עיצוב נורמלי ואיכות טובה, ומחיר שיצדיק קניה של "סך הכל רדיו". רב תודות (:
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
מישהו כאן עובד בתור מדפיס בחנות של פיתוח תמונות? ואם כן על איזו מכונה?
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
-
שלום,היום הלכתי ל-Office Depot --> וראיתי שם ספר של טכנאי PC על הדרך שמחבר הספר קוראים לו דורון סיון , הספר הוא צהוב כתום כזה , הוא עולה 170 ש"ח האם כדאי לי לקנות אותו? הוא יהווה לי עזרה בעתיד ? נ.ב הספר מדבר על חומרה , תוכנה , בעיות נפוצות ופתירתן , אבטחת מידע והגנה ורשתות... ועוד כמה נושאים אבל אלו בעיקרון , אנא תאמרו לי האם כדאי לי לרכוש את הספר , יש אותו למישהו פה? בתודה , VL.
-
- 10 תגובות
- 722 צפיות
-
-
האתר נוצר על ידי אחד מחברי הקהילה TORRENT-LEECH למי שמכיר http://www.merc-tech.org/ רק מידע אותכם במיוחד לכל ה*אבודים* באתר
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי התלבטות קשה. מה שווה את הכסף W800 או K750. איך איכות המצלמה של כל אחד,הרמקול, ה MP3,ה SPEAKER? ואיך הם לעומת יריבהם (נוקיה)? תודה.
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
היי, טוב אין יותר מידי מה להגיד - תעקבו אחרי ההוראות, זה מוסיף את כל משחקי המונדיאל ללוח שנה של האוטלוק File=>Import=>.vcs file מונדיאל שמח לכולם. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אני מחפש קטעי מוזיקה עוצמתיים עד כדי צמרמורת מסרטים או לא מסרטים תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לאחר שנשברה חתיכת התריס (שלה) שמחזיקה את התריס עצמו קניתי שלות חדשות אבל לא מצליח להכניס. תעזרו לי כבר חודש אני מנסה לעשות את זה.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לילה טוב לכולם ותודה מראש
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
לילה טוב כולם, אוקי אני חייב עזרה, ככה חבר שלי הראה לי לפני הרבה זמן שהוא צרב על דיסק כלשהו את המופע השלם של שלום אסייג (מדובר במופע של שעה וקצת) הוא צרב רק את הפס קול (בשביל להשמיע באוטו). עכשיו-כל המופע שקל בתוך הדיסק 44 קילו בייט!! למישהו יש מושג איך עושים כזה דבר? לכווץ פס קול של מופע שלם לפחות מחצי מגה? אני שואל מכיוון שאני רוצה להעביר את המופע לפאלפון בפורמט mp3. מקווה לקבל תשובה, טנקס
-
- 8 תגובות
- 563 צפיות
-
-
https://skypecasts.skype.com/skypecasts/home נו, מי פותח SkypeCast לזון ? למי שלא מבין, מדובר בשיחות דיון (סטייל PartyLine, רק חינם)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
כל פעם שאני מפעיל את האינטרנט על הטלויזיה מתחילים לרוץ קווי שלג כאלה(הם צצים באקראיות וחולפים מהר על פני המסך בצורה אופקית). כאשר אני מפעיל את הביטורנט או האימיול זה מתגבר. הזמנתי טכנאי של הוט, הוא אמר שכנראה המחשב פולט מתח (יותר מדי) שמשפיע על הטלויזיה אבל לא נראה לי זאת הבעיה בגלל ששמתי לב שהבעיה מחמירה ככל שאני משתמש יותר בפס הרחב. יש למישהו ניסיון עם בעיה כזאת או עצה לפיתרון?
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
אני לא מבין איך זה שאנחנו (ישראל) ניצחנו במלחמת העצמאות... בכל זאת היינו מול 5\6 מדינות ומדינת ישראל רק קמה. שמעתי שברוב הקרבות לנו היה יתרון מספרי דבר שאני לא מבין כי להם בלי ספק היה יתרון מספרי בגודל הצבא ובאוכלוסיה.
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אבל כשממממממממשששששששש משעמם לכם כשכול החברים שלכם במוד שביזות וכבדות .......
-
- 88 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Fnh20060503_3.xml&origin=ibo&layer=hp&layer2=&layer3=world ואם כבר במנועי חיפוש עסקינן A9 זונחת את גוגל לטובת הMSN SEARCH. מה שאני חושב שביל גייטס מנסה להגיד לגוגל זה GAME ON.
-
- 21 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Yf39qkvwOhU לא להאמין מה הולך שם :-X :-X
-
- 40 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם ויום עצמאות שמח ;D קיבלתי את המחשב החדש לא מזמן וסוף סוף הקאזה הקקא שלי התיחלה לעבוד. כללללל מקרה אני צריך שמות של שירים יפים,מוכרים, כאלו שאפשר לשים במסיבות וכו' שירי מועדנים גם, עברית ואנגלית....... תודה מראש, אה וגם לפני כמה ימים אמא הפתיעה אותי וקנתה לי פלאפון חדש: נוקיה 6280, הסליידר של נוקיה! טלפון מגניב לאללה. אבל הכי התלהבתי זה מהמצלמה שלו, קחו תמונות לדוגמא: http://img285.imageshack.us/my.php?image=0081xr.jpg זהו, אשמח לקבל שמות של שירים. דניאל
-
- 7 תגובות
- 762 צפיות
-
-
פשוט לראות איזה קורע זה.. שלא נדבר על האפקטים הקוליים.. לראות ולא להאמין
-
- 12 תגובות
- 842 צפיות
-


