כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות רמקולים לרכב לדאש-בורד, 4"... אני לא מבין בזה הרבה.. אבל בתיכנון גם רדיו דיסק... אני לא מחפש שם של חברה... אני מחפש משו טוב... עד כמה שהבנתי יותר RMS, יותר טוב... http://zap.co.il/model.asp?model_id=375546 מצאתי את זה, וראיתי שיש לו RMS 50 בערך, זה טוב... אז למה המחיר נמוך כל כך?! ולא מצאתי ביקורות... כל עזרה והמלצה תעזור!
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני רוצה לבקש מהם שימחקו את השם משפחה שלי ממשתמש ישן שלי שאין לי את הסיסמה שלו [ככה אנשים שיחפשו אותי בשם המלא שלי בחיפוש של האיסיקיו לא ימצאו את המשתמש הישן] למי פונים ואיך? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 665 צפיות
-
-
בקיץ שעבר פתחו כאן דיון בדיחות ענק שנמשך איזה 28 עמודים עם בדיחות קורעות מצחוק, אז חשבתי למה לא לבדוק מה התעדכן השנה? אז אני אתחיל באחת וכל אחד יוסיף כמה שיש לו, הכל הולך P: שני חברים נפגשים. הראשון אומר לשני: וואי אתה לא יודע הייתי עכשיו בארה"ב, הייתי בגן חיות אתה לא יודע איזה חיות יש להם שם... השני: איזה? הראשון: הכל שם מלא דנגרוסים... אחד עם אוזניים גדולות אחד עם צוואר ארוך אחד עם אף ארוך... השני: מה זה דנגרוסים? אין כזו חיה... הראשון: בטח שכן! השני: לא. הראשון: אז למה על כל כלוב תלוי שלט " דונט פיד דה אנימלס, איטס דנגרוס"? נקוה שיצליח כמו שנה שעברה
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
ולא בחילה מתוך זה שלא מרגישים טוב ממחלה... אלא בחילה כשנגיד אכלת יותר מידי.. ( )
-
- 28 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
בא לי להוסיף משהו במחשב אבל אחרי שהוצאתי 10000 ש"ח עליו ( כולל gamepad של thurthmaster ) אין לי מה עוד להוסיף חשבתי לקנות מדפסת פעם אבל אין לי מה להדפיס כרגע חושב על להחליף את המסך ל 22" רחב יש כאלו ב KSP דיי בזול
-
- 31 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היי אני מחפש המלצה לקטעים אינסטרומנטליים של גיטרות אקסוטיות, (שום גיטרות עם דיסטורשן, רק אקוסטיות!) לא בהכרח קטעים אינסטרומנטליים , גם מוזיקה רק של גיטרות אקוסטיות, עם מלודיות יפות בלי זמר, בלי מקצב, בלי כלום והמון המון - חומר של זה הציגו אלבומים חמים, אומנים טובים , לינקים אם אפשר ששם מפוצץ שמות של דיסקים של אומנים טובים בנושא הזה, וכו' תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 777 צפיות
-
-
יש ראפר בריטי שקוראים לו sway (אם אתם שואלים איך הגעתי לראפ בריטי-אני מכיר הרבה אומנים) ואני לא מוצא מילים לשירים שלו כמו product ו download הנה האתר שלו אבל שם גם אין קישור למילים: http://swaydasafo.com/
-
- 6 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום. אבא שלי קיבל היום בדואר רשום דו"ח על חניה במקום אסור. יש רק בעיה אחת, אנחנו גרים בעפולה, והדו"ח הוא על חניה בבאר שבע (זו לא טעות דפוס, כי המכתב הגיע מבאר שבע...) אבא שלי היה פעם אחת בחיים שלו בבאר שבע, וזה היה לפני כמה שנים טובות. לי אישית אין רשיון, ומה גם אין לי מה לחפש בבאר שבע.. יש את כרטיס העבודה של אבא שלי בשביל להוכיח שהוא היה בעפולה בשעה 6 בבוקר. הדוח רשום על 9 ורבע.. למישהו יש מושג מה אנחנו יכולים לעשות? תודה...
-
- 13 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אני גובה 1.80 שוקל 61 ק"ג ויש לי שרירים בידיים וגם יש לי קוביות אבל אני רוצה קצת יותר להוציא את הקוביות ולעשות את הכתפיים יותר מנופחות איך אני עושה את זה בבית ? אין לי זמן לחדר כושר... ומה אני צריך לאכול וכו'... תודה.
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.demonbaby.com/blog/2004/04/first-annual-myspace-stupid-haircut.html http://www.demonbaby.com/blog/2006/01/second-annual-myspace-stupid-haircut.html בימים כאלו אני עוד יותר גאה להיות סקינגירל. אף אחד לא צוחק מהשיער שלנו.
