כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
To limit number of jerks who want to have an account here, you'll have to answer one simple question: Given the sequence: M, T, W, T, F... - What's the next letter? רעיונות יתקבלו בברכה
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
הגודל של החדר שלי זה 2.80X4.50 ואני רוצה לעשות משהו בסגנון של החדר של ][ U S A lR ][/\][ רק בלי כל הבידודים והדברים האלה.. למישהו יש תמונות ברורות מהחדר שלו? אני רוצה לקחת השראה מהחדר שלו
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.metacafe.com/watch/152624/criss_angel_and_half_a_woman/
-
- 23 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
יש לי פיירפוקס 1.5. שורת הטאבים היא למעלה כמו שמוצג בתמונה הראשונה.. אני רוצה להוריד אותה למטה כמו שמוצג בתמונה השניה,ליד שורת המשימות (התחל) אם אפשר אז איך עושים את זה? נ.ב אם זה לא הפורום המתאים אם אפשר רק להעביר אותי לפורום המתאים. תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אומרים שיהיה הפתעה ואוקראינה תיקח או שיהיה תיקו מה אתם אומרים? זקוק לתשובות מהירות
-
- 7 תגובות
- 698 צפיות
-
-
מישהו יודע אם השעון הזה מיובא לארץ ואיפה אפשר לקנות https://wx15.registeredsite.com/user1041215/default.aspx
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
-
http://www.tv5.org/TV5Site/la_linea/index.php?numero=2 ברום ברום בא הא הא !
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
-
-
טוב אז ככה.. בדומינו.. מי מתחיל? כאליו איך מחליטים מי מתחיל? למי שיש 6 6 או 5 5 או 4 4 או ..... ? או שפשוט מגרילים מי מתחיל ואז הוא פשוט שם משו על השולחן? ועוד שאלה, נגיד כשמישו לוקח אבן מהקופה, אז תורו שוב נכון?
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=7025771467833725116&q=tiger+fight+lion
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שמעתי שלכל אחד "יש זכות" להיכשל במקצוע אחד בבגרות. האם זה נכון?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.donpixel.com/play/en/060425120954 score : 386
-
- 44 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
הנה החידה לדרישת הקהל יש רגל מסיימת: כשבתום הדקה האחרונה עוד כיבוש של השחקן המופלא, חמש ארבע זו התוצאה. אני חושב שהמילה הראשונה יכולה להכיל בתוכה או את המילה וי (ניצחון-דרישת הקהל) או שער (דרישת הקהל). בתום הדקה האחרונה זה סוף המילה תשעים (אולי בסוף המילה הראשונה תהיה ם (מ סופית). נו תעלו הצעות...
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אנשים אתם חייבים לראות את הסרט הזה...פשוט סרט גדול. בקצרה יש שתי כנופיות אחת של הבוס - המאפיה של הכושים . והשנייה של הרבי - המאפיה של היהודים הדתים. שתי המאפיות האלה לקחו בטעות את הבן אדם הלא נכון....ואתר השאר אתם חייבים לראות. אתם לא תבינו כלום עד ל 10 הדקות האחרונות של הסרט. צפיה מהנה.
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תמיד דוסים בארהב אומרים את זה,הבנתי שזה סוג של שתיה...מה זה,זה שרי?
-
- 5 תגובות
- 4k צפיות
-
-
סתם לידע כללי מעניין אותי כמה כסף עולה הפרסום באתרים הגדולים אז מי שיודע דברו.....
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום. אני עושה עבודה על יהודי בודפשט במלה"ע השנייה. אני חיפשתי וללא הצלחה חומר על יהודי הונגריה לפני מלה"ע השנייה עם דגש על חיי היום יום שלהם כמו עיסוקים עקריים, תנועות נוער, בתי ספר וכ'ו אולי תוכלו לעזור לי למצוא חומר כי אני כרגע עובד עצות :'( אני אדבר עם יד ושם בקרוב אך רציתי להתחיל ולעבוד אז אם תוכלו לעזור לי למצוא כצת חומר לפני תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
ראיתי את הטרילוגיה של מלחמת הכוכבים והתאהבתי (במיוחד ב- 2 ו- 3 ) ועכשיו אני רוצה לקנות את ה- DVD. בדקתי באינטרנט אבל מוכרים רק את 4+5+6 כסידרה ואת השאר בניפרד. יש למישהו מושג איפה אפשר להשיג את כולם ביחד עם כל הבונוסים ותרגום עיברי כמובן? אגב, תגובות על הסרט תקבל כאן בברכה! ושאלה נוספת, למה התחילו את הסידרה מהאמצע ולא מההתחלה?
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=92422 :silly:
-
- 54 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
זה נכון שמותר להיכשל במקצוע חובה אחד ועדיין לקבל תועדת בגרות מלאה?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זהו שיר באנגלית , קצבי עם מילים (יכול להיות שאני יטעה קצת בהגייה שלהם) ... המילים הם : i have to be .... by your side תודה
-
- 0 תגובות
- 518 צפיות
-
-
יש שם שיר כשד"ר איוול ומינימי בכלא הם שרים שיר עם כל העצורים... זה לש אמינם נראה לי אבל אני לא יודע את השם תודה לעוזרים...
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-


