עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by MOFRA,

    http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=1851 :lol:

    • 1 תגובה
    • 516 צפיות
  2. Started by קטין על ניקוטין,

    מה הקטע של זה חברים שלי בני 16-17 רואים את החרא הזה ואני לא מבין למה זה מצוייר כמו פוקימן וכל החרא הזה ועוד מתלהבים מזה שמים תמונות במסן ובאיסי של זה מישהו יכול להסביר?

    • 9 תגובות
    • 751 צפיות
  3. Started by R9547655G,

    Wel The Problem is That Emule Cant Connect, The Servers Are all Worked Yesterday and tody they not: "6/1/2006 10:57:27 AM: Error while connecting to DonkeyServer No2 (62.241.53.16:4242): Error 10061: No connection could be made because the target machine actively refused it. 6/1/2006 10:57:27 AM: Fatal Error while trying to connect. Internet connection might be down " while the connection is active...? edit: problem Solved : ExorZist Mod

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  4. Started by ktbnus,

    ברשותי מכשיר נוקיה 6230 ואני מחפש איקונים צבעוני שהיה לי במכשיר הקודם (6100). האיקון הוא איקון רגיל orange בצבע כתום, אבל אני לא מצליח לאת את האיקוניים הציבעוניים באתר של אורנג. אם מישהו יכול לעזור ב לינק, מספר, אתר או דרך חלופית להורדת האיקון אני אודה לו מאוד. תודה.

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  5. את הסאונד הראש של ה-Volume Control... אני משתמש באוזניות בלי איזה גורם באמצע... פשוט חיברתי את האוזניות ליציאה של הסאונד בכרטיס קול ועכשיו כל פעם שאני מעוניין להנמיך או להגביר את הסאונד אני נאלץ להיכנס ל-Volume Control ומשם להנמיך... אני מחפש תוכנה שתעשה את זה בעזרת קיצורים במקלדת... יש חיה כזאת?

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  6. Started by Peri228,

    למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג כרטיסים למופע של רוג'ר ווטרס ב 22.6? ומישהו מהפורום מתכוון להגיע ?

    • 10 תגובות
    • 706 צפיות
  7. תודה מראש.............

    • 11 תגובות
    • 841 צפיות
  8. Started by noambaum,

    http://thepiratebay.org יהי זכרו ברוך ! :'( :'( :'(

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  9. חתמו על העצומה והעבירו אותה לחבריכם: http://stopnvd.nl/

    • 39 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. איך אני יכול להתעדכן כל שבוע בהטבות של OrangeDay?

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  11. אתר הביטורנט ThePirateBay.org נסגר ע"י המשטרה השוודית שסגרה את האתר והחרימה ציוד ומסמכים של מפעילי האתר עם צו בית משפט למי שלא יודע , החוק בשוודיה מאוד גמיש בכל הקשור לזכויות יוצרים ופירטיות, עד עכשיו האתר נהנה מחסינות מסויימת ומהתעלמות הרשויות מהאתר, לא ידוע עדיין איזו חברת תקליטים\גוף אחר אחראי למהלך .. מקורות: http://www.slyck.com.nyud.net:8080/news.ph...ral-no-redirect ההודעה באתר עצמו: http://thepiratebay.org/

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by kinggil,

    אני צריך שמישהו ישלח לפה את השיר של עופר לוי אני ואת. תודה

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  13. http://news.walla.co.il/?w=//916376 אני מקווה שאין בקלטת תיעוד של איך הוא השיג את החומר...

    • 4 תגובות
    • 726 צפיות
  14. Started by Lirux,

    זה שיר דיי ישן ומפורסם...הוא הולך ככה... זאת השורה הראשונה: The moment i saw you... ואז בפזמון זה ככה: forever, forever... ועוד כמה מילים

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  15. Started by st0m,

    שלום לכולם ... אני חייב תוכנה שאני יוכל להקליט בה עד 10 דקות... לא יותר יש תוכנה כזאת ? ואם איכות טובה בבקשה תעזרו לי !! זה דחוף !!! אני חייב להקליט קטע בגיטרה ... וזה 5:20 דקות יש תוכנה כזאת שאפשר להקליט בה הרבה זמן והיא נוחה לשימוש ?!??! תודה .

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  16. המשך מפה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=184415.0 אבל פה לא מדברים על ילדים מתחת לגיל 12 ולמען האמת גבר בן22 וילדה בת 12 נראה לי יותר ב"סדר" משתי נשים והרבה יותר ב"סדר" מ 2 גברים ועוד משהוא שלא קשור אבל לא בא לי לפתוח שירשור חדש http://www.nothingtodo.co.uk/view/1762/movies/humorous-movies/die_hard_12.html

    • 36 תגובות
    • 3.9k צפיות
  17. Started by Unavoidable Encounter,

    פעם היה איזה מקרה שאיזה ילד קוריאני או מישהו מת בגלל שהוא שיחק במחשב ימים שלמים ורצופים בלי לאכול ולשתות ולישון מישהו יכול למצוא את הכתבה?

