כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
יש לי כתוביות מסוג sub/idx (הכתוביות האלה שלוקחות כמה מגה ומכילים כמה שפות) ואני רוצה להמיר אותם לכתוביות טקסט srt או sub. איך אני עושה את זה?
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
כנסו לאתר של משרד החינוך https://meyda.education.gov.il/tsiyuney_bagrut/ אחרי זה תכתבו בשורת הכתובות: Javascript:openH() (הסוגריים צריכים להיות בצד ימין) תמלאו את הפרטים ותוכלו לראות תציונים אוקי עכשיו אפשר לראות את הציונים בדרך רגילה
-
- 84 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
משעמם אני חייב להודות , מזל ש שבוע הבא אני טס לאיטליה.
-
- 55 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
מחפש לקנות ג'ינסים של דיזל אני ועוד כמה חברים וידידות מחפשים לעשות קניה משותפת של ג'ינסים של דיזל עם יש פה מישהו שיכול להשיג בזול שישאיר פה תמונות של מה שיש לו ואני יצור איתו קשר. בנוסף על כך עם מישהו מוכר נעלי נייק שוקס בזול אוו שעוני דיזל גם מוזמן להשאיר תמונה ומחיר ואני יצור איתו קשר. תודה רבה לכולם. מנהלים לא לכעוס עלי כי אין בטראד זון מקום של בגדים.
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי קובץ של 2 וחצי ג'גיה וwinrar אומר שהוא פגום ומציג רק שתי קבצים מקובצים של 100 מגה..ניסיתי לעשות repair archive אבל הוא אומר שאפשר לתקן רק קבצי rar וzip איך אני יכול לתקן את הtar הזה? עריכה: זה בגלל שהמשכתי אותו משתי מקורות שונים...יש אפשרות "לחלץ" את הקבצים שאני צריך?
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
מה הסדר שלהם? אני מנסה לראות איזה FINAL FANTASY הכי חדש יש אבל אני לא יודע לספור את ה II II III V וזהו מה השאר?
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום רציתי ללכת ללשכת עבודה לנוער שנמצאת בבניין ממול עזיראלי יש למישהוא מושג מתי היא פתוחה לנוער? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת, אם אני טס לחו"ל עם מחשב נייד בעל חיבור WIFI, האם ניתן למצוא Hot Spots בקלות יחסית? אם כן, האם הן בחינם? לא כ"כ משנה לי איזו מדינה, אשמח לשמוע לגבי כל יעד שאתם מכירים... תודה מראש, צביקה.
-
- 6 תגובות
- 723 צפיות
-
-
-
מחפש כבר הרבה זמן...יודע רק כמה מילים מהפזמון... אשה אומרת משהו ואז הגבר אומר: SHE'S LYING ואז האישה שוב: I DONT WANT NOBODY ELSE AND THATS TRUE,הגבר שוב: SHES LYING האישה: SEE YOULL ALWAYS BE MY FRIEND SWEET DARLYNG... הגבר: WHAT DOES SHE CAN SAY? נתתי הרבה אינפו,מקווה לתשובה טובה.
-
- 4 תגובות
- 630 צפיות
-
-
סיימתי לראות כרגע את הסרט הזה בHOT ולדעי מדובר בסרט משובח מאוד מה אתם חושבים על הסרט הזה?
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עד כמה שהבנתי אין מצב לקנות ישירות מ CDLOG שמדובר על חלקים בודדים, הייתי שמח לדעת איזה חנויות (עדיף מוכרות ומומלצות כמה שאפשר), עובדות עם CDLOG ויכולות להזמין בשבילי מוצרים מסויימים מהקטלוג של סידילוג... תודה רבה! (:
-
- 7 תגובות
- 954 צפיות
-
-
היום גיליתי שאני משלם לספקית אינטרנט מסויימת 160 שקל בתשתית adsl המחיר לא כולל תשלום נוסף לבזק על הקו!!! זאת אומרת ששילמתי לספקית האינטרנט ל1.5 מגה 160 שקל!!!! במשך שנתיים!! (היום אפשר להשיג את החבילה ב30-40 שקל..) כדאי/יש אפשרות לתבוע את אותה חברה..
