משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום רב! רכשתי את המשחק GTA V למחשב לאחר התקנה מלאה של המשחק והרשמה אצל רוקסטאר + הורדה ופתיחת חשבון סטים אני מנסה להיכנס משחק, וקופצת לי הודעה שגיאה ( ראו בתמונה מצורפת ) בבקשה עזרה אני לא יודע מה לעשות :-(
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
-
כולנו הגיימרים יודעים שכאשר מדובר על לשחק משחקי רשת (או בכלל , משחקים ברשת) לשרתים בחול , הקישור שלנו לשרתים אלו הוא קישור בצורה גרועה , משמע , הפינג שישראל מקבלת לארצות השונות באירופה הוא גבוהה יחסית לפינגים שמקבלים בארצות אחרות אלינו , חברות האינטרנט הישראליות לא עושות כלום נגד זה ובכך מונעות מגיימרים ישראלים להציג את כישרוניהם ממול חבריהם בחול... ואנחנו (הגיימרים) באנו לתקן את זה , אני מבקש מכולם להירשם לאתר ולחתום : http://www.3dv.co.il/petitions.php
-
- 25 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
ולמי שיש את החיבור הכי מהר יארח למה כל דבר בארץ צריך לקחת שנה? ??? ??? ???
-
- 25 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
מנוע ה-Luminous המרשים של Square-Enix מוסב לתמיכה ב-DirectX 12, ומציג רמות פירוט ויזואלי תקדימיות בעזרתם של כרטיסי Titan X לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-directx-12-%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%93%d7%92%d7%9e%d7%94-%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%aa-%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%94/
-
- 15 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
טוב אז ככה אני מבין שזה משהו באינטרנט שלי אבל אני לא יודע מה. משום מה אני וגם אחי לא יכולים לשחק במשחק בגלל האינטרנט לא יודע למה לפעמים זה נותן לפעמים לא. וזה רושם שזה בעייה עם הfirewall או משהו דומה עשיתי מה שהם אומרים בסרטון וזה לא עובד. יש לי ראוטר של בזק ספקית זה נראה לי הוט. כן הצלחתי להכנס למשחק ואז בטעינה של השחקנים זה מראה לי חלון שחור ולא פותח לי את המשחק אני לוחץ שוב התחבר ועוד פעם חלון שחור. אני בבאן כבר ל30 דקות ואני לא מצליח לפתור תבעיה. ממש ממש אשמח לעזרה ותודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 2.7k צפיות
-
-
נכון הוא מאוד כבד, אצלי יש קטעים שהוא מגיע ל 20FPS אבל חוץ מזה זה משחק קשה ומאתגר .. העלילה אולי משעממת אבל בכללי יש אקשן בלי הפסקה והגרפיקה מדהימה אפשר לשרוף על המשחק הזה שעות שלמות אז מי שמחפש להעביר את הזמן ויש לו מחשב טוב אני ממליץ מאוד
-
- 38 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לאחרונה התחלתי להתעניןי במיתולוגיה היוונית (כל הקטע של האלים והסיפורים עליהם ועל צאציהם) חיפשתי משחקים על הנושא וכל מה שמצאתי זה אייג' אוב אמפייר שאני משחק בו עכשיו קצת אבל לא ממש נהנה בגלל שזה משחק אסטרטגיה ואנלא אוהב את הסוג הזה. מצאתי משחק שנשמע טוב והוא פעולה שקוראים לו גוד אוב וור ולפי מה שהבנתי הוא גם על מיתולוגיה יוונית אבל הוא לפלייסטשן אז גם אותו אני שולל. אתם מכירים משחקים על מיתולוגיות יווניות (כל סוג (אפילו אסטרטגיה) - העיקר שאני אכיר את כל המשחקים שכעת אני לא) תודה
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
מהו המשחק הטוב ביותר מז'אנר המירוצים (כולל ראלי) ששיחקתם בו עד היום ? אם התחשבות בגראפיקה ובריאליזם ? NFS6 היה חמוד למשל, לא יותר מזה, קודמיו היו יותר יפים (לאותה תקופה כמובן) בקרוב אני אנסה את מייקרוסופט ראלי צ'לנג' ואת קולין מקריי 3 ואז אולי אני אוכל לשפוט...
-
- 27 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני יודע שלפני בערך חצי שנה היה טורניר ולא יצא לי להשתתף בו. מתי יהיה עוד טורניר שאני אוכל להשתתף בו?
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
הטלאי כולל: הרכבי קבוצות מדויקים וריאלים לקבוצות ליגת העל. מעודכנים ליום יציאת הטלאי. נבחרת ישראל, על שלל האלמנטים הנלווים. 4 קבוצות מהליגה הלאומית {עירוני קרית-שמונה, הפועל עכו, הפועל חיפה והפועל באר-שבע} לראשונה בטלאי ליגה בעולם ל-FIFA06: בסיום העונה 2 קבוצות תרדנה מליגת העל ו-2 תעלנה מהליגה הלאומית תלבושות בית, חוץ ושוער איכותיות לכל 17 הקבוצות תלבושת שלישית למכבי חיפה [93/94], מכבי ת'א [תלבושת המשבצות], הפועל ת'א [התלבושת מעונת גביע אופ'א] ובית'ר י-ם [96/97] מיניקיטס בית וחוץ לכל 17 הקבוצות ספונסרים חדשים במצב קריירה ארבע תלבושות שופטים ישראליות דגלים אותנטים לכל 17 הקבוצות סמל הליגה וסמלי הקבוצות במסכי המשחק והבחירה שישה כדורים: דיאדורה, פומה, רוטיירו , קאפה [2 סוגי…
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יש לי שאלה שמתחילים את המשחק אפשר לשחק רק אם ORC ו HUMAN ורציתי לדעת האם בהמשך יהיה גזעים אחרים (אחרי שגומרים את המפות) ;D
-
- 23 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
זאת המשימה שצריך להרוג את ג'ימי פגורינו נוסעים על האופנוע בחוף ואז קופצים עם רמפה למסוק של ליטל ג'ייקוב ורומן זה אומר ללחוץ SHIFT שמאלי שוב ושוב כדי לעלות למסוק וזה מה שאני עושה אבל זה לא מטפס למסוק מישהו יודע מה צריך לעשות בקטע הזה?
