עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by MOFRA,

    http://www.planetnana.co.il/snoop69/aline.swf

    • 7 תגובות
    • 673 צפיות
  2. Started by MOFRA,

    • 8 תגובות
    • 686 צפיות
  3. בית"ר אכזבה. ועכשיו בחזרה לנושא-שיעמם אז החלטתי לעשות קומיקס "דרך הבולבול" פרק א'... ומצטער על הליטוש האומלל,לא היה לי סבלנות לעבוד על הקומיקס בפוטושופ,אז עשיתי הכל בMS PAINT 2 הדמויות המצוירות נלקחו מקומיקס V^2 [של VGAMES] ככה שעל הדמויות המצוירות-הקרדיט המלא הולך לאביב אור [שראויה לציון לשבח על הציורים המדהימים שלה] NJOY הנה פרק א': http://img436.imageshack.us/img436/6594/dickhead1bqf9.png והנה פרק ב': http://img475.imageshack.us/img475/6094/finadickheadbjy0.jpg מצטער שהאיכות בפרק ב' ירדה מבחינה וויזואלית-נאלצתי להמיר את הקובץ לJPEG בגלל הגודל העצום של הקומיקס... [וזה עדיין תופס יותר מחצי מגה בייט גם אחרי ההמרה] בכל מקרה-הקומיקס עצמו צוחק על מייקרוסופט ועל …

    • 32 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. או איזה אתר שדומה לEBAY אני מחפש בנרות תודה לכל עוזר.....

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  5. יש לי שולחן ביליארד חדשדנדש באורך של כ- 170 עד 180 ס"מ (שולחן ביתי קטן לחובבנים). השאלה שלי היא באיזה מרחק מהצלע של השולחן מסמנים את הקו הלבן שעליו מניחים את הכדור הלבן בתחילת המשחק וכשהכדור הלבן נופל לחור.

    • 0 תגובות
    • 948 צפיות
  6. Started by moshe55501,

    האם יש מישהו שיכול להגיד לי איך בונים רקטה מחומרים ביתיים אבל שתטוס לפחות 500 מטר (ואני מדבר ברצינות אז בבקשה לענות ברצינות ) תודה :)

    • 13 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by Avi313,

    לא יותר עדיף לקנות חלקי מחשב נגיד בארה"ב, שפי 2 יותר זול שם, ולשלוח אותם לארץ ולהרכיב אותם פה? הרכבתי כאן מחשב בסך 4600 ש"ח, והרכבתי מחשב באתר NewEgg שכאן יעלה 6000 ש"ח ושם הוא עולה 4000 ש"ח. לא עדיף לקנות כבר שם?

    • 0 תגובות
    • 536 צפיות
  8. Started by Tik-Tak,

    תקשיבו, אני צריך שרת חינמי שיתמוך בASP. אין צורך בהרבה מקום, רצוי ללא פרסומות. או רק פרסומות קופצות קטנות שאפשר ליסגור בקלות. חשוב שהשרת יעבוד ללא נפילות. תודה, ולא מצאתי פורום מתאים לשאול אז שמתי פה

    • 7 תגובות
    • 794 צפיות
  9. Started by OmEr.il,

    הוא מת לי בידיים....זה הדבר הכי מזעזע שקרה לי בחיים...

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  10. לא אני לא מדבר על הנעימה המוכרת של הסרט , אלה על שאר הנעימות שמתנגנות בסרט . (או שאולי מדובר באותה אחת?) שמעתי את זה אתמול באיזה פאב ונדלקתי . מה גם שראיתי את הסרט מעל 15 פעם. גם אם מישהו יודע את השם של המנגינה זה יהיה מספיק ..

  11. Started by zoyaniv,

    מחפש אתר טוב עם מחירים זולים מחו"ל שעושה משלוחים לארץ

    • 4 תגובות
    • 957 צפיות
  12. Started by chenc,

    שלום רציתי לשאול - אם הייתם לבחור בין ICT Plus SMB לבין PCMagazine - איזה מגזין הייתם בוחרים??

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by HiperPsY,

    החלתנו עם החבר'ה אחרי הבית ספר לטוס לחו"ל לפני הצבא..לאן אתם ממליצים? חשבו ביינתים על איי נפה , מה אתם אומרים?