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום לכם חברים, גיימרים ואנשים משועממים למינהם שמחכים שמישהו כבר יכתוב תגובה חדשה אנא תרמו כמה דקות מזמנכם כדי לעזור לי לצרוב דיסק mp3 חדש לרכב במקום ההוא שמעלה שם אבק מאז התקופה שגולדן אקס היה להיט (מה הוא עדיין? ). אז ככה, אני רוצה המלצות על שירים בסגנון: דאנס, פופ, שקטים, שחורה ועברית השירים צריכים להיות או- * חדשים מהתקופה של החודש האחרון או- * שירים אפילו מלפני שנה, מדיסק של זמר/להקה כלשהם שלא יצאו כסינגל לרדיו ובקשה לסיום: תרשמו שירים איכותיים שאהבתם ולא את כל רשימת הפלייליסט שלכם : קיץ נעים! 8)
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שהיתי קטן אהבתי את מסע בין כוכבים אבל לא הבנתי הרבה ולאחרונה ביגלל בצורת חמורה בטלויזה אני משלים גיקיות ורואה את כל העונות של וויגר(או איך שכותבים) את הדור הבא אהבתי וגם וויגר נחמדה בימיוחד ביגלל שיש הרבה פעולה ואפקטים יפים את חלל עמוק לא אהבתי ממש מרדים אז רציתי ליבדוק מה ליראות אחרי שאני יגמור את וויגר והלכתי לYOUTUBE ליבדוק איך הסידרה הישנה http://www.youtube.com/watch?v=2TSMw04JnXo&search=Star%20Trek (אני יודע שזה מיסרט כניראה) ולהגיד לכם תאמת לפי זה בא לי קצת נוסטלגיה אני לא יודע יש משהו מיוחד בSTAR WARS הישנים בצוות לעינין וכניראה גם במסע בין כוכבים הישן אולי זה השחקנים אולי זה דברים אחרים אבל יש לי חשק ליראות את זה מה לעשות אני מהאנשים שמעדיפים זהו זה ע…
-
- 70 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
-
תראו איזה אתר מצאתי הוא מסביר איך לעשות שיחות חינם הוא גם בעברית וגם עובד בישראל http://www.free-calls.co.nr/
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
תראו איזה אתר מצאתי הוא מסביר איך לעשות שיחות חינם הוא גם בעברית וגם עובד בישראל http://www.free-calls.co.nr/
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3269882,00.html
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
אינטרנט זהב רוכשת 60% מקווי זהב לפי שווי חברה של 140 מיליון דולר והיא תשלם לאליעזר פישמן, בעל השליטה בקווי זהב, 84 מיליון דולר (370 מיליון שקל). לאחר המכירה יישארו בידי פישמן 37% ממניות קווי זהב. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3269856,00.html ואני, כמובן, לא מתכוון להישאר ב-012 כאשר היא בשליטתה של אינטרנט זהב ומשפחת פישמן. יש המלצות לספקית חדשה, שאני אעביר אליה את שני חשבונות האינטרנט שלי (אחד כבלים ואחד ADSL) ?
-
- 56 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
D500=סמסונג 900, זה אותו פלאפון. אז ככה, אתמול פתאום הפלאפון שלי התחיל משום סיבה נורמאלית להיכבות, אמרתי לעצמי שאולי הוא לא טעון למרות שהטענתי אותו ממש לפני, אז הטענתי אותו שוב-לא עזר אפילו אחרי שהטענתי, הוא לא רק נכבה, הוא גם לפעמים נתקע. אין שום בעיה בפלאפון עד שאני לא מפעיל את המצלמה או את האם פי 3, בתפקוד רגיל אין שום בעיה, מישהו שמע על זה ויש לו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 514 צפיות
-


