עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by kinggil,

    יש שיר של ביונס שנקרא Pirty boy?

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  2. Started by morangal555,

    שלום ברשותי DVD קורא DIVX של חברת VERTEX יש לי בעיה בזמן צפייה בסרט מסוג DIVX הקול מפסיק לאחר זמן מה יתכן ומדובר בתקלה אך עוד לפני כן ברצוני לנסות ולבצע עדכון תוכנה השאלה היא האם משהו יודע את כותב האתר או מהיכן ניתן להוריד זאת תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  3. Started by stone cold,

    לו מיזמן חיפשתי שירים מגרנדיה (סידרת מישחקי וידיאו )וניתקלתי בשיר- Miz - In The Sky Grandia III השיר היה מאוד יפה אומנם פופ וחצי מהמילים ביפנית אבל קליט יש לה עוד שירים יפים? דרך אגב לא זמרת יפה http://images.google.com/images?q=Miz&hl=en&btnG=Search+Images אבל קול מצוין-

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  4. מה אומר מספר הMA בסוללות נטענות? למשל כמו סוללה עם 2300mA מה זה אומר על הסוללה?

    • 8 תגובות
    • 3.3k צפיות
  5. Started by PayneBack3251,

    שלום. ראיתי פרק של WWE והיה באמצע חלק משיר שנשמע לי מוכר אז רציתי לדעת אם מישהו יכול לזהות לי אותו, http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=32676E8B35D17CD2 תודה מראש,עידן.

    • 5 תגובות
    • 706 צפיות
  6. היום ברדיו איזה בחורה אמרה שהאירנים חושבים שהם נצר לגזע הארי זה נכון? כי אם כן אז קודם :kopfpatsch: ואחרי זה- זה מסביר למה הם אוהבים נצים שלפי תורת הגזע אמורים לישנוא אירנים ולחשוב שהם גזע נחות איך בדיוק הם יכולים לחשוב שהם גרמנים אם אין פרסים בלונדינים טיבעי ואם יש לפרסים עינים בהירות זה נדיר מאוד איך זה מיסתדר אם האמונה שלהם?

    • 47 תגובות
    • 8.4k צפיות
  7. Started by HiperPsY,

    תמיד סיקרן אותי מה ההבדלים בין מאגנז יפהיפה לג'נט רגיל....במה הם שונים חוץ מהיופי?

    • 9 תגובות
    • 4k צפיות
  8. http://www.evanwashere.com/StolenSidekick/ http://www.msnbc.msn.com/id/6409077 בחורה נסעה במונית, שכחה את הפלאפון. היא בקשה שיחזירו אותו (צלצלה אליו\שלחה הודעות עם פרס כספי). מסתבר שהוא נגנב ע"י מישהו שנכנס א"כ למונית. היא קנתה את אותו הפלאפון, ואחרי שהדליקה אותו, הופתעה לגלות תמונות שצולמו ע"י הגנבים. בעזרת ידיד שלה, שמבין קצת במחשבים, הם גילו את המייל שהגנבים השתמשו בפלאפון (המידע נשלח לשרת של הספק ואז בחזרה אליהם). הם חיפשו את המייל בגוגל, ומצאו את את המשתמשים שלהם בMyspace. מדובר באח, חייל בצבא ארה"ב (בן 25). אחות בת 16, עם תינוק, וחבר שלה בן 24-26. לאט לאט אנשים התחילו להכנס לאתר, ובעזרת Digg.com, הם קיבלו חשיפה גדולה יותר, ואחרי 3-4 ימים כבר מדובר בחשיפה בקנ…

    • 5 תגובות
    • 927 צפיות
  9. צריך דרכים להרגיע ולעזור לי, הייתי היום בים ומרוב טיפשוטי נשרפתי כאילו אין מחר. כבר מרחתי איזה קרם שמצאתי באמבטיה, אבל אני מחפש שיטות ידועות כאלה אם יש... ובבקשה אל תרצו לי שזה לא בריא וכ"ו, אני יודע! ועדיין כמו אידיוט עשיתי את זה. מתי אני ילמד כבר להתמרח אחרי 10 דקות ולא 40? שונא ליהיות לבנבן!