    • 27 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. טוב אז למי שלא שמע/ראה את מטח הרקטות ששיגר עלינו חיזבאלה בשעה 08:15 היום (שבת 05 באוגוסט 2006) שכלל 11 נפילות באזור הקריות (ים , ביאליק ומוצקין) כרגע ידוע על הרוגה אחת (מדום לב עקב האזעקה) ועוד נפגעי קל מרסיסים ומהלם.. תמונות : תמונות ושיהיה לכולם שבת שלום.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Dimer,

    מצאתי סרטון מהמם על צה"ל תפיצו לכל האנשים בארץ ובחו"ל שאתם מכירים. נ.ב. אם היה פה כבר אז סליחה מראש

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. חברים האתר נתקע גם לכם מדי פעם או שנדמה לי? במיוחד בפורומים פתאום כשאני רוצה להכנס לנושא מסויים זה פתאום נתקע וזהוא .... קרה לכם ???

    • 7 תגובות
    • 847 צפיות
  17. Started by nimrods,

    יש לי מכשיר של אורנג' אם סים שלי אורנג' ויש לי עוד מכשר של סלקום אם סם של סלקום ואני רוצה לפתוח את הסים של הסלקום על המכשיר של אורנג' המכשיר של אורנג' הוא: 3100 והקוד הסודי הוא:357624004208845 המכשיר של סלקום הוא: 6100 והקוד הסודי הוא: 354311004397892 אני צריך את זה דחוף..! ותודה מראש לעונים.....!!!!

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  18. Started by nimrods,

    יש לי מכשיר של אורנג' אם סים שלי אורנג' ויש לי עוד מכשר של סלקום אם סם של סלקום ואני רוצה לפתוח את הסים של הסלקום על המכשיר של אורנג' המכשיר של אורנג' הוא: 3100 והקוד הסודי הוא:357624004208845 המכשיר של סלקום הוא: 6100 והקוד הסודי הוא: 354311004397892 אני צריך את זה דחוף..! ותודה מראש לעונים.....!!!!

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  19. Started by sherlock1212,

    אני בן 15 ורציתי לדעת מה השכר מינימום לשעה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 762 צפיות
  20. Started by HeaT-SinK,

    למה על הפוסטר מצוירת הגורילה מהסרט קינג קונג אם היא בגכלל לא מופיעה בסרט ?!

    • 11 תגובות
    • 882 צפיות
  21. Started by avi2014,

    אני יודע שרובכם לא "מתים" על התוכנית הזאת. אבל אני חייב לציין שהשנה יש מספר מועמדים מעולים שיכולים לנצח.... מי לדעתכם יקח?

    • 14 תגובות
    • 739 צפיות
  22. Started by SpiritKnight,

    האתר של הרכבת פה אומר שאין רכבות רק צפונה מחוף הכרמל. מישהו יכול לאשר? תודה,

    • 6 תגובות
    • 769 צפיות
  23. היו זוכים או משהו? כי לא ראיתי שום איזכור על זה. ואני באתר לפחות פעם בשבוע כשאני חוזר מהבסיס..

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  24. בכמה שנים האחרונות לא ממש יצא לי לראות טלויזיה הכוונה שבכלל אין לי מושג בזה. ואני לא ממש חובב סדרות וכל זה, אבל חבר המליץ לי על הסדרה "נמלטים", ראיתי את כל 22 הפרקים דבר אחד יש לי להגיד מדהים! כאילו איך זה עובד מתי אמורה להיות עונה שניה ? זה נגמר מתישהו? ונראה לי אני אתחיל עם "אבודים העונה הראשונה, עד עכשיו רק שמעתי על זה. אני מקווה שזה לא יאכזב אותי. יש המלצות לסדרות נוספות? בסגנון הזה, לא קומדיות, יותר מתח קנוניות, פשע... ? תודה.

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. Started by ziv22,

    http://www.torrentleech.org עולה לכם ? .. (לא מצאתי מקום אחר שאפשר לשאול את זה בו )

    • 7 תגובות
    • 632 צפיות

דיונים חדשים בפורומים