עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by x-dude,

    A Matter of Life and Death אחלה אלבום לאלו שאוהבים את מיידן (ויש פה כמה כאלו) ומטאל בכלל, ממש מומלץ! [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 677 צפיות
  2. Started by sahargt,

    היי אני חולה על רכבות ערים איתי לפני חצי שנה ב sixflags פארק של רכבות יש שם את הרכבת הכיי טוב בעולם Kingda Ka גובה 550 feet =170 מטר מהירות 128 מיל 205 קמש קישור http://www.sixflags.com/parks/greatadventure/Rides/index.html מה אתם חושבים ?

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  3. Started by Salwaby,

    סוף סוף יצאו , שלי (כיתה יא') ציונים סופיים .. תנך - 85 (חרא..) מתמטיקה (5) - 91 היסטוריה - 96 אנגלית - 88 (רק בגלל איזה עבודה שהורידה לי ציון הגשה ל80 , בבגרות עצמה קיבלתי 96..) :] חח סתם רציתי לדעת אם מישהו פה גם מעוניין לחלוק את הציונים שלו/ה

    • 8 תגובות
    • 704 צפיות
  4. Started by pixilated,

    אם מישהו יכול לפני שיעיפו אותי מהאתר לשלוח לי לאימייל (LiorP23: ובאמת חשבת שאני אשאיר ככה?) הזמנה לאתר שכתבתי בכותרת אני יודה לו... ואם אתם רוצים אפשר גם על הדרך לאתר superrtorrents תודה ;D

    • 7 תגובות
    • 753 צפיות
  5. Started by POPSTAR,

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. תראו http://my.area.co.il/view.php?siteid=46044&jet=page&menuid=210242 :o מה הסיכויים ? צרוף מיקרים אה

    • 14 תגובות
    • 891 צפיות
  7. Started by dd7,

    איך אני מעלה את זה לאתר שלכם: חתימה ויזואלית (תמונה) מוגבלת לגודל של 300x100 פיקסלים, ולמשקל של 30KB לכל היותר ואת זה איך אני מעלה? ה-Avatar (התמונה מתחת לשם) מוגבל לגודל של 125x150 פיקסלים, ולמשקל של 30KB לכל היותר.

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  8. Started by tom123,

    חחח מישהו יודע מה זה? ג'ל קצף? מה עושים איתו? רשום לגוף ולשיער

    • 3 תגובות
    • 776 צפיות
  9. Started by Swimmer,

    לאחר חודש וחצי של עבודה קשה ומייזעת[6 וחצי בבוקר עד 4-10 בערב תלוי במצב רוח] בארומה איילון, ו-10 אלף שקל... הגעתי למסקנה שנתקעתי עם עודף עצבני של כסף, וצריך למצוא על מה להוציא אותו...[[[אבא חומד בו]]] הרעיונות שעלו עד כה: קירור גז -> מחכה ל-FEEDME שיחזיר את עצמו משוודיה, ותוך 3 ימים הכל מוכן אופננים -> קונה/אולי בונה CHOPPER קונרו -> אין טעם כרגע, במיוחד שיהיה קירור גז, אולי שהמחיר ייחתך/שהמחשב יישרף נשתדרג אוטו -> לא אופציה להשקיע בבורסה -> ממש לא אופציה, מסכום כזה לא מקבלים כלום קורקינט על מנוע -> בתיכנון מארז חדש -> אפשר לסבול את החרטא שיש כרגע ו.... עד פה נתקעתי...

    • 38 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. מזמין מEBAY ב25 דולר ועוד 25 על משלוח /: אני יודע שיותר זול פה אבל יש לי שם כסף בPAYPAL ואני לא יכול למשוך לארץ אז אני צריך לבזבז איכשהו

  11. אני מעוניין לרכוש שולחן פינג פונג/טניס שולחן INDOOR ורציתי לשאול את האנשים החכמים שבפורום: מדוע אני רואה שולחנות ב 800 שקל וכאלו ב- 1600 שקל של STIGA . מה ההבדל? נ.ב- שמתי לב לזה שב-יקרים יותר הלוחות עבים יותר. תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by triple_maxim188,

    העתקתי והעברתי מספרי אנשי קשר מהפלפון ויצא ככה שרוב האנשי קשר מופיעים לי בסימני שאלה איך אני יכול לשנות את זה