    • 30 תגובות
    • 18.7k צפיות
  10. Started by moshe55501,

    בבקשה אם אתם יכולים תציעו רעיונות לפרוייקטים בחופש תרשמו כל מה שצץ לכם בראש

    • 53 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by Judas Iscariot,

    המורה שלי נתנה לנו דפי תירגול על מנת להכין אותנו למגן. יש שם את התרגיל הבא (איך אני יכול לעשות ניקוד באותיות כדי שתראו גם את הניקוד?): 16. א. הם נוכחים לדעת זאת. ב. אתם נוכחים בחדר. הפעלים נבדלים זה מזה: 1. בבנין ובגוף 2. בשורש בלבד 3. בשורש ובבניין 4. בגוף ובזמן אחרי שבדקתי כל אחד מהפעלים יצא לי ש: 1. הראשון השורש שלו הוא י.כ.ח הבניין נפעל הגוף נסתרים והזמן הווה 2. השני השורש שלו הוא נ.כ.ח הבניין קל הגוף נוכחים והזמן הווה כפי שניתן לראות, אף אחת מהאופציות לא מתאימה למה שיצא לי מכיוון שיצא לי שהפועלים שונים זה מזה בשורש, בבניין ובגוף. עיזרו נא לי :<

    • 12 תגובות
    • 840 צפיות
  12. Started by Dark Respect,

    מישהו יכול?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by compman112,

    אני בן 16 תנו לי הצעות עבודה, באזור רמת גן\גבעתיים. בעיקר עבודות לכסף קל. תודה

    • 64 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. חבר'ה יש לי אזרחות פולנית. יש לי ויכוח קטן עם סבא...אני חושב שקראתי באיזה מקום שמי שיש לו אזרחות באחת ממדינות איחוד אירופה יכול ללמוד בחינם או תמורת סכום סמלי בכל מדינות איחוד אירופה. אני צודק? איך זה בדיוק הולך... ??? ואם כבר שאלתי..מישהו יודע אם פסיכומטרי תפס באירופה?

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by VL,

    ??? בכלל כלום לא עבד...לא האתר ולא הפורום

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  16. Started by bad boy,

    היי שלום אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשים את השאלות שלי אבל לא מצאתי מקום אחר אז ככה אני צריך ליפרוץ פלאפון נוקיה 3100 (צביקה פיקה) הפלאפון הוא מחברת אורנג' ואני רוצה שהוא יהיה גם בישביל הסים שלי כלומר הסלקום מישהו יכול להביא תוכנה או מדריך או שהוא בעצמו יעזור לי בבקשה זה דחוף מאוד אני צריך סים פרי למי שלא הבין

  17. http://gabbly.com/http://hwzone.co.il חמוד, לא ? אפשר לפתוח כזה לכל דומיין רק לשנות בכתובת את הדומיין למה שרלוונטי נ.ב לא שאני מתכוון שזה יהיה הצ'ט הרשמי של האתר, אין צורך לנעול פה את הת'רד שלי, סתם מפרסם את השירות הזה...

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. שלום לכולם יש לי כמה שאלות שמעניינות אותי כבר כמה זמן. נגיד בנאדם רוצה להרזות[לאו דווקא לרדת במשקל, אלא להרזות מבחינת הגוף]. מה יעזור לו יותר: א. לרוץ ריצה קצרה יחסית[2000-2500 מטר] אבל הכי מהר שהוא יכול[נניח 13 קמ"ש]. ב. לרוץ מרחקים ארוכים יותר[3500-4000 מטר] אבל במהירות איטית במעט[נניח 11.5-12 קמ"ש]. מה יעזור לו להרזות יותר, לשרוף שומנים וקלוריות, מהר יותר? ובצורה יותר בריאה ויותר משמעותית[כלומר בצורה יותר מורגשת]? תודה מראש נ.ב יש להתעלם מכל נושא הדיאטות והשטויות האלה... רק מבחינת הריצה נטו מה יותר ישרוף שומנים ודברים כאלה.

