משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
הגעתי למצב שאני נלחם נגד שניי בוסים כאלו בזירה ויש לי רק תפגיון ואני לא מצליח להרוג אותם והקול הזה אומר לתקוף את זה עם החרב קיצר מה לעשות
-
- 2 תגובות
- 541 צפיות
-
-
משהו יודע אולי איפו ה savegame נשמר כי אני רוצה לעשות פורמט למחשב ואני צריך את השמירות?
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
פשוט שיהיה דומה לFABLE בכמה שיותר דברים אבל עדיין לא ממש איכפת לי שיהיה אפילו יריות בבקשה בלי תגובות של...FABLE2 צריך לצאת ב 2008...תודה
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
מקווה שתהנו אני חדש ביוטיוב בבקשה תגובות בונות http://www.youtube.com/watch?v=2HTR6qqQsAU
-
- 2 תגובות
- 541 צפיות
-
-
????????
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה חודשים התחלתי לשחק CS אצל חבר. הוא קנה את ה"מקורי" בכ-170 ש"ח אבל אמר לי שאפשר להשיג רק סטים ID או משהו כזה בסביבות 50-70 ש"ח במקום 170 ש"ח . זאת אומרת מקבלים רק סטים ID בלי דיסק ואת הסטים אפשר כבר להוריד מהאתר המקורי של הסטים. יש למישהו מושג איך (ואם בכלל אפשר) לקנות רק סטים ? תודה!
-
- 3 תגובות
- 541 צפיות
-
-
במסך של בחירת הPROFILE המשחק פשוט יוצא בלי שגיאות ובלי כלום, איך שהוא מתחיל לטעון את הפרופילים הקיימים הוא ישר קופץ מהמשחק ???
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
ברשותי המשחק SPIDERMAN THE MOVIE (מקורי משנת 2002) ואיבדתי את החוברת הדרכה. אבל כשאני משחק בTRAINING יש קטע שבו הוא אומר ללחוץ על כמה כפתורים (כשאני על התקרה) כדי שאני יוציא קור ואוכל לרדת עם הקור למטה ולבדוק סביבות חדשות שאני נמצא בהם... הבעיה זה- שאין לי מושג על איזה כפתורים ללחוץ. אני צריך עזרה בלמצוא אתרים שיעזרו בBASIC TRAINING או בכלל בקטע הזה. ניסיתי את GAME FAQ וNEOSEEKER ואין שם כלום לגבי זה. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
כל פעם אחרי איזה 5 דקות בערך המשחק יוצא לי...מישהו יכול להגיד לי למה? ועוד בקשה קטנה..אני מחפש משחק משהו עם פשע ומאפיה.... תודה...
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
האם יש למישהו מושג מה קורה עם יציאתו של המשחק הבא בסידרה?
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
האם אפשרי לשחק חבר נגד חבר בלי להתחבר לשרתים המעצבנים של ה PES6? אני זוכר ב PES4 היה אפשר להוריד תוכנה ... ולשחק... אחד מול השני ... האם אותו הדבר אפשרי גם ב PES6? תודה!
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
שלום ! רציתי לדעת כמה דברים על המוד Rock 24 ? מה זה בדיוק ? המשך של HL2 או מה ?
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
יש באנריל 2003 נשק כזה שיש אותו בשלב אחד רק אם אני לא טועה, הנשק הוא מן נשק לייזר כזה מהנשקים הנדירים, רק איך משתמשים בו? אני מכוון על מישהו יותר מכמה שניות ולא קורה לו כלום מישהו יודע?
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
התקציב שנשאר לי הוא בסביבות ה1 מיליון דולר אני רוצה שוער טוב שיסכים לבוא אלי (אניימה כבר חתום בקבוצה אחרת)
-
- 2 תגובות
- 540 צפיות
-
-
בבקשה
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
כמה GB המשחק הזה ? רק half life episode 2 ...לא כל הסידרה ביחד תודה
-
- 2 תגובות
- 540 צפיות
-
-
אהלן שבת שלום, יש לי פיפא 2006 מקורי לא חושב שזה משנה בעניין שלי.. אני רוצה לשחק משחק מכוון כלומר direct ip נגד חבר אך האי פי שמופיע לי הוא 192.1.100.168 משהו כזה.. זה האיפי של הרשת שלי מסוג d-link רציתי לדעת אם אפשר בעקיפין להוריד איכשהו את החסימה של הרשת בלי לנתק אותה ושיופיע לי האי פי האמיתי שלי ואז אני גם כנראה אוכל לשחק עם חברי ?