  13. Started by eli_a2006,

    שלום לכולם אני מחפש שיר שבאמת קשה להשגה הוא בעיברית זה בסגנון ראפ דתי משהו יפה כמה מילים מהשיר שאני זוכר: "אני בוכה אלוהים אותי רואה" אוו משהו בסגנון ואז יש ראפ זה שיר יפה מאוד אני לא יודע איפה למצוא אותו תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  14. גדול!! גדול!!!!!!! חשבתם ש-"חחחחחחחחחחחחחחח" זה רק משהו שכותבים באינטרנט? אז טעיתם!! http://www.youtube.com/watch?v=oiTE8G_c9fg&mode=related&search= (פעם ראשונה אחרי דקה, ועוד הרבה לקראת הסוף..)

  15. היי חברה רציתי לשאול אותכם אם אתם מכירים איזו תוכנת שיתוף קבצים או אתר, שיש שם בעיקר שירים וקטעים נדירים כגון הרשימה הבאה : 1. Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin remix) 2. Eric Prydz vs. Pink Floyd - Proper Education 3. Oxia - Domino (Kompakt) 4. Jody Wisternoff - Nostalgia (Remix) (In Charge Records) 5. Antidote - Transcentral (Banshee) 6. FUTURE FAVORITE: Above & Beyond - Tri State (Frase remix) 7. Black Pearl - Bounty Island (DJ Shah San Antonio Harbour remix) (Armada) 8. Optik - Claim (Banshee) 9. TUNE OF THE WEEK: Marco V. - Any Better, Or... (In Charge Records) 10. 4 Strings - Mainline (4 Turntables Remix) (Spinnin) 11. Sophie Sugar - Fallen Too Far (Armada)…

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  16. Started by Holy,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3294726,00.html

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. מצטער אם זה לא הפורום, אנא העבירו במידה ולא :-)

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  18. בא לי להוסיף משהו במחשב אבל אחרי שהוצאתי 10000 ש"ח עליו ( כולל gamepad של thurthmaster ) אין לי מה עוד להוסיף חשבתי לקנות מדפסת פעם אבל אין לי מה להדפיס כרגע חושב על להחליף את המסך ל 22" רחב יש כאלו ב KSP דיי בזול

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. מישהו מכיר חנויות נעליים טובות מאיזור המרכז? ושלא מוכרים שם נעליים של ערסים?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. נולדתי וגרתי בישראל ויש לי אזרחות אמריקאית , אני יכול לעבור לגור שם בלי בעיות עם צה"ל ולא לעשות פה צבא? | | | V רק מי שיודע !

    • 89 תגובות
    • 4.6k צפיות
  21. Started by R0ck,

    *צונזר ע"י מחבר הת'ראד* סיבה - צפי להשלכות הרסניות ברמות שלא ניתן לתאר.

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. הכוונה לאזור תל אביב והכוונה למכירה רגילה ולא קבוצתית או משהו כזה ואם תוכלו לתת לי חנות בהולנד או צרפת שמוכרת את זה אני אשמח מאוד תודה לעונים

    • 8 תגובות
    • 895 צפיות
  23. Started by stone cold,

    לIRON יש דיסק חדש- Iron Maiden- A Matter of Life and Death לפי זה - http://www.youtube.com/watch?v=dNttRSMqOe0 הנגנים בסדר אבל הקול של ברוס חלש אבל זה כמובן רק שיר אחד מישהו יודע מה האיכות של הדיסק עצמו?

  24. אהלן, שמעתי בחדשות שמתחילים ב 3/9 האם זהו גם תאריך של תחילת שנה ב מכללות/אונברסיטאות?

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  25. היי רציתי לשאול איזה חנות יש שמתמקדת במוצרים של LG באיזור ר"ג פשוט אני רוצה לקנות תכף מסך שלהם ואני רוצה לראות אותו לפני אז סביר להניח שיהיה בתצוגה אם זה עוזר עברתי בקו 66 ולא ראיתי את השם של החנות זה היה באזור של המיני קניון הזה (לא איילון יש עוד אחד נידח יחסית בר"ג או משו באיזור) תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות

דיונים חדשים בפורומים