עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ראיתי באתר של נענע קישורים לתוצאות בחינות הבגרות בהכל: תנ"ך, היסטוריה, אנגלית, מתמטיקה.. כל השאלונים על הכל... השאלה עד כמה זה אמין ואם זה לא משוחד במקצת בכל זאת זה של "יואל גבע" עד כמה זה יכול לשמש אינדיקציה טובה?

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  2. היי אנשים!! ;D היום בכיכר רבין בת"א, הולך להתארגן קרב כריות ענקי ו"ספונטני" ע"י קבוצת Mobile Clubbing. הוא הולך להתחיל בשעה 20:02 כפי שמצויין בכרזה. כולם מוזמנים לבוא, רק תביאו אתכם כרית, רוח טובה, והרבה כיף! לינק לכרזה לשלוח לחברים פוסט סיכום ותמונות משנה שעברה אין כמו להוריד למישהו שלא מכירים כרית בראש.. [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. עשיתי חיפוש ולא מצאתי אז אודה לכם אם תסבירו לי שלב שלב איך לפתוח תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  4. Started by avi2014,

    עברתי את הבגרות בהיסטוריה, בגרות די קלילה ללא התייחסות לשום עליה...איך היה?

    • 86 תגובות
    • 4.9k צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    ;D לכול הג'ובניקים של HWzone ;D חפשן החפשן ( או בשמו המדעי: The Jobnick ) הינו קל"ב ממשפחת הקבניסטים. נפוץ ביערות השק"ם שבאיזור המרכז (צריפין, תל-השומר, קרייה). תוחלת החיים של החפשן הממוצע נעה בין כמה שבועות ( במקרה הקיצוני חודש/חודשיים וחצי טירונות ) ל-3 שנים, אבל בד"כ מחזיק מעמד רק עד שנה, וגם זה יותר מידי. ניזון בעיקר מפחיות קולה, ומשאיר אחריו בדלים רבים של סיגריות. החפשן כמעט ולא נע, ופעולותיו מסתכמות בכלום. רוב הזמן איננו בתעסוקה, נדיר לראותו זז, וגם זה רק כדי לעשות את צרכיו ( לעיתים גם לזה אין לו כח ). ניתן לזהותו בד"כ במצב של השענות זרוקה ורדומה על עץ, כשהוא מאופיין במשקפי שמש של טייסים ( רצוי מתוצרת "רייבן" ), לרגליו כפכפים והוא ישן שינה עמוקה, שזה בערך …

  6. תהנו http://www.ebaumsworld.com/matrix.html אמנם ישן אבל יש עוד הרבה אנשים שלא ראו את זה

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  7. Started by Homey,

    למחוק מצטער טעות שלי עריכה: לאלו שרוצים לצחוק על הפאשלה שלי, ראיתי מדינה בשם lithuania ולא הבנתי איזו מדינה זאת, חשבתי שזאת מדינה שאני לא מכיר, מסתבר שזאת ליטא

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  8. http://4room.surgut.info/pictures/goez/tuma/ טוב נו רק האנימציה שונה...

    • 28 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. האם יש דבר כזה בארץ? אני מחפש כובעים של new era ובפרט של הניו יורק ינקיז בארצות הברית יש לפחות מיליון כובעים ומיליון חנויות שמוכרות אותם ובארץ אף אחד לא יכול לייבא אותם? האם אני יכול להזמין מאתרים מחול? כמו האתר של new era או מהאתר של ריבוק? נ.ב - רק מקורי תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 4.6k צפיות
  10. היי כולם אחותי נוסעת לניו ג'רזי לתקופה של חודשיים+ והיא מעוניינת במחשב נייד חדש לשנת הלימודים הבאה שלה באוניברסיטה. הבעיה היא שהיא לא תיהיה ניידת יותר מידיי, ולכן אני צריך המלצה לחנות בניו ג'רזי או ניו יורק (אם יש במנהטן זה בכלל חבל"ז כי זה ממש קרוב אליה). הסיבה ידועה מראש.... מחשב נייד מסכן מבוסס סלרון בארץ עולה כמו מחשב איכותי מבוסס יונה בחו"ל... בתודה מראש לעוזרים, ברק.

    • 6 תגובות
    • 685 צפיות
  11. ואיך אני יכול לחשב כמה יוצא בשקלים להדליק את כל מחשב 24 שעות בחודש אחד ? (נגיד של ה24 שעות מאמץ מלא..אבל בטוח שזה לא..זה אולי משהו כמו 1-2 שעות ביום מתוך 24) (לפי המפרט של פ-4 שלי אני רוצה לחשב..)

    • 3 תגובות
    • 524 צפיות
  12. Started by Southpark,

    ניפתח האתר הישראלי הרשמי לסדרה המצולחת www.prisonbreak.co.il אתם מוזמנים לבקר...

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. שלום לכולם, יש לי שאלה שבה אני נורא סקרן לדעת.. ראיתי כי התפתחות המעבדים הזכרונות והכרטיסי מסך צוברים מהירות והכל הולך ומתפתח מהר מאוד (עוד מעט יצא הקונרו וגם מתוכנן בעתיד מעבד בעל 4 ליבות...) רציתי לדעת עם כך ב2007 פחות או יותר מה יהיה חזק יותר מבחינת הרצת משחקים .. המחשב האישי, או הקונסולה PS3 (שלא מזמן אמרו שיש לה חומרה חזקה והמחשב לא יגיע לכוח שלה גם בעוד כמה שנים..) ? בבקשה אם אפשר תשובה עניינית כי לפי מה שאני רואה יצא בקרוב גם DX10 (וזה לא היה בכלל צפוי מבחינת SONY..) וגם הכל כזה הולך קדימה ולי כבר נראה שכרטיס מסך GF 7950 1024 בעל 2 ליבות ומעבד קונרו מהיר + זיכרון DDR2 מספק.. כבר היום עוקף את מערכת ה PS3... נכון שהמשחקים מיועדים רק לקונסולה וכל זה ... אבל בכל זאת ה…

    • 7 תגובות
    • 563 צפיות
  14. Started by Yoav,

    יש שם כאלו רציניות? ואיך המחירים שם?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by MODY69,

    שלום, יש לי פרופיל 97 ובהנחה שיהיה לי קב"א קצונה, האם סעיף ראייה קל מאד (-0.5) יכול למנוע ממני להתקבל לקורס טייס?

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  16. יש לי פה פלאפון חדש שקיבלתי ויש לו אפשרות לIM ואני מנסה להגדיר אותו כדי שאני יוכל להתחבר למסנג'ר ואני צריך את הכתובת שרת של הMSN MESSENGER וסתם רציתי לדעת אם יש פה מישהו שיודע?

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  17. Started by nehmia,

    למישהו יש את האתר שמנגן כל פעם צליל התדר שונה ואז אתה בודק עד כמה אתה יכול לשמוע

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  18. מישהו מכיר חנות טובה עם אתר אינטרנט כמובן ?

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  19. Started by moses_23,

    http://img2.tapuz.co.il/forums/1_78931098.htm אני עדיין לא מבין כמה שטויות היו יכולים להוציא שם בעצרת הזאת... ממתי רשום בתנ"ך שלנו שמותר לנו לקיים יחסים עם ילד בן 3?????????? מטומטמים האנשים האלו...

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  20. Started by SD Project,

    מישו' יודע מתי יש :-\ ?! יש לי הוט... תודה אנשים, ניאו

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני יודע שזה די דפוק לבקש המלצה למשקפי שחייה ושנורקל איכותיים, כי הרי אפשר לקנות כל מיני סטים במגה ספורט וכו'! הבעיה היא, שעד היום ביזבזתי קרוב ל-800 שקל על סטים כאלה, וכולם יצאו כמוצרים זבל לגמרי! משקפיים לא אטומטות לגמרי, חלק לוחצות בצורה ממש מטורפת, שנורקל אחר נקרע ממנו חלק בקלות וכל מיני תקלות קטנות. כמה זבל כבר אפשר לייצר! אז חשבתי להשקיע בפעם האחרונה במשהו איכותי, אבל הפעם לבקש המלצה ממי שמתעסק בתחום, כי ממש נמאס לי לבזבז את הכסף על משהו כל כך פשוט! סך הכל מחפש שנורקל, ומשקפי שחייה נורמליים לים. עריכה: דיברתי בעצם עם אחותי כרגע, ואמרה שיש לה של ספידו, שהם ממש טובים, ועלו לה רק 90 שקל. אני אקנה מחר ממגה.

    • 19 תגובות
    • 5.2k צפיות
  22. Started by shirNoshe,

    בימים האחרונים אני מתקשה מאוד להתחבר לאתר.ביום שבת לא יכולתי בכלל,רק לקראת ערב. מישהו יודע אם יש בעיה?או שזה משהו אצלי.

    • 14 תגובות
    • 747 צפיות
  23. Started by 00000,

    http://www.bareket-astro.com/projects/eyes_to_mars.htm אל תעמיסו על המערכת, פעם ראשונה שהצלחתי להתחבר השנה. שווה לחכות קצת כדי שזה יכנס לקישור. תהנו ותצלמו!

    • 3 תגובות
    • 718 צפיות
  24. Started by avi2014,

    אני מעוניין לקנות משחקים לxbox360 (שיגיע אליי בקרוב) עכשיו ראיתי בEBAY משחקים ב30-40 דולר.. השאלה שלי היא האם יכולה להיות בעיית גרסאות יענו אם אני קונה משחק מארה"ב והמכשיר שלי אירופי??? עוד שאלה אם אני קונה משחק בפחות מ50 דולר אין מס כל שהוא נכון<? ואם כבר על איזה אתרים אתם ממליצים ששולחים משחקים לארץ?

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  25. ?

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות

דיונים חדשים בפורומים