-
- 34 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני מתגייס בקרוב ויש לי כתם לידה על הקרקפת.. (כן כן) עכשיו רק עם שיער ארוך מקדימה לא רואים את אותו כתם. עכשיו יש לי אישור מרופא עור שרשם לי " מומלץ לא לחשוך לשמש (את הכתם)" השאלה היא אם יש עוד משהו שאני יכול לעשות לפני הגיוס (ללכת לרופא צבאי הוא או משהו אחר) כדי שלא יגלחו לי את הראש.. או לבוא בגיוס ושם כבר העניין מסתדר. תודה מראש
-
- 22 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אני רוצה לרכוש יותר ידע כדי לעזור לאנשים פה אז אפשר בבקשה איזה מאגר מידע על חומרה:כרטיסי מסך לוחות אם מעבדים וכו'.
-
- 10 תגובות
- 979 צפיות
-
-
יום שישי הלשכת גיוס בחיפה פתוחה??? רק מי שיודע בבקשה זה חשוב מאוד.. תודה
-
- 2 תגובות
- 822 צפיות
-
-
חבר'ה הגובה שלי זה 176 ס''מ ושוקל 63 קילו אני בן 15 וחצי וכבר חודשיים מתאמן במכון כושר ועד עכשיו לא ראיתי שום שינוי בי כלום אפילו טיפה שרירים וחבר שלי שהוא גם במכון כושר כבר יש לו ריבועים וכל יד שלו זה שתיים שלי למה זה ככה ?? :'(
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
"How fast can YOU type the alphabet???" אני בהתחלה עשיתי 17 שניות אח"כ השתפרתי והשיא שלי הוא 3.297, אחרי 10 דקות של אימון השיפור הוא עצום. לא חשבתי שאני יכול לרדת מ6 שניות אבל אחרי כמה דקות אתה כבר זוכר את המקום של האותיות ואתה לא צריך לחשוב על סדר האלף-בית. http://www.offthewrist.com/frenzy/index.jsp?gameId=0 כנסו לגלריית הוידאו יש שם אנשים מטורפים שעשו שנייה ומשהו זה מדהים.
-
- 9 תגובות
- 820 צפיות
-
-
בחינם? או שיבקשו כסף?.....אני מדבר על הכבל הלבן הזה שמתחבר בין הממיר לשקע בקיר..
-
- 8 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום לכולם שאלות אלה לא כ"כ הצלחתי.. השלם את התשובה החסרה: (1) 9,32 , _______,7 ,1,2,3,4,5,8 מה דעתך התשובה 11,12,16,10 (2) ______,2,2,4,12,16,80 תשובות: 400,120,86,24 (3) 48, _____,3,4,7,14 תשובה: 27,24,28,32 (4) _____,5,4,8,6,12,9 תשובות: 19,17,21,15 תודה מראש לכולם
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מדוע לא בריא לצפות בטלויזיה בחושך ? תודה מראש ;D
-
- 9 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה קונים או איך קוראים למגפיים כאלו שאפשר ל היתלות איתם במהופך על מתח
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
-
המצאתי שאלה טיפשית, סתם כי לא היה לי מה לעשות באותו רגע. אבל בכל זאת היא שאלה פילוסופית עמוקה . מה אתם הייתם מעדיפים להיות שר הטבעות או שר המטבעות?
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
דחו לי את הגיוס.. הייתי מיועד להתגייס ב8 באוגוסט... כאמור הגיוס נדחה בשל עניינים רפואים וזומנתי לועדה רפואית ב31 באוגוסט. עכשיו, כידיוע הגיוסים המרוכזים הם באוגוסט, נובמבר ומרץ. שאלתי היא אחרי הועדה הרפואית כמה זמן לוקח עד שמשריינים לי תאריך חדש ? אני מפחד שיתקעו אותי הרבה זמן בבית או שמא אני דואג לשווא ונובמבר זה הגג הכי רחוק שייתנו לי? אני ידוע שאתם לא נביאים או משהו כזה אבל אולי מנסיונכם האישי, מתגייס מודאג! תודה !
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-
-
יש לי חבר שכבר מצייר די הרבה זמן אך רק למגירה וחושב כי עדיין לא הגיע לרמה שדורשת פירסום. אני רוצה לתת לו בוסט בביטחון ולכן הדלפתי כמה מיצירותיו(אני בטוח שהוא יסלח לי) בכדי להראות לו שהכישרון שלו ראוי + , מה אתם אומרים?
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
פשוט נמאס כל אחד כאן שומע אייבורי ישר עולה לו בראש זיופים דחיפות וכו' עד שלא תנסו לקנות מאייבורי מחשב או משהו אתם לא תבינו איך זה הולך כל אחד שאפילו לא היה באייבורי ממציא כל מניי דברים דפוקים עליה היא חברה מצויינת ויש לה סובלנות לקליינטים שלה ולכל אחד שחושב שאייבורי חברה דפוקה שישמור :-Xאת זה אצלו ושלא ימציא דברים כאלו הייתי חייב לפתוח הודעה כזו כי פשוט נמאס היחס שאתם נותנים לה ולמנהלים תעשו טובה שהגולשים פה לא יתחילו לבלבל תמוח כמה אייבורי חברה גרועה כי היא לא ואני מקווה שתטפלו בדברים כאלו.
-
- 9 תגובות
- 694 צפיות
-