-
- 5 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לכם, קניתי מאמזון את פיפא 13, והורדתי אותו משם. כעת שאני רוצה להתקין אותו, התוכנה מתחילה להוריד את המשחק, במקום להתקין מהכונן קשיח. מישהו יודע איך אני יכול להגדיר שהתוכנה תתקין מהמחשב? תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
טוב אז אולי זה בגלל שהפעלתי את ה GODMODE כמו ליימר סתם כדיי לסיים שלב אחד מהר אני הייתי בשלב שנצריך להתגנב לצוללת ולגנוב את ה"נקסוס" אבל בקטע שהייתי צריך להציג את המסמכים בטעות הוצאתי נשק והתחילו לירות עליי אז ברחתי וחיסלתי שם את כולם ירדתי לספינה חיסלתי גם את כולם והרסתי להם את הנקסוס ועכשיו שיצאתי מהספינה ירו עליי אני מסתכל על המצפן רוצה לרדת מהספינה אבל.... אין איך! אין מדרגות או משהו שאפשר לרדת איתו והכל מוקף מיים ואי אפשר לעבור מה אני עושה ? להתחיל מחדש ולהציג את המסמכים או שככה זה אמור להיות ופשוט אני לא רואה מה צריך לעשות ? HELPPPPP עריכה: בכל הזמן הזה מאז שראו שהוצאתי נשק האזעקה פעלה!
-
- 24 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אנו מודעים היטב לכך שהשרתים כרגע לא פועלים מהסיבה שאנו מחליפים אחסון לאיחסון חדש איכותי מאוד (שמגן על השרת מ DDOS) ולאלו המבינים קצת יותר ללא CHOKEים של השרת. גיבינו את כל הפלאגינים וכל תוכן השרתים ובקרוב מאוד מאוד השרתים יחזרו ויעבדו כמובן על 128TICK ללא CHOKEים ללא לאגים וללא נפילות. אנו עושים את ההעברה הזאת לאיחסון אחר מהסיבה המאוד פשוטה שאנו מאמינים בחווית משחק איכותית (ללא לאגים ללא 64TICK וללא 120 PING) ורוצים את הטוב ביותר לשחקנינו.
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום, קודם כל אני מצטער אם זה הפורום הלא נכון, זה נראה לי הפורום היחיד שהתאים. אז ככה בדקתי את המחשב הנייד שלי באתר Can you run it על GTA V הכל במחשב שלי עובר את הדרישות חוץ מהCPU שכתוב שם ככה: [TABLE=class: details-table] [TR] [TD]Minimum: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: you-have-text]You Have: Intel® Core i5-4200U CPU @ 1.60GHz עכשיו מישהו שמבין במחשבים אמר לי שהאתר כנראה טועה ואני כן אוכל להריץ בגלל שזה מעבד i5 אם זה נכון ואני אוכל להריץ את המשחק? תודה [/TD] [/TR] [/TABLE]
-
- 11 תגובות
- 2.6k צפיות
- 1 follower
-
-
מפיצה: CAPCOM מפתחת: Blue Castle Games ז'אנר: אקשן,אימה פלטפורמות: PC, XBOX 360, PS3 תאריך השקה: 28/09/2010 אתר ראשי: http://deadrising-2.com טריילרים: http://www.gametrailers.com/game/dead-rising-2/10831 ביקורות: Game Trailers: 8.1: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dead-rising/705320 דרישות מערכת מומלצות: OS: Windows Vista®/XP, Windows 7 Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon X2 2.2 Ghz or better Memory: 2 GB RAM Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better DirectX®: DirectX® 9.0c and DirectX® 10 (Enhanced for: DirectX 10, 64-bit, multi-core) Hard Drive: 8.5 GB free hard drive space …
-
- 5 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
תראו את המערכת שלי ב"מפרט שלי" ותגידו לי איזה הגדרות אני צריך לשים כדי שהמשחק ירוץ לי בסדר.. ויפה.. כי עכשיו הוא עובד לי על 10 -20 FPS וזה נורא.. ואם אתצם יכולים.. תגידו לי מה עושה כל אחת מהאפשרויות האלה:
-
- 29 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
An online group or person going by the name DERP is currently attacking EA's login servers, taking Origin down and preventing players from accessing the digital distribution's services. DERP claims on its twitter account that it's "directed the Gaben Laser Beam" at the EA login servers, taking Origin offline. At the time of writing players can't log in to the service, play EA games on various platforms or make purchases through the storefront. מגיע לחלאות האלה, במיוחד ל-EA את Dice על הזבל שהם מכרו לנו. כי יירבו.
-
- 2 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אומנם זה רק שמועות.צפוי לצאת בסמפטמבר 2012? http://www.connectedconsoles.com/ps3/2k-czech-gearing-up-for-mafia-iii-development/2916/
-
- 19 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום, יש פה הרבה אנשים שמשחקים אונליין? איך הוא? איך השרתים בארץ? אני שוקל לקנות מסטים ולשחק באונליין.. חוץ מתשלום המשחק אין תשלומים נוספים לאונליין נכון? תודה רבה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 2.6k צפיות
-