    • 6 תגובות
    • 657 צפיות
  19. עד לפני שבועיים ראיתי את השכונה שלי כגוש ענק שאפשר היה לדמיין בו כבישים ראשים. היום אני נכנס לגוגל ומגלה שלא רק שאני רואה בבירור את הכבישים אלא גם את הבית שלי והחנייה והגינה ואפילו מכוניות שנוסעות בכביש. אז אמנם זו לא הרזולוצייה בה רואים ערים בארה"ב אבל זה ממש לא היה כך לפני אלא אם כן עשיתי משהו לא טוב (גם אופצייה). בכל מיקרה רואים משדה דוב ודרומה כמה ק"מ לאורך החוף באיזור ת"א ונראה לי ככל שיורדים דרומה זה גדל בקו החוף. די מדאיג, רואים גם שטחים צבאיים בבירור כולל מבנים דרכים והכל. שיהיו בריאים - לפחות אפשר להראות לחברים מהעולם את הבית, הבריכה ואיך בדיוק נראה חוף הים (אפילו אפשר לראות את הכסאות של המסעדות בחוף) 8) (למקרה שעשיתי איזו טעות לפני שמנעה ממני רזולוציות גבוהות בח…

    • 113 תגובות
    • 11k צפיות
  20. ?

    • 82 תגובות
    • 5.3k צפיות
  21. פעם פרסמתי את הציון שלי ב 3dmark עכשיו כל פעם שאיזה מישהו מעלה את הציון שלו או מגיב אני רואה את זה בתגובות חדשות וזה כבר מזמן לא מעניין אותי, או כל מניי נושאים לא מעניינים שהגבתי עליהם עכשיו אני צריך לאכול אותה ולראות אותם ב"תגובות להודעות שלי" תעשו איזה אפשרות להפסיק נושאים שכבר לא מעניינים כי זה מאוד מציק,

    • 4 תגובות
    • 534 צפיות
  22. ניסחתי מכתב. בבקשה תוסיפו עליו עוד סיבות שאני יכול להביא שיעזרו לי, פרטים שירחיבו את הסיבות שכבר ציינתי, ועוד עצות... תודה לכבוד לשכת גיוס אזורית ירושלים הנדון: דחיית תאריך גיוס ההני פונה אליכם בבקשה לדחות את גיוסי בשישה חודשים לפחות בגלל הסיבות שלהלן: *עלי להשלים ולשפר בגרויות. *בכוונתי להכנס לכושר ולשפר את בריאותי כדי שהשירות יהיה לי יותר קל, ולמען העלאת פרופיל עתידית אפשרית. *לא הספקתי להשיג מיונים לתפקידים שאני חפץ בהם ונכון לעכשיו אני אמור להיות מגויס ל"כלל צה"לי" למרות הקב"א הגבוהה שלי (54) בכבוד רב, **** *****

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by Gohan,

    אני צריך שהוא יהיה גם פלאפון ועדיף שמערכת ההפעלה תהיה של microsoft ולא palmos שהמחיר יהיה עד400$ (אפשר גם מחול - עדיף שתתנו אתר אמין שגם שולך לארץ אם אתם ממליצים מחול) תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  24. Started by WaRez.,

    כן כןכןכןכן כנסו לפה http://www.zooreka.com/photo-102097.html תיראו איזה מותק =] והוא גדל עם ניכנסים הרבה!

    • 3 תגובות
    • 693 צפיות

דיונים חדשים בפורומים