עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני משחק נגד חבר שלי בפיפ"א.. הוא תמיד עם ברצלונה.. והוא מצליח להוציא מהרבה שחקנים 88+.. שהיכולת שלהם היא 84.. יש לכם המלצה לקבוצה + מערך שיהיו טובים? (לא משנה הסגנון משחק..)

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  2. Started by Biatch,

    ק'יצר בהתחלה תריך עשות דוגד' אטק או משו כזה הפכתי את כל העולם ולא הצלחתי .. מה עושים שם

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  3. Started by Sifo Jen,

    היי!, אני צריך את הקובץ רג'יסטרי של FROZEN THRONE לאחר ההתקנה, כמובן שיהיה את זה רק למי שהמשחק מותקן אצלו... כדי להוציא את הקובץ RUN->REGEDIT->find->"blizzard" אחרי שמוצאים פשוט ללחוץ ימני על התיקיה של בליזארד מצד שמאל, וEXPORT לשמור קובץ ולעלות לאתר. תודה!!

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  4. בואו להשיג שעות רבות של גיימינג בעלות מינימלית, או אפילו חינם לגמרילכתבה

  5. Started by Born2Kill,

    האם צריך את City Life עצמו כדי לשחק? והאם זה מבוסס על אותו מנוע גראפי?

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  6. מה המצב אנשים, אני מוכן לתת Episode one תמורת חשבון steam של Counter strike source מי שרוצה שידבר איתי בICQ זה המספר שלי 417340961

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  7. Started by hardware maniac,

    http://img470.imageshack.us/img470/3199/smy2.jpg הפעלתי את כל 4 המפסקים של החשמל חיברתי את הטסלות הגדולות לקטנות[את כל הארבע] וחישמלתי לו תצורה איזה 10 פעמים ככה והוא כל פעם מחדש לעצמו את מד החיים שלו. מה עושים?

  8. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי far cry הגעתי לשלב מספר 13 קוראים לו cooler עכשיו אני מגיע למקום עם הנקודה שאליה אני צריך ללכת והוא לא מסמן לי נקודה חדשה *בתמונה אני לא על הנקודה כדי שתוכלו לראות אותה במפה... מה לעשות?! תודה

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  9. Started by yoyo_shir,

    היום כבר ה22 ל8 ולי יש חשבון בטורנט ליצ',והמשחק עדיין לא יצא לשם להורדה.- איך זה יכול להיות?! זה לא יצא להורדה לשום מקום... מתי זה יוצא?

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  10. Started by tgen,

    המשחק הזה שיגע אותי... אני לא מצליח להכנס לאף סרבר... או שאני מנסה להכנס לסרבר והוא רושם Connection Accepted אבל לא קורה שום דבר... או שאם אני נכנס, הוא יעיף אותי משם וירשום לי "wrong map version" ובמקרים שהוא לא יעיף אותי פשוט לא יראו את הדמות שלי... זה לא שאני נחשב לצופה אלא אני כאילו נמצא בשלב אבל תקוע ולא רואים אותי... ואם כל זה לא מספיק, יש מצבים שאם אני רוצה לצאת מסרבר כמו במקרה הנ"ל הוא נתקע במסך שרואים בו את קווי הבסיס של השלב... בחיים שלי לא ראיתי משחק עם כל כך הרבה באגים!!! יש למישהו מושג איך לטפל בבעיות האלה?

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  11. Started by ob,

    רציתי לדעת אם אפשר לשחק Pro Evolution עם 2 גיימפאד ? והמלצה למשחקים שיש להם אפשרות לשני שחקנים ? ב NFS - Most Wanted / ProStreet אני לא רואה שאפשר ...

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  12. Started by liav12,

    שלום, לא מזמן חבר שלי נתן לי את המשחק מתנה, והתקנתי אותו היום. ברגע שהתקנתי את המשחק לחצתי על ההפעלה, וקיבלתי הודעה מוזרה שהמשחק דורש דרייברים התומכים ב OPENGL 1.3 מינימום. עדיין אני מנסה להבין את הקשר לזה ולכרטיס מסך שלי (8600GT). מצורפת כאן התמונה. תודה מראש על העזרה. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  13. Started by neogod,

    נשארו לי 2 משימות במונטרה שאינ לא מצליח לפתור מצורמת תמונה עם המשימות [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  14. איך בבקשה תעזרו לי למה אני מיואש כבר

  15. Started by Salwaby,

    הסיבה היחידה שאני בכלל משחק במשחק הזה היא בגלל שהוא החדש בסדרה לכאורה ופשוט אין לי את 2006 ואני אוהב NBA (כי זה חרא של משחק בדוגרי ... copy - past שמעתם?) קיצר הסיבה שאני פותח את הת'ראד היא לא לקטול אותו אלא לשאול למה ה Turbo לא עובד ?! השחקנים זזים כמו נכים ... מה קורה פה ? זה אצלי או במשחק ? יש דרך לסדר ? כי אין לי כוח עכשיו להוריד את 06 תודה.

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  16. Started by ac1240,

    אני לא מצליח לעבור את האימונים (רק התחלתי) ואני באימונים של ה RUSHING והוא אומר לי לעשות CUT RIGHT וכאלה דברים חלק מהם אני מצליח בלי בעייה וחלק אני לא מצליח בכלל למישהו יש מדריך למשחק ? אני לא מצליח לעשות JUKE RIGHT זה מראה לי את הסימון של ה כפתור ימין במקלדת אבל לא קורה כלום שאני עושה עם זה

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  17. Started by dark_zero,

    התקנתי FINAL FANTASY 7 אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי והוא מתחיל להשתגע אני נכנס והא נתקע ומראה את העכבר או עוזה שזה שגיאה ויש סגור ואחרי מלא פעמים זה רק עובד נורמלי מה אני אמור לעשות?

    • 4 תגובות
    • 530 צפיות
  18. Started by sheff2k1,

    msn sheff2k1@yahoo.com icq 164931364

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  19. בעיה במשחק היטמן a required security module cannot be activated. this program cannot be executed (7000). מזה אומר? תודה רבה למי שעוזר!

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  20. Started by kub,

    שלום לכולם לצערי יש לי בעיה בתפעול של המשחק ??? התקנתי אותו, והכנסתי את הסיריאל המקורי, אבל משום מה המשחק רק פועל בהתחלה, זאת אומרת שאני רואה את הסרט שמקדים את המשחק אבל כבר לתפריט אני לא מצליח להגיע, יש מסך שחור ואני רואה רק את העכבר(והוא זז) כשאני לוחץ SYSTEM EXAMINATION אני רואה סימני שאלה בשדות : DISPLAY DEVICE DISPLAY DRIVER SOUND DRIVER אבל את הSOUND DEVICE הוא כן מזהה. ואני חושב שפה הבעיה :s05: הדרייברים כמובן מותקנים(כרטיס מסך וכרטיס קול) אודה לכם אם תעזרו לי בבעיה זה מאוד מעצבן *יש לציין שבמחשב שלי הכל עבד פיקס(המחשב שבמפרט) תודה קובי.

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  21. Started by Yotam7,

    הורדתי והתקנתי את המשחק Test Drive Unlimited שאני מנסה להפעיל הוא אומר ליnot enough system memory מה עושים??? תודה מראש Yotam7.

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  22. Started by פיני1805,

    שלום אנשים... נתקעתי במשחק CALL OF JUAREZ ואני לא מצליח להתקדם. הגעתי לשלב שבורחים מהאש שהאנשים מבעירים באיזשהו מקום. ברחתי דרך הגג והגעתי למן אסם כזה אבל אני לא מצליח לצאת ממנו..מצורופות תמונות...איך יוצאים ממנו?????? עזרה בבקשה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 530 צפיות
  23. אחרי רצף הצלחות כביר בשנה שעברה, סוני פותחת את 2023 באופן צולע למדי - כשגרסת ה-PC עבור The Last of Us: Part 1 מתגלה כבלאגן טכני לא בשל שגורם לשחקנים ולמבקרים לזעוםלכתבה

  24. Started by ratzabi,

    הורדתי את המשחק ואין בו אנגלית, יש אפשרות להוסיף איזה קובץ שיהיה אפשר לשחק בוא באנגלית? מישהו יודע? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  25. Started by lordgod,

    למה זה לוקח כ"כ הרבה זמן ? רק הורדתי את המשחק ... עד שזה הגיע ל8 אחוז זה לקח יותר מחצי שעה ... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות

דיונים חדשים בפורומים