עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by nehmia,

    איך זה הולך לחי"ר מהקטן לגדול? הבנתי שכל אחד מורכב משלושה יותר קטנים ממנו...

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. זה כבר ממש מוגזם... בהתחלה קלי קלרקסון,אחר כך ההומו ההוא שאף אחד לא קנה כרטיסים שלו אז הוא ביטל,ועכשיו דפש מוד [טיפש מוד]. זה מתחיל להיות כבר אבסורדי-חברות בארץ מארגנות הופעת ענק,מוכרות כרטיסים ומשקיעות כמויות בלתי נדלות של כסף ומשאבי אנוש על מנות להרים הופעת ענק בארץ....ולבסוף האומן\ים מבטל\ים את ההופעה מסיבה כזו או אחרת [שאינה מוצדקת דיה]....מעבר לנזק הכלכלי העצום שבדבר,זו פגיעה קשה במוניטין של החברה וכאב ראש אחד ענקי. מתי יתחילו להבין בארץ שאם חותמים על הופעה,האומן מחוייב להגיע להופעה?זה ממש לא תלוי בו בנוגע ל"האם הוא רוצה לבוא או לא",אז לא פעולה של צופים פה,זו הופעה עם אלפי ועשרות אלפי אנשים שקנו כרטיסים במיטב כספם,ומעבר לכל זה-זה הסכם שנשבר כי לאומן התחשק להבריז. רק …

    • 3 תגובות
    • 533 צפיות
  3. Started by fatalico,

    בימים האחרונים נשמעים ברחבי העולם אנשים שטוענים: "מחשב הדל שלי נשרף בזמן עבודה". בהתחלה זה היה נשמע כהומור סוג ב', אבל לאט לאט זה הפך לאמת מוצקה. פרטים: http://forumz.tomshardware.com/hardware/World-Dell-Laptop-Blew-Singapore-ftopict193652.html http://community.tomshardware.com/dellpost.html?name=Forums&file=viewtopic&t=192887&ex=Dude-Dell-freaking-blew http://blogs.smh.com.au/mashup/archives//005359.html באחרון יש גם המון תמונות.

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  4. Started by PROSK8,

    שלום אני עכשיו בנתיים עכשיו באירופה מי שמכיר את בלרוסיה אז בנתייםן אני שם ובקיצר אני נוסע לכול הדודים שלי ויש הרבה בקיצר אני מחפש חנויות מאירופה וארצות הברית שמוכרות חלקים למחשבים וגם אם אפשר חלקים של קירורי גז ושיש להם אתרים כמו פנדה ונועה אצלנו אז בנוסך כזה ושיש להם גם הובלות ורק לרציניים בלבד תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  5. Started by yo0924,

    שבוע הבא אני טס לשבועיים באיטליה ואני יוכל לקנות משמה חלקים למחשב . רציתי לשאול האם אתם יכולים להפנות אותי לאתרים או חנויות מחשבים באיטליה ברומא במילאנו . והאם החלקים יתיאמו לארץ. נ.ב. אני לא משלם מכס על החלקים האלו כי אני מתכוון "להבריח אותם" .

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  6. Started by DimaX,

    http://www.youtube.com/watch?v=EgWBuu6q84I&search=gay%20dancer

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Nurit2005,

    רציתי לדעת מה דעתכם על האתר הזה *הוא לא שלי וטוב שזה לא שלי* http://www.ybay.co.il/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by UltraWaveMUSA,

    gs

  9. Started by pavel19,

    חוץ מאתר "למד" תודה

    • 10 תגובות
    • 858 צפיות
  10. Started by Guy King,

    שלום, אני נוסע לירושלים ביום ראשון ושני הבא. רציתי לדעת אם יש חופשי-יומי באוטובוסים בירושלים, האם האוטובוסים מקיפים את כל ירושלים וכמה זה עולה. ראיתי באתר של אגד שיש "אוטובוס תיירים" כזה, אבל חופשי חודשי עולה 45 שקל . אז אני מחפש את הפשוט אם יש

    • 12 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. Started by VL,

    יש איזה תוכנה או אתר לצרכים שאני מחפש ? תודה ויום טוב.

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  12. Started by surfface,

    אז זה אחד מהסיבות שהמערכת מתעכבת

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  13. מאוכזב קשות.

    • 82 תגובות
    • 7.1k צפיות
  14. היי אני רוצה למתוח כבל רשת בין חדרי לבין חדרו של אחי. כרגע יש לי רשת אלחוטית- אבל אחוז התעבורה עומדים על 45-55 אחוז בממוצע. לא משהו. הגעתי למסקנה שרשת חוטית עדיפה. בכל מקרה- בין חדרי לחדר של אח שלי ישנו מסדרון באורך של כ 5-6 מטרים. כמו יש ישנה תעלת מזגן. שקלתי לקנות כבל ולהעביר דרכם. אבל מה שרציתי לדעת מעבר לכך- זה איך לעזעזל מעבירים כבל בתשתית הקיימת בבית? (למשל דרך התעלות של הטלווזיה) תודה

    • 16 תגובות
    • 34.8k צפיות
  15. Started by kinggil,

    http://asafy.net/ft/ תהנו

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  16. Started by stone cold,

    השאלה בכותרת

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  17. Started by MagnuM_47,

    יש המון קטעים שאני רוצה להוריד מהאתר. רציתי לדעת אם אפשר? תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  18. Started by Roshos,

    שלום לכם אתמול בלילה הועלה אצל קרוב משפחה שלי חשד להפנדיציט אני מעוניין לדעת מהו הניתוח הזה כמה זמן וכו'... תודה מראש roshos..

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by xtract1,

    חבר שלי רוצה לקנות משם מחשב..וההורים שלו עושים לו קצת בעיות כי הם חושבים שזו חנות לא בטוחה וכו' בגלל שהיא לא ברשת.. אז אם בכלל אפשר וזה לא עובר על חוקי הפורום,אתה יכולים לתת מילות חיזוק לחנות? ושוב אני מקווה שזה חוקי..אם לא סליחה ושהנושא ינעל

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by eliranl,

    שלחתי הודעה למישהי "מה המצב מאמי?" והיא החזירה "הכל בסדר..." מה היא רוצה?! כאילו מישהי שלא רוצה לא עונה פשוט! ואין לי מושג למה אני שואל את זה פה!

    • 32 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. הזמתי חברים אחרי שגיליתי שהמנוי פג תוקף חחח אז יש מצב לעשות שם השכרה חד פעמית? זה ממש חשוב אז בבקשה תגיבו. תודה!

    • 6 תגובות
    • 614 צפיות
  22. Started by SD Project,

    איך עובד ?! לאיפה הולך ה- + ולאאיפה הולך ה- - ?! כמה מתח ?! כמה זרם ?!

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. חברה אתם מכירים אתרים מחו"ל שאפשר לקנות ולהזמין אותם לארץ? ויש אולי אתר ממש זול תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  24. Started by exXxTreAm,

    http://www.sexgage.com/ אני קיבלתי בין 9 ל8, בדיוק בקו, כמה אתם קיבלתם?

    • 71 תגובות
    • 3.9k צפיות
  25. Started by SweeT_EviL,

    מה אתם חושבים? הדיון הזה נפתח בגלל שנזכרתי שאותו דיון נפתח בפורום טכנו(בגלל שהוא מת אני הרשתי לעצמי להזכיר את שמו אבל אם זה בעיה אני יכול לשנו "לפורום אחר") לפני כמה שנים והוא היה מאוד מעניין כל אחד והטיעון שלו... גם לא מזמן ראיתי פה אחד שהשתתף באותו דיון GUY KING משהו כזה אשמח אם תשתתף שוב D= עריכה: שכחתי לציין שאשמח אם ילדים מתחת לגיל 15(אולי אפילו 17) לא יגיבו, אין לי כוח לטענות של ילדים

    • 115 תגובות
    • 8.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים