עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by overload,

    העברה בזמן נסיעה (בכל מהירות) מניוטרל לD יכולה לפגוע בתיבה?

    • 34 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. http://www.gamershood.com/game.php?id=1441

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  3. Started by M.G.,

    עשינו אתמול דיון עם כמה חברים (חלקם קרביים וחלקם ג'ובניקים...) לגבי סוגי נשקים ומה הכי טוב. הגענו למסקנה שלכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו - אין נשק מושלם. מה אתם חושבים, ולמה?

    • 33 תגובות
    • 3.7k צפיות
  4. מסמך נדיר, ממש מצמרר! לחכות בסבלנות לשירת התקווה. הקלטה נדירה של שירת התקוה מלפני 61 שנה שנערכה ע"י כתב ה BBC שרות השידור בריטי במאי 1945 במחנה הריכוז ברגן-בלזן אשר בצפון גרמניה. הצבא הבריטי אשר שחרר את המחנה מצא שם כמה אלפי ניצולים כמחציתם יהודים, רבים היו במצב גסיסה. הרב הצבאי הבריטי אירגן תפילת קבלת שבת, עבור היהודים במקום היתה זו קבלת השבת הראשונה אחרי 6 שנות מלחמה, ואחרי יותר מ- 10 שנות רדיפת יהודים על אדמת גרמניה. במאמץ רב, התארגנו היהודים, וביודעם שמקליטים אותם - ושרו את התקוה. אגב, זו גרסה מיושנת של שירת התקוה, בסגנון תחילת המאה ה- 20. בינתים עבר ההימנון שלנו שינויים קלים והוא נשמע היום קצת אחרת. נפתלי בלבן, לינק לאתר ההקלטה: http://genealogy.org.il/BergenBelsenHa…

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by Sp_RuS,

    יש פה הרבה אנשים מבוגרים, בעליי רכב... אז רציתי לשאול, כמו שיש את HWZONE שזה פורום עם נושאי תחזוקה של מחשב וכל מיני כאלה.... האם יש משו דומה בהקשר לרכבים? תחזוקת רכבים וכאלה... הא? מישו מכיר פורום כזה? תנו לינק בבקשה..

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  6. Started by Street-Fighter,

    שלום לכולם השאלה שלי היא איזה מן המטוסים הבאים מיועד יותר לתקיפות אויר-אויר ואיזה מהם לתקיפות של הקרקע: המטוסים הם F16 ו15. תודה מראש.

    • 112 תגובות
    • 6.3k צפיות
  7. לא שאני שיחקתי במשחק הזה בחיים שלי ....אבל לא משנה לאן אני גולש(אפילו אתרי זימה לרוב זה תעות באקלדה או המחשבה שלי הישתגע) אני רואה את שער הפתיחה של מלחמת העולמות... קודם כל מה זה ... שנים מה הם רוצים... שלישית מה עשיתי .... רבעית משהו באמת משחק במשחק הרשת הזה....

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  8. פרצתי לפניי כמה דקות לאתר של XBOX צרפת כי ראיתי בפורומים שלהם הודעה אנטישמית ולאדמין שלהם גם קוראים מחמוד. אין לי רגשות אשם ולא הרסתי משהו לבינתיים... אבל יש לי את כל הדטא בייס שלהם \=

    • 109 תגובות
    • 5.9k צפיות
  9. השאלה בכותרת

    • 9 תגובות
    • 820 צפיות
  10. Started by MOFRA,

    http://www.yourdailymedia.com/media/1147172692/One_Night_Stand תגובות בבקשה

    • 0 תגובות
    • 491 צפיות
  11. Started by MOFRA,

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  12. http://vidcrazy.com/videos/funny/freakshow_on_so_you_think_you_can_dance/ אם אתם רוצים שאני יביא עוד תנו תגובות בבקשה כי אם לא אני יפסיק

    • 14 תגובות
    • 950 צפיות
  13. אם מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג אלבום שלהם אז שיגיד לי בבקשה אפשר גם בה"פ

    • 9 תגובות
    • 792 צפיות
  14. חג שמח לכל בית ישראל. הכנתי קטע חדש וניסיתי להכין משהו מקפיץ פחות או יותר .. יענו למועדונים - הקטע נתון תחת חוות תעדכם http://rapidshare.de/files/21968936/KOBrA_-_To_Rush.mp3.html (כדי להוריד יש ללחוץ על מקש ה"FREE" ולאחר מכן לחכות עוד 24 שניות -->להקיש את הקוד שבתמונה ולחיצה על הורדה) שם הקטע כפי שאתם בטח רואים הוא KOBrA - To Rush אבל זו היא גרסא ראשונית ככה שתנו לי חוות דעת כדי שאוכל לשנות אותו בהתאם .. בנוסף לא מזמן פירסמתי כאן רמיקס שעשיתי בסגנון מוסיקה שחורה והנה הלינק למי ששמע ולמי שלא : http://stage.co.il/media/yakovhahiasvilli568837.mp3 KOBrA !

