עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. זה בא קצת באיחור זה היה אמור להיות בחנוכה אבל מסיבות טכניות זה נדחה אנא תנו דעתכם ותגיבו בשיקול דעת זה ממש במחיר מצחיק של 50 ש"ח לשעתיים או 75 ש"ח ל-4 שעות (הכסף לא למטרת רווח אלא לכיסוי חלק קטן מההוצאות)אוכל ושתיה במקום. נאמר לי שאם יהיה ביקוש גבוה אותו אדם נחמד יפעיל את המקום גם במשך השנה. תנו את שיקולכם.

    • 3 תגובות
    • 528 צפיות
  2. Started by BEN903,

    איך הוא כדי להשיג ????? http://www.war-front.de/en/home.html

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  3. Started by ex_,

    היי לגבי call of dury יש מקום שאפשר להוריד ממנו עוד משימות או מפות לשחקן יחיד? לגבי Act Of War High Treason למי שמכיר..איך המשחק? שווה לקנות? תודה

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  4. שלום הגעתי במשחקים C&C3 לשבט השלישי(SCRIN אם אני זוכר נכון) ובמשימה השנייה איתו אני לא מבין אך לעבור אותה... אני מקבל יצור שיכול לשלוט באויב אחד בכול פעם ועוד שני רכבים שהם בקצה השני של המפה ממנו. עכשיו מה אני עושה? אני יודע שאני צריך לשמור שהוא לא ימות ולהרוס GDI את המבנה של החיילים. אפשר לקבל קצת הסבר אך לעשות את זה.... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  5. Started by avivlevy,

    התקנתי Battlefield 2 Demo בכונן D עכשיו אני צריך להתקין את הפאץ 1.2 אבל ה לא מוצא לי תמשחק כי הוא כנראה לי מחפש בכונן D מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  6. Started by halo,

    בדרייברים יש לשנות לשנייהם את הפילטרים אז מה מהם משפיע על משחקים ולמה משמש השני?

    • 2 תגובות
    • 527 צפיות
  7. Started by kfirlion,

    היום אני הולך לקנות Company Of Heroes ואני רוצה לדעת (מאלו שיש להם כבר) האם זה כיף לשחק במולטי, ואם זה בכלל שווה לקנות אותו? כי אני קונה אותו כי היה עליו ביקורת טובה, זה סך הכל על מה שאני יודע עליו

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  8. Started by n9555,

    כשאני מנסה להתחבר לשרת זה אומר לי שזה לא מצליח להתחבר לשרת ולבדוק את החיבור שלי לרשת- ניסיתי להתחבר ל10 שרתים ואין לי מושג איך פותרים את הבעיה!!! תעזרו לי!!1 (אולי זה קשור אבל החלפתי לא מזמן את הספק של 012 ל013 ברק, אבל מקודם המשחק עבד)

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  9. קניתי את השלט עם המתאם USB למחשב. התקנתי את הדרייבר אבל במשחק GRAW2 גם שאני נכנס לאפשרויות של ה-CONTROLER אני לא רואה שאפשר לשנות שם לעומת HALO 2 ששם כן אפשר והשלט עובד. האם השלט הזה עובד רק במשחקים של MICROSOFT ?

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  10. Started by מגדל,

    סיימתי את המשחק BATTLESTATIONS MIDWAY אתמול ואהבתי אותו מאוד... אבל כבר סיימתי אותו אז אין לי עוד מה לעשות בו... אז מישהו מכיר משחק טוב באותו סגנון?

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  11. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    התחלתי לשחק במישחק והבנתי שאפשר להרוויח כסף מקדיחה על אסרואידים וככה לקבל ORE ולהרוויח כסף,ואפילו ליפתוח מיפעלים משלך,אבל השאלה איפה אני משיג את הציוד בישביל זה? שאלתי במישחק שם איזה אחת והיא אמרה שצריך כול מיני ציוד אבל מאיפ אני משיג? אגב אני משחק ב Custom Game...

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  12. שלום לכולם. כמו כן התקנתי את המשחק....וכשאני מגיע עם האוודי לנקודת התחרות ה1 הוא נותן לי SINGLE RACE או ONLINE וכשאני בוחר להתחרות בSUNGLE על כסף הוא פשוט עושה לי CONFIRM ומתחילה המצלמה להסתובב על עצמה..המשחק לא נתקע או משהו פשוט רואים את הרחוב ומכוניות עוברות ואת הרכב שבחרתי הכול והוא פשוט מסתובב בעד עצמו..יש פתרון כי נראה לי משחק ממש ממש כיפי.

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  13. Started by 3pac,

    מה כדאי ? לשחק במשחק עם הגרפיקה המסריחה ? (אני לא זונת גרפיקה ) או לקרוא תקציר ולעבור ל 2 ? תודה לכל העוזרים.

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  14. Started by carbon1,

    נתקעתי במשחק FEAR אני לא יודע מה לעשות http://www.zix.co.il/viewer.php?id=12290633098.JPG

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  15. הורדתי ת'משחק בסיומת ISO הפעלתי דרך isobuster בתוכו יש קובץ בשם track 01 הקיצור התקנתי את הקובץ לתיקיה והשם של הקובץ track01.tao איזה תוכנה פותחת קבצי TAO?

    • 2 תגובות
    • 527 צפיות
  16. Started by nirrabi,

    ממצב אנשים קיצור יש לי 30 fps במפות של aim .... יש לי radeon 9800 series 256mb agp לוח אם Asus P4U800-X.... לפני חודשיים היה לי Radeon 9550 ולא עשה לי שום בעיות היה לי 100 fps קבוע... יש לי דרייבר מעודכן הכל מעודכן ומשום מה רק 30 fps..... אני חושב שאולי הבעיה שאולי הם לא מתאימים אחד לשני הכרטיס מסך והלוח אם... או שפשוט אני צריך להגדיר משו... תעזרוווו דחוףףףף תודהה נ.ב מי שיצליח לתקן ואני אראה שזה תיקן לי יקבל הזמנה ל TorrentLeech

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  17. Started by amit27,

    איך אני הורג את המפלצת הגדולה שמחזיקה את חברה שלי ,והאם זה השלב האחרון?

  18. Started by shefi,

    יש עוד חנויות בסגנוןFREAK של משחקים שאפשר להסוף את המשחק ?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  19. Started by kawaii,

    לא כזה ישן, 1999, משחק בשם SILVER http://en.wikipedia.org/wiki/Silver_%28game%29 אחד היותר כייפים ששיחקתי...אבל כמו שהמאמר בוויקי אומר, זה out of print כבר, כלומר למצוא דיסקים מקוריים של זה זה סיוט.. אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות(כן, לקנות, לא להוריד, אבל אם מותר להוריד את זה,אני אשמח למקור) או אם למישהו יש את המשחק איפשהו בארון על דיסק צרוב שחבר נתן לפני 8 שנה, תודיעו לי :\

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  20. Started by sSs Dragon,

    אמרו לי שלכול דרגה של מבוקשות (הלהבות ליד המפה צריך לעבור בלאקליסט מסויים) אם אני לא טועה כדי להגיע ל 3 צריך לעבור את 13.. מישהו יכול להגיד לי את מי צריך לעבור כדי להגיע ל 4, 5 וכן הלאה.. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  21. Started by RGod,

    שלום חברה SP2:DOMINATORS הוא אחד המשחקים הכי טובים שאי פעם יצאו לפי דעתי . שיחקתי בראשון סיימתי אותו -גם משחק ענק וגאוני . אחשב לפני כמה ימים שיחקתי ב DEMO של השני הוא תקף ל חצי שעה בלבד .(באסה) מישהו מכיר קישור לשמחק (טורנט,או משהו אחר )נא לציין תוודה תודה לעוזרים .

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  22. Started by navk2,

    בעקבות הנושא הקודם : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=247152.0 התקנתי את 1.41 . התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 5 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  23. Started by naoriko,

    מישהו משחק פה במשחק KINGDOMS או HEROES????? מי שכן אז שיגיד לי אני רוצה לנסות לשחק ברשת

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  24. Started by Grim Reaper,

    יש לי את המשחק והוא עובד מעולה. לפני יומיים התקנתי ווינדוס מחדש והמשחק עבד לי בלי התקנה. כעת שיצא פאטש חדש ב BNET הוא אומר לי שללא התקנה מחדש (יאנו שהוא יהיה רשום ברגיסטרי) הוא לא יתן לי לשחק ב BNET. יש לי סי די קי מקורי אבל אבוי, אין דיסק (פשוט לא מוצא). איך אני יכול לסדר את הבעייה. המחק עובד יופי. פשוט איך אני רושם אותו ברגיסטרי ?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  25. ערב טוב,יודע לי על אופציה כזו במשחק הזה שמוסיפה נק'.אבל איך אני עושה את זה ? תודה מראש נ.ב מדובר בגירסת הpc ואני בשלב הצ'מפיון ו65 % מהמשחק

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות

דיונים חדשים בפורומים