    • 4 תגובות
    • 601 צפיות
  18. שלום היום קניתי כלב מסוג רועה גרמני ואין לי שם בינתיים היא בת שלושה חודשיים משהו יכול לעזור לי ?

    • 57 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. Started by Patriot,

    היי כולם מה המצב ? טוב השאלה שלי היא כזאת אני ומשפחתי שוקלים או להצטרף ל-YES או להישאר עם HOT ולקבל 3 חבילות (בנתיים אנחנו עם HOT רק כמובן יש לנו את החבילה הבסיסית) יחד עם ההעצה של HOT יש את ההצעה של YES שכוללת 3 ממירים 3 חבילות המחיר הוא בערך אותו מחיר כידוע Yes גובים דמי התקנה של הצלחת ו-Hot לוקחים על כל ממיר 10 שקלים לחודש עוד עובדה קטנה שבעקבותה אני נוטה לטובת HOT היא: יש לי 5 טלוויזיות בבית והצעה שקיבלנו היא ל-3 ממיירים כמובן שאם נחליט לצרף עוד שני ממירים גובה המחיר יגדל דבר אחרון אם באמת אני בסוף אמצא ש-YES טובים יותר מאשר HOT אז העובדה שציינתי כאן תהפוך לשולית יותר

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  20. Started by קטין על ניקוטין,

    יש לי איזה מכשיר בבית שקיבלתי עם המשקל באלקטרוני הוא עובד ככה אתה מגדיר גובה/מין/משקל שם את האגודלים עליו בנק' מסויימות הוא מחשב את אחוזי השומן לי זה הראה 20 אחוז זה בסדר? נראה לי קצת הרבה.. מה דעתכם על כל החרא הזה? http://www.israelbody.org/store/prodinfo.asp?prod=214 זה עוזר או שדופק את הגוף? הבן אדם הזה לדעתם זאת עבודה נטו בחדר כושר או שמלא חומרים מגעילים? http://www.israelbody.org/

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  21. Started by avi2014,

    יש לי מגן בעוד שבוע ובגרות בעוד שבועיים-שלוש... עכשיו יש לי במחברת טונות של חומר..ואני לא יודע מאיפה אני מתחיל יש אתרים טובים ללמוד בהם לשון?? את המיקוד יש לי אבל הוא לא מתומצת מי יודע מה וכללי מידי.. תודה!

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  22. אני מחפש את התווים לגיטרה של השיר "מסמר קטן" של נעמי שמר. חיפשתי בגוגל, לא מצאתי. תודה לעוזרים עריכה: אקורדים זה מה שקורה כשסקסופוניסט מדבר עם גיטריסטים...

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  23. Started by MaC_MaN,

    אגידו לי אנשים מישהו אולי יודע כמה זמן וכמה שאלות יש למבחן A+ 220-302 "מערכות הפעלה"? ואם יש בכולם כך?

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  24. Started by xtract1,

    אנשים הדמויות וכל התמונות שמופיעות על הקופסאות של הכרטיסי מסך מדהימות! למישהו יש קישור לתמונות או לאתרים עם תמונות כאלה? באיכות טובה לפחות?

    • 1 תגובה
    • 754 צפיות
  25. לא יודע, אןלי זאת השעה, אבל אני מסתכל בדיוק באיביי (הזמנתי איזה משהו לעצמי) , ובדף הראשון מופיע IPOD ב TOP TEN MOST WANTED (היה אמור להתפרסם ב-5 בבוקר, אבל משום מה זה לא הצליח) אז הקלקתי, (סתם בשביל לראות, לא שאני רוצה אייפוד, לי בכלל יש H120 של אייריבר..) ומיינתי לפי מחיר ואני רואה שם עשרות (אולי מאות) מכירות של אייפודים שונים, חדשים, במחיר התחלתי של 0.1$ שנסגרות עוד 20 שעות כולן בערך וכאילו, אף אחד לא הציע עליהם שום דבר רק להציע ולזכות, יש פשוט אינסוף מכירות אבל המשלוח הוא רק לארה"ב וקנדה קניתי לעצמי משהו אחר די בזול בפומבית שם, מרוצה מהמחיר, מהקניה, מהמוכר, מהמשלוח והכל.. מישהו יכול להסביר את התופעה הזאת של ה IPODS ? ולא תגידו שמי שמוכר זה סתם נוכלים, זה חנ…

    • 10 תגובות
    • 839 צפיות

דיונים חדשים בפורומים