עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by YAK33,

    שלום לכולם החלפתי מחשב (מופיע במפרט) ושהתקנתי את ה NBA2006 במחשב החדש הוא לא מצליח לעלות - הוא כאילו מתחיל לעלות ואז הוא מתרסק וחוזר לדסקטופ (בלי לתת הודעה שגיאה בכלל) למישהו יש מושג אם יש לי איזה חלק עם בעיית תאימות כלשהי ?? :nixweiss:

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  2. הורדתי את המשחק וגם את הקראק.... הכל הותקן כמו שצריך! אבל לא יודע למה אחרי שאני נכנס למשחק מופיע לי הוגעת שגיאה שבטח כולם מכירים כבר (SEND או DON'T SEND) אני מקווה שמישהו יודע איך לסדר את זה והוא יעזור לי! תודה מראש! PSYCHOKKKKKKKKK

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  3. אורח שקד קפלי

    כל מי שיכול לעזור לי או שיש לו גילד שישלח לי את שם הגילד שלו דרך הסקיפ הסקיפ שלי הוא:๖ۣۜζ͜͡FireFlash תודה וחג שמח לכולם

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  4. Started by xxdragonxx,

    אפשר להפעיל את המשחק הזה על SM2? כאילו יש איזה טלאי או משהו לעשות בשביל שזה יפעל? אותה שאלה לגבי ביושוק...

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  5. אחים שלי תיראו יש לי שגיאה שאני מנסה להפעיל את המישחק וזה כבר אחרי שהתקנתי אותו ושמתי לו קראק מה עושים אחים שלי הינה תמונה: http://img156.imageshack.us/img156/3280/861oz9.gif תודהההההה למי שיעזור.....

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  6. של הכסף?? תודה רבה מראש לעוזרים

  7. Started by kobipk,

    שלום לכולם יש לי כמה בעיות אז אני יפרט הכול נתחיל פתחתי שרת פרטי עכשיו אחרי שהכול פועל תקין אני ניכנס למשחק והכול טוב ויפה אבל הבעיה פה היא שאנשים אחרים ניכנסים הם מקבלים DC ישר יש לי ראוטר אני לא יודע עם זה קשור אבל שיהיה השרת פעל לי וגם אנשים ניכנסו אבל אחרי זה פתחתי חדש וזה הבעיה שעכשיו לא יכולים להיכנס לשרת שלי רציתי גם לדעת איך עושים IP קבוע ככה שאני לא כל פעם ישנה תאי פי שלי כי כל פעם מתחלף ואז השרת נופל אז זהו זה הבעיות שיש מקווה שמשהו יעזור לי בהם תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  8. Started by owen10,

    אני מנסה להתקין את המשחק, אחרי שאני רושם את הסיסמה ולוחץ להמשיך להתקין הוא רושם לי הודעה שאין לי את ה DirectX החדיש והורדתי מהאתר את ההכי חדש....והתקנתי והוא עדיין אומר לי מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  9. Started by angelos21,

    קרה למישהו כבר שאתם משחקים כמה דקות ואז פתאום המשחק קופא ונתקע???? אני לא מבין מה הבעיה!! הורדתי את הפאטץ' 1.1 וגם את 1.2 וזה עדיין קורה!! זה קרה לי גם בכרטיס הקודם וגם בכרטיס החדש!!! ולא קורה במשחקים אחרים!! יש למישהו פתרון בבקשה??!!

  10. Started by Mr.positive,

    שלום יש לי בעיה המפרט שלי הוא ntel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb לוח אם: Gigabyte GA-965P-DS4 Intel P965 LGA 775 זכרון: GEIL 2GB 2*2GB PC2-6400 800MHz DDR2 Dual ד.קשיח: Western Digital 250GB SATA II 16MB 7200RPM כ.מסך: Sapphire ATI Radeon X1900XT PCIe 512MB 256-bit צורב: NEC AD-5170 Dual Layer DVD±R/W/DL 18X Black Bulk מארז+ספק כוח: ANTEC SONATA II Piano Black Quiet Mid Toweк אבל בשינוי הגדרות של המשחק הוא רושם "your computer not meet the minimum specifications necessary to run this software" למה אין מצב שזה נכון כי הדרישות יותר נמוכות מהמפרט שלי. בsetting הוא לא נותן לשנות את הגרפיקה רושם"the setting cannot be reflected due to the video cards specifications…

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  11. Started by SUB-ZIRO,

    יש את השלב שצריך להשתלט על ארבעה מכרות נפט ואז לשאוב מהם את הנפט ושאלתי היא אני שאבתי כבר מכל המכרות את הנפט ניקיתי את השטח מאוייבים אבל הוא ממשיך להבהב בסימון מטרה ליד המכרה הראשן ובמסך המשימות הוא מסמן שלא עברתי את המשימה הנה תראו תמונה אני חושב שהבעיה היא שצריך לבנות איזה בניין שמתקן טנקים כי כשאני לוחץ על התמונה של האישה (באמצע המסך בצד ימין) הוא מראה לי בניינם שאני מכיר ושבניתי ויש איזה אחד האחרון שאני לא מכיר ולא בניתי רק שאני לא יודע איך לבנות אותו ניסיתי עם הרכב של הבניה אבל ברשימה הוא לא מופיע (נאם אני לא טועה זה המשימה השלישית)

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  12. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; לאחר אינספור בעיות עם המשחק (עקב התקנת יותר מדיי ערכות וחבילות תוספת) החלטתי שהפיתרון הטוב ביותר הוא הסרת המשחק לחלוטין והתקנתו מחדש. הסרתי את כל התוספות למשחק (KOTN ודומיו) וכאשר אני לוחץ על הסרה של המחשק עצמו, מופיעות לי 2 שגיאות שלא מאפשרות הסרה. http://www.2send.us/picture.php?file=94853b4670.bmp http://www.2send.us/picture.php?file=272bc40377.bmp .... עכשיו ניסיתי לעקוב אחר ההוראות וסגרתי את כל התמונות שפתוחות ברקע, רוקנתי את תיקיית ה-TEMP וכיביתי את החיבור לאינטרנט, אך עדיין ההסרה מסרבת לפעול. למישהו יש הצעות..?

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  13. במהלך המשחק או שהוא יוצא לי לווינדוס או שהוא נתקע וצריך לעשות ריסט!!! התקנתי את העדכון של הגירסה 1.7 וכאשר אני מתקין את 1.9 הוא לא נכנס בכלל למשחק, האם יש פתרון לבעיה?

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  14. יש בו הצעות רכישה בכסף אמיתי שהן בגדר שיא חדש של עזות מצח, אבל אפילו זה לא מונע ממשחק הפעולה-תפקידים החדש לזרוח ולפרוח לכתבה

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  15. כותר האימה המשוחזר מבית EA זוכה לערימות של מחמאות, בעוד שמשחק התפקידים-פעולה המקורי לגמרי מבית Square Enix נתקל בלעג מצד המבקרים ומצד השחקניםלכתבה

  16. Started by shben,

    איך שאני מעלה את המישחק לדימון טולס,המחשב עושה לי ריסט,לא מגיע לי אפילו ל SETUP כבר הורדתי 3 פעמים את המישחק,יש לי כרטיס מסך 6800 ULTRA מחשב חזק מאוד,אני מישתגע,מישהו ניתקל בזה?

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  17. Started by SHAY951,

    איך אני מגיע ל Aman'lu ? (או באופן כללי איפה העיר הזאת נמצאת על המפה)

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  18. אני בשלב 20 ב main quest וכנראה ביצעתי איזו משימה שהיתה בכניסה למערה כל שהיא ואמרו לי שאי אפשר להכנס עם נשק (וכנראה שהסכמתי בקטנה ) ומאז אין לי נשקים וכלום בעצם ונראה לי כבר עברתי שלב מישהו יודע להגיד לי איזו מערה זו היתה כדי שאוכל לחפש שם את הנשק שלי ???

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  19. Started by eliranl,

    מתי זה אמור לצאת?

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    אחרי שהלך לתיקון לאור הבעיות שנוצרו, הוא חזר: http://game-monitor.com/GameServer/213.8.254.138:16567/Israeli_RANKED_Battlefield_2_by_FREAK.html

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  21. Started by amit27,

    התקנתי את המשחק אבל אני לא יכול לשחק כי המשחק לא נותן לי לעשות פרופיל חדש, למשל שאני מכניס את השם שלי אני לוחץ save ואז יש הודעה save failed ובגלל זה אני לא יכול להתחיל לשחק

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  22. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. האם יש סיכוי שההגה הישן שלי - MICROSOFT SIDEWINDER FORCE FEEDBACK עם יציאת GAME יתמך ע"י NFSC כי הוא לא נתמך ע"י NFSMW בכלל, המשחק האחרון בסדרה שתמך בו היה המשחק שקדם ל MW (נראה לי UNDERGROUND 2 ) וההגה עבד בו בלי בעיה.

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  23. אני נכנס למשחק ואחרי חצי דקה זה יוצא.. לא משנה לאיפה אני נכנס.. יש לי ויסטה.. אני כמעט בטוח ב100 אחוז שזה בגלל זה.. מה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה..

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  24. למה הוא נעלם ?

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  25. http://mygoldstar.ios.st/ עכשיו זה עובד..

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות

דיונים חדשים בפורומים