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
שלום לכולם.. היום קיבלתי את הקואנטר סטריק החדש... ולחצן הרווח לא עובד לי.... למה?? אולי מישהו יודע איזה פקודה צריך לשים לו שם..כדי שזה יפעל.??
-
- 3 תגובות
- 540 צפיות
-
-
היי התקנתי תמשחק מחדש ושמרתי את התקייה של השמירה יש תקייה של save game ועוד קובץ לידה של TDU_MC_1_45_A.dmp השאלה איפה אני שם אותם שהמשחק ישמור לי וימשיך מאיפה שהייתי אז?תודה
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 19 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. אז מה נראה, חבר’ה? אנחנו מתרגשים מאוד לקראת תערוכת E3 ומצפים בכיליון עיניים לראות מה מצפה לנו השנה. בינתיים חנות ה-PSN חזרה והיה לנו המון מה להשלים, אז צפו למכת סקירת דמואים רצינית בפרק הנוכחי (אינפאמוס 2, רד פאקשן, סטאר ריידרס, איט ת’ם, ולגו פיראטים החמוד!) מעבר לכך סקרנו בקצרה גם את פורטל 2 (ומבטיחים שסיימנו עם זה לפחות עד השלישי) מורטל קומבט ו-Dead Nation. יש לנו כמה חדשות חמות (COD עלית, בטא של אנצ’ארטד, קאטוומן בבטמן, ALIENS חדש, וויטצ’ר 2 לאקסבוקס, קארמגדון כמשחק הורדה ועידכוני NGP). חלקן אמנם מתייחסות ל-E3 אבל ל…
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
חברים אני צריך המלצות למשחק הרפתקאות לא קשה במיוחד אך גם לא קל שלא ממש יסבך לי את החיים עם גרפיקה מאוד מאוד גבוהה שאולי ישולב בה קצת אקשן (: אני ממש לא מתמצא בתחום הזה כי עד עכשיו שיחקתי רק ב- פלייט סימולטור איקס יש משהו שאני מחפש ?? תודה
-
- 2 תגובות
- 540 צפיות
-
-
שלום לכולם אני תקוע במשחק הזה, בשלב שבו אני צריך להאזין לאנשים בזמן שהם עולים במעלית וכל זאת לפני שהם מגיעים למעלה. ציוד האזנה יש. מוטיבציה יש. מה צריך לעשות אין לי מושג תודה רבה לעוזרים...
-
- 3 תגובות
- 540 צפיות
-
-
המשחק האגדי Half Life 2 מבית Valve חוגג יום הולדת 20 ואם קיים סיכוי קטן שאין לכם אותו בספריית המשחקים של Steam, כעת הוא ינתן במתנה לזמן מוגבללכתבה
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
החברה הטאיוואנית מתכננת להתחיל למכור את התשובה שלה ל-Oculus Rift בתאריך הייחודי, ובמקביל ישנן הערכות לפיהן משקפי המציאות המדומה של סוני יהיו זולים יותר מהאחרים תחילת המכירה המוקדמת וחשיפת המחיר של משקפי ה-Rift למציאות מדומה של Oculus ופייסבוק ללא ספק יצרו המולה בעולם הגאדג'טים והטכנולוגיה, ועכשיו אנחנו מתחילים לראות את פירותיה כש-HTC, כנראה המתחרה המשמעותית ביותר בתחום עבור ה-Rift, מכריזה כי משקפי ה-Vive Pre שלה ושל וואלב יצאו למכירה מוקדמת ב-29 בפברואר. תאריך שללא ספק נבחר במכוון בכדי להדגיש את 'הייחודיות' של המאורע. גם במקרה הזה אנחנו לא יודעים כמה יעלו המשקפיים מבעוד מועד, ויש סיכוי טוב שלא נגלה זאת עד לתחילת המכירה בפועל. עם זאת, כעת כשהמתחרה חשפה את הקלפים …
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
בזמן האחרון יש לי טיפה תקיעות במשחקים ניסיתי להתקין דרייביר כרטיס מסך לא עזר ... מעלות רגילות 32 כרטיס מסך מעבד 41 ולוח אם 23 הארד דיסק 26 והתקנתי דרייברים הכי חדשים . גם המחשב טס. ... רק במשחקים אין לי גם לאגים 94 PING לחול לישראל 24 פינג . למה יש לי תקיעות במשחקים אני לא מבין ... אין וירוסים עשיתי סריקות שום דבר לא פועל ברקע . רק איסיקיו
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-


