עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by HuGeMouTh,

    UBISOFT לא הצליחו להחזיק מעמד ואחרי פחות משבוע חזרו להעמיק את הבור שהם חופרים, כל המשחקים החדשים של החברה לא יהיו זמינים יותר דרך STEAM והחברה מפנה אנשים שמעוניינים לקנות משחקים שלהם ל UPLAY או חנויות אחרות. http://www.giantbomb.com/articles/ubisoft-removes-upcoming-pc-games-from-steam/1100-5078/ UPLAY ידוע כ STORE FRONT ו GAME LAUNCHER הגרוע ביותר שיש כרגע בשוק, התוכנה לא כוללת שום דבר מועיל, בקושי צ'אט עובד יש בה והמחירים החנות מנותקים מהמציאות ועם מבצעים גרועים. אם המהלך הזה UBI עושה צעד נוסף לכיוון של EA, הדבר היחיד שנשאר לה זה לחייב את שאר החנויות להעלות את המחיר ל 50/60 יורו (מה ש EA כן עושים ולכן משחקים שלהם זמינים רק ב 2 חנויות). כמו כן UBISOFT עשו את השינוי הזה ב…

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. Started by DragonEx,

    אני כל הזמן רואה מטוסים באים ומפילים פצצות ושאני במטוס אני יכול רק לשגר קדימה מישהו יכול לעזור לי?

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. זה המחשב שלי: CPU:Intel® Core i7 CPU 870 @ 2.93GHz Video Card:GeForce 9500 GT RAM:6GB OS:Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 מה עלי לעשות כדי לשחק במשחק באיכות טובה? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. Started by I21I21,

    איזה הגדרות זה PhysX במשחקים איך אני מבטל את ה PhysX ? למשל אני חושב ש SSAA זה PhysX אם אני לא טועה

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by Aviv Bromberg,

    http://www.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?Highlight=&TopicID=599454 החלק המפחיד הוא-המשחק דורש בדרישות מומלצות כרטיס מסך עם 128MB זיכרון...בהחלט אפשר להבין לאיזה רמת חדות הטקסטורות של המשחק יגיעו

    • 36 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=90833 חבילת ההרחבה של המשחק הגדול HALF LIFE 2 שהייתה אמורה לצאת לקראת אמצע החודש הזה נדחתה לתאריך שבין פברואר- מרץ זה פשוט הרס לי את כל היום :'( :'(

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. בתור שחקן CS חדש קצת קשה לי להבין את המושגים בדיונים פה, מישהו יכול להסביר לי מה אומר מיקס? מה זה אוטו-מיקס? יש עוד מושגים שאני צריך לדעת? ואולי לפרש לי את המשפט הזה מהחוקים: "אין לצאת באמצע מיקס ללא סאב ישראלי" ?

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by HAGIT2120,

    שלום, אני לא בטוח שזה המקום לשאול אבל מישהו יודע מה יהיו הדרישות מערכת של GTA V PC חיפשתי באתרים אבל הם היו לא אמינים ובכלל הם פרסמו דרישות ממש חלשות ( הוא לא יצרוך מפרט הרבה יותר חזק כמו FAR CRY 4 או משהו דומה) דוגמא: נ.ב אני לא מנסה להשמיץ את האתר אלא רק רוצה לבדוק כמה הוא צודק תודה רבה אם יש דיון על זה במקום אחר פשוט תפנו אותי לשם (חיפשתי לא מצאתי) INTEL CPU AMD CPU Nvidia GPU AMD GPU RAM OS Direct X HDD Space GD Verdict Minimum Requirements Build It Core 2 Duo E8200 2.66GHz Phenom II X2 545 Login GeForce GT 530 Radeon HD 6570 1GB DDR3 Login 4 GB Win 7 64 DX 11 20 GB FPS Predicted Requirements …

  9. Started by dagasex,

    אני די חדש בז'אנר ורוצה להתחיל לשחק. שמעתי על משחקים כמו league of legends, World Of Tanks, Eve Online כמובן שאני רוצה לשחק אונליין ואף אחד מהחברים שלי לא משחק בזה ככה שאין לי שותפים כרגע. דבר נוסף, המחשב שלי לא כ"כ חזק והכרטיס גרפי שיש לי הוא ATI HD 4870

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by djhenrya,

    אני מחפש משהו כמו DIABLO או TITAN QUEST - או אפילו יותר לכיוון ACTION כמו FABLE או ENCLAVE - אבל אני מחפש משחק שיהיה פתוח - ותמיד תוכל לחפש לך מפלצות להרוג וזה תמיד יהיה אתגר ! (כמו מה שקורה, נגיד, אחרי שמסיימים את FREELANCER - או כמו במשחקים פתוחים) כנראה תחת ז'אנר ACTION RPG אולי יש משחק ACTION פתוח ?

    • 35 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. Started by JohnnyBravo,

    http://www.arma3.com/ http://www.bistudio.com/index.php/english/games/arma3 http://www.pcgamer.com/2011/05/19/arma-3-announced-releasing-summer-2012-first-screenshots/ התבור שם וגם מרכבה 4 ;D System requirements Operating system: Windows 7 / Vista Processor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster Memory: 2 GB Video card: Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770 with Shader Model 3 and 896 MB VRAM, or faster DVD: Dual Layer compatible Hard disk: 15 GB free space Other: DirectX® 10 עריכה-האתר הזה לא תומך פיירפוקס ??? -אין לי אפשרות של "העתק-הדבק"

    • 13 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by X_Dror,

    מישהו משחק במשחק הזה? בדיוק אני מתקין אותו עכשיו וסתם רציתי לדעת כמה פה בפורום מתכוונים לשחק בו. אפילו יש לי פה את הראשון עם הדיסקים המקוריים והחוברת. מישהו בכלל שיחק בראשון?

    • 35 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. Started by crowbar87,

    הגרסא האחרונה של הenb לGTA IV שוחררה ותהיה זמינה להורדה בקרוב באתר של המוד: http://icelaglace.com/ הגרסא תומכת בגרסא 1.0.7 של המשחק (הגרסא האחרונה שמותקנת בסטים) וגם בהרחבה Episodes from Liberty City

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. Started by IlanF,

    אחרי ההצעה לפתוח תחרות למי יש את הCJ הכי יפה, פתחתי את הת'ראד הזה שתראו איזה CJ יש לכם... אז קדימה, תראו תמונות

    • 19 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. Started by ולרי88,

    http://www.gamershell.com/download_13241.shtml תהנו חברה

    • 24 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. בידיוק עכשיו קראתי שאחד פה קרא למשחק מסויים באורך של 8 שעות ארוך, משהו שאם היה נשמע לפני כמה שנים היה לא הגיוני ! איך זה שתעשיית המשחקים עם הזמן הצליחה להוליך אותנו שולל ובלי שנשים לב פתאום כל משחקי היריות (בעיקר) הפכו לחצי מהאורך הרגיל ! לפי דעתי דוגמה חזקה מאוד זה WANTED, איך לכל הרוחות אפשר לשחרר משחק במחיר מלא שהחברה המפיצה יודעת שזמן המשחק בו הוא 6 שעות ?! אז נכון שהמולטי היום הולך והופך יותר ויותר דומיננטי כי למה להשקיע בסולו (שמוגבל בסופו של דבר לכמות מסויימת של זמן) את הנשמה שאפשר להשקיע את אותה ההשקעה במולטי שאפשר לשחק ימים ? אני לא הכי חזק בקטע של בניית משחקים אבל ברור לי שליבנות סולו של מעל 50 שעות שלא ישעמם אותך אפילו לא לרגע, הרבה יותר קשה מאשר ליבנות מולטי …

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. Started by STRENGTH,

    אני בשלב הזה שקוראים לו HAPPY BIRTHDAY. אז אני נוסע לאיזה נמל ושם יש ספינה גדולה כזאת ולא רחוק משם יש הרבה אנשים שמדברים,אז אחרי זה ניסיתי ללכת לכיוון הספינה והשומרים לא נותנים לי אז הרבצתי להם ואז פתאום נפסלתי ואז רשום שאסור ליצור שם פניקה :\ אז בכל מקרה מה עושים במשימה הזאת?

    • 23 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. Started by see4,

    אתמול סיימתי לשחק FEAR איזו חוויה , לקח לי 4 ימים רצוף ...ואז כשסיימתי ישר התחלתי לחפש משהו אחר , בדקתי FAR CRY גרפיקה נחותה אפקתים גרועים , בדקתי BF2 לא אהבתי את הסגנון , HL2 אין השקעה בקרבים עצמם יותר כמשחק הרפתקאות ....קיצר אני מחפש משחק ברמת הגרפיקה של FEAR או יותר , עם אותה אווירה של לחץ ודיקאון , ולא DOOM3 או QUAKE4 אני רוצה להתעמת עם אנשים לא מפלצות ... FEAR 2

    • 32 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by doreiny,

    שלום לכולם אני שחקן aa בעיקרון והמשחק התחיל לעלות לי על העצבים פינגים גבוהים ללא הכרה critical errors בקיצור לא בא לי לשחק בו יותר אני מתלבט בין css לבין bf2 יש דמו כדי לראות איך הם? אגב כדי שיהיה לי bf2-sf אני צריך לקנות עוד משהו?

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by OrenLevy1,

    מישהו בבקשה יכול לענות לי אני כבר מנסה כמה ימים להשיג את הנשקים המעוצבים ואין לי מושג איך ! אני מנצח בתחריות מקום ראשון עם מספר הכוכבים הגבוה ביותר מבין כל השחקנים ולא מקבל כלום ושאר השחקנים כן מקבלים! אז השאלה איך אני משיג את זה? ויש לי עוד שאלה קטנה, כשאני מרים נשק מעוצב מהרצפה אז המשחק אומר לי לשמור אותו במקש F איפה זה נשמר? תודה רבה לכם אשמח מאוד לתשובות!!

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. אחרי שסיכמנו את השנה החולפת, זה הזמן להתחיל ולהתרגש לקראת כל הדברים המעניינים שמצפים לנו בעולם הגיימינג בחודשים הקרובים לכתבה

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. הורדתי את המשחק, סיימתי את כל הBASIC TRAINING ! עכשיו קיבלתי גישה ל INFATRY TRAINING יש משימה 1 שמסומנת אני עושה NEXT ועוד NEXT ועוד אחד עד לאן שזה בעצם MISSION BRIEF ויש שם איזה HONOR ו LOYALITY בלי שום בחירה, אני לוחץ NEXT וזה חוזר לי לתפריט הראשי!!!! למה זה ככה??

    • 17 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. מאז הקרבון יצא משחק מכוניות ששווה משהו?

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. Started by Fasten,

    היי, הנה GAMEPLAY שלי מתוך MW3. אשמח אם תתנו לייק, סאב ותביעו את דעתכם https://www.youtube.com/watch?v=1V5vdEFpASE

    • 13 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. Started by yonatanph,

    מישהו מכיר חנות שמתמחה במשחקי מחשב (לא מבאג) באיזור חיפה? לבאג לוקח הרבה זמן עד שהם מקבלים משחקים חדשים בד"כ ולא בא לי לחכות שבוע עד שהמשחק יגיע בדואר מPCGAMES. אני רוצה לקפוץ ביום שישי לקנות את MASS EFFECT.

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים