עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. באחד השלבים האחרונים יש קטע שבו מליון אורקים מטפסים על החומה וגנדלף אמור להרחיק אותם. זה בלתי אפשרי או שלא מצאתי עוד את הטריק להתמודד איתם. אני אודה למי שסיים את המשחק ויוכל לייעץ לי. תודה

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  2. Started by Big-B69,

    שלום לכולם ! הבעיה היא שאחרי שאני מסיים להתקין הוא מקפיץ הודעה וכותב שמה failed install windwos media format ואז אני מפעיל את המשחק והוא כותב error וזהו... אני לא מצליח להפעיל מצאתי על הדיסק קובץ התקנה של הפורמט של הווינדוס מדיה פלייר וכתוב סרייס 9 ולי יש גירסה 10 מישהו יודע מה עושים ? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  3. Started by חן מ,

    היי הבעייה שלי היא שכשאני בוחר לאיפה להתקין את המשחק המחשב רושם CAN NOT UNPACK INSTALLER ניסיתי ככה לעשות וזה קורה בכל התיקיות במחשב... מה הבעייה?איך מסדרים אותה? תודה

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  4. Started by sherlock1212,

    בכל פעם שאני משחק בשרת אני מקבל את השגיאה שבתמונה. לפעמים אני לא מצליח להכנס בכלל לשרת והשגיאה מופיעה ולפעמים אני מצליח לשחק איזה 5 דקות. למשהו הייתה את הבעיה הזאת?\יודע איך לפתור אותה? תודה. [attachment deleted by admin]

  5. Started by Yaron-Cohen,

    אני על רזולוציה של 1024x768 ואני רואה מעפן...ההגדרות עם על ULTRA HIGH וניסיתי גם בHIGH....רואים פשוט מעפן... רואים פיקסלים...אין AA ואין AF...מה לעשות? ואני משחק על איזור ה30 פריימים...

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  6. Started by Shizel,

    המשחק הוא מעיון FIGHT GAME כזה בסיגנון FIGTH FORCE לPS1 שאתה אולך ומתקדם בשלם דרך הריגת יריבים במכות במשחק מתחילים אם איזה דמות שעוברת דרך שער בין גלקטי או משהו כזה ואתה מגיעה למדבר עם אנשי לטאות וצריך להרוג אותם תודה

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  7. אני משחק במולטיפלייר וכל פעם בדקה אחרת הוא עושה לי הודעה משהו שהחיבור התנתק יש לי נתב ואני ופתחתי בו את הפורטים :TCP- 443 9570 ו-3658 של UDP וגם בקספרסקי פתחתי אותם וכל זמן כלשהו מתנתק המשחק באמצע מה יכולה להיות הסיבה והאם מתנתק גם לכם?

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  8. Started by lader,

    האם המשחקים תומכים ב SM2?

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  9. Started by גל עודני,

    היי אני שיניתי את האזור שלי בSTEAM מישראל לארגנטינה כי ראיתי סרטונים והכול שם ממש זול אני עם זה כבר כמה חודשים והכל טוב אבל לא מזמן שמעתי שזה יכול לתת לי IP BAN (משנה לי רק באן כללי מSTEAM שימנע ממני להשתמש בSTEAM. אם זה רק באן מהמשתמש לא ממש משנה לי בגלל שלא בזבזתי שם הרבה כסף היות המחירים הנמוכים) האם זה יכול לתת לי IP BAN? האם למישהו יש התנסות בנושא הזה? האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לא לקבל באן? תודה רבה

  10. Started by ksesa1,

    אני תקוע באחת המשימות (למי שמכיר- בחלק הראשון - the queen המשימה האחרונה - the fall of the king) אני לא מצליח לעבור אותה הרגתי את כולם חוץ ממקום אחד שיש בו אלפים של שדים שאני לא מצליח לנצח וגם אומרים לי שאני צריך לפגוש מישהו ואני לא מוצא אותו.

  11. Started by idani1983,

    שלום אני מחפש כבר שבוע עPATCH 1.06 UK לFEAR ואני לא מוצר מישהו יודע איך ניתן להשיג? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  12. מה קורה אנשים כאן DOBBLEY0U ואנחנו באים אליכם בסירטון חדש! אז ככה , החלטנו להחזיר את הסידרה , טוב אז אם אהבתם אתם יודעים איך לסמן את זה! אם לא אהבתם מוזמנים ללחוץ על הסימון השני! ולהגיד איפה נוכל להשתפר! https://www.youtube.com/watch?v=xEFUlhYG0R8

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  13. אני יודע שיש את F.E.A.R הראשון. ויש את F.E.A.R. First Encounter Assault Recon ואת F.E.A.R. Extraction Point Expansion Pack ואת F.E.A.R. Perseus Mandate ויש גם משחק רשת חינמי. 1 איזו הרחבות יש בדיוק (לפי הסדר) ? 2 האם להרחבות אני צריך את המשחק המקורי או שהם לא קשורות ? 3 איך המשחק רשת ? יש שרתים\שחקנים ? תודה.

  14. טים שייפר האגדי מנסה לשדרג את פלטפורמת מימון ההמונים החדשה שסייע להקים עם ההכרזה על Psychonauts 2, עבור מעריצים ומשקיעים כאחד יש סיכוי לא קטן שלא התנסיתם בו ואולי אפילו מעולם לא שמעתם עליו, אך עם זאת Psychonauts, משחק האקשן-פלטפורמה שהושק בשנת 2005 למחשב האישי ול-Xbox המקורית, בכל זאת נחשב בעיני לא מעט אנשים כאחד מהכותרים שהכי ראויים להערכה אשר נוצרו מאז ומעולם, וכאחד מהשיאים המשמעותיים ביותר בקריירה של טים שייפר, המפתח שסייע ליצור כותרים קלאסיים כמו סדרת אי הקופים,יומו של הטנטקל ו-Grim Fandango. Psychonauts מעולם לא היווה הצלחה מסחרית גדולה, אך נראה כי צבר קבוצת אוהדים רחבה מספיק – וכעת מגיע ניסיון מעניין ליצור עבורו המשך מודרני, גדול וטוב יותר, בעזרתה של פלטפו…

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  15. Started by Galit17,

    במסימה מספר 3 : איך מטפסים על קירות , ומה זה context move button? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  16. לא הצלחתי להכניס cheating נכנסתי לאתר ולא הבנתי מה עליי לעשות מי יכול לעזור

  17. Started by thegame998,

    חבר שלי רוצה לפתוח שרת ביתי ואני לא יודע איך בדיוק (לא יודע איך מוצאים host) מישהו יכול להסביר איך פותחים שרת ביתי בבקשה?

  18. Started by magafaim,

    יש לי בעיה במשחק שאני משחק ופתאום זה נתקע ויוצא...יש למישהו רעיון למה?

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  19. השבוע אנו מכריזים על שורה ארוכה של משחקים חדשים ועל עדכונים נוספים, כמו גם על ההשקה של דרייבר GeForce Game Ready החדשלכתבה

  20. Started by avivlevy,

    אני בשלב השני משמירה השניה. כשאני מגיעה ל"מבצר" של הצבא שלי..... אני צריך להדיעה למסוק שלמעלה אבל אני לא יודע איך??? HELP! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  21. המחשב שלי עבר פירמוט ואני חולה על המשחק...בעיקר ברשת ואני מחפש לינק להורדה מהירה אם יש למישהו זה יהיה נחמד

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  22. Started by idle`,

    אני צריך עזרה בבנית בוט שיריץ גאדרים לסורס יש לי מירק יש לי סרבר אני צריך בוט מוכן שיהיה כמה שיותר מאובטח תודה לכלום! על כול עזרה

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  23. Started by iem,

    כשאני מפעיל המשחק אני נמצא במסך ראשי, בוחר שפה ואין שום אופציה להתקדם למסך הבא... למישהו יש פתרון ?

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  24. Started by shainov,

    האם המשחק אמור להגיע בשפה האנגלית או הצרפתית?? כי דוד שלי התקין אצלו את המשחק וזה בשפה הצרפתית..זה מחו"ל..והאם יש אפשרות לשנות את זה לעברית..כי אין את זה באופציות.

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  25. Started by amit_Sal1,

    התקנתי את המשחק הפעלתי אותו נסעתי קצת ואז כשהגעתי למסלול הראשון הוא נתקע במסך כזה סינגל פלייר ומולטי פלייר (המשחק לא ממש תקוע פשוט המסלול לא עובד)

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות

דיונים חדשים בפורומים