עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by bobby323,

    הוא פותר את בעית ה AI הדפוק, ואם כן

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  2. Started by TomerX8,

    אל תבינו אותי לא נכון אני חוללההההההה על הסרטונים המדהימים האלה פשוט שאני רואה אותם באיכות לא משהו כשאני במשחק ! כשראיתי אחד מהאתר של BLIZZARD האיכות הייתה ממש מעולה אבל במחשב אני יכול לראות פיקסלים.. מה לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  3. Started by RS4,

    איזה משחקים טובים יש... חוץ מ-gear of war

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  4. האם יש סרבר PVE שיש בו אוכלוסיה גדולה מאוד של שחקני הורד? כרגע אני באליינס בסילברמון יש לי פלאשבקים כל הזמן וזה גורם לי להתגעגע להורד אבל יש בעיה בשרת סילברמון אוכלוסיית השחקנים בהורד מאוד מאוד קטנה ותמיד אין הרבה שחקנים שירצו לעשות את הקווסט או הדבר או מה שלא יהיה כמות החפצים בAH מאוד פיצית, בקושי יש נשקים טובים במחירים טובים אולי אי פעם במיליון שנה היחס שחקנים בין הורד לאליינס שם זה 1הורד ל3.5 אליינס שזה מטורף וגם בקושי בהורד שם יש איזה 2-3 גילדות רציניות שעושות ריידס ועם תנאי קבלה מטורפים ואנשים מפגרים וילדותיים שמתווכחים על כל דבר אז מה שאני מחפש סרבר PVE עם הורד שיש לו מלא מלא חפצים בAH כל הזמן ומלא שחקני הורד אם אפשר הפוך מהמצב בסילברמון שלהורד יהיה יחס גדול יותר וה…

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  5. Started by ofer_shm,

    איך אני יכול לדעת כמה כדורים ומחסניות נשארו לי בכל נשק..? ואם נגמרו לי הכדורים ...מאיפה אני יכול להביא עוד???? תודה לעוזרים ...

    • 2 תגובות
    • 534 צפיות
  6. Started by Na7an,

    יש לי את הניד פוק ספייד החדש (קארבון) הורדתי ביוטרנט את המישחק זה ירד לי ב45 חלקים של ראר.. איך אני מתקין אותו? לחלץ את כל הקבצים? יותר מידי! אז איך?

    • 4 תגובות
    • 534 צפיות
  7. יש לי חברים שאני משחק איתם ב-BF2 ואני רוצה למצוא אותם מיידית ובקלות, אני צריך איזה אתר או תוכנה שתוכל למצוא אותם לפי כינוי, אם אתם יודעים על תוכנה או אתר שאומר מיידית איפה המשתמש נמצא אז תשלחו לי קישור... (למשל אל תביאו לי אתר כמו BF2s.com כי הוא אתר שהוא לא אומר במיידית) Xfire ניסיתי, זה דיי מסובך

  8. אני מוריד דרך SababaDC את COH בקובץ MDF ורציתי לדעת האם זה בא עם קראק, זה שוקל איזה 4 ג'יגה? מזאת אומרת ללא תוכן? שאלתי שאלה מה לא ברור? אאאההה הבנתי אז מה איך אני יוכל למחוק את השיחה?

    • 4 תגובות
    • 534 צפיות
  9. Started by Vidati,

    שלום.. אז ככה יש לי שתי שאלות על המשחק שקשורות יותר למוזיקה שלו: א) איך קוראים לסיגנון של המוזיקה במשחק? ב) אפשר שמות של להיטים של הסיגנון הזה?

    • 2 תגובות
    • 534 צפיות
  10. Started by guysevi,

    קיבלתי את המשחק BF2 COMPLETE COLLECTION אחרי שהתקנתי את כל החבילה כולל AF ו- EF פתחתי חשבון למשחק ולאחר שפתיתח את החשבון עשיתי רישום ל AF ו-EF דרך האינטנט כמו שרשום בחוברת הפעלה וריבלתי הודעה שהרישום עבר בהצלחה וגם בדקתי בפרטי החשבון שלי והם מופעים שנרשמתי אליהם עכשיו כשאני נכנס למשחק אני מחפש את המפות של AF ו-EF ברשימה של השרתים ומופיע לי רק מפות של BF2 ו-BF2 SF יש לציין שעל השולחן עבודה יש לי רק קיצורי דרך לBF2 ו-BF2 SF וגם גשאני מריץ את המשחק ישירות מהדיסק אני לא רואה את המפות של AF ו-EF האם צריך להיות קיצורי דרך גם להרחבות הללו ? ואיך אני מפעיל את המשחק כך שאני אוכל לראות את כל המפות ?

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  11. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    ?

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
  12. מאיפה אני יכול להשיג את התשובות של המבחנים ב-AA??

