כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
-
עשינו אתמול דיון עם כמה חברים (חלקם קרביים וחלקם ג'ובניקים...) לגבי סוגי נשקים ומה הכי טוב. הגענו למסקנה שלכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו - אין נשק מושלם. מה אתם חושבים, ולמה?
-
- 33 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
מסמך נדיר, ממש מצמרר! לחכות בסבלנות לשירת התקווה. הקלטה נדירה של שירת התקוה מלפני 61 שנה שנערכה ע"י כתב ה BBC שרות השידור בריטי במאי 1945 במחנה הריכוז ברגן-בלזן אשר בצפון גרמניה. הצבא הבריטי אשר שחרר את המחנה מצא שם כמה אלפי ניצולים כמחציתם יהודים, רבים היו במצב גסיסה. הרב הצבאי הבריטי אירגן תפילת קבלת שבת, עבור היהודים במקום היתה זו קבלת השבת הראשונה אחרי 6 שנות מלחמה, ואחרי יותר מ- 10 שנות רדיפת יהודים על אדמת גרמניה. במאמץ רב, התארגנו היהודים, וביודעם שמקליטים אותם - ושרו את התקוה. אגב, זו גרסה מיושנת של שירת התקוה, בסגנון תחילת המאה ה- 20. בינתים עבר ההימנון שלנו שינויים קלים והוא נשמע היום קצת אחרת. נפתלי בלבן, לינק לאתר ההקלטה: http://genealogy.org.il/BergenBelsenHa…
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש פה הרבה אנשים מבוגרים, בעליי רכב... אז רציתי לשאול, כמו שיש את HWZONE שזה פורום עם נושאי תחזוקה של מחשב וכל מיני כאלה.... האם יש משו דומה בהקשר לרכבים? תחזוקת רכבים וכאלה... הא? מישו מכיר פורום כזה? תנו לינק בבקשה..
-
- 4 תגובות
- 810 צפיות
-
-
-
לא שאני שיחקתי במשחק הזה בחיים שלי ....אבל לא משנה לאן אני גולש(אפילו אתרי זימה לרוב זה תעות באקלדה או המחשבה שלי הישתגע) אני רואה את שער הפתיחה של מלחמת העולמות... קודם כל מה זה ... שנים מה הם רוצים... שלישית מה עשיתי .... רבעית משהו באמת משחק במשחק הרשת הזה....
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
-
-
http://www.yourdailymedia.com/media/1147172692/One_Night_Stand תגובות בבקשה
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
http://vidcrazy.com/videos/funny/freakshow_on_so_you_think_you_can_dance/ אם אתם רוצים שאני יביא עוד תנו תגובות בבקשה כי אם לא אני יפסיק
-
- 14 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אם מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג אלבום שלהם אז שיגיד לי בבקשה אפשר גם בה"פ
-
- 9 תגובות
- 792 צפיות
-
-
חג שמח לכל בית ישראל. הכנתי קטע חדש וניסיתי להכין משהו מקפיץ פחות או יותר .. יענו למועדונים - הקטע נתון תחת חוות תעדכם http://rapidshare.de/files/21968936/KOBrA_-_To_Rush.mp3.html (כדי להוריד יש ללחוץ על מקש ה"FREE" ולאחר מכן לחכות עוד 24 שניות -->להקיש את הקוד שבתמונה ולחיצה על הורדה) שם הקטע כפי שאתם בטח רואים הוא KOBrA - To Rush אבל זו היא גרסא ראשונית ככה שתנו לי חוות דעת כדי שאוכל לשנות אותו בהתאם .. בנוסף לא מזמן פירסמתי כאן רמיקס שעשיתי בסגנון מוסיקה שחורה והנה הלינק למי ששמע ולמי שלא : http://stage.co.il/media/yakovhahiasvilli568837.mp3 KOBrA !
-
- 5 תגובות
- 673 צפיות
-
-
כמו שנאמר "לך חפש..." לא יודע מה איתכם אבל אותי זה פשוט קרע מצחוק (כשהפנו את תשומת ליבי) [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
למי שלא יודע ה 6 ליוני קרב כלומר בקרוב התאריך יהיה 06.06.06 כבר היום הרבה נשים שאמורת ללדת ניגשות לרופאים בשביל לקבל עזרה ולדעת מה אפשר לעשות בשביל לא ללדת בתאריך הזה. מה ידוע לנו על 666? ההזכר הראשון של המספר 666 מופיע בתנ"ך ומאפיין אושר של המלך. מלאכים א' פרק י' פסוק י"ד. בחיינו נפגוש מקרים רבים הקשורים למספרים (ראה תרד שלא מזמן פתחתי על מיסטיקה ומספרים) אך רבים קשורים דווקא לספר 666 דוגמא פשוטה: מולקולת הפחמן אחד ממרכיבי היסוד של כל המולקולות בגוף החי, מורכבת מ 6 אלקטרוני, 6 פרוטונים ו 6 ניטורנים. עוד דוגמא במיסטיקה של מספרים התאריך ה 11 לספטמר 2001. ספטמבר = 9 9+1+1=11 המטוס הראשון שהתנגש היה American Airlines Flight 11 האותיות AA גם יכולות להיות מפונחות כ …
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
מישהו היה בהפנינג של גיימר היום?. מישהו השתתף בתחרויות? מישהו השתתף בתחרות מודינג? עם הייתם שתפו איך היה! אני הייתי פעם ראשונה והיה מאוד נחמד לדעתי, אבל התגובות קשות על האירוע הזה (חוץ משלי) ! תגובות!
-
- 10 תגובות
- 820 צפיות
-
-
יש לי 100 הזמנות לג'ימייל עם מישהו רוצה שיישאיר אימייל נוחכי ואני יישלח לו ביי
-
- 5 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
היהודים החסידים היו נוהגים לקום בחצות הלילה ולבכות על חורבן בית המקדש (תקון חצות) לשם כך היו יושנים מוקדם, והיה להם תרנגול מיוחד שהיה קורא בקול בדיוק בחצות הלילה נפתלי היה אחד מאותם חסידים יום אחד עבר נפתלי לגור בבית חדש, בשכנות עם יהודי אחד שקראו לו עובדיה. נפתלי כהרגלו היה מתעורר בחצות הלילה לצווחות "התרנגול המיוחד" ומשום מה עובדיה שכנו לא היה "אוהב" את התרנגול המיוחד לילה אחד בחצות הקדים עובדיה את נפתלי... עובדיה תפס את התרנגול והתחיל מסובב לתרנגול את הראש נפתלי :"למה אתה מסובב לתרנגול את הראש ??!" עובדיה: "אל תדאג ! אני מכוון אותו לשעה יותר מאוחרת !"
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני יושב עכשיו ללמוד למתכונת שיש לי ואני לא יודע איך למצוא פועל.... (אל תגידו לי אם אתה לא יודע עד עכשיו אז כבר לא תידע וכל מיני שטויות כאלה) למשל יודעת זה פועל? קיצר איך אני יכול לדעת/למצוא מהו הפועל במשפט
-
- 18 תגובות
- 4k צפיות
-
-
היי! בשבוע וחצי האחרונים, כמעט כל קובץ ששולחים GMAIL מכווץ אותו לזיפ אוטומטית משום מה(כנראה הם החליטו שככה הם ירוויחו עוד קצת רוחב פס\מקום בHDD).. עכשיו ב90% מהקבצים ששולחים לי ואני מוריד אותם, פותח את הזיפ ומה אני מגלה? CORRUPTED!!! גם לכם זה ככה??? עריכה: תענו גם אם זה לא קורה לכם!!
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-