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  15. Started by omri_ro,

    כמו שנאמר "לך חפש..." לא יודע מה איתכם אבל אותי זה פשוט קרע מצחוק (כשהפנו את תשומת ליבי) [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  16. למי שלא יודע ה 6 ליוני קרב כלומר בקרוב התאריך יהיה 06.06.06 כבר היום הרבה נשים שאמורת ללדת ניגשות לרופאים בשביל לקבל עזרה ולדעת מה אפשר לעשות בשביל לא ללדת בתאריך הזה. מה ידוע לנו על 666? ההזכר הראשון של המספר 666 מופיע בתנ"ך ומאפיין אושר של המלך. מלאכים א' פרק י' פסוק י"ד. בחיינו נפגוש מקרים רבים הקשורים למספרים (ראה תרד שלא מזמן פתחתי על מיסטיקה ומספרים) אך רבים קשורים דווקא לספר 666 דוגמא פשוטה: מולקולת הפחמן אחד ממרכיבי היסוד של כל המולקולות בגוף החי, מורכבת מ 6 אלקטרוני, 6 פרוטונים ו 6 ניטורנים. עוד דוגמא במיסטיקה של מספרים התאריך ה 11 לספטמר 2001. ספטמבר = 9 9+1+1=11 המטוס הראשון שהתנגש היה American Airlines Flight 11 האותיות AA גם יכולות להיות מפונחות כ …

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. השאלה בכותרת.

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  18. Started by oba3k,

    חוץ מהסמויה וRESCUE ME יש עוד משהו?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by et_gershon,

    מישהו היה בהפנינג של גיימר היום?. מישהו השתתף בתחרויות? מישהו השתתף בתחרות מודינג? עם הייתם שתפו איך היה! אני הייתי פעם ראשונה והיה מאוד נחמד לדעתי, אבל התגובות קשות על האירוע הזה (חוץ משלי) ! תגובות!

    • 10 תגובות
    • 820 צפיות
  20. Started by et_gershon,

    יש לי 100 הזמנות לג'ימייל עם מישהו רוצה שיישאיר אימייל נוחכי ואני יישלח לו ביי

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  21. Started by patrik,

    תודה לעונים.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Yehudaa,

    היהודים החסידים היו נוהגים לקום בחצות הלילה ולבכות על חורבן בית המקדש (תקון חצות) לשם כך היו יושנים מוקדם, והיה להם תרנגול מיוחד שהיה קורא בקול בדיוק בחצות הלילה נפתלי היה אחד מאותם חסידים יום אחד עבר נפתלי לגור בבית חדש, בשכנות עם יהודי אחד שקראו לו עובדיה. נפתלי כהרגלו היה מתעורר בחצות הלילה לצווחות "התרנגול המיוחד" ומשום מה עובדיה שכנו לא היה "אוהב" את התרנגול המיוחד לילה אחד בחצות הקדים עובדיה את נפתלי... עובדיה תפס את התרנגול והתחיל מסובב לתרנגול את הראש נפתלי :"למה אתה מסובב לתרנגול את הראש ??!" עובדיה: "אל תדאג ! אני מכוון אותו לשעה יותר מאוחרת !"

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. איזה ארגון טרור אתם הכי אוהבים?

    • 99 תגובות
    • 10k צפיות
  24. Started by SweeT_EviL,

    אני יושב עכשיו ללמוד למתכונת שיש לי ואני לא יודע איך למצוא פועל.... (אל תגידו לי אם אתה לא יודע עד עכשיו אז כבר לא תידע וכל מיני שטויות כאלה) למשל יודעת זה פועל? קיצר איך אני יכול לדעת/למצוא מהו הפועל במשפט

    • 18 תגובות
    • 4k צפיות
  25. Started by DimaX,

    היי! בשבוע וחצי האחרונים, כמעט כל קובץ ששולחים GMAIL מכווץ אותו לזיפ אוטומטית משום מה(כנראה הם החליטו שככה הם ירוויחו עוד קצת רוחב פס\מקום בHDD).. עכשיו ב90% מהקבצים ששולחים לי ואני מוריד אותם, פותח את הזיפ ומה אני מגלה? CORRUPTED!!! גם לכם זה ככה??? עריכה: תענו גם אם זה לא קורה לכם!!

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים