עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Guy King,

    http://www.petitiononline.com/banchch/petition.html

    • 71 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. מה נשמע? אז ככה, אני ממש לא מעודכן לאחרונה בשירים שיש, ונמאס לי כבר לשמוע את אותו שירים כל פעם, אותו פלייליסט, אז רציתי לחדש קצת.. יש לכם שירים טובים להמליץ? חוץ ממטאל ורוק כבד, משהו יותר קל.. תודה, כל הצעה תתקבל..

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. שלום חברים, בסקירה מהירה המצב שלי הוא כזה. איני זכאי לבגרות מלאה, אני זקוק לשיפור במקצועות ספרות, אזרחות, גיאוג' והיסטוריה. את 4 המקצועות האלה אני מחלק למחציות (מועד קיץ וחורף, 2 מקצועות למועד). גם את ציון הפסיכומטרי אני רוצה לשפר (579 לא רע לפעם ראשונה ויש פוטנציאל גבוהה לשיפור). הבעייה היא שלמרות המוטיבציה ולדעתי היכולת שלי לשפר את הציונים באופן ניכר ההרשמה למוסדות להשכלה גבוהה מתבצעת בינואר פברואר! מה שאומר שבמידה ואני נרשם אני נמצא באי ודאות לגבי ההצלחה שלי לעמוד ברף הקבלה, כמובן שהדבר משמעותי עבורי שכן אני בן 23 היום ואם אני ארשם לשנה הבאה אני אתחיל ללמוד בגיל 24 .... איני רוצה להתעכב עוד שנה בשיפור ציונים. רציתי את עצתכם מה עליי לעשות, האם להרשם ולקחת ריזיקה ?…

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by SpiritKnight,

    בחודשים האחרונים(תקופת זמן די ארוכה למען האמת) יש לי סימנים שחורים מתחת לעיניים. אני ישן לרוב, לפחות בחודשיים האחרונים, 8-12 שעות כל "לילה"(לפעמים הולך לישון ב02 ומתעורר ב13, לפעמים הולך לישון- ומתעורר- גם בשעות מאוחרות יותר). לפי מיטב ידיעתי ה'שחור' נגרם מחוסר שינה, שזה ככל הנראה לא המצב שלי. בדיקות דם שעשיתי לפני כחודשיים היו תקינות מבחינת מינרלים וברזל. מה יכול לגרום לכך? האם זה בגלל השעות ה'יוצאות דופן' שאני הולך לישון ומתעורר בהן, או שזה יכול להיות משהו אחר? למישהו היה כזה דבר ונפטר ממנו? תודה,

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    http://www.shox.co.il/uf/287/536/Morush.html http://www.shox.co.il/uf/202/978/yulyulit.html איך קוראים לשירים האלו PLZ כבר חצי שנה אני מחפש אותם! ! !

  6. Started by kisin,

    מישהו עבד עם WALLA PAY ? אני יכול להשתמש בזה באתרים אחרים? זאת אומרת, אני יכול לתת לאנשים למכור ולקנות אחד מהשני באתר שלי באמצעות WALLA PAY או שלא? קראתי איפה שהוא שניתן להשתמש בזה רק באתר של וואללה, זה נכון?! (אם כן, אז זה כל כך מטומטם מבחינת וואלה כי עד שבונים פה בארץ משהו כמו PAYPAL אז הם לא נותנים לאף אחד להשתמש בזה מחוץ לאתר שלהם) אני אודה לכל מי שיוכל לתת לי קצת פרטים....

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  7. Started by GUNZ,

    תמליצו על דברים שכדי להביא איתי תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Vatos-Locos,

    אני מתכוון לעשות משלוח צנוע מארה"ב בדואר אוויר. המחיר כולל משלוח להערכתי יהיה בסביבות 150-170 דולר, לא מעבר לזה. הייתי רוצה לדעת מאיזה מחיר יש מכס עמלה ושאר הדברים בסגנון, ועל כמה אחוז הם עומדים. תודה (:

    • 14 תגובות
    • 822 צפיות
  9. Started by Skid,

    שכל אחד ימצא לו קטעי וידאו ויעלה אותם לאינטרנט. אני מתחיל:

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  10. Started by 104952,

    מלחמה בין עובדי משרד

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  11. Started by Gilo2005,

    אני מעונין להגיע לתותחנים מה אתם יכולים לספר לי על יחידה זו :\ כי אני ממש לא בטוח בנושא הפרופיל שלי לא מוגדר כי לא עברתי תצו עדין ויש לי בעיית נשימה תספרו לי מה עושים ביחידה הזו חוץ מלראות טילים על לבנון ועל עזה כמו עכשיו

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. אני עצבני!!! לפני כשלושה וחצי שבועות הזמנתי אינטרנט מהיר בכבלים מאחת הספקיות לפני שהתחברתי שאלתי את נציגת המכירות אם ניתן לקבל חיבור ללא חייגן והיא ענתה בבטחון שאין בעיה וזה לוקח יומיים-שלושה אחרי החיבור. ביום חמישי חיברו אותי והיום התקשרתי לברר מה קורה עם זה לרוב תדהמתי קיבלתי תשובה שאין אפשרות לקבל חיבור ללא חייגן ביקשתי להתנתק ואמרו לי שגם זה בלתי אפשרי בגלל שיש לי התחייבות לשנה. אני לא בקיא בחוק מספיק ורציתי לדעת אם יש לי עילה לביטול העסקה מכיוןן ש: 1.לא קיבלתי מה שהובטח לי בעת ביצוע העסקה 2."המוצר" רק מספר ימים אצלי (והעסקה היתה טלפונית) תודה

    • 37 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. שיטת המנעולים המכאניים דפוקה מהשורש, כל מנעול יכול להפתח ע"י כל אידיוט ממוצע במינימום השקעה... פשוט לא יאומן http://www.youtube.com/watch?v=7Uv45y6vkcQ&search=bump%20key www.toool.nl/bumping.pdf

    • 82 תגובות
    • 7.4k צפיות
  14. Started by KKK,

    היי כולם! קניתי פלאפון(יותר נכון אחותי) MOTOROLA RAZR V3 והקטע הוא שאני לא מבין בכלל בפלפונים,אחרי חיפוש מידע באינטרנט ראיתי שיש את V3X שנראה לי נחמד. אז עכשיו ברצוני להחליף את הפלפון לV3X,האם אני אצטרך להוסיף על זה כסף?(חוץ מהמחיר שאני אצטרך להוסיף לV3X כי מן הסתם הוא יקר יותר) יעשו לי בעיות אתם חושבים? תודה

    • 7 תגובות
    • 597 צפיות
  15. Started by aviv512,

    http://www.mcam4u.co.il/Product.asp?Pid=6859&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=28&aff=Zap〈=he הדבר הזה אמיתי??? :smile1: צ'יזס קרייסט

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Vindicator,

    זה המערכת קירור שלי, הישר מהגטו.

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  17. Started by R0ck,

    בימים משביזים אלו, למוזיקה איכותית חשיבות רבה מבחינתי. להלן אחד הקטעים שמצאתי לנכון לחלוק עמכם, בתקווה שתאהבו. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=353B16C75E379D4D

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Odedb52,

    שלום... שוטטתי לי באינטרנט בתקווה למצוא מידע על אופניים בסגנון צ'ופר... 8) האם מישהו מכאן בנה משהו כזה אי פעם? : אם כן בבקשה שתפו אותי במהלך העשיה ואם יש תמונות או דברים כאלו... כי נכנס בי ג'וק כזה שאומר לי "אתה חייב לבנות אחד כזה!" ;D ואני באמת חייב! מי שרוצה...: קצת מידע ותמונות באתר של הצ'ופריסטים מצפון מערב http://www.northwest-chopper-bicycles.com/WELCOME.html מקווה שתהנו ותידבקו בזה כמוני [glow=red,2,300]*** אזהרה *** מדבק במיוחד![/glow] ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    • 68 תגובות
    • 6.9k צפיות
  19. Started by surfface,

    חבר שלי קנה הארד דיסק דפוק באיזה חנות. הלכתי עם החבר לחנות עם ההאר דיסק וגיליתי להפתעתי חנות של טכנאי קבר משהו רצח (סטייל 5200 FX שולט). בכל אופן על מנת להוכיח לו שהארד דיסק בסדר הם חיברו אותו במחשב עם עוד הארד דיסק , הם התקינו על הדיסק הקשיח שלהם XP (דיסק צרוב אגב) ואמרו שהתקינו על הדיסק של החבר (בדקתי את הארד דיסק במחשב שלי ואין שם כלום). יש איזה אגודת צרכנים או משהו לפנות אליה? חשבתי להתקשר למיקרוסופט ולספר שהם מתקינים חלונות לא חוקים (דבר שהוא אמת לחלוטין) ועוד שמתי לב שכל הדיסקים במעבדה שלהם צרובים (תוכנות משחקים הכל) אולי טלפון של הBSA יעזור? הם מסרבים להחליף לו את הדיסק למרות שיש לו אחראיות עוד שנתיים מWD

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Shadowman,

    אני כבר כמה חודשים מחכה למכשיר הזה, הבנתי שבאוגוסט. תקנו אותי אם אני טועה.

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  21. Started by lmlm,

    זה מה שקורה ביפן בקרוב בישראל http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=110136

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  22. Started by IG,

    טויוטה קורולה סאן 2001 ? תודה. נ.ב: בגוגל מצאתי רק אתרי מכירות בלי מידע טכני... אז בלי "גגל את זה..."

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  23. אני לא מצליח להגיע לדף האחרון של הבניה של המחשב זה כותב לי את זה:Microsoft VBScript runtime error '800a0009' Subscript out of range: '[number: 1]' /compbuilder/index.asp, line 315

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by isr_raviv,

    היי אני חדש פה , אז צריך להכיר ... שכל אחד יכתוב קצת על עצמו . רביב , גר בצפון תחת מתחי הקטיושות , כלבים , מחשבים , עריכת וידאו . אגב עריכת וידאו , שימו לב לסרטון שהכנתי - חמוד!! : http://www.metacafe.com/watch/196440/the_goldi_show_chapter_1

    • 11 תגובות
    • 834 צפיות
  25. Started by AtR,

    שלום! רציתי לשתף אתכם בקניית סט הרמקולים הנפלא הזה ב-380 ש"ח העיצוב הוא בומבסטי וממש מושך את העין..ושלא נדבר על האיכות שהיא פשוט מדהימה () לזוג רמקולים כה קטן עם באס יחסית לא גדול הפעלתי כמה טראקים טובים ומוזיקה שחורה, והתוצאה הייתה סאונד צלול בווליום גבוה מאוד עם באס איכותי , בקיצור כמו שציפיתי מהם! להלן התמונות: http://img238.imageshack.us/img238/3894/p8060087vo9.jpg http://img238.imageshack.us/img238/8910/p8060090as9.jpg היו חופשיים לשאול שאלות

    • 44 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים