משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
UBISOFT לא הצליחו להחזיק מעמד ואחרי פחות משבוע חזרו להעמיק את הבור שהם חופרים, כל המשחקים החדשים של החברה לא יהיו זמינים יותר דרך STEAM והחברה מפנה אנשים שמעוניינים לקנות משחקים שלהם ל UPLAY או חנויות אחרות. http://www.giantbomb.com/articles/ubisoft-removes-upcoming-pc-games-from-steam/1100-5078/ UPLAY ידוע כ STORE FRONT ו GAME LAUNCHER הגרוע ביותר שיש כרגע בשוק, התוכנה לא כוללת שום דבר מועיל, בקושי צ'אט עובד יש בה והמחירים החנות מנותקים מהמציאות ועם מבצעים גרועים. אם המהלך הזה UBI עושה צעד נוסף לכיוון של EA, הדבר היחיד שנשאר לה זה לחייב את שאר החנויות להעלות את המחיר ל 50/60 יורו (מה ש EA כן עושים ולכן משחקים שלהם זמינים רק ב 2 חנויות). כמו כן UBISOFT עשו את השינוי הזה ב…
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
זה המחשב שלי: CPU:Intel® Core i7 CPU 870 @ 2.93GHz Video Card:GeForce 9500 GT RAM:6GB OS:Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 מה עלי לעשות כדי לשחק במשחק באיכות טובה? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
איזה הגדרות זה PhysX במשחקים איך אני מבטל את ה PhysX ? למשל אני חושב ש SSAA זה PhysX אם אני לא טועה
-
- 15 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
-
בתור שחקן CS חדש קצת קשה לי להבין את המושגים בדיונים פה, מישהו יכול להסביר לי מה אומר מיקס? מה זה אוטו-מיקס? יש עוד מושגים שאני צריך לדעת? ואולי לפרש לי את המשפט הזה מהחוקים: "אין לצאת באמצע מיקס ללא סאב ישראלי" ?
-
- 2 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום, אני לא בטוח שזה המקום לשאול אבל מישהו יודע מה יהיו הדרישות מערכת של GTA V PC חיפשתי באתרים אבל הם היו לא אמינים ובכלל הם פרסמו דרישות ממש חלשות ( הוא לא יצרוך מפרט הרבה יותר חזק כמו FAR CRY 4 או משהו דומה) דוגמא: נ.ב אני לא מנסה להשמיץ את האתר אלא רק רוצה לבדוק כמה הוא צודק תודה רבה אם יש דיון על זה במקום אחר פשוט תפנו אותי לשם (חיפשתי לא מצאתי) INTEL CPU AMD CPU Nvidia GPU AMD GPU RAM OS Direct X HDD Space GD Verdict Minimum Requirements Build It Core 2 Duo E8200 2.66GHz Phenom II X2 545 Login GeForce GT 530 Radeon HD 6570 1GB DDR3 Login 4 GB Win 7 64 DX 11 20 GB FPS Predicted Requirements …
-
- 1 תגובה
- 2.6k צפיות
- 1 follower
-
-
אני די חדש בז'אנר ורוצה להתחיל לשחק. שמעתי על משחקים כמו league of legends, World Of Tanks, Eve Online כמובן שאני רוצה לשחק אונליין ואף אחד מהחברים שלי לא משחק בזה ככה שאין לי שותפים כרגע. דבר נוסף, המחשב שלי לא כ"כ חזק והכרטיס גרפי שיש לי הוא ATI HD 4870
-
- 0 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני מחפש משהו כמו DIABLO או TITAN QUEST - או אפילו יותר לכיוון ACTION כמו FABLE או ENCLAVE - אבל אני מחפש משחק שיהיה פתוח - ותמיד תוכל לחפש לך מפלצות להרוג וזה תמיד יהיה אתגר ! (כמו מה שקורה, נגיד, אחרי שמסיימים את FREELANCER - או כמו במשחקים פתוחים) כנראה תחת ז'אנר ACTION RPG אולי יש משחק ACTION פתוח ?
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://www.arma3.com/ http://www.bistudio.com/index.php/english/games/arma3 http://www.pcgamer.com/2011/05/19/arma-3-announced-releasing-summer-2012-first-screenshots/ התבור שם וגם מרכבה 4 ;D System requirements Operating system: Windows 7 / Vista Processor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster Memory: 2 GB Video card: Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770 with Shader Model 3 and 896 MB VRAM, or faster DVD: Dual Layer compatible Hard disk: 15 GB free space Other: DirectX® 10 עריכה-האתר הזה לא תומך פיירפוקס ??? -אין לי אפשרות של "העתק-הדבק"
-
- 13 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מישהו משחק במשחק הזה? בדיוק אני מתקין אותו עכשיו וסתם רציתי לדעת כמה פה בפורום מתכוונים לשחק בו. אפילו יש לי פה את הראשון עם הדיסקים המקוריים והחוברת. מישהו בכלל שיחק בראשון?
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
הגרסא האחרונה של הenb לGTA IV שוחררה ותהיה זמינה להורדה בקרוב באתר של המוד: http://icelaglace.com/ הגרסא תומכת בגרסא 1.0.7 של המשחק (הגרסא האחרונה שמותקנת בסטים) וגם בהרחבה Episodes from Liberty City
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אחרי ההצעה לפתוח תחרות למי יש את הCJ הכי יפה, פתחתי את הת'ראד הזה שתראו איזה CJ יש לכם... אז קדימה, תראו תמונות
-
- 19 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_13241.shtml תהנו חברה
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
בידיוק עכשיו קראתי שאחד פה קרא למשחק מסויים באורך של 8 שעות ארוך, משהו שאם היה נשמע לפני כמה שנים היה לא הגיוני ! איך זה שתעשיית המשחקים עם הזמן הצליחה להוליך אותנו שולל ובלי שנשים לב פתאום כל משחקי היריות (בעיקר) הפכו לחצי מהאורך הרגיל ! לפי דעתי דוגמה חזקה מאוד זה WANTED, איך לכל הרוחות אפשר לשחרר משחק במחיר מלא שהחברה המפיצה יודעת שזמן המשחק בו הוא 6 שעות ?! אז נכון שהמולטי היום הולך והופך יותר ויותר דומיננטי כי למה להשקיע בסולו (שמוגבל בסופו של דבר לכמות מסויימת של זמן) את הנשמה שאפשר להשקיע את אותה ההשקעה במולטי שאפשר לשחק ימים ? אני לא הכי חזק בקטע של בניית משחקים אבל ברור לי שליבנות סולו של מעל 50 שעות שלא ישעמם אותך אפילו לא לרגע, הרבה יותר קשה מאשר ליבנות מולטי …
-
- 22 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני בשלב הזה שקוראים לו HAPPY BIRTHDAY. אז אני נוסע לאיזה נמל ושם יש ספינה גדולה כזאת ולא רחוק משם יש הרבה אנשים שמדברים,אז אחרי זה ניסיתי ללכת לכיוון הספינה והשומרים לא נותנים לי אז הרבצתי להם ואז פתאום נפסלתי ואז רשום שאסור ליצור שם פניקה :\ אז בכל מקרה מה עושים במשימה הזאת?
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אתמול סיימתי לשחק FEAR איזו חוויה , לקח לי 4 ימים רצוף ...ואז כשסיימתי ישר התחלתי לחפש משהו אחר , בדקתי FAR CRY גרפיקה נחותה אפקתים גרועים , בדקתי BF2 לא אהבתי את הסגנון , HL2 אין השקעה בקרבים עצמם יותר כמשחק הרפתקאות ....קיצר אני מחפש משחק ברמת הגרפיקה של FEAR או יותר , עם אותה אווירה של לחץ ודיקאון , ולא DOOM3 או QUAKE4 אני רוצה להתעמת עם אנשים לא מפלצות ... FEAR 2
-
- 32 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם אני שחקן aa בעיקרון והמשחק התחיל לעלות לי על העצבים פינגים גבוהים ללא הכרה critical errors בקיצור לא בא לי לשחק בו יותר אני מתלבט בין css לבין bf2 יש דמו כדי לראות איך הם? אגב כדי שיהיה לי bf2-sf אני צריך לקנות עוד משהו?
-
- 26 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול לענות לי אני כבר מנסה כמה ימים להשיג את הנשקים המעוצבים ואין לי מושג איך ! אני מנצח בתחריות מקום ראשון עם מספר הכוכבים הגבוה ביותר מבין כל השחקנים ולא מקבל כלום ושאר השחקנים כן מקבלים! אז השאלה איך אני משיג את זה? ויש לי עוד שאלה קטנה, כשאני מרים נשק מעוצב מהרצפה אז המשחק אומר לי לשמור אותו במקש F איפה זה נשמר? תודה רבה לכם אשמח מאוד לתשובות!!
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אחרי שסיכמנו את השנה החולפת, זה הזמן להתחיל ולהתרגש לקראת כל הדברים המעניינים שמצפים לנו בעולם הגיימינג בחודשים הקרובים לכתבה
-
הורדתי את המשחק, סיימתי את כל הBASIC TRAINING ! עכשיו קיבלתי גישה ל INFATRY TRAINING יש משימה 1 שמסומנת אני עושה NEXT ועוד NEXT ועוד אחד עד לאן שזה בעצם MISSION BRIEF ויש שם איזה HONOR ו LOYALITY בלי שום בחירה, אני לוחץ NEXT וזה חוזר לי לתפריט הראשי!!!! למה זה ככה??
-
- 17 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מאז הקרבון יצא משחק מכוניות ששווה משהו?
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
היי, הנה GAMEPLAY שלי מתוך MW3. אשמח אם תתנו לייק, סאב ותביעו את דעתכם https://www.youtube.com/watch?v=1V5vdEFpASE
-
- 13 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מישהו מכיר חנות שמתמחה במשחקי מחשב (לא מבאג) באיזור חיפה? לבאג לוקח הרבה זמן עד שהם מקבלים משחקים חדשים בד"כ ולא בא לי לחכות שבוע עד שהמשחק יגיע בדואר מPCGAMES. אני רוצה לקפוץ ביום שישי לקנות את MASS EFFECT.
-
- 7 תגובות
- 2.6k צפיות
-