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  13. Started by eladbu,

    שלום לכולם חבר הביא לי מחו"ל את האורנג בוקס הבעיה שלי היא שכאשר אני משחק המשחק רץ נפלא על המערכת אך לאחר כמה פסילות הוא נתקע בשלב ה LOADING ב EPISODE 1 אני מריץ את המשחק עם ויסטה מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  14. אני מוכר ב-100 ש"ח, משחק מקורי.... מי שמעוניין שידבר איתי באייסיקיו 279188637 או מסנג'ר kfirlion15@walla.com

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  15. Started by kobi122,

    המשחק פיפיא, הנסיך הפרסי, המעניש וטומב רידייר הם עולים ויוצאים רק כשאני עושה ריסרט הם עובדים טוב למה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  16. Started by dj_horse,

    שלום אני מעוניין לשחק ברשת במשחק flight simulator x. כשאני ניכנס למשחק לעשות בתפריט מולטיפלייר, אז צריך להירשם שם לגייםספיי כדי לשחק, כי אני לא מכיר מישהו שאני יכול לעשות איתו משחק רשת. אני מקווה שדרך שם אני יוכל לשחק ברשת, אבל כול פעם שאני רוצה לעשות חשבון יש לי שגיאה, שכתוב בה שהסיסמה צריכה להיות פחות מ 16 תווים שמכילה אותיות ומספרים, וכול פעם שניסיתי לעשות את זה הוא רשם לי אותו הודעה ולא נותן לי להירשם. יש כאלה שמשחקים בזה ברשת או יש להם מושג מה עושים? מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  17. קרה משהו לשרת של EA? לוקח לו פתאום שנה עד שמתחבר למשתמש שלי....והוא גם בקושי מוצא שרתים ממש באיטיות... גם לכם ככה?

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  18. אחרי שE3 די מתה לאומת מה שהיא הייתה פעם חשבתי שרק טוקיו גיים שואו נישארה אבל היום ראיתי תכתבה הזות- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=17061 ואם חברות כל כך חשובות בטח יהיה מעניין דרך אגב רשמתי בפורום הזה ולא בקונסולות כי חלק מהחברות מפתחות גם למחשב וגם לקונסולות

    • 1 תגובה
    • 533 צפיות
  19. אני יודע שבנתיים אין פרטים מדויקים, והמשחק עתיד לצאת רק ב 31/10/2007, אבל למישהו יש השארה של בערך מה יהיו הדרישות? ואם אני קונה עכשיו מעבד: E6420 עם ספק כוח חזק ואמין כל מה שאני אצטרך זה להחליף רק כ. מסך במקרה הכי גרוע נכון? החלטתי להשקיע פשוט בכ. מסך, אבל בגלל שכרטיסי ה DX10 עדיין בתיתולים, החלטתי ללכת על X1950PRO כי אני בכל זאת רוצה ביצועים ולא רוצה לחכות הרבה חח.. בכל אני מחכה למשחק הזה כמו לא יודע... אני מאמין שכ.מסך אני אצטרך לשדרג, מה צפוים להיות המחירים? ובערך מישהו יכול לתת השארה על הדרישות? תודה דרך אגב מי שמשחק BF2 שידבר איתי בפרטי!!!

    • 1 תגובה
    • 533 צפיות
  20. איך הוא בהשוואה למשחקי ראלי הטובים ? (אני מכיר רק את COLIN MCRAE) וצריך עוד המלצה על משחק ראלי טוב. תודה.

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  21. המשחק המסקרן Palworld הושק רשמית במסגרת תוכנית ה-Early Access של Steam - והפך בתוך שעות בודדות לדבר הכי חם בסביבה עם מעל למיליון שחקנים פעילים בעת ובעונה אחתלכתבה

  22. Started by daniel89,

    אני לא מצליח לשחק במולטיפלייר של TDU בגלל שהוא לא מעדכן לי תפאטץ'.. שאני לוחץ על עדכן כעת אז הוא מעביר אותי לאתר מוזר בשם none.com (שהוא בכלל לא קשור למשחק..) אשמח לעזרה..

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  23. אני מפעיל את המשחק, עולה חלון שחור ואחרי כמה שניות אני נזרק לדסקטופ ומקבל מין מסך כחול כזה קטן שאומר ש"הכרטיס מסך והמעבד לא מתאימים" או משהו כזה... (אם צריך אני אעלה תמונה) עידכנתי את המשחק עם הפאטצ' הכי חדש, (אחרי שגם לפני זה הבעיה קרתה)- גירסה 1.3. ראוי לציין שהצלחתי להפעיל את המשחק בווינדוס XP. אשמח לפיתרונות/רעיונות. תודה לעוזרים מראש GigaDude

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  24. Started by CoolOne,

    היי, מישהו יודע איפה אני יכול להשיג את המשחק, כך שהוא גם יגיע לארץ? בAmazon הם לא שולחים לישראל משחקי מחשב, וכנראה שגם באתר החברה (הזמנתי את זה מהם וההזמנה בוטלה באופן תמוה). תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  25. Started by KiDi,

    אני מנסה להתקין את החבילת הרחבה של FEAR ותוך ההתקנה הוא אומר שאני צריך לעדכן את המשחק לגרסא 1.07, כשהוא מפעיל את האפדייט אז הוא אומר שהגרסא לא נכונה ושאני צריך את הגרסא האנגלית - מה שיש לי... ניסיתי למחוק ולהתקין את המשחק ולנקות את הרג'יסטרי באמצעות REGVAC וזה עדיין לא עובד... מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות

דיונים חדשים בפורומים